We kunnen anders vast wel ergens onder een afdakje staan ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef TheSorrow het volgende:
Klinkt als een goede zaak.... beter is het dan niet van dat pleurisweer zoals het nu is
Oe!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:27 schreef TheSorrow het volgende:
Aight... Als ik kom purplerose, smoken we dan een dampie samen?
Gezellig met zn 2tjesquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe!ofcourse, schoppen we iedereen van het bankje af
Ik heb je er meteen bijgezet. There's no way back now!quote:
Ok dan... maar als jij afhaakt op t laatste moment, doe ik dt ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb je er meteen bijgezet. There's no way back now!!
Yeahhhh, klinkt nou al knusquote:
De eerste meet draaide ik binnen, de 2e keer had ik al gedraait. Maar ik neem mijn roller wel mee, die draait perfect strakke blows, en je hebt geen last van wind. En m'n elektrische grinder ook gelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:36 schreef TheSorrow het volgende:
Mag je wel binnen draaien? Want die wind is ook kut
Hij is echt tof, alleen zit hun nu los ofzo hij hangt ergens waar het los is gegaan moet nog ff mee terug.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:06 schreef TheSorrow het volgende:
HahaVind je dat ding werkelijk goed? Ik vond het maar gaar, die electrische grinder
hihiquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef TheSorrow het volgende:
Gesmoked gaat er worden!
En gezellig gepraat en gelachen,uiteraard
purplerose
ja watquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nog even over die tafelindeling hè![]()
met jou erbij niet meer neequote:Op donderdag 11 januari 2007 16:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Er was bij jou aan tafel dus écht geen plek meer?
Nou he wil je zo graag?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Er was bij jou aan tafel dus écht geen plek meer?
Nee fuck it als er nog plek aan tafel is, is die gewoon voor dingiequote:Op donderdag 11 januari 2007 18:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Betekend dat dat dat...?!!![]()
Bizzzzzzzzzzzzzzjequote:Op donderdag 11 januari 2007 18:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nee fuck it als er nog plek aan tafel is, is die gewoon voor dingie.
Ik kan het ook heel schattig wegspoelen met een paar slokjes bierquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:15 schreef Stofje het volgende:
Ik wil bij IWOWZ horen tijdens het eten. Ik vind het schattig als hij z'n tandjes in een stukje vlees zet en wil dat gewoon graag van dichtbij meemaken..
Ja, nou en?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik kan het ook heel schattig wegspoelen met een paar slokjes bier![]()
Och, och, hij is medeblauwe en direct zijn het vriendjes.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Siemen.
Hoi stofje, geilmokkeltjequote:Op donderdag 11 januari 2007 19:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Och, och, hij is medeblauwe en direct zijn het vriendjes.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Och, och, hij is medeblauwe en direct zijn het vriendjes.
Dat moet je verdienen.quote:
Daar heb je ergens wel een puntquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die heb ik al wáy verdiend, dinges.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar heb je ergens wel een punt
Stofje dus.quote:
Ja joh gekkie!quote:
Dat pluisje in je bedquote:
Ik ben ook lievquote:
ik las: wil jij mijn pluisje zien op de meet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben ook lievkuch
TheSorrow, wil jij mijn pluisje zijn op de meet?hihi
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef fraubitch het volgende:
waarom sta ik bij de komers? ik heb noit geegd dat k kwam
want ik kom niet namelijk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |