Woeiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:09 schreef Lyr het volgende:
Okay, zet mij maar een lijstje naar boven want ik kom.
Herinner je je mij nog?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, ik ken niemand meer in ONZ.
Veel mensen zijn als ze irritante mensen zijn op een forum juist hele chille mensen op meets. Zie sebasser en paultjuhhhquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Owja, die met die Jetsers. Die nerds. Die met die zaadvragende ogen. Die hendige sjiek slippende. Die kut-oldbie. Dat dus.
En in 't echt drink je dr hendig een biertje mee. 14
Geldt dat ook voor Maikuuul?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Veel mensen zijn als ze irritante mensen zijn op een forum juist hele chille mensen op meets. Zie sebasser en paultjuhhh
Nog nooit gemeet.quote:
Hoi.quote:
Heb je cam?quote:
Ja.quote:
Mijne doet het niet...quote:
Hij wil jou gewoon niet zien.quote:
Zeker omdat ik m'n schaamhaar al sinds 5 dagen niet geschoren hebt...quote:
Neuh, je bent denk ik gewoon lelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zeker omdat ik m'n schaamhaar al sinds 5 dagen niet geschoren hebt...
Ik had me voorgenomen om m'n volgende reacties 'pics' te laten zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zeker omdat ik m'n schaamhaar al sinds 5 dagen niet geschoren hebt...
Nouhouquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neuh, je bent denk ik gewoon lelijk. [afbeelding].
quote:
Das alleen maar iets goeds. En mijn webcam doet het tenminste.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nouhou![]()
Maar ik kom tenminste niet uit rotterdam!! Pwnt![]()
:d;D:D
D: d:;dd
D: dD:d
Even wachten...quote:
in welk lijstje wou je in dan ipv 'misschien'?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:26 schreef Lyr het volgende:
Zeg remlof, komt er nog wat van met mij in het juiste lijstje neer te zetten? Als je slotjes moet zetten ben je altijd zo snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |