Huh? Frank vraagt wat er voor foutmelding staat als ze terugkomen.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:45 schreef Troel het volgende:
Rewimo, ik kan jou via de mail niet bereiken, al je mailtjes komen gebounced terug
dat doet een chirurg, plaatselijke verdoving, snel klaarquote:Op zondag 14 januari 2007 11:03 schreef Miss_S het volgende:
weet iemand trouwens of een huisarts een moedervlek weg kan halen?
ow, dat wordt volgens mij wel vergoed, idd zeggen dat het schuurt en pijnlijk is. Huisarts stuurt je doorquote:Op zondag 14 januari 2007 13:36 schreef Miss_S het volgende:
op mijn rug net onder mijn bh bandje
hij is niet groot maar een soort bultje
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:19 schreef teigan het volgende:
Hm, het lijkt erop dat onze wasmachine het begeven heeft....
Dat de host aangeeft dat ik ze via mijn eigen ISP moet sturen omdat ze anders geweigerd worden (alles gaat hier via Berts server)quote:Op zondag 14 januari 2007 12:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Huh? Frank vraagt wat er voor foutmelding staat als ze terugkomen.
Ja, en kijk of Verenining Eigen Huis ook taxaties doet in het buitenlandquote:Op zondag 14 januari 2007 12:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Poe wat een verhaal... Gelukkig wel een andere streek. Maar die rechtsbijstandverzekering is sowieso een goede tip
bij mij hetzelfde probleeem rewimo, maar wel een heel mooi huisje. en gelukkig teigan, wat men vroeger zonder wasmachine deed wil ik mezelf geeneens voorstellen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef teigan het volgende:
ziet er wel mooi uit Rewimo, alleen de korte poot is bij mij de foto van de verwarmingsinstallatie...
Wij zijn nog even naar de Makro geweest vanmiddag, en we hebben een nieuwe wasmachine.. Morgen ophalen(aanhangwagen was bezet vanmiddag), en we kunnen weer wassen..
De oude wasmachine staat ondertussen al op de stoep, die kunnen we morgen weer bij de Makro inleveren...
Het gaat vaak heel hard in het begin. Je verliest dan voornamelijk vocht. Je tempo zal de komende tijd wel afnemen; maak je geen zorgen over die snelle beginkilo'squote:Op zondag 14 januari 2007 21:23 schreef junkiexp het volgende:
Wat is het maximale wat je in een week gezond mag afvallen?
Ik ben nu bijna 4 kilo kwijt in 1 week,gaat dat niet een beetje hard?
Voor de rest geen afslankpillen oid,gewoon veel sporten,3 x per dag een goede maaltijd en niet snacken.
inderdaad in het begin gaat het altijd hardquote:Op zondag 14 januari 2007 21:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het gaat vaak heel hard in het begin. Je verliest dan voornamelijk vocht. Je tempo zal de komende tijd wel afnemen; maak je geen zorgen over die snelle beginkilo's![]()
Dat maatje huizen staat ook in Waalre, alleen is het budget dan totaal anders!quote:Op maandag 15 januari 2007 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
Rewimo, die huizen zijn echt huge!
Duitsers hebben echt geen interieursmaak zo te zienMaar daar kun je wel doorheen kijken neem ik aan
Naar welk huis gaat de voorkeur uit?
Ze nemen in DLD de keuken vaak mee jaquote:Op maandag 15 januari 2007 09:35 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen!
Gaaf die foto's Rewimo!
Inderdaad enorm veel ruimte, vooral gigantische woonkeukens!![]()
Er staat mij alleen iets bij dat de keuken (kastjes enzo) in DLD niet zoals in NL bij het huis horen... het wordt niet gezien als deel van het huis. Of is dat bij die huizen niet zo?
Juh, vooral in die bossenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat maatje huizen staat ook in Waalre, alleen is het budget dan totaal anders!![]()
In het tweede huis wonen Nederlandersquote:Op maandag 15 januari 2007 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
Rewimo, die huizen zijn echt huge!
Duitsers hebben echt geen interieursmaak zo te zienMaar daar kun je wel doorheen kijken neem ik aan
Naar welk huis gaat de voorkeur uit?
In NL koop je voor dat geld hooguit een rijtjeshuis...quote:Op maandag 15 januari 2007 09:53 schreef Levitation het volgende:
Dat maatje huizen staat ook in Waalre, alleen is het budget dan totaal anders!![]()
Nou, dat hangt er wel vanaf waar in Nederland je aan het kijken bent.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In NL koop je voor dat geld hooguit een rijtjeshuis...
Brabant (vooral regio Eindhoven) is helaas net ze duur als de Randstad.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, dat hangt er wel vanaf waar in Nederland je aan het kijken bent.
Voor het geld dat mijn appartement waard is, kan ik in Zuid Limburg ongeveer een vrijstaand huis kopen.
Den Helder, zoeken op Funda, woningen onder de 100.000quote:Op maandag 15 januari 2007 10:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Brabant (vooral regio Eindhoven) is helaas net ze duur als de Randstad.![]()
Al kun je hier wel redelijk voordelig wonen als je een huis in Helmond koopt... scheelt al snel 30-40 duizend op een rijtjes huis.Maarja, dat is omdat er niemand wil wonen, en ik dus ook niet.
![]()
Hier kopen veel NL-ers een huis net over de grens in België... daar koop je voor 2,5 ton nog een vrijstaand huis met zwembad.Alleen zijn de wegen nogal overbelast tussen dat deel van België en Eindhoven.
Van al die "Ollanders" die in "Bels" wonen en in Eindhoven werken.
![]()
Echt goedkoop wonen binnen Nederland kun je in het hoge noorden...Daar kun je ook nog voor een leuke prijs een huisje aanschaffen.
Ik kan in Ehv eigenlijk niets (kwa huizen) kopen met mijn salaris.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Den Helder, zoeken op Funda, woningen onder de 100.000
Gewoon 26 hits en het zijn niet eens garages![]()
Voor mijn budget koop je in Eindhoven ongeveer een app. van 37m2En ik verdien niet slecht
Een vriendin van me kocht een appartement waar het mijne 2 keer in past voor 110 Kquote:Op maandag 15 januari 2007 10:18 schreef teigan het volgende:
in de stad Groningen zijn de huizen geloof ik wel wat prijziger, maar daarbuiten valt het best mee...
Maarja, moet je hier wel willen wonen natuurlijk.... Waar ze de Blauwe Stad hebben aangelegd zijn de huizen wel weer heel duur geloof ik...
Same herequote:Op maandag 15 januari 2007 10:25 schreef Levitation het volgende:
Ik heb voor de gein even op Funda gezocht naar huizen onder de E 100.000 in regio Eindhoven, ik krijg voornamelijk garages te zien.Heb ik toch HBO gedaan om (financieel) onafhankelijk te kunnen zijn... kan ik een garage kopen met mijn inkomen.
![]()
![]()
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.![]()
En zoekt een rijke vent...![]()
Ik ook, ik heb het niet zo op profiteursquote:Op maandag 15 januari 2007 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Same here
Ik was gaan kijken naar een huurappartement particulier, wilden ze me niet verhuren omdat ik geen arbeidsovereenkomst had voor onbepaalde tijdWachtlijst voor sociale woningbouw is 5 jaar en dan kom je in vreselijke pauperwijken terecht waar niemand wil wonen.
En ik mag het natuurlijk niet denken, maar dan kan ik best boos worden om mensen die niet werken en alles gewoon in hun schoot krijgen geworpen![]()
Doet me opeens denken aan dat programma van SBS6 "Probleemwijken" , de aflevering over "Woensel West". Daar was een geniale man die enorm crimineel was... hij verdedigde zichzelf door te zeggen dat "als mijn uitkering hoger was, hoefde ik niet zoveel te stelen". Werken voor zijn geld was gewoon nooit in hem opgekomen.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik mag het natuurlijk niet denken, maar dan kan ik best boos worden om mensen die niet werken en alles gewoon in hun schoot krijgen geworpen![]()
Don't hit mequote:Op maandag 15 januari 2007 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Same here
Ik was gaan kijken naar een huurappartement particulier, wilden ze me niet verhuren omdat ik geen arbeidsovereenkomst had voor onbepaalde tijdWachtlijst voor sociale woningbouw is 5 jaar en dan kom je in vreselijke pauperwijken terecht waar niemand wil wonen.
Oppervlakte is alles, behalve eventuele garage of (externe) berging.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:42 schreef omearos het volgende:
[..]
Don't hit me
Ben nog student, heb een eigen flat bij de woningbouw in een leuke wijk, wachttijd was een maand geloof ik, en oppervlak weet ik niet, wel groot in ieder geval voor 1 persoon. is opp. alleen de kamers of ook gang, kasten, enz?
Tja, wonen in een uithoek heeft zo zijn voordelen
Maar eens opmeten dan, ben nu wel benieuwd hoe groot mijn flatje is.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oppervlakte is alles, behalve eventuele garage of (externe) berging.
Was dat de broer van Kees, of die kerel die zei: " Ge moet vrouwen nie sloan, ge mot ze schuppe!"quote:Op maandag 15 januari 2007 10:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doet me opeens denken aan dat programma van SBS6 "Probleemwijken" , de aflevering over "Woensel West". Daar was een geniale man die enorm crimineel was... hij verdedigde zichzelf door te zeggen dat "als mijn uitkering hoger was, hoefde ik niet zoveel te stelen". Werken voor zijn geld was gewoon nooit in hem opgekomen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |