Kletskous!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik nader de 50.000 postsIk ben niet zuinig met mijn genialiteit
![]()
Ja, da's ook wel hendig... met dat Ehv topic schiet mijn postaantal ook omhoog!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb in krap 8 maanden tijd vandaag mijn 10.000e gespamd![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Al die mensen met razend drukke banen
Ik zag dat je ook management assistant wasquote:Op maandag 15 januari 2007 15:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik het druk heb.... in tegendeel...
![]()
Kun je nagaan wat mijn competenties zijn. Werken en evengoed nog zo'n postaantal bereikenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Al die mensen met razend drukke banen
Heb ook net zo'n geniale opleiding als jij.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag dat je ook management assistant was
Net als ik![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ook net zo'n geniale opleiding als jij.![]()
Hmmm... da's eigenlijk wel een goed idee voor vrijdag!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
Collega's die een mand vol fruit trakteren met hun verjaardag in plaats van bananensoezen![]()
![]()
Er waren twee jarigen en die ander had Luikse Wafels met roomboterquote:Op maandag 15 januari 2007 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hmmm... da's eigenlijk wel een goed idee voor vrijdag!![]()
Alleen denk ik dat ze me hier vierendelen als ik niet met taart aankom.![]()
De laatste keer heb ik van die mini-cakejes gemaakt.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef Levitation het volgende:
Ik denk dat ik een kwarktaart en een appeltaart ga maken voor op mijn werk.![]()
Niet dat het light of gezond is, maar wel lekker.
Cakejes zijn bij mij nog nooit gelukt.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De laatste keer heb ik van die mini-cakejes gemaakt.
Omdat het kleine porties zijn vallen de kcal's nog wel mee, en het is onwijs cheap
Nou denk ik ook wel dat een gedeelte ook wel aan de tijd van het jaar ligt omdat iedereen net die kerstdagen achter de rug heeft en soms een paar kilo rijker is en daar juist liever niet over praat...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:37 schreef pluisje het volgende:
Het gaat mij erom dat als je hier een maandje meeleest, je wel van vrijwel iedereen weet wat voor werk/studie ie doet en wat er prive speelt, maar je geen idee hebt hoeveel diegene weegt en hoe het lijnen gaat.
Dat kun je wel een beetje in de OP vinden, maar verder vind ik het toch echt weinig meer over lijnen gaan de laatste tijd.
ben het hier niet helemaal mee eens. psychologisch gezien kan dieeten of aankomen te maken hebben met iemands prive leven. en voor sommige mensen kan het juist ervoor zorgen om niet dat stuk chocola te pakken omdat hij/zij zijn problemen even heeft kunnen uiten op een forum waar je redelijk anoniem kan blijven. slowchat hoort, naar mijn mening, bij het afvallen. ook al gaat de slowchat soms net iets te ver, maar dit zakt altijd weer af waarna we het weer over de normale periekelen hebben, zoals: wat eten we vandaag en dergelijke.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:37 schreef pluisje het volgende:
Het gaat mij erom dat als je hier een maandje meeleest, je wel van vrijwel iedereen weet wat voor werk/studie ie doet en wat er prive speelt, maar je geen idee hebt hoeveel diegene weegt en hoe het lijnen gaat.
Dat kun je wel een beetje in de OP vinden, maar verder vind ik het toch echt weinig meer over lijnen gaan de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |