abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45468254
Overdag kunnen er ook weer spannende dingen zijn gebeurd waarvan je kindje 's nachts droomt, soms enge dromen. Hier heel af en toe een droompje 's nachts.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45469170
anna sliep de tweede helft van haar eerste jaar ook ineens weer heel vaak niet door. had er ook mee te maken dat ik toen weer ging werken denk ik, even 's nachts compenseren dat ze dan overdag niet bij me kon drinken.
pi_45472460
Anna ligt in de box en ik dacht dat ik dan wel even weg kon om mijn tas in te pakken. Hoor ik ineens een knal! Vlug naar haar toe natuurlijk. Ligt ze ineens op haar buik. In de vaart van het omrollen heeft ze haar sleutelbos weggegooid denk ik, want die lag op de grond. Dat heb ik vast gehoord.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_45473597
Gillen jullie babietjes ook zo om aandacht te trekken?
pi_45476881
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 10:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Suzanna spuugt julia nog steeds zoveel?
nee, gelukkig een stuk minder. Het is nog steeds wel zo dat ze niet vaak tevreden is na de voeding, maar dan écht genoeg heeft gehad. Veel krampjes ook helaas...maar ik hoop dat ze er snel overheengroeit.
Maar dat spugen is wel zowat voorbij gelukkig! Nu alleen nog mondjes, geen hele golven meer.
Lief dat je ernaar vraagt!
pi_45478831
Had net een al een pm van Vicky waar ik een verhaaltje typte voor hier maar kan het net zo goed even zelf vertellen.

Hier gaat alles nog steeds prima. Mikael doet het heel goed. Omdraaien wil ie niet meer nadat ie een paar keer zijn hoofd tegen de box en zijn bedje heeft gestoten. Maar hij kan wel heel goed schuiven als ie op zijn rug ligt. Als je hem niet in de gaten houdt gaat ie er je zo vandoor. Eten gaat heel goed. Hij lust alles en ook stukken gaan er zonder moeite in. Als ik met zijn bordje eten aan kom lopen zegt hij al HMMMMM. Hij is nu bijna 7,5 kilo
Hij kan ook al heel veel dingen nadoen. De leukste is toch wel het nee schudden. Schud jij van nee doet hij dat ook
Slapen gaat ook heel erg goed. Hij krijgt om 8 uur de laatste fles en slaapt dan de klok rond. En na eeste flesje slaapt ie weer een paar uur. Overdag slapen doet ie nog steeds niet veel maar dat vind ik niet zo heel erg. Hij heeft ook een tijdje gehad dat ie 's nachts vaak wakker werd. In het begin ging ik er telkens naar toe. Op een gegeven moment wat ik het zat en ben ik er mee gestopt. Was wel een lange nacht maar nu slaapt ie weer door. Hij is ook van zijn speentje af. Ik had in de gaten dat ik het speentje vaker gaf dan dat ie er om vroeg. Nu we daar mee gestopt zijn vraagt hij er ook helemaal niet meer om. Heel soms als ie heel moe is en niet in slaap kan komen heeft ie hem nog. Als ie dan slaapt pak ik hem weer weg.

Dus zoals jullie lezen hebben we hier echt een voorbeeld baby. We zijn heel blij dat we zo'n makkelijk en mooi en lief mannetje hebben

Als het goed is kan ik vanaf volgende week weer meer posten.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_45479204
MeNicole
Fijn dat het goed gaat met je Mikael!
Eva
  donderdag 18 januari 2007 @ 18:07:53 #233
108648 cattie
lieve moeder
pi_45480679
MeNicole, wat fijn dat alles zo goed gaat met Mika!
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:04 schreef YPPY het volgende:
Hoe deed Ive het vannacht? Slaap je 's nachts wel snel in als Ive slaapt cattie? Wil hij steeds eten of kan je man het ook 'oplossen'?
Anna sliep goed door, maar sinds een paar maanden moet ik haar wakker maken voor extra voedingen. Steeds had ik bij het cb de hoop dat ze hierdoor goed genoeg zou groeien en dat ik ermee kon stoppen. Maar dat was niet zo. Nu heeft ze geleerd dat ze zelf ook 's nachts wakker kan worden. En het liefst om de 3 uur. Dan begint ze goed met drinkt, maar na een kwartier maximaal is het over. Huilen omdat ze drinken, huilen omdat ze niet drinkt en huilen omdat ze weer in bed ligt. Ik ben blij als ze tussen 23 (daarvoor slaapt ze maar korte stukjes) tot 6 uur maar 1 keer komt. Zo jammer nu dat het einde hiermee dus niet in zicht is. Eerst zei ik steeds tegen mezelf dat ik kon stoppen met de nachten als ze een maandje goed zou groeien. Nu is dat weg. Ik ben bang dat we zoiets als met Ive tegemoet gaan (gisteren op m'n werk begonnen ze erover dat ze met een flesje vast veeeeel beter zou slapen) en wij zitten voorlopig nog niet op de 6 maanden. Ik kan me zo goed voorstellen dat je het gehad hebt cattie. Ik hoop dat hij snel beter slaapt.

Anna wil ook niet gefilmd worden, of op de foto. Alle lachjes en vrolijkheid zijn meteen weg als ze een camera ziet.
Yppy, wat rot dat Anna nu niet meer doorslaapt. Maar ze kon het wel, dus misschien dat ze eventjes moet wennen en het daarna weer wel goed gaat!

Afgelopen nacht ging het goed, 21.30,1.30,6.00. Deze keer werd hij alleen wakker voor een voeding. Wij hebben onderling afgelsproken dat er minimaal 3 uur tussen de voedingen moet zitten. Wordt Ive tussendoor wakker, dan is het aan mijn man om hem weer in slaap te krijgen (wat ook meestal wel snel lukt). Ik kan Ive niet 's nachts in slaap krijgen zonder te voeden, hij ruikt de melk dan ofzo.

Toen ik Ive zo straks ophaalde zat hij op het kdv in zo'n bumbo stoeltje. Hij zat erin als een koning op zijn kroon! Lekker wat speeltjes voor zich. Het zag er erg leuk uit, jammergenoeg hadden we geen camera bij ons. En nu ligt hij lekker te spelen op een kleed met mijn man. Ive ligt nog maar zelden in de box, aangezien die ruimte te krap is voor hem, hij stoot zijn hoofd dan enzo. Op een kleed op de grond heeft hij lekker de ruimte.
  donderdag 18 januari 2007 @ 18:45:05 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_45481923
MeNicole fijn dat alles goed gaat!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:12:03 #235
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45482980
MeNicole, had Mika niet een ruisje? Staat me iets van bij. Hoe is het daarmee?

Cattie!!!!!
Van zulke nachten moet je het hebben! Hoop doet leven. En wat een goed team vormen jullie. Wij hebben het ook zo aangepakt. Veeeeeel succes weer hoor!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_45487730
Hier wordt vreselijk gegild PV. Niet normaal soms.

Gelukkig goed nieuws MeNicole.

Wat goed van Ive.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:45:20 #237
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45489742
Mooie berichten over Mika!
Cattie ik hoop echt dat je binnenkort weer eens een hele nacht kan doorslapen.
Gillen is leuk, dat doet Jetske ook. En heel hard lachen en giechelen
Ik heb die babyfoon ook, ben er goed over te spreken ik vind alleen dat de batterijen snel leeg zijn.

Enne, Jetske is vandaag 6 maanden
Lekker douchen!
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:48:59 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_45489908
gillen, kirren, brullen van het lachen, dihdihdah allemaal zo lief

jetske alweer een half jaar ook! wat gaat het hard he sjak!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:51:27 #239
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45490011
Jaa, vanochtend even een trip down memory lane en dan lijkt het zo kort maar ook alweer zo lang geleden. En als je dan bedenkt hoe ze toen was en het verschil met nu. Ik vind het allemaal zo'n prachtig wonder.
Lekker douchen!
pi_45492173
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:00 schreef YPPY het volgende:
Hier wordt vreselijk gegild PV. Niet normaal soms.

Gelukkig goed nieuws MeNicole.

Wat goed van Ive.
Pfew, dan ben ik niet de enige... Ik dacht echt ff dat er misschien iets was ofzo...
Ik probeer er niet teveel aandacht aan te besteden, is dat verstandig? Of zou hij al snappen dat hij niet zo hoeft te gillen?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:00:03 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_45499319
dat gillen is gewoon een manier van communiceren, stem leren kennen, spelen, lol hebben. ik zie het alleen als positief eigenlijk
stormy waters...
sailin'
pi_45499340
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:00 schreef Belana het volgende:
dat gillen is gewoon een manier van communiceren, stem leren kennen, spelen, lol hebben. ik zie het alleen als positief eigenlijk
Wij vragen ons af wanneer de buren de kinderbescherming gaan bellen. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_45499486
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:07 schreef cattie het volgende:
MeNicole, wat fijn dat alles zo goed gaat met Mika!
[..]

Yppy, wat rot dat Anna nu niet meer doorslaapt. Maar ze kon het wel, dus misschien dat ze eventjes moet wennen en het daarna weer wel goed gaat!

Afgelopen nacht ging het goed, 21.30,1.30,6.00. Deze keer werd hij alleen wakker voor een voeding. Wij hebben onderling afgelsproken dat er minimaal 3 uur tussen de voedingen moet zitten. Wordt Ive tussendoor wakker, dan is het aan mijn man om hem weer in slaap te krijgen (wat ook meestal wel snel lukt). Ik kan Ive niet 's nachts in slaap krijgen zonder te voeden, hij ruikt de melk dan ofzo.

Toen ik Ive zo straks ophaalde zat hij op het kdv in zo'n bumbo stoeltje. Hij zat erin als een koning op zijn kroon! Lekker wat speeltjes voor zich. Het zag er erg leuk uit, jammergenoeg hadden we geen camera bij ons. En nu ligt hij lekker te spelen op een kleed met mijn man. Ive ligt nog maar zelden in de box, aangezien die ruimte te krap is voor hem, hij stoot zijn hoofd dan enzo. Op een kleed op de grond heeft hij lekker de ruimte.

Dan knopen ze in gedachten al een servet om en schuiven aan, dan verkoop jij het niet meer dat er alleen gewiegd en geslapen gaat worden hoor
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:13:29 #244
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45499599
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wij vragen ons af wanneer de buren de kinderbescherming gaan bellen. .
Wij ook... Onze buurvrouw was vroeger kraamhulp..
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:14:24 #245
24188 Belana
kloon van belana
pi_45499618
ja het volume kan aardig zijn ja ik vind dat heerlijk, echt! zo'n lol als dat kind heeft
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:17:05 #246
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45499663
dat gillen komt met een jaar weer terug

Voorals nug gelukkig alleen maar positieve berichtjes fijn !
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45500082
Wij gaan vanmiddag met Lis naar de kinderarts. Ben benieuwd of hij ook een ruisje hoort of dat het ruisje gewoon in het oor van de CB-arts zat
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_45500131
Misschien moet die CB-arts zelf wel naar de dokter.
We waren bij het CB vanochtend en Anna schopte zichzelf bijna van de aankleedplank af. Ik moest steeds haar hoofd tegenhouden. Ze wilde maar niet stilliggen.
*OUD heilige*
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:52:53 #249
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45500441
Spannend Snoopy!

Hier ook een gillend, kirrend, kletsend, schaterend kind....
Nah oké, hij huilt en jengelt ook wel eens....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_45501262
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 14:52 schreef YPPY het volgende:
In de vaart van het omrollen heeft ze haar sleutelbos weggegooid denk ik, want die lag op de grond. Dat heb ik vast gehoord.
anna heeft vast een voorspellende blik en ze wilde je waarschuwen voor wat er die middag gebeurde yppy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')