quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smackdown![]()
Wat een show weer zeg!
weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan ga ik het nu downloaden met een gigantisch brakke harses en het nu nog kijken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smackdown![]()
Wat een show weer zeg!
Wat een show, zeg dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Dat snap ik dus niet want de AMW-Triple X feud was echt wel heel goed en was beter dan wat de WWE had laten zien in hun Tag divisie.quote:Ik moest lachen toen ik triple-x las
mja misschien hebben ze ex wwe nodig om hun eigen concept te creeren en hun eigen sterren te maken. Ze zijn nu nog in ontwikkeling hoop ik, en als de show wat meer een eigen kararkter heeft zie ik wel hoopvol inquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:40 schreef roepdeman het volgende:
Goed, ze zijn bout want ze lijken teveel op WWE...WWE is dus bout. ok...
Ze moeten zorgen voor een eigen concept en eigen sterren.
Dan geef ik ze nog meer gelijk om ex-WWE sterren te signen omdat dat jongens met credibility zijn die TNA guys sneller over kunnen krijgen zodat zij sterren worden.
Een eigen concept het zal ze wel lukken te zijner tijd je ziet dat ze continu aan het veranderen zijn en dat is wel goed. Hopelijk creëren ze een eigen concept anders dan WWE.
moest gewoon lachen om de naamquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:47 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet want de AMW-Triple X feud was echt wel heel goed en was beter dan wat de WWE had laten zien in hun Tag divisie.
Dat vind jij van elke goeie showquote:Op zondag 14 januari 2007 12:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Vond het niet meer dan een redelijke show deze week..
hehe kan kloppen, ik vind snel iets 'redelijk' of 'gemiddeld' wat ik dus wilde zeggen is dat er niet echt geweldige dingen inzaten maar ook weer niet zo erg dat ik in slaap vielquote:Op zondag 14 januari 2007 13:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat vind jij van elke goeie show
ikquote:Op zondag 14 januari 2007 12:51 schreef Fugie het volgende:
Heeft iemand hier the marine al gezien eigelijk
echt zon net niet rambo film volgens mijquote:Op zondag 14 januari 2007 13:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik
op zich geen slechte film, maar het is het echt net niet. Zitten wel een aantal enorm stoere momenten in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF Masters was toch af van de steroids?Hij trilt als een rietje, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Cantona_No.7 op 16-01-2007 17:49:17 ]GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:10 schreef Cantona_No.7 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |