Watskebeurt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godverdomme, dat was ik 'vergeten'.
Moet je dan gaan kotsen dan kots je alleen maar roze vloeistofquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ga niet achoholisch vasten hoor , dat is vét moeilijken áls het dan moet ga ik op Fristi dieet
Ikke weten willenquote:
Ze dacht dat voetballegende Ruud Krol een latente homo was. Verder weet ik van niets.quote:
Het schijnt te gaan over een (te) dronken PDL die acties deed in de tram ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:57 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ze dacht dat voetballegende Ruud Krol een latente homo was. Verder weet ik van niets.
donequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:44 schreef moemoe het volgende:
TrenTs moet ook nog bij de komers, Nielsje?![]()
Muwoa je broek in het openbaar naar beneden trekken vind ik niet normaalquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:23 schreef purplerose het volgende:
Pdl deed iets genants in de tram? Staat me nix van bij en ik was erbij, ok ik was dan ook niet nuchter meer maar ze deed redelijk normaal. Nix ernstigs
Niks mis mee, toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa je broek in het openbaar naar beneden trekken vind ik niet normaal![]()
Ik neem aan dat ik ook aan die tafel zitquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:29 schreef remlof het volgende:
ok, tafel gereserveerd voor 10 man op 9 feb om 19:30
Ik vind dat een freakin normale reactie als je aangeschoten bentquote:
ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik ook aan die tafel zit
ow en nog twee plaatsen over, maar ik weet eerlijk gezegd niet of we die al iemand beloofd hebben. help.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
ja.
yvonne, biogarde, pussydeluxe, stofje, janetje, bizznitch, jij en ik dus
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
ja.
yvonne, biogarde, pussydeluxe, stofje, janetje, bizznitch, jij en ik dus
aan die dude, ikwilookwatzeggen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
ow en nog twee plaatsen over, maar ik weet eerlijk gezegd niet of we die al iemand beloofd hebben. help.
ik vind het best! en DubbelDrank, toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
aan die dude, ikwilookwatzeggen?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa je broek in het openbaar naar beneden trekken vind ik niet normaal![]()
Uiteraard DDquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind het best! en DubbelDrank, toch?
Ik dat er wel meer zijn die later zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik werk trouwens gewoon tot 17.30 elke vrijdag, dus ik denk dat ik er pas rond een uurtje of half 8 ben. Maar goed. Als het bier maar koud staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |