In de Stairway wel ja!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:11 schreef veldmuis het volgende:
Komen er lekkere wijven?
Jamaar ik ga al eten in de stairway hequote:Op woensdag 10 januari 2007 18:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Maar we gaan nu toch samen ergens anders eten
Snap ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
De meesten hebben zich alleen niet geregistreerd op Fok!
Verkapte pwntehpwnpostquote:
jahquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jamaar ik ga al eten in de stairway he.
Ah so...quote:
Beste Patty,quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi veldmuis,
Kom je ook naar de meet?
Groetjes, Patty.
Mijn vriendinnetjequote:Op woensdag 10 januari 2007 18:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik bedoelde Johnny Rep Remlof.
Ruud Krol is de hoofdredacteur van de Gay Krant toch?
- Edit - Nee, dat is Henk Krol. Gelukkig heb ik meer verstand van andere dingen..
De meningen zijn verdeeld. Maar volgens mij valt er niet veel te verpesten aan een mixed grill of een saladequote:Op woensdag 10 januari 2007 18:15 schreef longinus het volgende:
Is het eten in de stairway goed, anders een tafeltje reserveren
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De meningen zijn verdeeld. Maar volgens mij valt er niet veel te verpesten aan een mixed grill of een salade.
Hier staat het menu: http://www.stairway.nl/utrecht/index_Steakway.html
quote:Kids Only:
frietjes, mayonaise en keuze uit o.a. bitterballen en natuurlijk een ijsje toe
¤7.80
Mischien toch iets afspreken als groepje om te etenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De meningen zijn verdeeld. Maar volgens mij valt er niet veel te verpesten aan een mixed grill of een salade.
Hier staat het menu: http://www.stairway.nl/utrecht/index_Steakway.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
Ik ga ook in m'n eentje etenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef purplerose het volgende:
Nou, dan ga ik wel in me eentje eten
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:09 schreef pussydeluxe het volgende:
Als er een groepje is wat ook wil eten, verenig U en reserveer een tafel. De tafel die Remlof gereserveerd heeft is vol.
Dat weten we nou wel ja!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Als er een groepje is wat ook wil eten, verenig U en reserveer een tafel. De tafel die Remlof gereserveerd heeft is vol.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat weten we nou wel ja!
Ja, voordat we weer een herhaling krijgen van de discussiequote:Op woensdag 10 januari 2007 18:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat weten we nou wel ja!
Dat is allemaal geregeld. Details bespreken we verder via de mailquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja, voordat we weer een herhaling krijgen van de discussie.
En ik geloof dat Stofje persee met jou wil eten. Wat hebben jullie toch samen?
Blijf je slapen? [afbeelding]
zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk te bereiken?
Kom je in burkaquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef Sala-adin het volgende:
Shoukran
Een Jeleba?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:18 schreef longinus het volgende:
[..]
Kom je in burka![]()
of hoe dat ding voor mannen heet
En aan dat tafeltje gaan we dan heel krampachtig gezellig doen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik denk dat ik een iwowz tafeltje in het leven ga roepen.
Count me in.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En we verzinnen een yell! En gaan heel intens genieten bij iedere hap voer, zodat het nét is alsof onze taaie steak wél te eten is, omdat ons tafeltje nu eenmaal immens populair is!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En aan dat tafeltje gaan we dan heel krampachtig gezellig doen!
Zodat de mensen van 'het remlof groepje' kei jaloers worden!![]()
En daarna gaan we met 'ons groepje' naar een ander café!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
En we verzinnen een yell! En gaan heel intens genieten bij iedere hap voer, zodat het nét is alsof onze taaie steak wél te eten is, omdat ons tafeltje nu eenmaal immens populair is!![]()
Café Belgie, en ons kwaliteitbier voor het raam van de Stairway opdrinken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En daarna gaan we met 'ons groepje' naar een ander café!
Veel gezelliger!
Mag ik dan in jouw groepje?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Stofje, PDL, remlof, yvonne, janetje, bizznitch... enne nog een paarquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef longinus het volgende:
Hee remlof, wie zitten er aan je tafel
Waag de overstap, ruk je los aan de ijzeren greep van remlof de man die jouw blauwe plekje heeft ingenomen!quote:
Ver weg dan graagquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Waag de overstap, ruk je los aan de ijzeren greep van remlof de man die jouw blauwe plekje heeft ingenomen!
Oh poh-licequote:
Het lekkere wijven gezellige ons kent onz nerd tafeltje dus, gelukkig zit ik er niet bijquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Stofje, PDL, remlof, yvonne, janetje, bizznitch... enne nog een paar
en Bio en DubbelDrank, 8 man, tafel volquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Stofje, PDL, remlof, yvonne, janetje, bizznitch... enne nog een paar
Wij hebben ongemakkelijke stiltes, en purple-rose die strontlazarus op de tafel danst!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:46 schreef longinus het volgende:
[..]
Het lekkere wijven gezellige ons kent onz nerd tafeltje dus, gelukkig zit ik er niet bij![]()
Whehequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wij hebben ongemakkelijke stiltes, en purple-rose die strontlazarus op de tafel danst!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wij hebben ongemakkelijke stiltes, en purple-rose die strontlazarus op de tafel danst!
Dan heb jij vast en zeker mijn lapdance gemist?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Poesjedeluuks,ik vind dit een heelquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg, meerijders van RealZeus: kunnen jullie niet wat geld inzamelen voor benzine enzo? Dat maakt het voor hem misschien wat makkelijker om te komen.
quote:
Waarom sta jij niet in de OP?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:59 schreef FlyingFox het volgende:
Hallo.
Normaal spreek ik eigenlijk nooti met mensen van internet af.![]()
Jawel, bij aandachtgeil/misschien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom sta jij niet in de OP?.
Yvonne. Punt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Jawel, bij aandachtgeil/misschien.
Ik twijfel nog, ik ken niemand meer in ONZ.
Haal me es over...
Dat ze niet komt? Leuk!!quote:
Ik heb dat ook. Somige mensne vergeet ik gewoonweg en dan kijk ik 10 keer per week in hun fotoboek en dan denk ik oja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:02 schreef FlyingFox het volgende:
ik heb een tik dat ik het fobo van onbekenden altijd eff moet bekijken
Ik wil alles weten over vroegerquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:03 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dat ze niet komt? Leuk!!
Ik heb dr al tig keer gezien. Vroeger. Zalk over vroeger beginnen? of zal ik t laten
Owja, die met die Jetsers. Die nerds. Die met die zaadvragende ogen. Die hendige sjiek slippende. Die kut-oldbie. Dat dus.quote:
Ik laat mn baard staan en dan steek ik een sigaar op en ga alles over vroeger opratelen. Lijkt me echt geweldigquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wil alles weten over vroeger. Daarom moet je ook komen
.
Woeiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:09 schreef Lyr het volgende:
Okay, zet mij maar een lijstje naar boven want ik kom.
Herinner je je mij nog?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, ik ken niemand meer in ONZ.
Veel mensen zijn als ze irritante mensen zijn op een forum juist hele chille mensen op meets. Zie sebasser en paultjuhhhquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Owja, die met die Jetsers. Die nerds. Die met die zaadvragende ogen. Die hendige sjiek slippende. Die kut-oldbie. Dat dus.
En in 't echt drink je dr hendig een biertje mee. 14
Geldt dat ook voor Maikuuul?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Veel mensen zijn als ze irritante mensen zijn op een forum juist hele chille mensen op meets. Zie sebasser en paultjuhhh
Nog nooit gemeet.quote:
Hoi.quote:
Heb je cam?quote:
Ja.quote:
Mijne doet het niet...quote:
Hij wil jou gewoon niet zien.quote:
Zeker omdat ik m'n schaamhaar al sinds 5 dagen niet geschoren hebt...quote:
Neuh, je bent denk ik gewoon lelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zeker omdat ik m'n schaamhaar al sinds 5 dagen niet geschoren hebt...
Ik had me voorgenomen om m'n volgende reacties 'pics' te laten zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zeker omdat ik m'n schaamhaar al sinds 5 dagen niet geschoren hebt...
Nouhouquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neuh, je bent denk ik gewoon lelijk. [afbeelding].
quote:
Das alleen maar iets goeds. En mijn webcam doet het tenminste.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nouhou![]()
Maar ik kom tenminste niet uit rotterdam!! Pwnt![]()
:d;D:D
D: d:;dd
D: dD:d
Even wachten...quote:
in welk lijstje wou je in dan ipv 'misschien'?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:26 schreef Lyr het volgende:
Zeg remlof, komt er nog wat van met mij in het juiste lijstje neer te zetten? Als je slotjes moet zetten ben je altijd zo snel!
Bij de komkommers.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
in welk lijstje wou je in dan ipv 'misschien'?
denk het niet, heb er 8, zal morgen eens bellen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:21 schreef Lyr het volgende:
[..]
Bij de komkommers.
Is er nog een plaatsje vrij bij jou aan tafel trouwens?
Dankjewel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
denk het niet, heb er 8, zal morgen eens bellen...
ow je staat bij de komkommers trouwens
51 ofzo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:41 schreef Lyr het volgende:
Hoeveel mensen waren er toen?
Hoe erg? Ik kan me een meet herinneren waarna het in de tram zitten met PDL behoorlijk gênant werd, maar 'openbaar misdragen' klinkt een graadje erger.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
51 ofzo?
maar alleen xbox-master heeft zich toen openbaar misdragen
hij werd tivoli uitgezet wegens drankmisbruikquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:46 schreef Lyr het volgende:
[..]
Hoe erg? Ik kan me een meet herinneren waarna het in de tram zitten met PDL behoorlijk gênant werd, maar 'openbaar misdragen' klinkt een graadje erger.
En kocht toen opnieuw eenn kaartje en werd er vervolgens een paar minuten later weer uit gegooit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
hij werd tivoli uitgezet wegens drankmisbruik
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
hij werd tivoli uitgezet wegens drankmisbruik
hij moet komen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:51 schreef Lyr het volgende:
[..]
Anders kijk je even in de OP. Nee dus.
Check jij ff wanneer z'n laatste login was!quote:
_Xbox_Master_quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Check jij ff wanneer z'n laatste login was!
Godverdomme, dat was ik 'vergeten'.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:46 schreef Lyr het volgende:
[..]
Hoe erg? Ik kan me een meet herinneren waarna het in de tram zitten met PDL behoorlijk gênant werd, maar 'openbaar misdragen' klinkt een graadje erger.
Whehehehehe!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:11 schreef SiemeN het volgende:
Zal ik alcoholisch vasten zodat het pilsener extra lekker smaakt op de meet?
Bluf.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:11 schreef SiemeN het volgende:
Zal ik alcoholisch vasten zodat het pilsener extra lekker smaakt op de meet?
Jij bent 2 dagen eerder dan mij jarig!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:13 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben deze maand jarig, dus de kans dat ik dat waarmaak is sowieso 0,0%.
Tof.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij bent 2 dagen eerder dan mij jarig!
Watskebeurt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godverdomme, dat was ik 'vergeten'.
Moet je dan gaan kotsen dan kots je alleen maar roze vloeistofquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ga niet achoholisch vasten hoor , dat is vét moeilijken áls het dan moet ga ik op Fristi dieet
Ikke weten willenquote:
Ze dacht dat voetballegende Ruud Krol een latente homo was. Verder weet ik van niets.quote:
Het schijnt te gaan over een (te) dronken PDL die acties deed in de tram ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:57 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ze dacht dat voetballegende Ruud Krol een latente homo was. Verder weet ik van niets.
donequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:44 schreef moemoe het volgende:
TrenTs moet ook nog bij de komers, Nielsje?![]()
Muwoa je broek in het openbaar naar beneden trekken vind ik niet normaalquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:23 schreef purplerose het volgende:
Pdl deed iets genants in de tram? Staat me nix van bij en ik was erbij, ok ik was dan ook niet nuchter meer maar ze deed redelijk normaal. Nix ernstigs
Niks mis mee, toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa je broek in het openbaar naar beneden trekken vind ik niet normaal![]()
Ik neem aan dat ik ook aan die tafel zitquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:29 schreef remlof het volgende:
ok, tafel gereserveerd voor 10 man op 9 feb om 19:30
Ik vind dat een freakin normale reactie als je aangeschoten bentquote:
ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik ook aan die tafel zit
ow en nog twee plaatsen over, maar ik weet eerlijk gezegd niet of we die al iemand beloofd hebben. help.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
ja.
yvonne, biogarde, pussydeluxe, stofje, janetje, bizznitch, jij en ik dus
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
ja.
yvonne, biogarde, pussydeluxe, stofje, janetje, bizznitch, jij en ik dus
aan die dude, ikwilookwatzeggen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
ow en nog twee plaatsen over, maar ik weet eerlijk gezegd niet of we die al iemand beloofd hebben. help.
ik vind het best! en DubbelDrank, toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
aan die dude, ikwilookwatzeggen?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa je broek in het openbaar naar beneden trekken vind ik niet normaal![]()
Uiteraard DDquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind het best! en DubbelDrank, toch?
Ik dat er wel meer zijn die later zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik werk trouwens gewoon tot 17.30 elke vrijdag, dus ik denk dat ik er pas rond een uurtje of half 8 ben. Maar goed. Als het bier maar koud staat.
zet jij jezelf eens even heel snel bij de komkommers danquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik werk trouwens gewoon tot 17.30 elke vrijdag, dus ik denk dat ik er pas rond een uurtje of half 8 ben. Maar goed. Als het bier maar koud staat.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
over DD gesproken, je mag die kerstman wel eens uit je ava halen
Nee. En ik scheer me toch niet voor niks?quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
zet jij jezelf eens even heel snel bij de komkommers dan
De trein herinner je je nog...quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. En ik scheer me toch niet voor niks?
In de tram heb ik (voor mijn doen) redelijk normaal gedaan. In de trein ging het eventjes mis
.
Knopjes.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:57 schreef Stofje het volgende:
SiemeN is mod!
Ja, dat zie ik nu pas, ja.
Dan sla ik gewoon die ene malloot weg die naast jou zit en kom ik erbij gezellig naast jou.quote:
Paultjuhhhh is op FOK ook een irritante klapmongool die in het echt gewoon best tof bleek te zijn. Ik ga er vanuit dat dat bij jou ook zo werkt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan sla ik gewoon die ene malloot weg die naast jou zit en kom ik erbij gezellig naast jou.
Kan je me RL kritiek geven
Maar natuurlichquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Paultjuhhhh is op FOK ook een irritante klapmongool die in het echt gewoon best tof bleek te zijn. Ik ga er vanuit dat dat bij jou ook zo werkt.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, denk je dat je het leuk gaat vinden, ja?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:05 schreef SiemeN het volgende:
Ik voelde er eigenlijk niet zoveel voor, maar als Yvonne briezend aan je voordeur verschijnt zeggen maar weinig mensen nee.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ken ook niemand![]()
Dus willen jullie mij zien of niet?![]()
Niet waarquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd..
Als je die chick uit je ava meeneemt wel hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ken ook niemand![]()
Dus willen jullie mij zien of niet?![]()
Ik heb de tieten uit me ava bij me, is dat ook goed?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als je die chick uit je ava meeneemt wel hoor
Die hebben al in de OP gestaan, soort van te veel op gefapt door weet ik veel wie. Tijd voor wat vers op de meet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb de tieten uit me ava bij me, is dat ook goed?![]()
Dan stop ik ze wel wegquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die hebben al in de OP gestaan, soort van te veel op gefapt door weet ik veel wie. Tijd voor wat vers op de meet!
Ik zal het voor je navragenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als je die chick uit je ava meeneemt wel hoor
We kunnen anders vast wel ergens onder een afdakje staan ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef TheSorrow het volgende:
Klinkt als een goede zaak.... beter is het dan niet van dat pleurisweer zoals het nu is
Oe!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:27 schreef TheSorrow het volgende:
Aight... Als ik kom purplerose, smoken we dan een dampie samen?
Gezellig met zn 2tjesquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe!ofcourse, schoppen we iedereen van het bankje af
Ik heb je er meteen bijgezet. There's no way back now!quote:
Ok dan... maar als jij afhaakt op t laatste moment, doe ik dt ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb je er meteen bijgezet. There's no way back now!!
Yeahhhh, klinkt nou al knusquote:
De eerste meet draaide ik binnen, de 2e keer had ik al gedraait. Maar ik neem mijn roller wel mee, die draait perfect strakke blows, en je hebt geen last van wind. En m'n elektrische grinder ook gelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:36 schreef TheSorrow het volgende:
Mag je wel binnen draaien? Want die wind is ook kut
Hij is echt tof, alleen zit hun nu los ofzo hij hangt ergens waar het los is gegaan moet nog ff mee terug.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:06 schreef TheSorrow het volgende:
HahaVind je dat ding werkelijk goed? Ik vond het maar gaar, die electrische grinder
hihiquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef TheSorrow het volgende:
Gesmoked gaat er worden!
En gezellig gepraat en gelachen,uiteraard
purplerose
ja watquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nog even over die tafelindeling hè![]()
met jou erbij niet meer neequote:Op donderdag 11 januari 2007 16:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Er was bij jou aan tafel dus écht geen plek meer?
Nou he wil je zo graag?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Er was bij jou aan tafel dus écht geen plek meer?
Nee fuck it als er nog plek aan tafel is, is die gewoon voor dingiequote:Op donderdag 11 januari 2007 18:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Betekend dat dat dat...?!!![]()
Bizzzzzzzzzzzzzzjequote:Op donderdag 11 januari 2007 18:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nee fuck it als er nog plek aan tafel is, is die gewoon voor dingie.
Ik kan het ook heel schattig wegspoelen met een paar slokjes bierquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:15 schreef Stofje het volgende:
Ik wil bij IWOWZ horen tijdens het eten. Ik vind het schattig als hij z'n tandjes in een stukje vlees zet en wil dat gewoon graag van dichtbij meemaken..
Ja, nou en?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik kan het ook heel schattig wegspoelen met een paar slokjes bier![]()
Och, och, hij is medeblauwe en direct zijn het vriendjes.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Siemen.
Hoi stofje, geilmokkeltjequote:Op donderdag 11 januari 2007 19:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Och, och, hij is medeblauwe en direct zijn het vriendjes.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Och, och, hij is medeblauwe en direct zijn het vriendjes.
Dat moet je verdienen.quote:
Daar heb je ergens wel een puntquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die heb ik al wáy verdiend, dinges.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar heb je ergens wel een punt
Stofje dus.quote:
Ja joh gekkie!quote:
Dat pluisje in je bedquote:
Ik ben ook lievquote:
ik las: wil jij mijn pluisje zien op de meet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben ook lievkuch
TheSorrow, wil jij mijn pluisje zijn op de meet?hihi
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef fraubitch het volgende:
waarom sta ik bij de komers? ik heb noit geegd dat k kwam
want ik kom niet namelijk![]()
![]()
NOO00oo!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef fraubitch het volgende:
waarom sta ik bij de komers? ik heb noit geegd dat k kwam
want ik kom niet namelijk![]()
![]()
omdat appelquote:
Kan je geen vrij nemen Ania?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
omdat appel
en ik moet werkenen martijn komt ook niet
en peer
je wil gewoon niet he?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
omdat appel
en peer
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:13 schreef pussydeluxe het volgende:
10.000 posts mét inhoud![]()
![]()
.
Adoreer mij!
mwa, vorige meet viel tegen, daarbij zijn jullie inmiddels wel op me uitgekeken en zijn er tientallen nieuwe babes op fok bijgekomen waar jullie op kunnen kwijlen.quote:
.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mwa, vorige meet viel tegen, daarbij zijn jullie inmiddels wel op me uitgekeken en zijn er tientallen nieuwe babes op fok bijgekomen waar jullie op kunnen kwijlen.
en ik moet werken
Uitgekeken op jou.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mwa, vorige meet viel tegen, daarbij zijn jullie inmiddels wel op me uitgekeken en zijn er tientallen nieuwe babes op fok bijgekomen waar jullie op kunnen kwijlen.
en ik moet werken
dudequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ik las: wil jij mijn pluisje zien op de meet?
ik geloof dat ik hier iets over heb gezegd. meermalig.quote:
Zou zomaar kunnen, ik kan het toch wel een kutpost vindenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik geloof dat ik hier iets over heb gezegd. meermalig.
weet ik meisquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uitgekeken op jou.. Het gaat toch om de gezelligheid?
hou op.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik kan het toch wel een kutpost vinden
Maar jij bent ook een vies mannetjequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ik las: wil jij mijn pluisje zien op de meet?
Misschien omdat je je nog niet aangemeld had.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:51 schreef the_witch het volgende:
Waarom staat ik er niet bij!!!!!?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien omdat je je nog niet aangemeld had.
Of omdat een mod is vergeten de OP wiki aan te passen.
![]()
Maar ik ben er wel!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
omdat appel
en peer
Dacht-'ie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:07 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter last man standing/sleepwalking/collegeague laughing
tevens ook knuffelallochtoonquote:
Die ken ik heul nietquote:
Vond ik ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:05 schreef SiemeN het volgende:
Wat was het al vroeg licht vandaag.
The Curequote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:03 schreef -skippybal- het volgende:
I've waited hours for this
I've made myself so sick
I wish i'd stayed
Asleep today
quote:
quote:
quote:
quote:
Jajaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |