abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:45:44 #1
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45216547
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties:

WWE

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW


Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de RAW site.

RAW wordt elke Maandag in Amerika uitgezonden.

Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

ECW

Het oude ECW ging falliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

TNA

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie krijgt binnenkort tv uitzendingen op het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

ROH (Ring of Honor)

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstelfederatie die 'pure' matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE). Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.
In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een 'bloodfued' aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.
Voor meer info: http://www.rohwrestling.com

Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaallijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spectakel dus.

Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met grasmaaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*
Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling View
Wrestling Inc

De vorige topics:
[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE

[ Bericht 6% gewijzigd door Tazmaniac op 10-01-2007 16:56:43 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45217259
tvpetje maar weer
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:04:37 #3
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45217273
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45217829
Slechte titel

Had dan: Game Over gedaan

DX vs VKM is alang voorbij en zeker nu Triple H weg is
pi_45217855
Oja:

http://www.pwmania.com/post/specials/headlines/170420889.php

Rare Video: Eddie Guerrero vs. CM Punk vs. Rey Mysterio

Leuke match, nooit geweten dat die 3 tegen elkaar zijn gegaan zeg.
pi_45218626
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig maar. aan de Hulk ontsnappen we toch niet, dan maar dit.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_45219959
tvp
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_45220808
net raw gezien, was wel een goeie ja Ben benieuwd naar volgende week
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:11:58 #9
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_45221614
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef BigFire het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig maar. aan de Hulk ontsnappen we toch niet, dan maar dit.
Ik kan niet wachten op die match .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_45222000
Holy shit ik heb echt genoten van ecw deze week, alleen de standaard sandman match was me iets
te gemakkelijk maar voor de rest, thumbs up. En als shannon moore wordt uitgejobbed tegen
Kevin Thorn weten jullie wat er gaat gebeuren, een push voor Thorn moehaha.
Ariel is best wel lekker btw . Die trump vs dik wijf, was trouwens echt verspilling van zendtijd, komop zeg.
pi_45223165
Thorn is ook goed, vorige week nog sloeg hij de laatste tanden uit Balls ze bek
  Redactie Games woensdag 10 januari 2007 @ 19:51:53 #12
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_45223336
Tvp
.....Kennedy
pi_45226937
Ik moeT eVen Posten.

Verder heb ik nog niks te zeggen behalve dat ik Raw maar weer eventjes skip. Het is allemaal TNA en SD! wat de klok slaat hier op mijn pc
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games woensdag 10 januari 2007 @ 21:19:46 #14
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_45227217
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:13 schreef roepdeman het volgende:
Ik moeT eVen Posten.

Verder heb ik nog niks te zeggen behalve dat ik Raw maar weer eventjes skip. Het is allemaal TNA en SD! wat de klok slaat hier op mijn pc
Waarom skip je Raw dan?
(ik kijk het worstelen pas een tijdje, even weten waarom enzo )
.....Kennedy
pi_45229390
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:04 schreef Allanon666 het volgende:
tvpetje maar weer
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:35:23 #16
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45230586
overslaan is sowieso nogal vreemd. de kwaliteit van een show kan zo omslaan. 6 weken geleden waren Smackdown en ECW nog vreselijk en RAW super, en nu andersom . gewoon alles blijven volgen en als het niet bevalt kun je altijd doorspoelen. zoveel moeite is het niet.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_45232235
Ik vind RAW niet meer consistent. Het irriteerd me eerder dan dat het me vermaakt en daarom neem ik steeds pauzes. Na het lezen van een hele positieve review van de show dacht ik dat het misschien wel weer de goeie kant opging.. ECW daar heb ik sinds het vertrek van Angle niet meer naar gekeken alleen zo nu en dan een match die hier positieve reacties heeft gehad. TNA bekijk ik omdat het anders is en omdat de PPV's eigenlijk beter zijn dan die van WWE.
SD! is een ander verhaal en ik denk omdat het zo vol zit met die jongens van WCW. Ik was een huge WCW fan en daarom ben ik misschien een beetje bevooroordeeld, maar ook omdat er gewoon elke week 2 matches tussen zitten die de moeite waard zijn om te bekijken.

Gewoon even ter duidelijkheid ik download alle PPV's maar ik betrap mezelf toch dat ik die van RAW het vaakst aan het doorspoelen ben.

Is dat genoeg info voor je Wessiej? Je moet je zeker niks aantrekken van mijn reactie want gelukkig zitten er in dit topic mensen die het totaal niet eens zijn met me dat maakt het nou zo leuk
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_45232622
Mwa ik begrijp de mensen die TNA beter vinden dan WWE dus niet, ik heb het laatst 1 keer gezien en (afgezien van het verschrikkelijke nederlandse commentaar) het beviel me totaal niet. Een kleine arena waar de sfeer niet zo goed overkwam als bij de WWE arena's en de matches gingen echt te langzaam. Ohja er waren ook te lange promo's tussen de matches door
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_45233012
Ok dat kan dat je dan die Eurosport versie hebt gezien. Maar probeer een keertje een PPV die ze buiten Orlando opnemen. Als het goed is gebeurd dat in februari al maar volgens mij weet KidKash dat anders wel.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:52:14 #20
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45234000
Ben opzich geen grote fan van TNA maar ze hebben wel wat leuke dingetjes af en toe (Joe en het hele Nash gebeuren) laatste wat ik weet is dat TNA in april een PPV wilt houden buiten Orlando maar dat het lastig is een geschikte locatie te vinden, so wait and see.
Ik vind TNA af en toe overkomen als en rommelpot waar de verhalen zonder enige reden in elkaar gegooid zijn, ze hebben wel een aantal goede worstelaars dat geef ik toe
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:03:06 #21
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45234350
TNA moet eerst us van commentator wisselen dat maakt al vele uit en op eurosport moet je het ook niet kijken..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45234774
Mwah.. Mike Tenay is best te pruimen. Ik vind zn stropdas strik soms vervelend maar ook kenmerkend Don West is me alleen een overenthousiaste gozer op LSD maar goed hij krijgt gelukkig ook elke keer de klappen
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:22:48 #23
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45235000
ja Mike is wel te doen maar ik vind het niet bij echt TNA passen wat hun doen.. kweet niet precies..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games donderdag 11 januari 2007 @ 13:20:59 #24
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_45246029
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:09 schreef roepdeman het volgende:
Ik vind RAW niet meer consistent. Het irriteerd me eerder dan dat het me vermaakt en daarom neem ik steeds pauzes. Na het lezen van een hele positieve review van de show dacht ik dat het misschien wel weer de goeie kant opging.. ECW daar heb ik sinds het vertrek van Angle niet meer naar gekeken alleen zo nu en dan een match die hier positieve reacties heeft gehad. TNA bekijk ik omdat het anders is en omdat de PPV's eigenlijk beter zijn dan die van WWE.
SD! is een ander verhaal en ik denk omdat het zo vol zit met die jongens van WCW. Ik was een huge WCW fan en daarom ben ik misschien een beetje bevooroordeeld, maar ook omdat er gewoon elke week 2 matches tussen zitten die de moeite waard zijn om te bekijken.

Gewoon even ter duidelijkheid ik download alle PPV's maar ik betrap mezelf toch dat ik die van RAW het vaakst aan het doorspoelen ben.

Is dat genoeg info voor je Wessiej? Je moet je zeker niks aantrekken van mijn reactie want gelukkig zitten er in dit topic mensen die het totaal niet eens zijn met me dat maakt het nou zo leuk
Ok, maar ik blijf gewoon SmackDown en RAW kijken
.....Kennedy
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:01:31 #25
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45252213
heb ik toch een vraag....Waarom is TNA anders dan de WWE?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_45270251
Ik zie wel potentie in TNA, ze groeien en dat is mooi helaas is het niet meer als enkele jaren geleden. Dat is jammer dat er meer entertainment in is geslopen. Ik bedoel download maar even matches van toen en van nu.
Waarom TNA dan anders is? Het is niet in de handen van Vince (smark rule #1: Everything Vince does is wrong ) Maar ik doel op een sterkere Tag Team Divisie, een hele getalenteerde X-Division en ik hoop dat Roode een gruwelijke push krijgt richting Heavyweight zodat er meer TNA gefabriceerde mensen komen in de spotlight.

Denk dat nu het primaire doel is om een geschiedenis te creëren met de titles en met TNA zodat ze in de toekomst niet meer afhankelijk hoeven te zijn van the NWA. ik vind hun langetermijnsplan dan op zich slim aangepakt al dan niet gepaard met hele drukke tv shows. Toch zijn die PPV's de moeite waard om te zien.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 08:59:45 #27
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45275569
ecw was wel goed ik vond het goed dat ze holly lieten winnen, ook de main event was erg goed. Nu is het wachten op de eerste triple threat tussen lashley test en rvd
  vrijdag 12 januari 2007 @ 09:55:23 #28
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45276593
quote:
Maar ik doel op een sterkere Tag Team Divisie, een hele getalenteerde X-Division
Welke Tag divisie? een jaar of 2 geleden had ik je gelijk gegeven maar nu is er niks meer van die Divisie over, zelfs de Dudleys zeiden het in hun interview op Impact. AMW is uitelkaar, Naturals zijn er niet meer, het enige wat je hebt is LAX en de Dudleys en daar houdt het ongeveer mee op. X divisie doen ze niet zo heel veel mee en op Daniels en Styles na is het niet veel bijzonders, ze zijn wel goed aan het opbouwen met Nash en zn vriendjes dat wel. Ik denk trouwens dat Shelley een grote ster word en ooit een jumo maakt als Jericho destijds naar de WWE.

Ik hoop wel dat ze ooit een beetje concurrerend kunnen zijn voor de WWE want daar gaat het product van omhoog en dan winnen de fans, dit kunnen ze doen door ook echt anders te zijn dan de WWE want dat zijn ze op dit moment niet. Mensen hebben kritiek op Raw omdat er af en toe te weinig worstelen op is en het korte wedstrijden zijn maar dit is op Impact ook zo, ok ze hebben maar een uur maar dan nog kunnen ze makkelijk 3 wedstrijden van 10 min erin te gooien
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:26:58 #29
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45289008
Ik vond ECW juist best matig deze week, de match tussen Punk en Holly was niet echt goed alleen het main event was goed gelukkig komt KellyKelly volgende week terug zonder Mike Knox die haar stopt als ze uit de kleren wil, tijd voor prammen!! TNA vond k deze week weer helemaal lekker, VKM was weer grappig en ik ben echt benieuwd naar die iron man match

Er zijn vanaf nu geen WWE Press Conferences meer voor een PPV. Waarschijnlijk omdat ze teveel last hebben van TNA en VKM chants!

Ik zat net ff op de site van WSX te kijken en de trailer ziet er best goed uit, toen ik de cast bekeek had k opeens veel vraagtekens of dit wel wat kan worden. Nog 18dagen en we zullen het zien, ben iig heel erg benieuwd!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Tazmaniac op 12-01-2007 17:19:49 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45290510
Smackdown

Wat een show weer zeg !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45292774
TNA was vet deze week! Alleen vat ik die actie niet van dat Dudley interview nadat ze in de ring waren en een promo gaven ???

@KidKash19

2 jaar geleden is wel erg lang terug. Kijk alleen maar enkele maandjes terug Styles/Daniels, AMW, The Naturals, 3D en LAX. Als ze het willen hebben ze ook Paparazzi Productions en Serotonin en natuurlijk job sqaud 101 Killings/Hoyt.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:41:32 #32
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45300069
Paparazzi Prod. is geen tag team.....Nash doet denk ik heel weinig nog dus dat kan je niet als volwaardig Team beschouwen, Paparazzi zijn niet de gasten die mee doen aan het PCS tournament maar alleen Nash en Shelley. Serotonin vind ik al helemaal geen volwaardig team want die taggen nog niet regelmatig genoeg en winnen ook amper. VKM is een tag team maar over the hill net als de Dudleys. Ik blijf zeggen dat de Tag divisie een aantal jaar terug sterker was dan dat hij een paar maanden geleden was. Kid Kash/Dallas (Hoyt), Triple-X, AMW,Naturals, Team Canada, Shane/Kazarian om maar wat te noemen.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:47:15 #33
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45300272
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smackdown

Wat een show weer zeg !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer?
dan ga ik het nu downloaden met een gigantisch brakke harses en het nu nog kijken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:47:40 #34
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45300284
Ik moest lachen toen ik triple-x las

Ik vind tna gewoon bout, het lijkt teveel op wwe, ze moeten gewoon zorgen voor een eigen concept en eigen sterren. Nu ze iedereen signen die door wwe wordt gereleased schiet het niet, bedoel die sterren worden altijd vergleken met hun wwe tijd en dat werkt gewoon niet.
pi_45306725
Goed, ze zijn bout want ze lijken teveel op WWE...WWE is dus bout. ok...

Ze moeten zorgen voor een eigen concept en eigen sterren.
Dan geef ik ze nog meer gelijk om ex-WWE sterren te signen omdat dat jongens met credibility zijn die TNA guys sneller over kunnen krijgen zodat zij sterren worden.
Een eigen concept het zal ze wel lukken te zijner tijd je ziet dat ze continu aan het veranderen zijn en dat is wel goed. Hopelijk creëren ze een eigen concept anders dan WWE.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_45307783
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smackdown

Wat een show weer zeg !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een show, zeg dat wel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:47:11 #37
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45309223
quote:
Ik moest lachen toen ik triple-x las
Dat snap ik dus niet want de AMW-Triple X feud was echt wel heel goed en was beter dan wat de WWE had laten zien in hun Tag divisie.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:29:33 #38
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45310127
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 03:40 schreef roepdeman het volgende:
Goed, ze zijn bout want ze lijken teveel op WWE...WWE is dus bout. ok...

Ze moeten zorgen voor een eigen concept en eigen sterren.
Dan geef ik ze nog meer gelijk om ex-WWE sterren te signen omdat dat jongens met credibility zijn die TNA guys sneller over kunnen krijgen zodat zij sterren worden.
Een eigen concept het zal ze wel lukken te zijner tijd je ziet dat ze continu aan het veranderen zijn en dat is wel goed. Hopelijk creëren ze een eigen concept anders dan WWE.
mja misschien hebben ze ex wwe nodig om hun eigen concept te creeren en hun eigen sterren te maken. Ze zijn nu nog in ontwikkeling hoop ik, en als de show wat meer een eigen kararkter heeft zie ik wel hoopvol in
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:47 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet want de AMW-Triple X feud was echt wel heel goed en was beter dan wat de WWE had laten zien in hun Tag divisie.
moest gewoon lachen om de naam
  zondag 14 januari 2007 @ 02:19:15 #39
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45334200
Wat wou ik graag Kennedy de kk slaan aan het einde van SD.Wel weer een voorspelbare einde van SD.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  zondag 14 januari 2007 @ 12:32:47 #40
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45338954
Vond het niet meer dan een redelijke show deze week..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 14 januari 2007 @ 12:51:32 #41
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45339450
Heeft iemand hier the marine al gezien eigelijk
pi_45339792
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Vond het niet meer dan een redelijke show deze week..
Dat vind jij van elke goeie show
  zondag 14 januari 2007 @ 13:04:55 #43
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45339884
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat vind jij van elke goeie show
hehe kan kloppen, ik vind snel iets 'redelijk' of 'gemiddeld' wat ik dus wilde zeggen is dat er niet echt geweldige dingen inzaten maar ook weer niet zo erg dat ik in slaap viel die angle met Undertaker en Kennedy was gewoon slecht opgezet imo
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 14 januari 2007 @ 13:33:13 #44
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45340660
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:51 schreef Fugie het volgende:
Heeft iemand hier the marine al gezien eigelijk
ik

op zich geen slechte film, maar het is het echt net niet. Zitten wel een aantal enorm stoere momenten in
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 14 januari 2007 @ 15:15:28 #45
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45343653
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:33 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ik

op zich geen slechte film, maar het is het echt net niet. Zitten wel een aantal enorm stoere momenten in
echt zon net niet rambo film volgens mij

ik ga hem zo ff kijken
pi_45345456
We weten allemaal hoe het gaat lopen op de RR, kennedy staat op het punt om te winnen omdat de ref neer is en hij Batista neermept met een stoel ofzo en dan komt de Undertaker die Kennedy dan weer terug pakt en dan wint Batista alsnog
pi_45350758
SPOILER!!!!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 14 januari 2007 @ 21:10:41 #48
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45356314
Slecht opgezet??? het was uitgevoerd tot in perfectie!!!!

De meeste "tijdsgevoelige" finishes worden gefucked kijk maar naar de Ironman match van HHH-Rock of WM16 Hardcore match, dit was geweldig opgezet en uitgevoerd door iedereen.

SUPER!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 14 januari 2007 @ 21:15:29 #49
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45356556
uitvoering was perfect maar de angle is gewoon BS
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 15 januari 2007 @ 09:03:08 #50
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45364478
Omdat Taker en Kennedy al een recente feud hebben gehad en die waarschijnlijk een bijrol gaat spelen in de rest van het verhaal
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 15 januari 2007 @ 13:53:46 #51
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45371284
Ja goed, ik vind de feud ook prima enzo vond het alleen een beetje jammer dat het op die manier ging maar goed.. ben benieuwd hoe FR gaat worden
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45382999
Kurt Angle met een hersenschudding, misschien doet hij nu eens normaal
pi_45389309
Hij heeft Joe zn props gegeven tijdens een interview vandaag. Normaal zat
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:10:13 #54
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45400010
Duurt lang voordat Raw wordt geupload.Ben wat WCW gaan downloaden(rond 97/98, de NWO op zn hoogtepunt).Prachtig, beleef mn jeugd opnieuw
Wat waren dat mooie tijden.Samen met WWE(WWF) rond 2000, de beste wrestling tijd(voor mn eigen dan).

Edit:Ik kijk nu 8:13 minuten naar RAW en vind het nu al geweldig.Wat een begin van de show!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF Masters was toch af van de steroids?Hij trilt als een rietje, man.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 20% gewijzigd door Cantona_No.7 op 16-01-2007 17:49:17 ]
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45413554
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:10 schreef Cantona_No.7 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_45416296
Vette Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:05:27 #57
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45418701
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_45422220
Mensen check de trailer van Mtv's Wrestling society X.
Dit heeft potentie http://wsx.mtv.com
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:16:27 #59
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45423556
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 17 januari 2007 @ 08:49:35 #60
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45428366
met aan het einde de ultieme vernedering...de con-Chair-to voor Orton terwijl Edge stond toe te kijken, hierdoor gaf HBK aan dat hij het meende en niet zomaar neer ging voor ze. Ik vond het heel goed opgebouwd en uitgevoerd, en toch een klein beetje HHH in de match
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:02:56 #61
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45438634
De show was idd wel goed, alleen ik begin een beetje moe te worden van die feud tussen Kenny en Flair
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45445707
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45464649
ecw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:42:56 #64
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45465776
Jammer alleen dat ze de

PPPPPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUNCE!!!!!!! qua naam willen veranderen

en ook suf dat ze zn naam hebben veranderd, echt zon Vince truukje. Nu kunnen ze geen gebruik maken van zn NFL Football achtergrond
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_45479460
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef kidkash19 het volgende:
Jammer alleen dat ze de

PPPPPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUNCE!!!!!!! qua naam willen veranderen

en ook suf dat ze zn naam hebben veranderd, echt zon Vince truukje. Nu kunnen ze geen gebruik maken van zn NFL Football achtergrond
Hij wil er aan trademark op hebben, en dat kan niet op Monty Brown.
pi_45481043
TNA bezorgt ECW wat klasse met zijn komst daar toch kijk ik nog niet misschien als hij de belt heeft. Trouwens Riley was toch die Raven wannabe in TNA?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 18 januari 2007 @ 18:19:07 #67
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45481060
Dat snap ik allemaal wel en dat hij bv groot word en niet met zn eigen naam over kan maar ja....volgens mij gaan ze toch voor het grootste gedeelte The Alpha Male gebruiken maar ja vind het jammer dat ze zo geen Football historie kunnen gebruiken in verhalen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:47:35 #68
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45484483
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:18 schreef roepdeman het volgende:
Trouwens Riley was toch die Raven wannabe in TNA?
Raven Riley
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45484668
toen die een maffe kop trok toen het publiek what zei was ook wel mooi Alleen viel hij even uit zijn rol toen
pi_45487123
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef Fugie het volgende:
toen die een maffe kop trok toen het publiek what zei was ook wel mooi Alleen viel hij even uit zijn rol toen
Jammer dat het publiek verder zo stil was op dat moment, teminste tijdens de match, op ze finisher na dan, wat een vette move is dat zeg, echt zo vol haat
pi_45488983
trouwens, armbars waren toch verboden ? Of mogen die weer in ecw ?
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:31:19 #72
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45489026
PPPPPPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUNCE!!!!

Ligt er wel aan wie hem ontvangt hoe goed hij eruitziet trouwens
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_45489107
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef kidkash19 het volgende:
PPPPPPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUNCE!!!!

Ligt er wel aan wie hem ontvangt hoe goed hij eruitziet trouwens
Dit was de eerste keer dat ik hem zag en zag er enorm vet uit, maar net op youtube wat meer gezien, en die waren veel minder ja.

Ze zijn al bang als Lasley hem moet ontvangen
pi_45489228
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dit was de eerste keer dat ik hem zag en zag er enorm vet uit, maar net op youtube wat meer gezien, en die waren veel minder ja.

Ze zijn al bang als Lasley hem moet ontvangen
zolang je tegenstander niet te standvastig staat vliegen ze vast wel
pi_45490217
Heeft het al een naam trouwens in ECW? Ze noemde het geloof ik nog niks heh?
pi_45491874
Zo, opeens een hele waslijst met worstelaars released:


WWE releases Superstars
Written: January 18, 2007

World Wrestling Entertainment has come to terms on the release of the following talent. WWE wishes them all the best in their future endeavors.

Sylvester Terkay
A decorated Mixed Martial Arts fighter and three-time All-American, the man-bear Sylvester Terkay is the 1993 NCAA Division I National Heavyweight Champion. While in WWE, Terkay registered several notable victories.

Jazz
An ECW original, Jazz left her mark on the WWE’s Women’s Division. A former champion, her biggest win came at WrestleMania X8, where she defeated Trish Stratus and Lita to retain her title.

Rodney Mack
Rodney Mack’s most recent tenure with WWE was spent as a mentor to the Superstars of tomorrow. A veteran of the squared circle, Mack assisted in the development of the careers of several young members of the ECW roster.

Tony Mamaluke
Extremist Tony Mamaluke earned his greatest achievements in the original ECW, capturing the ECW World Tag Team Championship. Alongside his fellow Paesan Little Guido and ECW Diva Trinity, Mamaluke competed with new breed Extremists as a member of the Full Blooded Italians.

The Bashams (Danny and Doug)
As two-time WWE Tag Team Champions, the Bashams were at one-time regular competitors in SmackDown’s Tag Team division. An appearance at WrestleMania XX, and an extensive role as part of JBL’s Cabinet remain as highlights of this veteran tag team’s career.

Al Snow
ECW Original and former WWE Hardcore Champion Al Snow – along with his unique ally, Head – became a fan favorite with his unorthodox antics in the late 1990s. Snow is also known for his training of sports-entertainment hopefuls in WWE Tough Enough. While he will no longer compete in the ring, he will continue in his duties as a trainer.

The Gymini
The powerful pairing known as Gymini debuted on SmackDown in January 2006 and earned several victories over a slew of SmackDown teams including ring veterans Scotty 2 Hotty and Funaki.

Gangrel
David Heath, known to many as Gangrel, made his WWE debut in the mid 90’s as the vampire leader of the Brood. With blood dripping from his trademark fangs, Heath created a memorable image for WWE fans.
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:53:00 #77
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45492495
dat van Terkay vind ik wel verrassend.. maja de rest was idd wel overbodig
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45492573
Around The Ring, 21 mins JBL vs Cole, zonder video, soort radio show dus

Mega vet
pi_45493289
In totaal 11 mensen ontslagen!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_45493335
En nog meer

Christopher W. Anderson nu ook
pi_45493338
C.W. Anderson, Sylvester Terkay, Jazz, Rodney Mack, Danny Basham, Doug Basham, Tony Mamaluke, The Gymini and Gangrel have all been released. Al Snow has been released as a wrestler, but will remain with the company as a trainer.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_45493443
Ach, de enige verassing is Terkay, de rest zag je toch niet. Scheeld weer geld
pi_45493501
Terkay naar TNA om tegen iemand van UFC te vechten of ziet iemand hem terug gaan naar een MMA fed?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:34:46 #84
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45493715
Terkay zal niet naar TNA gaan denk ik.. zie hem wel weer bij een of andere MMA fed terug keren
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45493747
Denk ook dat Terkay gewoon worstelen wou uitproberen en het hem niet bevallen is ofzo. Gelukkig gaat Burke wel door
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:48:05 #86
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45494150
"A WrestleMania press conference has been announced for February 2 in Windsor, Ontario at the Silver City movie theater. The conference starts at 11:30 A.M. and those in attendance will include Chris Benoit, CM Punk, Carlito and others."

Ik dacht dat ze daar niet meer aan deden omdat ze last hadden van TNA chants..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45497213
Ingehuurd publiek!!! Misschien gaan ze hun eigen staff en crew members planten...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:13:32 #88
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45500954
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 03:32 schreef roepdeman het volgende:
Ingehuurd publiek!!! Misschien gaan ze hun eigen staff en crew members planten...
dat zou wel schitterend zijn hahaha

Volgens sommigen staan Tatanka en Knox ook op het lijstje van mensen die ontslagen gaan worden deze week.. ben benieuwd!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:15:54 #89
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45501002
Heb wel gigantisch veel zi in WM.Zo ver weg is dat niet meer.
Maar eerst de RR, en dat is ook een prachtige ppv.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:10:17 #90
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45504319
Heb net even veel WCW gekeken, maar wat waren ze geweldig 96-99.Geweldige storyline die je tenminste bezig hield.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45507309
quote:
SmackDown writer Andrew Goldstein, second in command to Michael Hayes, has been fired. Goldstein was informed of his termination by WWE Human Resources, instead of by someone like Stephanie McMahon.

On SmackDown, unlike on RAW and ECW, Michael Hayes dictates what he wants on the show, and then Goldstein would take all of that and put it together in a format that can be televised.

Apparently, Goldstein was very popular backstage, always worked very hard, and was always a professional. However, considering that Michael Hayes has more of an 'old-school' state of mind, he often clashed with Goldstein. Hayes eventually got him fired and pushed him out the door. Backstage, many people are surprised and upset about this. If the replacement for Goldstein isn't someone who can take Hayes' dictations and format, then you could be seeing a dip in the show quality of SmackDown!.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:11:29 #92
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45508357
ook Mike Knox en Tatanka ontslagen volgens de geruchten

ontslag van Terkay snap ik niks van. is een echte vechter en heeft een indrukwekkend voorkomen. misschien wil hij zelf niet meer ofzo.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_45512652
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:11 schreef BigFire het volgende:
ook Mike Knox en Tatanka ontslagen volgens de geruchten

ontslag van Terkay snap ik niks van. is een echte vechter en heeft een indrukwekkend voorkomen. misschien wil hij zelf niet meer ofzo.
Zoals ik al zei, ik denk dat hij het alleen wou proberen, en dat het hem niet bevalt.

Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45514908
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:11 schreef BigFire het volgende:
ook Mike Knox en Tatanka ontslagen volgens de geruchten

ontslag van Terkay snap ik niks van. is een echte vechter en heeft een indrukwekkend voorkomen. misschien wil hij zelf niet meer ofzo.
Tatanka

Hoop dat SD niet verslechterd, vond ze de afgelopen tijd vele malen leuker dan RAW.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 21:04:10 #95
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45517414
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:53 schreef Allanon666 het volgende:

[..]

Tatanka
ze dachten hem met verf op z'n gezicht nieuw leven in te blazen
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_45520022
Bam Bam Passes

WWE.com has learned that former WWE Superstar Scott "Bam Bam" Bigelow was found dead in his home early this morning in Pasco County, Fla.

Kocosports.com broke the story of the passing of former WWE Superstar Scott "Bam Bam" Bigelow earlier today. They have a few more details on his passing that WWE.com didn't report. Sources close to Bigelow told Kocosports.com the he had been missing for several days. And as noted before, he was found dead this morning in a home in Florida. Furthermore, police are currently treating this as a crime scene. Click here for the story in its entirety.

Many of Bam Bam Bigelow's friends and colleagues contacted WWE.com to share their feelings on "The Beast from the East." Click here for comments from RVD, Tazz, Paul Heyman, Jerry Saggs, Tommy Dreamer, Ted DiBiase, Mean Gene Okerlund, Howard Finkel, Jimmy Hart, Jake Roberts, Joey Styles and Gregory Helms. Also, it looks like WWE will be adding comments from more wrestlers throughout the day as they get them.

On WWE.com, there is an article and a photo gallery looking back on his lengthy wrestling career.

Edit:

Tantaka nu ook weg, Knox nog niet.

[ Bericht 43% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 20-01-2007 00:12:56 ]
pi_45526385
quote:
WWE released Ohio Valley Wrestling developmental talents Seth Skyfire, Jack Bull, and Ryan Reeves today.
Die Skyfire ken ik als enige van de enkele keren dat ik OVW heb gekeken.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 20 januari 2007 @ 05:26:42 #98
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45526841
Deuce and domino?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  zaterdag 20 januari 2007 @ 05:28:01 #99
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45526846
Bam Bam RIP brother
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:51:20 #100
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45534454
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 05:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Deuce and domino?
Nope zijn Deuce en Domino niet volgens mij

ECW
Kellykelly heeft een lelijk gezicht, zo! maar ben wel benieuwd met wie ze volgende week in de ring verschijnt!!
En waarom moet de ECW championship elke week 'on the line' staan... beetje te vaak imo!

TNA
Wat een Impact!!! Een van de beste shows sinds tijden als je het mij vraagt!!!
Snap alleen niet waarom ze volgende niet op maandag gaan maar op woensdag...
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45534966
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:51 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Nope zijn Deuce en Domino niet volgens mij

ECW
Kellykelly heeft een lelijk gezicht, zo! maar ben wel benieuwd met wie ze volgende week in de ring verschijnt!!
En waarom moet de ECW championship elke week 'on the line' staan... beetje te vaak imo!
Eerste keer was het een no contest, 2de keer kwam Test en maakte het een DQ van, nu dus Triple, logisch toch.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:38:18 #102
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45535573
kellykelly is echt niet zon lekker wijf
pi_45537087
TNA was te dope!! en SD! deed er zeker niet voor onder.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:33:10 #104
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45538947
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:51 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Nope zijn Deuce en Domino niet volgens mij

ECW
Kellykelly heeft een lelijk gezicht, zo! maar ben wel benieuwd met wie ze volgende week in de ring verschijnt!!
En waarom moet de ECW championship elke week 'on the line' staan... beetje te vaak imo!

TNA
Wat een Impact!!! Een van de beste shows sinds tijden als je het mij vraagt!!!
Snap alleen niet waarom ze volgende niet op maandag gaan maar op woensdag...
lelijk?? in welk paradijs woon jij..
juist haar mooie gezicht onderscheidt haar van de gemiddelde standaard blonde.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:02:48 #105
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45539692
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:33 schreef BigFire het volgende:

[..]

lelijk?? in welk paradijs woon jij..
juist haar mooie gezicht onderscheidt haar van de gemiddelde standaard blonde.
Unfortunately I don't live in paradise, maar ik vind haar gezicht gewoon niet mooi..
Smaken verschillen hé..

Morgen eindelijk SD! kijken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45545312
Ze liet trouwens wel echt haar tieten (of bobbeltjes dan) zien, staan foto's van op ecw.com maar met een zwart balkje ervoor. Die heeft dus echt geen tieten
  zaterdag 20 januari 2007 @ 22:07:24 #107
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45545671
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ze liet trouwens wel echt haar tieten (of bobbeltjes dan) zien, staan foto's van op ecw.com maar met een zwart balkje ervoor. Die heeft dus echt geen tieten
ik vind het meer dan zat, heb het niet zo op grote tieten
handje vol is meer dan zat
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 20 januari 2007 @ 22:11:53 #108
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45545795
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ze liet trouwens wel echt haar tieten (of bobbeltjes dan) zien, staan foto's van op ecw.com maar met een zwart balkje ervoor. Die heeft dus echt geen tieten
ze zijn iig niet nep
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_45545921
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 22:07 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ik vind het meer dan zat, heb het niet zo op grote tieten
handje vol is meer dan zat
Meer dan zat, zelfs ik heb bijna grotere tieten men

(Nee, ben niet dik ofzo )
  zaterdag 20 januari 2007 @ 23:14:38 #110
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45547378
ik vind:



niet te weinig
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_45549327
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 23:14 schreef Paxlie het volgende:
ik vind:

[afbeelding]

niet te weinig
Jij geilt op kikkers?
  zondag 21 januari 2007 @ 00:37:09 #112
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45549415
quote:
Op zondag 21 januari 2007 00:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij geilt op kikkers?
je vind vast wel een workaround

ff image googlen op Barbie Blank doet wonderen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 21 januari 2007 @ 11:59:34 #113
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45554381
Alweer wat mensen binnen de WWE ontslagen

- Hugh Morris (hoofd trainer DSW)
- Mike Taylor (one half of High Impact in DSW)
- Tracy Taylor (Mike's vrouwtje)
- Tony Salantri (other half of High Impact)
- Thomas Farra (?)

Op google lijken ze een stuk groter trouwens
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 21 januari 2007 @ 13:30:51 #114
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45557039
Net Smackdown! gekeken hele goeie show!! Winnaar van deze week is toch TNA imo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 21 januari 2007 @ 14:14:35 #115
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45558538
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 100% gewijzigd door Cantona_No.7 op 21-01-2007 18:46:30 ]
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45574126
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eerst nog even Royal Rumble kan niet wachten. RR vind ik altijd veel leuker dan WM

[ Bericht 3% gewijzigd door Allanon666 op 22-01-2007 11:54:42 ]
  maandag 22 januari 2007 @ 13:11:09 #117
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45576724
RR is geweldig idd!Maar Wrestlemania is toch altijd het mooiste!Heb daar nu al zin in!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45577168
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:49 schreef Allanon666 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eerst nog even Royal Rumble kan niet wachten. RR vind ik altijd veel leuker dan WM
Als je dan ook goed leest weet je dat hij niet meer wilt worstelen
  maandag 22 januari 2007 @ 13:29:13 #119
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45577281
Idd zal wel weer zuipen worden of gewoon de hele zooi op zn kop zetten.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:02:02 #120
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45603563
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door BigFire op 23-01-2007 22:25:32 ]
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:17:22 #121
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45604072
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45610881
Top Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 23:45:24 #123
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45617409
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45617459
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 23:59:50 #125
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45617901
Link naar No Way Out poster:
http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/47924805.jpg


Trouwens wel goed gevoel, die road to Wrestlemania, want die is nu toch wel begonnen!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 24 januari 2007 @ 00:28:03 #126
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45618693
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_45621046
(January 23, 2007) - Total Nonstop Action (TNA) Wrestling has announced that "Lockdown 2007" will be held live at the Family Arena in St. Louis on April 15, airing exclusively on Pay-Per-View.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 24 januari 2007 @ 08:57:34 #128
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45621701
Precies....Rated RKO is niet uit elkaar, dit was gewoon om het concept van "Every man for himself" voor de Rumble te verkopen, als ze uit elkaar zouden gaan zou er wel een beatdown volgen. Het was natuurlijk ook een beetje wraak voor vorige week
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:44:14 #129
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45626766
sow heb dit topic eigenlijk pas voor het eerst gevonden hier.
Rated-RKO zal ook nog wel niet zo snel uit elkaar gaan lijkt me en dat hoop ik ook niet. Stel het gaat wel zo, dan hoop ik op ene Edge vs Orton feud, die lang gaat duren.
Wie denken jullie trouwens de rumble te gaan winnen, er zijn vast wel een aantal mogelijkheden.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:16:40 #130
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45627700
Mijn top 3 om the Rumble te winnen:
Randy Orton
The Undertaker
HBK
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:17:40 #131
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45627737
Ik denk gewoon Umaga of Khali
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:18:33 #132
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45627761
Edge of Taker
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:30:09 #133
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45628107
HBK denk ik niet, dat is face vs face.
Edge heeft net gefeud met Cena.Umaga heeft een feud met Cena, en Khali is onoverwinnelijk(ahum).Eentje die trouwens ook hoog bi mij staat is Orton.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:54:27 #134
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45628815
Kevin Thorne
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:11:21 #135
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45631230
Als Edge wint dan krijg je dat Orton misschien wel jaloers is en dat ze dus een 3-way doen op WM tussen Edge-Orton-Cena (je kan Edge natuurlijk ook vervangen met Orton in dit verhaal)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:13:56 #136
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45631311
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:11 schreef kidkash19 het volgende:
Als Edge wint dan krijg je dat Orton misschien wel jaloers is en dat ze dus een 3-way doen op WM tussen Edge-Orton-Cena (je kan Edge natuurlijk ook vervangen met Orton in dit verhaal)
orton vs orton vs cena
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:22:36 #137
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45631625
Edge is m'n favoriet maar als hij niet wint vind ik het niet zo erg. de strijd tussen hem en HBK gisteren was veelbelovend.. ze hebben bovendien alle reden om een feud te beginnen. HBK naaide Edge tegen Cena voor de titel een tijd terug. en Edge heeft samen met Orton DX en Triple H uitgeschakeld. Orton heeft hij al gepakt maar Edge heeft ie nog niet kunnen krijgen. HBK is moe maar bij gebrek aan sterren krijgt hij voorlopig denk ik geen vrij af.

ik denk dat Taker de RR wint
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:15:08 #138
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45633559
Als ze HBK toch zo gaan hypen, geef me dan maar een mooie WM match tussen Orton, Edge en HBK. Met het liefst Orton als de winnaar. Maar HBK in de main event zie ik niet zitten. Cena of Batista die de title verdedigt ook niet, want ben van beiden geen fan.
Khali gaat al niet winnen, want een main event match met Khali zal de WWE kapot maken. De kans dat Taker hem wint is vrij klein, maar mag opzich wel van mij. Laat die knakker dan wel de title winnen en een heel worden.
Het liefst wil ik natuurlijk Randy Orton, of CM Punk als gehoorlijke underdog.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_45652809
Ik heb ECW gezien....ik denk dat ik dan maar liever WSX ga kijken.
Ik vraag me nu echt af wat er dan beter is dan bij TNA?
Monty Brown...veel succes gozer.
en CM Punk? Even serieus die match met Elijah was ;'( absoluut niks vergeleken met wat ik bij ROH heb gezien. En de main event??? Bannen die hap.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 25 januari 2007 @ 08:52:33 #140
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45653802
ik vond het wel een leuke ecw, verveelde me iig niet

en ik vond burke wel goed in zijn match.
  donderdag 25 januari 2007 @ 09:06:21 #141
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45653994
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 05:11 schreef roepdeman het volgende:
Ik heb ECW gezien....ik denk dat ik dan maar liever WSX ga kijken.
Ik vraag me nu echt af wat er dan beter is dan bij TNA?
Monty Brown...veel succes gozer.
en CM Punk? Even serieus die match met Elijah was ;'( absoluut niks vergeleken met wat ik bij ROH heb gezien. En de main event??? Bannen die hap.
pfffffffffffffffffff als je ECW Punk gaat vergelijken met ROH punk dan ben je heel ver heen, in ROH mochten ze hun gang gaan en hadden ze regelmatig minstens 20 min tot hun beschikking, nu moet hij de WWE-style worstelen en proberen binnen 5 a 10 min een redelijke match te worstelen. Laat diezelfde wedstrijd 10 min langer duren en je zit met open mond te kijken en uit je dak te gaan.
Waarom vergelijken de meeste mensen Punk met zn ROH tijd, dat was gewoon anders en was een no nonsens federatie waar hij in zat en waar hij lekker zn gang kon gaan en rustig kon leren hoe het vak in elkaar steekt. Nu zit hij bij de WWE, heeft hij een lekkere paycheque, worden de worstelaars redelijk in de watten gelegd (vergeleken met TNA en Indies) en hij krijgt lekkere naamsbekendheid zo.

Ik heb ook het gevoel dat mensen ECW niet eens een kans geven juist omdat de initialen ECW zijn, dit is niet het ECW van vroeger, zo was het ook nooit bedoeld maar het meerendeel vergelijkt het nog wel daarmee. Ze moeten hun eigen identiteit creeren en daar zijn ze mee bezig, het hielp natuurlijk niet dat je ideale champ zn kans verziekte door opgepakt te worden met drugs op zak. Daardoor moesten ze de titel ineens aan een ander geven en Big Show heeft dat niet slecht gedaan, er had meer in gezeten maar goed. Nu is Lashley het gezicht van ECW en daar bouwen ze erg aan, het is een redelijke feud die hij heeft met Test en Holly zit daar aardig ingewoven door een beetje ruzie te hebben met Test.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:59:02 #142
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45657300
Ik sla de laatste tij djuist de main event over, omdat dit zo ontzettend saai is. Dit doe ik niet alleen bij ECW, maar vooral bij Smackdown. Ik heb echt een hekel aan Batista, die man is zo stijf en hakkerig, dat hij zn eigen finisher weet te verprutsen. Maarja, waneer zien we Batsita nou in een echte match op SD he. Lashley kan wel, heeft ook wat betere moves tot zn beschikking, maar die feud met Big Show was te sneu voor woorden. Geef op ECW maar wat wedstrijden van CM Punk, Burke, Holly, Dreamer en af en toe Thorn en RVD. Van Test ben ik ook nog wel een fan, hoop dat hij zn kans dan maar krijgt op de ECW title.
Op smackdown is duidelijk wat meer talent, maar daar draait toch steeds alles om de slome Batista, Taker en BookerT.
RAW / ECW en SD hebben gewoon wel goed talant in huis, die de fans ook willen zien in goeie matches. Waarom verspil je hun tijd dan met die Squashes van de grote lompe, niets kunnende losers. Moet je nagaan zelfs CENA kan nog meer dan Batista. Laat de WWE zn geld uitgeven aan talent en laat de lui die niets kunnen gaan. (denk aan Khali, Duggan, Snitsky, Crime Tyme, Boogey Man, Sandman)
Geef mij maar matches van Gregory Helms, Matt Hardy, Haas / Shelton, die mensen moeten meer op tv komen.

En nog even wat TNA betreft, het is best een goeie show met veel talent. Het grote probleem is en blijft de zendtijd, die hopelijk snel naar anderhalf uur gaat (zo ook ECW). Zo kan al het talent meer van zich laten zien, ipv elke keer de slaapverwekkende Abyss-Sting love story.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:16:10 #143
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45659353
ecw moet niet langer worden, daar hebben ze te weinig mensen voor. En vergeet niet dat een crymetyme en boogeyman meer voor de entertainende factor zijn dan voor het echte wrestling. En in de juiste balans kan dat goed uitpakken.
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:50:07 #144
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45660456
quote:
Moet je nagaan zelfs CENA kan nog meer dan Batista. Laat de WWE zn geld uitgeven aan talent en laat de lui die niets kunnen gaan. (denk aan Khali, Duggan, Snitsky, Crime Tyme, Boogey Man, Sandman)
Geef mij maar matches van Gregory Helms, Matt Hardy, Haas / Shelton, die mensen moeten meer op tv komen
Wat is DAT nou weer voor opmerking? jij hebt Cena zeker nooit gezien in UPW of in OVW?? Cena worstelt naar zn personage net als Austin, Rock, Hogan, HHH dat deden/doen, ze kunnen heel wat maar hoeven dit niet te laten zien.

Duggan is amper op TV, Snitsky heeft genoeg skills en gaat naar ECW onder een andere rol, Cryme Tyme is voor de entertainment maar kunnen ook aardig worstelen (zie OVW) Boogeyman heeft maar een kleine rol net als Sandman.
JIJ bent het algemene publiek niet, het algemene publiek wil grote, larger than life worstelaars zien en volgen het niet zo als ons op het internet, daarom is Khali ook gewoon goed in wat hij doet, mensen in de Arena en mensen die toevallig op Raw afstemmen zullen toch wel zoiets hebben van "Damn" als ze hem zien lopen en dat is ook precies de reactie die ze willen. Dat wij nou zo kijken van...pffff hij heeft geen skills en is nutteloos" is wat anders. Mensen willen geen ventjes zien waarvan het lijkt dat ze ze in het dagelijks leven zomaar even aankunnen (dus een Helms, Hardy enz enz) of ze moeten een ding hebben die er tussen uit springt (Jeff Hardy dus bv en ook een Nitro). Feit is , je moet gewoon eens je internetfanboy uitzetten en er weer naar gaan kijken voordat je het net zat af te struinen naar alle nieuwtjes en geruchten, geloof me dit maakt het een stuk leuker.

ECW heeft een goede duur met een show van een uur, vergeet niet dat er al 2 uur Raw en 2 uur SD op tv is + af en toe nog eens een PPV en je krijgt al gauw overkill.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_45662866
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:50 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Wat is DAT nou weer voor opmerking? jij hebt Cena zeker nooit gezien in UPW of in OVW?? Cena worstelt naar zn personage net als Austin, Rock, Hogan, HHH dat deden/doen, ze kunnen heel wat maar hoeven dit niet te laten zien.

Duggan is amper op TV, Snitsky heeft genoeg skills en gaat naar ECW onder een andere rol, Cryme Tyme is voor de entertainment maar kunnen ook aardig worstelen (zie OVW) Boogeyman heeft maar een kleine rol net als Sandman.
JIJ bent het algemene publiek niet, het algemene publiek wil grote, larger than life worstelaars zien en volgen het niet zo als ons op het internet, daarom is Khali ook gewoon goed in wat hij doet, mensen in de Arena en mensen die toevallig op Raw afstemmen zullen toch wel zoiets hebben van "Damn" als ze hem zien lopen en dat is ook precies de reactie die ze willen. Dat wij nou zo kijken van...pffff hij heeft geen skills en is nutteloos" is wat anders. Mensen willen geen ventjes zien waarvan het lijkt dat ze ze in het dagelijks leven zomaar even aankunnen (dus een Helms, Hardy enz enz) of ze moeten een ding hebben die er tussen uit springt (Jeff Hardy dus bv en ook een Nitro). Feit is , je moet gewoon eens je internetfanboy uitzetten en er weer naar gaan kijken voordat je het net zat af te struinen naar alle nieuwtjes en geruchten, geloof me dit maakt het een stuk leuker.

ECW heeft een goede duur met een show van een uur, vergeet niet dat er al 2 uur Raw en 2 uur SD op tv is + af en toe nog eens een PPV en je krijgt al gauw overkill.
En hier heb je volledig gelijk in Zat hier van de week aan te denken na een zeer tegenvallende ECW: het gaat de WWE niet om de diehard fans die uren spenderen op internet om spoilers te lezen, te discussiëren en kwijlend naar oude dvds kijken. Laatst genoemde blijven hoe dan ook kijken omdat er (nog?) geen alternatief is. Nee het gaat ze om fresh meat. Wat slaat meer aan bij een leek? Een Khali vs Lasley of een Benoit vs Angle. Een diehard fan kiest natuurlijk voor de laatste maar een leek die wil natuurlijk eerste.
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:38:24 #146
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45663605
Het is heel simpel bij mij....ik ben fan sinds ik het bewust meemaakte, ik heb ongeveer 100 videobanden vanaf de jaren 90 en ook een stapel DVDs, ik weet aardig wat van de business af en ook ik kijk naar spoilers, discussieer op forums en lees de geruchten. Maar het moment dat zon videoband/DVD erin gaat of ik kijk Raw op mn pc gaat de "smark" in mij weg en ga ik genieten als een fan.

Daarom kan ik ook nog zo genieten van bepaalde wedstrijden terwijl anderen de wedstrijden helemaal ontleden op psychologie (doe ik ook weleens op fora maar niet als ik kijk), echtheid en weet ik wat. As long as im entertained is alles goed
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_45666174
Allereerst Punk en ECW. Ik weet precies wat Punk wel en niet kan en als hij dan een, voor WWE standaarden, lange match krijgt moet je mij niet gaan vertellen dat ze geen "oooohh DAMN" momenten kunnen creëren op cable tv. Elijah Burke heeft ook zat skills maar deze match was gewoonweg saai. Ik raak niet ge-entertained door Kelly² punt. (opgewonden van dr geile kop is een tweede)

Ik vraag niet om matches a lá Japan met skills waar je u tegen zegt of wat dat betreft Lucha hetzelfde, Ik vraag slechts om net zoals vroeger een Goodguy en een Badguy die beef hebben en mij doen geloven dat ze echt beef hebben. De hele match kan me dan gestolen worden, iedereen hier weet hoe dat ging met Rock en Austin.

Tuurlijk gaat het erom dat ik entertained word. Er wordt hier een vergelijking met Hogan, Rock en Austin gemaakt. Nou dat zijn echte goodguys gewoon. Verstand op nul en juichen als ze wonnen zo hoort het. Er werd een band gecreëerd door stoylines en promo's en daar stond je dan achter. Dat heb ik meer met Batista dan met Cena sinds ze zijn geswitched. Cena op SD! vond ik super sinds RAW heb ik dat niet meer. Of het komt daar SD! weet ik niet. Nu kan is dat ook "psychologisch gaan ontleden" maar iedereen die hier fan is weet dat dat niet de bedoeling is bij Pro Wrestling.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:36:36 #148
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45671013
ze hebben niet echt veel good guys meer

orton, edge, hbk, tripleh, umaga, kaali, allemaal rotte appels

maar hoe rotter hoe meer kijkcijfers, geloof dat iemand daar laatst een boek over heeft gepubliceerd ofzo
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:23:34 #149
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45675896
Ik snap ook best dat er veel mensen zijn die de grote namen ook echt tof vinden, en dat de WWE de "superstars" niet alles laat doen wat ze kunnen. Voor mij maakt dat het alleen minder leuk. Ik vind het gewoon zonde dat mensen als Gregory Helms, Charlie Haas en Shelton Benjamin hun talent niet kunnen laten zien in matches. Daarom zijn de juist de grootste feuds ook niet besteed aan mij.
Nu moet ik ook zeggen dat ik de boel ook steeds minder aan het kijken ben. Vroeger moest ik meteen op de dinsdag RAW binnen halen met een slome torrent. Nu wacht ik rustig af, tot dat ik zin heb het te kijken en de avi-versie op een nieuwsgroep staat. Ik kijk nu wat ik wil zien en wat ik totaal niet wil zien sla ik ook wel over. Dat zijn dus meestal de Cena / Batista stukjes. Die grotere namen zorgen alleen wel voor veel inkomen, en daarom zijn ze wel goed dat ze er zijn en veel tijd krijgen, de WWE weet dit, dus ze zullen ook altijd blijven. Dat snap ik.

Las net dus die dingen over Kelly Kelly... Ik vind het best een lekker wijf, maar het valt echt te merken dat ze uit zo'n catologus komt zeg. Die meid hadden ze beter iets acteerlessen mogen geven. Verder ziet ze er wel vermakelijk uit. Toch zal mn voorkeur toch nog steeds naar onze "happy happy joy joy" Mickie James gaan.

Maargoed het blijft allemaal entertainment, en tot nu toe entertain ik me er ook wel mee.

Ik wil verder ook niet overkomen net als ik de boel aan het afkraken ben, wil alleen mijn mening even kwijt.

[ Bericht 20% gewijzigd door The_Crippler op 25-01-2007 21:32:25 ]
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:35:01 #150
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45676508
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:36 schreef Fugie het volgende:
ze hebben niet echt veel good guys meer

orton, edge, hbk, tripleh, umaga, kaali, allemaal rotte appels

maar hoe rotter hoe meer kijkcijfers, geloof dat iemand daar laatst een boek over heeft gepubliceerd ofzo
Het is volgens mij ook veel moeilijker een goeie gooedguy te creeeren. En als je er een hebt, worden ze ook weer snel saai. Zie wat er kwam met Cena en zelfs Mysterio op het eind.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:56:23 #151
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45683264
quote:
Ik vraag niet om matches a lá Japan met skills waar je u tegen zegt of wat dat betreft Lucha hetzelfde, Ik vraag slechts om net zoals vroeger een Goodguy en een Badguy die beef hebben en mij doen geloven dat ze echt beef hebben. De hele match kan me dan gestolen worden, iedereen hier weet hoe dat ging met Rock en Austin.
Die lijn is vervaagd met de Attitude periode, de rode draad is nog wel zo maar het zal niet zijn zoals vroeger. Het moment dat je badguy bent maar je word een coole badguy dan doen de fans je toch omdraaien naar goodguy. Kijk naar Cena, was badguy maar door zn raps werd hij populair en werd hij zelfs toegejuichd tot hij op het niveau kwam waar hij nu zit, Christian gebeurde precies hetzelfde in de WWE. Het begint al te gebeuren bij Kennedy, bij Carlito is het heel langzaam gebeurd en zo zullen er nog wel meer volgen. Heel zelfs de Spirit Squad werd tegen het einde redelijk toegejuichd, de grens zoals hij vroeger was bestaat niet meer, althans niet meer in die vorm.

De wedstrijd van Punk was voor WWE standaard een normale lengte, opm PPVs krijgen ze meer tijd of op Raw en SD als de Main Event belangrijk genoeg is, je kan in een kabel tv wedstrijd geen "damn" moment doen zeker niet als de 2 helemaal geen historie hebben met elkaar. Kijk maar eens op Raw, daar heb je ook amper van die moment terwijl daar zelfs een uur meer tijd is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_45686871
Tuurlijk is er een boel veranderd t.o.v. niet zo heel lang terug ik bedoel kijk alleen al naar de line up van de RR in 2001 en 2002:



Maar ik vind het zwak om het publiek als reden op te geven want waarom lukt het Edge wel om het bloed onder de nagels van het publiek te halen? Carlito was ook iemand die irritant als de tiefus kon zijn maar dat hij in een face is veranderd komt meer door zijn booking in mijn optiek.

En van Punk ok misschien leek het lang omdat IK het zo langdradig vond, maar alsnog wat willen ze dan bereiken met die fued? gooi er een "damn" moment in en mensen willen meer zien. Dit was slechts een filler match en ECW kan best nog wel een fued gebruiken ipv tijd besteden aan een filler match op cabletv.
(Ik ben nog altijd op zoek naar die suicide dive van Benoit, in 2005 geloof ik, door de touwen en dan rug eesrt tegen de hoek van de annouce table. Ik weet niet meer of dat tijdens een PPV was of Cable tv maar dat is wel zo'n moment geweest die me bij blijft.)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:22:03 #153
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45688399
Cena werd van zijn heel status langzamerhand toch een face ja. dit kwam ook door zijn matches met Lesnar, Angle en Undertaker. Carlito hebben ze een face gemaakt, maar had liever gehad dat hij een soort rol als Kennedy had. Voor sommige is het face zijn ook niet zo goed afgelegt. Neem nou Randy Orton, hij is duidelijk de heel van allen. Toen hij de title won is hij vernaderd in een face, dit heeft hem de title ook weer gekost, want hij kwam niet over zoals de WWE het wou.
Iemand die beiden erg goed gespeeld heeft is Edge.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:02:22 #154
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45689423
quote:
Maar ik vind het zwak om het publiek als reden op te geven want waarom lukt het Edge wel om het bloed onder de nagels van het publiek te halen? Carlito was ook iemand die irritant als de tiefus kon zijn maar dat hij in een face is veranderd komt meer door zijn booking in mijn optiek.
1 iemand.....LITA! en het voorval met Matt Hardy, Edge was op weg een main eventer te worden maar door het voorval met Matt is het allemaal in een stroomversnelling gegaan. Edge is ook geen "coole" badguy al zie ik het publiek straks wel langzaam warm worden voor Edge nu Lita weg is.
Edge doet zn werk ook gewoon heel goed en het is ook allemaal booking, het is een arrogante kwal op tv maar op de 1 of andere manier komt hij er altijd goed mee weg

Carlito is geturnd door het publiek, mensen die met Afropruiken liepen, zn shirts kochten en zn appel en zinnetjes imiteerden. Daardoor verandert de booking vanzelf omdat dat niet onopgemerkt gaat bij de mensen achter, er is niks zo erg als een heel te boeken als heel terwijl hij toegejuichd word.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:09:01 #155
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45689614
Edge is ook geen coole badguy en ook niet geloofwaardig als badguy.Ik vind hem een maar een lulletje
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:19:24 #156
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45689925
Precies.....dus is hij badguy....missie geslaagd
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:23:52 #157
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45690041
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:19 schreef kidkash19 het volgende:
Precies.....dus is hij badguy....missie geslaagd
Badguy en lulletje is geen goede combinatie
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45690138
Edge speelt supergoed Heel of heb je niet genoten van de feud tussen Cena en Edge? Onzin.
En zeg nou niet van wel omdat je Cena zo geweldig vindt
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:29:33 #159
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45690195
Je kunt wel alle kanten oplullen, hoe goed ie het speelt en zo.Maar daarom kan ie wel als een sukkeltje overkomen.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45690357
How the fuck kan je Edge een lulletje noemen
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:43:28 #161
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45690576
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
How the fuck kan je Edge een lulletje noemen
Niet door wat ie neerzet, wat dat doet ie goed.Maar door zn uiterlijk, en zoals ie zich soms gedraagt.Als ik iemand als hem tegenkom en die bedreigt mij, dan lach ik hem uit.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45690663
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Niet door wat ie neerzet, wat dat doet ie goed.Maar door zn uiterlijk, en zoals ie zich soms gedraagt.Als ik iemand als hem tegenkom en die bedreigt mij, dan lach ik hem uit.


Jij wordt steeds grappiger.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:52:38 #163
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45690821
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]



Jij wordt steeds grappiger.
Vertel eens.Moet iedereen er hetzelfde over denken als jou?Ik mag hem geen lulletje vinden omdat jij hem cool vindt?Leg eens uit!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45690975
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Vertel eens.Moet iedereen er hetzelfde over denken als jou?Ik mag hem geen lulletje vinden omdat jij hem cool vindt?Leg eens uit!
Dat jij niet ziet hoe goed Edge het speelt is toch meer jou probleem. En wat hij neerzet van zijn personage is toch echt geen lulletje hoor

Als jij hem in het echt tegenkomt ren je huilent weg man
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:00:52 #165
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45691043
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat jij niet ziet hoe goed Edge het speelt is toch meer jou probleem. En wat hij neerzet van zijn personage is toch echt geen lulletje hoor

Als jij hem in het echt tegenkomt ren je huilent weg man
Je moet nu snel normaal doen.Dat ik hem een lulletje vind en jij niet, zegt meer over met wie jij omgaat denk ik.Ik mag hem blijkbaar geen lulletje vinden.Ik zie wel hoe goed hij het speelt,dat zei ik al, maar het blijft een lulletje.En hou nou maar op met dit zielige gezeik, want als ik hem een lulletje vind is dat mijn mening lijkt mij.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45691245
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Je moet nu snel normaal doen.Dat ik hem een lulletje vind en jij niet, zegt meer over met wie jij omgaat denk ik.Ik mag hem blijkbaar geen lulletje vinden.Ik zie wel hoe goed hij het speelt,dat zei ik al, maar het blijft een lulletje.En hou nou maar op met dit zielige gezeik, want als ik hem een lulletje vind is dat mijn mening lijkt mij.
Normaal doen? Ga je me anders bedreigen ? En jij gaat natuurlijk met hele stoere pimps om

Je mag vinden wat je wilt, maar het slaat alleen nergens op.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:10:49 #167
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45691349
maar het feit DAT je hem een lulletje vind betekend dus dat hij zn werk goed doet, doesnt matter how you hate him as long as you hate him
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:13:52 #168
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45691459
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:10 schreef kidkash19 het volgende:
maar het feit DAT je hem een lulletje vind betekend dus dat hij zn werk goed doet, doesnt matter how you hate him as long as you hate him
Ik denk dat je me niet begrijpt, ik haat hem niet, maar ik mag hem niet.En dat is omdat ik hem een lulletje vind, niet in de zin van een eikel, maar op de manier van een sukkeltje.

En dat ie het goed speelt heb ik nog maar 453 keer gezegd
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Normaal doen? Ga je me anders bedreigen ? En jij gaat natuurlijk met hele stoere pimps om

Je mag vinden wat je wilt, maar het slaat alleen nergens op.
Nee hoor ik ga je niet bedreigen.
En je kunt nooit zeggen dat een mening nergens op slaat, dat had je ook voor je eigen kunnen bedenken.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:16:39 #169
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45691536
Maar je zegt dat hij niet geloofwaardig overkomt terwijl je hem zelf niet mag.....dat lijkt mij geloofwaardig genoeg, uiterlijk speelt ook een rol in zn "heel" zijn.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:19:32 #170
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45691635
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:16 schreef kidkash19 het volgende:
Maar je zegt dat hij niet geloofwaardig overkomt terwijl je hem zelf niet mag.....dat lijkt mij geloofwaardig genoeg, uiterlijk speelt ook een rol in zn "heel" zijn.
Ik bedoel niet over de rol die hij speelt.Want in het verleden vond ik hem ook al een sukkeltje.Snap je hem nu?
Tis hoe hij is van zn eigen, maar zn rol speelt hij ok.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:06:37 #171
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45692992
cool! Brahma Bull en Cantona die hun eigen feud starten

Edge als heel is fantastisch en zeker wel geloofwaardig. die vuur in z'n ogen in het heetst van de strijd, die glimlach op z'n gezicht als hij z'n zin krijgt en het publiek hem massaal uitjouwt. je gelooft gelijk dat ie zichzelf helemaal te gek vind en dat ie van niemand ook maar iets aantrekt.

In interviews is hij heel relax en anders, zonder die coole stem. kan me voorstellen dat iemand hem dan een lulletje vind. maar als je een verkeerde opmerking maakt (bijv wrestling=fake) dan pakt ie je gewoon terug.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_45693119
Als je hem een lulletje noemde n.a.v. The Live Sex Celebration..

Serieus nu. Lita was me ook een teringhoer en dat mensen haar haatten was gewoon te makkelijk...Lita + Live Mic. (kom me niet zeggen dat zij zingt in haar rockband)
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:02 schreef kidkash19 het volgende:

Carlito is geturnd door het publiek, mensen die met Afropruiken liepen, zn shirts kochten en zn appel en zinnetjes imiteerden. Daardoor verandert de booking vanzelf omdat dat niet onopgemerkt gaat bij de mensen achter, er is niks zo erg als een heel te boeken als heel terwijl hij toegejuichd word.
Ik weet het niet...Hij en Kennedy zijn twee gozer waarvan je zou zeggen peeps you'd love to hate. En nu Carlito face is vind je dat ie daarin dan succesvoller is? (niet kijkend naar booking slechts naar zn rol)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_45693156
dubbelogie
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:17:48 #174
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45693304
Nee ik vind Carlito helemaal niet succesvolller als Face....zn personage is gebouwd op een een heelstatus. Kennedy heeft natuurlijk zoals de Rock een dingetje wat het publiek kan meedoen...eerst irriteerde dit maar men vind het nu tof daarom ben ik bang dat Kennedy langzaam face word straks
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_45694276
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:17 schreef kidkash19 het volgende:
Nee ik vind Carlito helemaal niet succesvolller als Face....zn personage is gebouwd op een een heelstatus. Kennedy heeft natuurlijk zoals de Rock een dingetje wat het publiek kan meedoen...eerst irriteerde dit maar men vind het nu tof daarom ben ik bang dat Kennedy langzaam face word straks
Denk niet dat Kennedy zo makkelijk Face kan worden, zoals eerder gezegd: carlito is gewoon Cool, manier waarop hij praat, iemand dist, zijn hele uitstraling etc geen wonder dat hij een fanfavorit is. kennedy heeft toch een heel ander uitstraling vind ik
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:35:23 #176
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45695792
Tsja...dat zeiden ze van Rocky ook toen hij net begon.....is ook niet echt verkeerd uitgepakt denk ik
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:40:39 #177
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45695991
Denk dat het publiek miss meer is gaan kijken naar wie er wint ipv goed of slecht.

Dus een heel die wat wint daar geilt het publiek dan gelijk op, dan is het lastig om heel te blijven
pi_45696482
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:40 schreef Fugie het volgende:
Denk dat het publiek miss meer is gaan kijken naar wie er wint ipv goed of slecht.

Dus een heel die wat wint daar geilt het publiek dan gelijk op, dan is het lastig om heel te blijven
2 woorden: The Game

Als face (DX) is hij lang niet zo goed en geliefd als HHH aka The Game aka The Cerebral Assassin
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:14:20 #179
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45699225
Sommige mensen moet je gewoon van houdens zoals ze zijn. Ik zal Rey Mysterio als hel nooit serieus nemen. Maargoed ik nam hem al niet serieus als face, (boos dat ik was toen hij Orton wist te pinnen op Wrestle Mania) maar dat geheel terzijde.
Carlito en Kennedy zijn mensen die het gewoon beiden kunnen, maar ik denk dat ze een heel moeten zijn. en hoe Edge het doet (sulletje of niet), hij is echt geweldig. Het maakt niet uit hoe of wat hij doet, mensen blijven fan van hem, het zelfde geld voor The Game, Triple H.

Maar terug koment op de Royal Rumble. Ik heb er zin in!!
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_45703009
Smackdown was magertjes, niks bijzonders op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45703485
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 01:05:56 #182
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45715799
SD is altijd bijzonder als Batista meedoet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door Cantona_No.7 op 27-01-2007 02:25:03 ]
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  zaterdag 27 januari 2007 @ 15:19:53 #183
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45726393
WSX heeft wel enige potentieel als ik dat zo zie.. de rumble was wel een grote chaos maja kan nog wat worden als ze wat dingetjes aanpassen. Kan zeker de strijd aan gaan met ECW hehehe
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 28 januari 2007 @ 00:47:37 #184
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45744929
RoyalRumble, very very close
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45749934
Hahaha indeeed nog enkele uurtjes verwijderd van nu...Wie gaat live kijken?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 28 januari 2007 @ 11:53:59 #186
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45751812
ik moet wachten tot morgen. dus zla hem morgenmiddag wel kijken.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_45754393
Nog zolang wachten tot morgen
  zondag 28 januari 2007 @ 13:38:03 #188
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45754611
quote:
Op zondag 28 januari 2007 09:14 schreef roepdeman het volgende:
Hahaha indeeed nog enkele uurtjes verwijderd van nu...Wie gaat live kijken?
Ik niet, ga hem maandag wel downloaden via een torrentsite.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  zondag 28 januari 2007 @ 14:06:29 #189
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45755514
kan er live gekeken worden dan?? ik vind nooit een stream...

maaruh denk dat ik hem maandag ook maar download via XWT
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45759032
Ik ga hem branden op DVD en op de grote TV beneden kijken met die torens enzo

Moet alleen dan wel tijdje wachten.. zal pas morgenavond worden dan
  zondag 28 januari 2007 @ 15:56:22 #191
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45759287
quote:
Op zondag 28 januari 2007 15:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ga hem branden op DVD en op de grote TV beneden kijken met die torens enzo

Moet alleen dan wel tijdje wachten.. zal pas morgenavond worden dan
lekker vooruitzicht!!

Iemand WSX gekeken??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 28 januari 2007 @ 16:12:05 #192
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45759963
quote:
Op zondag 28 januari 2007 15:56 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

lekker vooruitzicht!!

Iemand WSX gekeken??
ik
vond het niet eens zo heel slecht
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 28 januari 2007 @ 16:39:20 #193
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45761403
ik vond het ook wel enigzins potentieel hebben
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 28 januari 2007 @ 17:12:23 #194
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45762704
ik vond sd maar een beetje vaag

eerst die matches en vervolgens allemaal in die over the top challenge
pi_45762741
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:12 schreef Fugie het volgende:
ik vond sd maar een beetje vaag

eerst die matches en vervolgens allemaal in die over the top challenge
Dat werd toch gewoon vermeld? Niks vaags aan.
  zondag 28 januari 2007 @ 18:33:01 #196
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45765374
Het was alleen een wat saaie show, maar dat krijg je wanneer er zo weinig feuds aanwezig zijn.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_45765654
http://www.myp2p.eu/forum/index.php hier heb ik ooit een PPV stream gevonden, heel scherp beeld en het was live en leuk

WSX ik zal het proberen als er nog 2 mensen een positieve review geven
quote:
you can definitely get it (resp. livestream links) if you sign up with www.wwemayhem.com and make 50 bs posts. they run liv feeds for members with 50+ posts.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_45774270
Trouwens, bij Raw, ECW en Smackdown helemaal niks over de nummers van de Royal Rumble, meestal is het wel bekend wie er nummer 1 en 2 zijn en nummer 30 ofzo, als Shawn als eerste begint wint hij wel denk ik.
  zondag 28 januari 2007 @ 22:30:39 #199
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_45774590
Ik wil dus vanavond live de Royal Rumble kijken, en ik vind het geen probleem om daar $40 voor te betalen, maar me CC wordt iedere keer gedeclined op wwe.com.

Nu kan ik me van vorig jaar hetzelfde probleem herinneren en toen moest je ´iets´ doen waardoor het wel lukte, iets van een gegeven veranderen ofzo.

Weet iemand op welke fucking manier ik vanavond de Royal Rumble kan kijken live? Ongeacht of het nou 40 dollar kost of niet.

Heb Creditcard, dus er moet toch wel IETS zijn waar ik het kan kijken?
World Wrestling Entertainment
pi_45776579
CM Punk's push is now completely dead. Almost nobody backstage likes him as they feel he's got an attitude that only the top guys should have. If he was a "top guy" like Kevin Nash people would think his comments were funny and cool, but as he's not a main eventer he's got an attitude problem. He won't be cut however as there is concern that he could become a star in TNA.

Slecht nieuws lijkt me. Punk heeft het in zich een main eventer te worden
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  maandag 29 januari 2007 @ 00:09:58 #201
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45777770
morgen middag lekker kijken!!
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_45778707
http://www.wwemayhem.com/ We moeten deze maar even volspammen en dan kunnen we gezellig met zn allen de komende PPV's live zien. Misschien een leuke addition aan de startpost? Of willen we 1 van ons lid maken dat die dan de stream doorspeelt aan de rest hier


En voor iedereen die op zoek is naar een live stream blijf dit topic even volgen: http://www.myp2p.eu/forum/viewtopic.php?id=8222&p=4 Als het goed is komt er vlak voor tweeen een link te staan voor zover staat aangegeven.

[ Bericht 21% gewijzigd door roepdeman op 29-01-2007 00:55:11 ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 29 januari 2007 @ 01:58:39 #203
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_45779715
Ik blijf volgen, maar komt niets.
World Wrestling Entertainment
  maandag 29 januari 2007 @ 09:29:55 #204
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45782087
Ik ben op dit moment de Royal Rumble aan het downloaden. hij staat al compleet op een nieuwsgroep. Dus ik gah maar vast beginnen en hopen dat het orton is die de rumble gaat winnen,
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 29 januari 2007 @ 09:39:08 #205
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45782199
volgens mij was het wel een goede PPV, dit is echt weer een PPV die ik een keertje niet download maar lekker op DVD ga kijken
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games maandag 29 januari 2007 @ 11:24:01 #206
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_45784270


.....Kennedy
  maandag 29 januari 2007 @ 11:43:57 #207
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45784864
nou ik heb hem inmiddels gezien. Vermakelijke rumble.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_45785132
ahhhhhh...... moet tot 17:30 werken en mijn baas vroeg net of ik vandag wilde overwerken: Dacht het niet!!! Vertelde hem dat ik vnavond ging rumblen op een Royale manier.. je had zn gezicht moeten zien
pi_45791458
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 29 januari 2007 @ 15:24:58 #210
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_45791501
de RR is pas over 4uur klaar... can't wait no longer!!!!
pi_45795093
hmm sjeez, echt voor het eerst dat ik me moet inhouden om niet naar wwe.com te gaan om de uitslagen te bekijken: have patience, my young padawan. Nog even en the road to WM is begonnen
  maandag 29 januari 2007 @ 17:49:55 #212
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45796470
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  maandag 29 januari 2007 @ 20:06:29 #213
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45801500
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar vermakelijke ppv,
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 29 januari 2007 @ 20:11:04 #214
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45801701
spoilers niet lezen zuigt

ik trek nu pas de rumble naar binnen, beter gaat het snel
  maandag 29 januari 2007 @ 20:29:35 #215
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_45802466
Voor mij is het nog 2 uurtjes wachten.
pi_45809085
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45810384


Spannend was dat zeg, heerlijk beneden gekeken. Morgen Raw, 24 en PB
  maandag 29 januari 2007 @ 23:32:48 #218
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_45810589
morgen RAW en PB jaaaa

net ff snel de hardy-mnm match gekeken, leuk maar nu ga ik mijn nest opzoeken
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:41:26 #219
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45817665
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:


Spannend was dat zeg, heerlijk beneden gekeken. Morgen Raw, 24 en PB
ja echt niet tof

heb het er maar druk mee om alles te volgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45821865
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:44:20 #221
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_45825701
Royal Rumble
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:21:51 #222
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45827009
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:41:55 #223
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45827751
quote:
Alle extremist bij elkaar hebben net 1persoon weten uit te schakelen laat ze dan niet meedoen ofzo...wat een bende... heb me meer lopen ergeren dan wat anders
als je je daaraan ergert moet je ECHT wat anders gaan zoeken, hoe bedoel je azijnzeiken?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_45829722
Ik had RVD iets meer spotlight gegund in de Rumble, maar dat is slechts mijn mening. Als Sandman heel was geweest dan zou ik zijn Rumble avontuur wel komisch vinden nu vind ik het jammer.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 30 januari 2007 @ 18:49:22 #225
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45831653
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:21 schreef BigFire het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45831801
Raw

Wat een verassing zeg !
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:39:47 #227
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45833778
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoelang moeten de rumble en raw dingen in spoiler stukjes blijven?
Trouwens ik hoop wel dat ze een paar orgionele wedstrijden hebben op WM,
Geef ons aub weer een one night only JBL match, en natuurlijk een nieuwe Money In The Bank. Voor die match weet ik wel een paar goeie : CM Punk, Dykstra, Nitro, Helms, MVP, Brown (cor von)

[ Bericht 20% gewijzigd door The_Crippler op 30-01-2007 19:46:48 ]
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:00:12 #228
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_45837042
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:41 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

als je je daaraan ergert moet je ECHT wat anders gaan zoeken, hoe bedoel je azijnzeiken?
niet perse daaraan, was te voorspellen dat ECW 0,0 van betekenis zou zijn.. maar in het algemeen was het best ergerlijk..
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:33:04 #229
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45838374
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:39 schreef The_Crippler het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoelang moeten de rumble en raw dingen in spoiler stukjes blijven?
Trouwens ik hoop wel dat ze een paar orgionele wedstrijden hebben op WM,
Geef ons aub weer een one night only JBL match, en natuurlijk een nieuwe Money In The Bank. Voor die match weet ik wel een paar goeie : CM Punk, Dykstra, Nitro, Helms, MVP, Brown (cor von)
money in the bank en dan kenny

het lijkt me dat de tag champs wel naar haas en benjamin gaan en dan op wm vs cryme tyme ofzo.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:33:20 #230
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45843012
Naja Cryme Tyme is natuurlijk een optie, maar laten we hopen dat dit niet het geval is, want dna zal CT ze helaas winnen. Dit is natuurlijk iets wat het publiek wel wat vind, maar niet echt mijn keuze.

En ja, waarom geen Kenny. Wat hij tot nu toe heeft laten zien vind ik wel aardig. Ik heb helaas niet zoveel kunnen zien van zijn werk in OVW (op een paar wedstrijden na dan).
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 31 januari 2007 @ 08:52:37 #231
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45847837
Eindelijk een Angle met Potentie op ECW, ben benieuwd wat ze ermee gaan doen. Ben ook blij dat ze een ding hebben gevonden voor Burke
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_45848275
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door renwan op 31-01-2007 11:46:06 ]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:33:00 #233
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45848403
dude.....SPOILERS....voor de mensen die het nog niet gezien hebben!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 31 januari 2007 @ 11:03:17 #234
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45850270
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_45851392
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:22 schreef renwan het volgende:
Kut spoiler
Bedankt voor de spoiler kankerlijer.

[ Bericht 34% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 31-01-2007 14:20:22 ]
pi_45851549
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Bedankt voor de spoiler kankerlijer.
Ohjee ik lette even niet op en maakte een fout, kan iedereen toch overkomen? Nog altijd geen reden om met terminale ziektes te gaan smijten.

Of jij bent zo'n persoon die nooit fouten maakt?

Sowieso kon iedereen dit al van verre aan zien komen eh
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 11:50:24 #237
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_45851617
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:47 schreef renwan het volgende:

[..]
Sowieso kon iedereen dit al van verre aan zien komen eh
shut up
  woensdag 31 januari 2007 @ 11:59:21 #238
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45851871
WSX is wel grappig, heb het net gezien. Paar punten die ze moeten aanpassen zijn de duffe exposies en het commentaar. Ze worden bijna net zo erg als Don West. Maar opzich wel een show die leuk is om een btje te volgen.
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Bedankt voor de spoiler kankerlijer.
Misschien moet jij eerst eens gaan nadenken over het feit dat dit gewoon een foutje was, ipv iemand gelijk uit te gaan schelden.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_45852024
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:59 schreef The_Crippler het volgende:
WSX is wel grappig, heb het net gezien. Paar punten die ze moeten aanpassen zijn de duffe exposies en het commentaar. Ze worden bijna net zo erg als Don West. Maar opzich wel een show die leuk is om een btje te volgen.
[..]

Misschien moet jij eerst eens gaan nadenken over het feit dat dit gewoon een foutje was, ipv iemand gelijk uit te gaan schelden.
Danku danku!

Overigens bied ik wel mijn nederige excuses aan voor deze domme fout!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 12:24:50 #240
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45852540
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:03 schreef The_Crippler het volgende:
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_45853028
Een fout

Het hele topic staat vol met spoilers maar zoiets groots moet natuurlijk open vermeld worden!

En als je niet tegen kanker gaan moet je maar het internet afsluiten
pi_45854904
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 12:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Een fout

Het hele topic staat vol met spoilers maar zoiets groots moet natuurlijk open vermeld worden!

En als je niet tegen kanker gaan moet je maar het internet afsluiten
Omg, wat een zielig figuur ben jij

En btw, wie heeft er nou een spoiler in z'n quote staan?

[ Bericht 7% gewijzigd door renwan op 31-01-2007 14:10:47 ]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:19:31 #243
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_45855708
Ik vond het wel makkelijk. Ik kijk nooit ECW. Ik heb al moeite om alles normaal te volgen als er een PPV is gevolgd door RAW.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_45855718
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:52 schreef renwan het volgende:

[..]

Omg, wat een zielig figuur ben jij

En btw, wie heeft er nou een spoiler in z'n quote staan?
Ik zielig? Omdat ik een woord gebruik dat jij niet leuk vindt?

Iedereen had die spoiler van jou ondertussen wel gelezen, nog bedankt daarvoor trouwens
pi_45856163
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik zielig? Omdat ik een woord gebruik dat jij niet leuk vindt?

Iedereen had die spoiler van jou ondertussen wel gelezen, nog bedankt daarvoor trouwens
Ohnee niks om dat woord, dat interesseert me niet zo. Je bent zielig omdat je niet kan accepteren dat anderen ook fouten maken.

Maar ik heb nog een hoop spoilers voor je liggen hoor, geïnteresseerd in de uitslagen van Smackdown? Of wil je er een paar van Wrestlemania?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_45856371
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:35 schreef renwan het volgende:

[..]

Ohnee niks om dat woord, dat interesseert me niet zo. Je bent zielig omdat je niet kan accepteren dat anderen ook fouten maken.

Maar ik heb nog een hoop spoilers voor je liggen hoor, geïnteresseerd in de uitslagen van Smackdown? Of wil je er een paar van Wrestlemania?
Nee liever niet, ik kijk liever zelf, veel beter dan het voor anderen verklappen

Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik zelf nooit fouten maak, als dit een fout was, was het gewoon een hele domme. Mijn plezier in ECW kijken is iig weg deze week.
pi_45856706
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Mijn plezier in ECW kijken is iig weg deze week.
kon dat? Met plezier naar ecw kijken??

Kom op BB, je hebt je punt gemaakt, hij heeft zijn excuses gemaakt: zand erover.

kan iemand me trouwens helpen met het vinden van een naam van een wrestler? Ik herinner me vaag dat er in het verre verleden ('80) een of andere lijpe worstelaar was die voor zijn wedstrijden begonnen gedichten voorlas. Ze waren geschreven op hartvormige papier die hij daarna naar vrouwelijke toeschouwers gooide.

Iemand enig idee wie ik bedoel?
pi_45856934
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:53 schreef Allanon666 het volgende:

[..]

kon dat? Met plezier naar ecw kijken??
Ik kan dat ja.
pi_45857091
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Nee liever niet, ik kijk liever zelf, veel beter dan het voor anderen verklappen

Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik zelf nooit fouten maak, als dit een fout was, was het gewoon een hele domme. Mijn plezier in ECW kijken is iig weg deze week.
Jongen wat denk je? Waarom zou dit geen fout zijn? Denk je dat ik hier bewust kom om voor anderen alvast de hele zooi te verklappen? Dude zeik niet zeg, mij hoor je niet ontkennen dat het een domme fout was maar blijf er niet zo over doorzeiken zeg!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_45857245
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:19 schreef renwan het volgende:

[..]

Jongen wat denk je? Waarom zou dit geen fout zijn? Denk je dat ik hier bewust kom om voor anderen alvast de hele zooi te verklappen? Dude zeik niet zeg, mij hoor je niet ontkennen dat het een domme fout was maar blijf er niet zo over doorzeiken zeg!
Zeg ik dat je het expres doet? Ik zeg dat je een domme fout maakt, begrijpend lezen heet dat.
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:30:44 #251
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45857384
Ik vind de hele situatie in WWE geweldig nu.Het gezeik om wie tegen wie gaat.The road to WM.The Undertaker die overal opduikt.Endelijk weer eens wat vermaak.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:40:46 #252
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45857718
ik skip ecw ook maar nu ik toch al weet wat er gaat gebeuren
pi_45857990
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik vind de hele situatie in WWE geweldig nu.Het gezeik om wie tegen wie gaat.The road to WM.The Undertaker die overal opduikt.Endelijk weer eens wat vermaak.
Idd, alle eerdere speculaties zijn ook bijna echt allemaal vervallen. Erg leuk zo ja
pi_45858059
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Zeg ik dat je het expres doet? Ik zeg dat je een domme fout maakt, begrijpend lezen heet dat.
quote:
Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik zelf nooit fouten maak, als dit een fout was
Hiermee suggereer je anders toch dat ik dit bewust gedaan heb
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_45858771
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:51 schreef renwan het volgende:

[..]


[..]

Hiermee suggereer je anders toch dat ik dit bewust gedaan heb
Ja als je in mijn zinnen gaat knippen wel ja

Er staat erna dat het dan een domme fout was, hou er nu maar over op. Je bent al vervelend genoeg.
pi_45859345
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik vind de hele situatie in WWE geweldig nu.Het gezeik om wie tegen wie gaat.The road to WM.The Undertaker die overal opduikt.Endelijk weer eens wat vermaak.
Eindelijk doen ze iets creatiefs/vermakelijk met die brand extension inderdaad
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_45859477
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:24 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Eindelijk doen ze iets creatiefs/vermakelijk met die brand extension inderdaad
Brand Extension blijf ik wel leuk vinden. Ze zouden er misschien wat variatie in kunnen doen, dat het voor bepaalde tijden niet geld of zo. Maar ik denk dat ze dan teveel problemen krijgen met de verhaal lijnen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:49:30 #258
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_45860236
RAW was helemaal goed deze week!!!

Game on!!!!!!
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:51:59 #259
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45860334
Mijn ban is voorbij!

Raw was prima ben benieuwd naar de komende weken!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45860573
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Mijn ban is voorbij!

Raw was prima ben benieuwd naar de komende weken!!
Lol, waarom was je gebanned dan?
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:08:02 #261
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45860873
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Lol, waarom was je gebanned dan?
ach die ban was pure BS, Lucius stond op het punt zijn penalty te nemen afgelopen weekend dus ik typ al:
kut 3-0 voor feyenoord! Mist die sukkel zijn elf meter en toen werd ik geband voor het posten van valse tussenstanden.. maar goed de ban is over

Ben benieuwd hoe de ratings zijn als RAW head-to-head gaat met TNA
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45866425
Hahahaha als je daar al voor gebanned word...of het was omdat je feyenoord fan bent dan kan ik er nog enigzins in komen :p

Nou Ik denk dat TNA het nog knap lastig gaat krijgen met die stijgende lijn in de RAW ratings, ik hoop wel dat ze gewoon een goed deel van het RAW publiek weten af te pakken.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:26:03 #263
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45866494
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:24 schreef roepdeman het volgende:
Hahahaha als je daar al voor gebanned word...of het was omdat je feyenoord fan bent dan kan ik er nog enigzins in komen :p

Nou Ik denk dat TNA het nog knap lastig gaat krijgen met die stijgende lijn in de RAW ratings, ik hoop wel dat ze gewoon een goed deel van het RAW publiek weten af te pakken.
wat snap je niet aan KUT feyenoord maakt de 3-0

AFCA
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45867145
WWE On Ice!





Undertaker komt ook overal heh
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:43:46 #265
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45867206
whahahahahahaha!!!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45867276
Ze pint hem wel goed voor de 3 count iig, mooie piledriver
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:55:48 #267
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45867714
mooie move, zit een beetje tussen een tombstone en een batista-bomb in
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  donderdag 1 februari 2007 @ 00:09:45 #268
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45870037
Hehe is nou eindelijk het gezeik over tussen die 2.

Maargoed, las net over de Brand Extension, ik vind dit ook een goed iets. Alleen zijn de champs me op dit moment wat slecht. Ik kraak ze al graag af, maar het ze zijn alle 3 een fucking face. Dit kan toch ook nooit goed gaan. Lasley heeft hem, oke, ECW is toch al kut de laatste tijd. Cena ala, iedereen wil gewoon dat hij hem verliest, dus van mij mag hij hem ook houden tot aan WM. Batista, tje, daar wil ik het liever niet over hebben.

Maar inderdaad, een leuke Tumbstone. Super.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  donderdag 1 februari 2007 @ 06:12:13 #269
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45873529
Dat is een piledriver he, geen tombstone
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 1 februari 2007 @ 10:00:46 #270
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_45875265
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 06:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Dat is een piledriver he, geen tombstone
Tombstone Piledriver

This variation of a belly-to-belly piledriver refers to any belly-to-belly piledriver that involves the wrestler holding the opponent in a belly-to-belly position, then falling to a kneeling position.

“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 1 februari 2007 @ 10:42:54 #271
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45876091
Dus is het geen Tombstone
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_45878370
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:

wat snap je niet aan KUT feyenoord maakt de 3-0

AFCA
[offtopic]
Mea Culpa! Ik Las feyenoord en was al helemaal in de beledigende mood Edgar is back!
[/offtopic]

Wel heel gracieus uitgevoerd!

10 voor effectiviteit
10 voor uitvoering
5 voor de magere sell
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 1 februari 2007 @ 12:47:37 #273
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45879348
Wrestling with the Stars on Ice.... RTL4/SBS6 als je dit lees: doen!!!
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_45880450
Dit is trouwens wel leuk:
quote:
Give your regards to broadband
By Noah Starr
Written: January 29, 2007

On Thursday, WWE.com will launch its brand new broadband network. For the first time ever, WWE fans will be able to access all the free videos on WWE.com from one convenient location. The network will feature new content every day and host fan favorites like Superstar entrance videos, Heat, OMG Moments, Hardcore Hangover, previews of upcoming WWE DVDs and of course, weekly Raw and SmackDown highlights.

WWE.com currently streams over 40 million videos a month, and since WWE fans seem to love our videos, we’ve decided to give you even more to love! The WWE.com broadband network will launch with eight brand new web-only programs.

WWE Sidesplitters will be a weekly show featuring hilarious moments from WWE programming past and present. For the romantically challenged, Val Venis’ Sex-U will offer up love tips from Superstars like Maria, Viscera and Val himself. Seein’ Superstars will focus on Hollywood celebs like the Carters, Steve-O, and Kevin Federline when they attend WWE events. If you really want to get up close and personal with your favorite Supertsars, check out Lifestyles of the Built & Dangerous which will provide WWE fans with a guided tour of their homes.

To catch the rest of the brand new shows, log on to WWE.com on Thursday -- you’ll be glad you did.
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:17:30 #275
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45884054
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:00 schreef PirE het volgende:

[..]

Tombstone Piledriver

This variation of a belly-to-belly piledriver refers to any belly-to-belly piledriver that involves the wrestler holding the opponent in a belly-to-belly position, then falling to a kneeling position.

Je zegt het zelf al
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:22:15 #276
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45884228
Angle is verder niet gek.....

And in even more crazy news, Kurt Angle said was on Bubba The Love Spounge this past week and said the folowing:

- He would book Big Show only in handicap matches and have him go undefeated for five years. Kurt also mentioned that Big Show is his "best friend."

- He wants to see Chris Jericho in TNA because "he never gets hurt".

- Kurt said that Dixie and her financial backers could buy Vince McMahon ten times over.

- Kurt said that Christian will be the biggest heel in wrestling within five months.

- Kurt finished off by telling Bubba to call Tito Ortiz and to have him on the phone for next week's Angle interview because Kurt "wants to fight."

- Kurt said RVD told he was the only guy in ECW that knew how to work. Kurt said he told RVD that he(RVD) knows how to work and RVD said "No I can't, I can just do moves, point to my shoulders, and say R-V-D." Kurt said that he was astonished that Rob said that.


mijnj god die man word gekker en gekker
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_45884332
Hij heeft ook gezegd dat TNA Smackdown en ECW versloeg in ratings !

Altijd lachen met die Kurt
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:34:59 #278
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45884727
Heeft Angle toevallig the Warrior als trainer?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45884741
Kurt for President!

Ik heb dit ook gelezen en ja...ik was ook een Warrior fan..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:39:37 #280
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45884917
Kurt for Coma patient als hij ECHt tegen Tito wilt, o ja en zet de roelstoel vast klaar voor hem
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:55:00 #281
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45885458
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:39 schreef kidkash19 het volgende:
Kurt for Coma patient als hij ECHt tegen Tito wilt, o ja en zet de roelstoel vast klaar voor hem
Tito gaat dan echt duidelijk maken dat een pro-wrestler geen vechtpartij aan kan. Was leuk om Kurt te kennen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:57:20 #282
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45885537
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:55 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Tito gaat dan echt duidelijk maken dat een pro-wrestler geen vechtpartij aan kan. Was leuk om Kurt te kennen
Hoe bedoel je?Wil Tito Kurt uit elkaar trekken?Is Tito niet al bejaard dan?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:00:02 #283
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45885626
pssst

angle heeft best kans tegen tito, moet ie alleen zijn kop leren beschermen en wat submissions leren
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:03:29 #284
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45885737
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:55 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Tito gaat dan echt duidelijk maken dat een pro-wrestler geen vechtpartij aan kan. Was leuk om Kurt te kennen
Alleen Goldberg, Undertaker en Stone Cold wil ik geen ruzie mee.Die hebben in het verleden wel laten zien dat ze kunnen vechten buiten de ring.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:07:35 #285
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45885851
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:00 schreef Fugie het volgende:
pssst

angle heeft best kans tegen tito, moet ie alleen zijn kop leren beschermen en wat submissions leren
psst. Tito kan ook worstelen. Daniel Puder won het al van Kurt Angle en dat staat op video.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:15:57 #286
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45886147
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:07 schreef Paxlie het volgende:

[..]

psst. Tito kan ook worstelen. Daniel Puder won het al van Kurt Angle en dat staat op video.
jaja ik zeg ook dat ie nog wel wat moet leren

je moet wel lezen
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:54:31 #287
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45887491
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Alleen Goldberg, Undertaker en Stone Cold wil ik geen ruzie mee.Die hebben in het verleden wel laten zien dat ze kunnen vechten buiten de ring.
Nou ik heb denk ik liever ruzie met Goldberg dan met Regal of Finlay, Goldberg is verlsagen door Jericho door een gewone headlock ooit in een ver verleden.

Kurt heeft echt geen kans tegen Tito....hij moet niet alleen zn hoofd beschermen wat dacht je van zn benen? Kurt ligt half uit elkaar man
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 1 februari 2007 @ 17:32:03 #288
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45888861
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:54 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Nou ik heb denk ik liever ruzie met Goldberg dan met Regal of Finlay, Goldberg is verlsagen door Jericho door een gewone headlock ooit in een ver verleden.

Kurt heeft echt geen kans tegen Tito....hij moet niet alleen zn hoofd beschermen wat dacht je van zn benen? Kurt ligt half uit elkaar man
Ik bedoel een gewoon straatgevecht.Ik noem die 3 omdat ze in het verleden regelmatig in vechtpartijen zijn geweest.Batista ook volgens mij, die heb ook een aardig strafblad trouwens. stoute jongens
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45889186
Batista de voormalige bouncer denk wel dat hij het een en ander kan..

Denk dat Tito over niet al te lange tijd een overstap zal maken naar Pro Wrestling als er "een ander persoon" zo blijft domineren in zijn gewichtsklasse.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 1 februari 2007 @ 17:45:02 #290
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45889291

Ik zie nu pas dat jullie Tito Ortiz bedoelen


Wat wil Kurt tegen hem beginnen?Ortiz maakt hem hartstikke dood
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45890874
Cantona had Santana in mind? hahahahahaha
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_45891867
http://www.wwe.com/videos/

Interview met Melina, kijkje in het huis van Torrie, highlights van alle brands, specials, en jawel, zelfs sexlessen van Val Venis

Leuk bezig


Edit: Zie ook dat er een schedule is voor de rest van de week. Nu nog 5 questions back

[ Bericht 20% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 01-02-2007 19:14:46 ]
  donderdag 1 februari 2007 @ 19:33:41 #293
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45893004
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:34 schreef roepdeman het volgende:
Cantona had Santana in mind? hahahahahaha
Ja
Is die gast nog arround of is ie al dood?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45896652
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:48:06 #295
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45913675
Net even TNA gekeken(moet maar een keer).Best leuk, beetje als WCW midden jaren 90.Zoals het gemaakt is dan he.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45926452
Wat een leuk einde van Smackdown zeg Niet verwacht.
pi_45934148
Are you ready? During THQ’s financial conference call, it was announced that WWE games will be headed to the Wii as well as the DS. A DS WWE game has been rumored in the works for a very long time now, which makes an official confirmation that much sweeter. The only information given out about the titles was that they would appear on the Wii and DS sometime inbetween April 2007 to March 2008. No word on what WWE brands the games will focus on (Raw, Smackdown, ECW).

Goed nieuws !
  zaterdag 3 februari 2007 @ 10:37:35 #298
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45937149
als je dan met zijn 2en gaat spelen op de wii moet je wel de ruimte hebben
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:13:36 #299
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45940110
ze mogen die games weleens verbeteren. met name de online mogelijkheden moeten optimaal gebruikt worden. bijv om nieuwe outfits en worstelaars te downloaden, en veel verschillende Season scenario's. DAT ZOU PAS VET ZIJN. dat de game naar meerdere consoles gaat betekend alleen maar $$$$$.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:25:10 #300
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45940318
Goeie Smackdown
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45940871
Kennedy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')