Ahhh... K*nkerkachel Kees!quote:Op maandag 15 januari 2007 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was dat de broer van Kees, of die kerel die zei: " Ge moet vrouwen nie sloan, ge mot ze schuppe!"
In ieder geval wel typerend voor een bepaalde bevolkingsgroepIk heb ooit zo'n vriendje gehad, die zat al vanaf z'n 18e in de WW
Want hij vond alle banen die hij kon krijgen stom. Zijn hoogst voltooide opleiding was basisschool.
Vreselijk dat soort mensen.quote:Hij woonde in een appartement voor 250 GULDEN p/m, en kreeg het voor elkaar om zijn uitkering binnen 10 dagen op te zuipen, zodat ik als 15-jarige zijn eten moest kopen (meneer was 22) Toen was ik nog jong en naief
Ik had de adressen zelf ook net gevonden.quote:
Ik zie ook pas nu dat je niet blauw meer bent.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zie ook pas nu dat je niet blauw meer bent.![]()
![]()
quote:
quote:
Ik had 't tegen Stormqueen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik was reviewer, lieve schat, die zijn niet blauw
Is dat lief genoeg of moet er nog kusknuffelkroel bij
Ik was toch niet on-lief?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had 't tegen Stormqueen.![]()
Maar knuffels van jou zijn toch wel welkom, hoor!![]()
kusknuffelkroel voor jouquote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was toch niet on-lief?![]()
Ik ben ook maar gewoon ongesteld hoor
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was toch niet on-lief?![]()
Ik ben ook maar gewoon ongesteld hoor
En ik dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
kusknuffelkroel voor jou
kusknuffelkroel voor Troel
Misschien moeten we gewoon in ONZ verder kutten.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, het pi! pi! verhaal
Same here![]()
Ik las: Pil vergetenquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik las: Pil vergeten
kusknuffelkroel voor jou ook dan, pfffffffffffffffffffffff![]()
In OUD kan dat toch wel?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:31 schreef Troel het volgende:
Ja, maar in OUD moet je niet kusknuffelkroelen hoor meis!
Het was ook geen serieuze reactie toch?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:41 schreef omearos het volgende:
pi?
3,14 weet je welquote:Op maandag 15 januari 2007 13:41 schreef omearos het volgende:
pi?
Om precies te zijn:quote:
om nog preciezer te zijn heeft pi een oneindig aantal decimalenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Om precies te zijn:
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899 8628034825 3421170679![]()
pi = posticoon, een handige doch tricky manier om de aard van je post te verduidelijkenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:15 schreef omearos het volgende:
[..]
om nog preciezer te zijn heeft pi een oneindig aantal decimalen
Maar wat heeft dat te maken met dit topic?
Zou het echt oneindig zijn of kunnen we gewoon nog niet zo ver rekenenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:15 schreef omearos het volgende:
[..]
Klopt, maar oneindig past niet in mijn post.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:15 schreef omearos het volgende:
[..]
gebruik ik echt nooit, moest zelfs ff zoeken wat het isquote:Op maandag 15 januari 2007 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pi = posticoon, een handige doch tricky manier om de aard van je post te verduidelijken
Newbeequote:Op maandag 15 januari 2007 14:57 schreef Troel het volgende:
GefeliciteerdNewbee (hoor wie het zegt
)
Bert is van zondag 26 september 1999 @ 00:00
Dat is pas ernstig
Bert heeft er nog veel minderquote:Op maandag 15 januari 2007 15:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Newbee![]()
Heb dan ook pas 3.000 posts![]()
Ben echt een newbee![]()
![]()
Aan de andere kant:
Je moet zuinig zijn met genialiteit.![]()
Kletskous!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik nader de 50.000 postsIk ben niet zuinig met mijn genialiteit
![]()
Ja, da's ook wel hendig... met dat Ehv topic schiet mijn postaantal ook omhoog!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb in krap 8 maanden tijd vandaag mijn 10.000e gespamd![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Al die mensen met razend drukke banen
Ik zag dat je ook management assistant wasquote:Op maandag 15 januari 2007 15:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik het druk heb.... in tegendeel...
![]()
Kun je nagaan wat mijn competenties zijn. Werken en evengoed nog zo'n postaantal bereikenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Al die mensen met razend drukke banen
Heb ook net zo'n geniale opleiding als jij.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag dat je ook management assistant was
Net als ik![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ook net zo'n geniale opleiding als jij.![]()
Hmmm... da's eigenlijk wel een goed idee voor vrijdag!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
Collega's die een mand vol fruit trakteren met hun verjaardag in plaats van bananensoezen![]()
![]()
Er waren twee jarigen en die ander had Luikse Wafels met roomboterquote:Op maandag 15 januari 2007 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hmmm... da's eigenlijk wel een goed idee voor vrijdag!![]()
Alleen denk ik dat ze me hier vierendelen als ik niet met taart aankom.![]()
De laatste keer heb ik van die mini-cakejes gemaakt.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef Levitation het volgende:
Ik denk dat ik een kwarktaart en een appeltaart ga maken voor op mijn werk.![]()
Niet dat het light of gezond is, maar wel lekker.
Cakejes zijn bij mij nog nooit gelukt.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De laatste keer heb ik van die mini-cakejes gemaakt.
Omdat het kleine porties zijn vallen de kcal's nog wel mee, en het is onwijs cheap
Nou denk ik ook wel dat een gedeelte ook wel aan de tijd van het jaar ligt omdat iedereen net die kerstdagen achter de rug heeft en soms een paar kilo rijker is en daar juist liever niet over praat...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:37 schreef pluisje het volgende:
Het gaat mij erom dat als je hier een maandje meeleest, je wel van vrijwel iedereen weet wat voor werk/studie ie doet en wat er prive speelt, maar je geen idee hebt hoeveel diegene weegt en hoe het lijnen gaat.
Dat kun je wel een beetje in de OP vinden, maar verder vind ik het toch echt weinig meer over lijnen gaan de laatste tijd.
ben het hier niet helemaal mee eens. psychologisch gezien kan dieeten of aankomen te maken hebben met iemands prive leven. en voor sommige mensen kan het juist ervoor zorgen om niet dat stuk chocola te pakken omdat hij/zij zijn problemen even heeft kunnen uiten op een forum waar je redelijk anoniem kan blijven. slowchat hoort, naar mijn mening, bij het afvallen. ook al gaat de slowchat soms net iets te ver, maar dit zakt altijd weer af waarna we het weer over de normale periekelen hebben, zoals: wat eten we vandaag en dergelijke.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:37 schreef pluisje het volgende:
Het gaat mij erom dat als je hier een maandje meeleest, je wel van vrijwel iedereen weet wat voor werk/studie ie doet en wat er prive speelt, maar je geen idee hebt hoeveel diegene weegt en hoe het lijnen gaat.
Dat kun je wel een beetje in de OP vinden, maar verder vind ik het toch echt weinig meer over lijnen gaan de laatste tijd.
Hier ben ik het helemaal mee eens eigenlijk, vooral het aanmoedigen, ervaringen uitwisselen, tips enzo mis ik best wel..quote:Op maandag 15 januari 2007 19:04 schreef pluisje het volgende:
Tuurlijk hoort priveleven erbij, maar ik zoek in een topic dat over dieeten gaat toch vooral dieettips en vorderingen van anderen. Dat er ook af en toe wat privedingen voorbij komen is logisch en leuk, maar er gaan soms echt topics voorbij waarin het bijna alleen maar over privezaken en lekker eten gaat.
Ik mis een beetje het aanmoedigen, ervaringen uitwisselen, frustraties van je af schrijven, dieettips etc.
Maar ik sluit me aan bij YPPY hoor: als de inslag van dit topic gewoon veranderd is, is dat ook geen probleem. Maar het zou zonde zijn als er meer mensen steeds minder in dit topic komen om die reden.
Ik ben het hier ook mee eens, het is voornamelijk slowchat en als er iemand aangeeft dat hij/zij een aantal kilos is afgevallen wordt dit voornamelijk genegeerd omdat er over vakanties, kleding, familie drama's word gesproken inplaats van dieeten.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:01 schreef MissPink het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens eigenlijk, vooral het aanmoedigen, ervaringen uitwisselen, tips enzo mis ik best wel..
Beetje onzinnig, deze discussie... maar dan ga ik wel naar het slowchat topic.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:21 schreef Rewimo het volgende:
[SC] Fok! Dieetclub #1
Ik heb hem maar gewoon gestart
Ik denk dat je het iets genuanceerder moet zien. Als je de hele dat hebt gewerkt en je komt 's avonds thuis, dan zijn er soms wel 150 posts bij geplaatst. Ik vind het ontzettend leuk om te lezen wat iedereen bezig houdt, maar 150 posts doorploegen is wel weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Beetje onzinnig, deze discussie... maar dan ga ik wel naar het slowchat topic.![]()
Afvallen doe ik toch al in tijden niet...![]()
Succes aan een ieder die het wel lukt! En tot ziens![]()
is dat niet een beetje overdreven?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Beetje onzinnig, deze discussie... maar dan ga ik wel naar het slowchat topic.![]()
Afvallen doe ik toch al in tijden niet...![]()
Succes aan een ieder die het wel lukt! En tot ziens![]()
Oeiquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:40 schreef lmnop het volgende:
Gisteren werd mij verteld door een medewerker van mijn sportschool dat filet americain vrij vet is, terwijl ik juist dacht dat dit vrij mager was en heb ik dus ook redelijk veel gegeten![]()
Ook ben ik met Bodypump begonnen naast de cardio, wat ik wel leuk vindal ben ik vaak de enigste man. Je voel wel dat je al je spieren gebruikt en daarnaast heb ik mijn gewichten al omhoog gegooid
![]()
het zal inderdaad per merk verschillenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:00 schreef teigan het volgende:
ik vind zo al 3 verschillende waarden, 161, 184(van de Lidl) en 262 (van de Aldi)
kcal per 100 gram....
Dus misschien verschilt het per merk ofzo?
Held!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:23 schreef ymme het volgende:
1 kilo is er alweer af.
Vorige week gaf de weegschaal 92,4 aan, en vandaag 91,2 dus meer dan één kilo
dat is altijd lekkerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:31 schreef ymme het volgende:
Maar inderdaad, het begin is er weer, en het geeft me moed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |