En aan dat tafeltje gaan we dan heel krampachtig gezellig doen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik denk dat ik een iwowz tafeltje in het leven ga roepen.
Count me in.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En we verzinnen een yell! En gaan heel intens genieten bij iedere hap voer, zodat het nét is alsof onze taaie steak wél te eten is, omdat ons tafeltje nu eenmaal immens populair is!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En aan dat tafeltje gaan we dan heel krampachtig gezellig doen!
Zodat de mensen van 'het remlof groepje' kei jaloers worden!![]()
En daarna gaan we met 'ons groepje' naar een ander café!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
En we verzinnen een yell! En gaan heel intens genieten bij iedere hap voer, zodat het nét is alsof onze taaie steak wél te eten is, omdat ons tafeltje nu eenmaal immens populair is!![]()
Café Belgie, en ons kwaliteitbier voor het raam van de Stairway opdrinken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En daarna gaan we met 'ons groepje' naar een ander café!
Veel gezelliger!
Mag ik dan in jouw groepje?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Stofje, PDL, remlof, yvonne, janetje, bizznitch... enne nog een paarquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef longinus het volgende:
Hee remlof, wie zitten er aan je tafel
Waag de overstap, ruk je los aan de ijzeren greep van remlof de man die jouw blauwe plekje heeft ingenomen!quote:
Ver weg dan graagquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Waag de overstap, ruk je los aan de ijzeren greep van remlof de man die jouw blauwe plekje heeft ingenomen!
Oh poh-licequote:
Het lekkere wijven gezellige ons kent onz nerd tafeltje dus, gelukkig zit ik er niet bijquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Stofje, PDL, remlof, yvonne, janetje, bizznitch... enne nog een paar
en Bio en DubbelDrank, 8 man, tafel volquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Stofje, PDL, remlof, yvonne, janetje, bizznitch... enne nog een paar
Wij hebben ongemakkelijke stiltes, en purple-rose die strontlazarus op de tafel danst!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:46 schreef longinus het volgende:
[..]
Het lekkere wijven gezellige ons kent onz nerd tafeltje dus, gelukkig zit ik er niet bij![]()
Whehequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wij hebben ongemakkelijke stiltes, en purple-rose die strontlazarus op de tafel danst!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wij hebben ongemakkelijke stiltes, en purple-rose die strontlazarus op de tafel danst!
Dan heb jij vast en zeker mijn lapdance gemist?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Poesjedeluuks,ik vind dit een heelquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg, meerijders van RealZeus: kunnen jullie niet wat geld inzamelen voor benzine enzo? Dat maakt het voor hem misschien wat makkelijker om te komen.
quote:
Waarom sta jij niet in de OP?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:59 schreef FlyingFox het volgende:
Hallo.
Normaal spreek ik eigenlijk nooti met mensen van internet af.![]()
Jawel, bij aandachtgeil/misschien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom sta jij niet in de OP?.
Yvonne. Punt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Jawel, bij aandachtgeil/misschien.
Ik twijfel nog, ik ken niemand meer in ONZ.
Haal me es over...
Dat ze niet komt? Leuk!!quote:
Ik heb dat ook. Somige mensne vergeet ik gewoonweg en dan kijk ik 10 keer per week in hun fotoboek en dan denk ik oja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:02 schreef FlyingFox het volgende:
ik heb een tik dat ik het fobo van onbekenden altijd eff moet bekijken
Ik wil alles weten over vroegerquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:03 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dat ze niet komt? Leuk!!
Ik heb dr al tig keer gezien. Vroeger. Zalk over vroeger beginnen? of zal ik t laten
Owja, die met die Jetsers. Die nerds. Die met die zaadvragende ogen. Die hendige sjiek slippende. Die kut-oldbie. Dat dus.quote:
Ik laat mn baard staan en dan steek ik een sigaar op en ga alles over vroeger opratelen. Lijkt me echt geweldigquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wil alles weten over vroeger. Daarom moet je ook komen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |