quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef bixister het volgende:
[..]
anna heeft vast een voorspellende blik en ze wilde je waarschuwen voor wat er die middag gebeurde yppy!
Ja dat ruisje heeft ie nog steeds. Maandag over een week moeten we naar de kinderarts. Dus veel meer weten we nog niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:12 schreef Moonah het volgende:
MeNicole, had Mika niet een ruisje? Staat me iets van bij. Hoe is het daarmee?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef sjak het volgende:
Wat een fijn nieuws snoopyIk heb zo hard aan jullie gedacht vanmiddag dat ik zelfs snoopy slabbertjes heb gekocht
![]()
ja werkt erg goed. hij heeft gewoon een moeilijk huidje en het zal voorlopig smeren blijven zijn, maar deze zalf is wel echt erg goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:51 schreef cattie het volgende:
Belana, hoe is het met Ezra en zijn eczeem plekjes? Werkt de creme nog steeds zo goed?
ja het is wel een hoop jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:09 schreef oYo het volgende:
Wij kregen een hele lijst vaccinatiebriefjes binnen. Wat moet een kind allemaal krijgen zeg! Sjonge jonge.
En dan krijgt ze nog een pak extra omdat wij vaak in Azie en het Midden-Oosten zitten.
hee wat lief dat je dat vraagt!quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:28 schreef Neuk het volgende:
Max is ook geweldig! En al bijna 1! <3
Broers zijn zo leuk met babietjes...Tis hetzelfde bloed en dat doet toch wat met ze denk ik. Zo leuk om te zien! Ik zie ook elke keer trekjes van mijn broers in Brent. Dat is ook echt geinig. Brent me terug naar mijn eigen jeugd.
Ik vind dat tandeloze juist nog zo heerlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:27 schreef sjak het volgende:
Wow Ivenog even en je slaapt gewoon door
![]()
Cas een tand, wat gaaf, ik hoop dat Jetske ook snel tanden gaat krijgen ik vind dat zo'n lief gezicht![]()
Max gelukkig gaat het weer beter met je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |