Oeh! Al tandjes in zicht? Kendahl pakt ook alles wat hij te pakken kan krijgen. Het is zó grappig! Hij kijkt vol interesse naar iets, alsof hij zich echt afvraagt waar het voor is en dan... HAP! Ik weet wel dat het bij het onderzoeken hoort, maar het net of hij denkt: 'mm, kun je dat ook eten?' *grijp, betast, hap*quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:16 schreef PM-girl het volgende:
Meneer trekt hier ook zijn laken los en ik denk ook dat dat voldoende ademend is. Hij pakt het om te sabbelen, net zoals de onderkant van zijn trui of pyjama, zijn mouwen, mijn kleding tijdens het verschonen, de lekdoek tijdens het voeden....
Heb je nog niet met de huisarts overlegd? Ik krijg namelijk Lanette crème vergoed van de verzekering, gewoon een recept bij de apotheek (nu voor mezelf, maar ik gebruik het ook voor de kinderen) en voor Noa en Emma heb ik eczeemzalf en krijg ik daarnaast twee tubes per bestelling met vaseline cetomacrogolcrème meegeleverd. Die zijn normaal ook zo'n 7 euro zoveel per stuk en bij mij echt in no-time op... Scheelt zo'n hoop geld joh, en het wordt gewoon vergoed. (Gewone vaseline niet overigens).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:23 schreef Belana het volgende:
tja, valt weinig te vertellen dutch, ik heb het bij de apotheek gekocht, het heet repair en 30 gram kostte me 8,50, maar als het werkt vind ik alles best
als het goed is hoef je dit ook maar 1 keer per dag te smeren staat er op de verpakking, dus dat wacht ik even af. je kunt het ook naast andere smeersels gebruiken.
Ik had echt het idee dat het meteen veel rustiger was, bv in zijn nekje en hals. parfumvrij scheelt ook wel erg denk ik, dat wilde ik iig uitproberen omdat in bepanthen toch iets van een luchtje zit. Ik hou je op de hoogte.
ow en het wordt door dermatologen aanbevolen zei ze nog
Da's lastig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:10 schreef Suzanna het volgende:
en een babyfoon stoort vaak tussendoor en daar word je dan ook wakker van.
Hi Snoopy,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:40 schreef snoopy het volgende:
Ik had het al overdwars gelegd zodat ik het heel ver onder het matrasje kon stoppen. Maar het helpt niet. Misschien maar zonder lakentje laten slapen.
Ik gebruikte het duitse middel Sab Simplex. Werd me zelfs aangeraden door de arts van het CB. Ik denk dat het wel goed gewerkt heeft maar ben ook echt blij dat die eerste zware weken nu voorbij zijn. Krampjes gun je geen enkel kindje... Brent heeft nu alleen nog darmkrampjes, die zijn te overzien ruiken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Da's lastig.
En van die ABC-dophilus, staat me bij de Neuk het heeft gebruikt voor Brent???
Even een vreugdedansje hier:![]()
Die Thies! Hij heeft al 2 nachten aan een stuk doorgeslapen! Bijna 7 uur tussen avond- en ochtendvoeding!!! Voorheen meldde hij zich 's nachts bijna stipt om de 4 uur...
En vanochtend sliep hij zelfs na de ochtendvoeding door tot 9.30...!!
Het jammere is eigenlijk dat ik zélf nog steeds op dat 4uursritme geconditioneerd ben...![]()
Cattie, hoe staat het inmiddels met Ive 's nachts?
En PM, idd tandjes in aantocht bij Simon?
Toevallig opperde mijn moeder dat gisteren over Thies. Hij heeft echt continu zijn handjes in zijn mondje en zevert heel veel. Wij (zussen, broer en ik) hadden allevier met 4 maanden al 2 tanden zei mijn moeder. En de dochter van mijn zus dus ook.
Mwoah, laat Thies nog maar een poosje tandenloos hoor...![]()
Hier ook zo een kreunerd Suus. Nu dat we over gegaan zijn op fles is het een stuk minder. Wij werden er ook wakker van. Op een gegeven moment noemden we haar "Brenda". (Steunbeer).quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:10 schreef Suzanna het volgende:
Ik zit hier met Julia op de arm te typen, ze is erg onrustig als ik haar neerleg en superrustig op de arm... kwaaltje van meer kleintjes. Helaas vaak krampjes, hoe dat nou komt...ik geef haar cinababy maar dat lijkt niet veel te doen. Dus dat is veel vasthoude, buikje wrijven en troosten. Zielig hoor. Ook voor ons
...
Het komt natuurlijk weer vooral 's nachts voor, maar ook overdag, helaas vaak op drukke momenten. Dan gaat ze maar de draagdoek in. En dan slaapt ze natuurlijk weer als een roos...
oh ja, heeft iemand hier misschien ABC-Dophilus poeder 'over' ? dan houd ik me aanbevolen... tegen vergoeding natuurlijk! (ik had voor Emma iets dergelijks gekocht maar dat kan ik niet meer vinden... en tis superduur spul!)
Oh ja, hebben jullie dat ook gehad in het begin, dat ze 's nachts zó vreselijk kreunden af en toe dat je ze maar liever in een andere kamer legt omdat je er niet van kunt slapen? Ik heb dat bij de oudste meiden ook gehad en ik vind het zo jammer... ik zou haar graag dichtbij me houden maar het houdt me ontzettend vaak wakker... (het gaat ook vaak over in huilen, maar ze kreunt dan vaak een half uur vóór ze gaat huilen en soms valt ze ook weer gewoon in slaap óf is het zelfs in haar slaap...)
Wij willen namelijk naar de zolder 'verhuizen' om daar te gaan slapen maar dan ligt ze wel ver bij ons vandaan...en een babyfoon stoort vaak tussendoor en daar word je dan ook wakker van.
Ik denk dat het ook te maken heeft met het ontdekken van de handjes, leren grijpen, vasthouden en friemelen... En het ene kindje heeft dit natuurlijk wat eerder dan het andere kindjequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:00 schreef PM-girl het volgende:
EN ja, het zeveren en knauwen op de knuistjes/stofjes/speelgoed. Ik zie het niet direct als tandjes krijgen, maar ik ben natuurlijk nog onervaren. Maar ik denk dat dit de zever en knauw fase is, zo rond de 3,5 maanden!
Nou Chaca, weet niet of het echt met de grootte te maken heeft. Ik bedoel maar, Thies is erg groot, en die kwam dus ook tot 2 nachten geleden 1-2 keer per nacht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:14 schreef chacama het volgende:
Pff, doorslapers...dat zou lekker zijn. Maar Maud is natuurlijk maar klein en zal het dus wel nodig hebben (houd ik mezelf maar voor). Ze komt nu nog 1-2 keer per nacht.
Eva Eva toch.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:22 schreef linda856763 het volgende:
En heel veel kwijlen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |