SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF Masters was toch af van de steroids?Hij trilt als een rietje, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Cantona_No.7 op 16-01-2007 17:49:17 ]GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:10 schreef Cantona_No.7 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wil er aan trademark op hebben, en dat kan niet op Monty Brown.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef kidkash19 het volgende:
Jammer alleen dat ze de
PPPPPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUNCE!!!!!!! qua naam willen veranderen
en ook suf dat ze zn naam hebben veranderd, echt zon Vince truukje. Nu kunnen ze geen gebruik maken van zn NFL Football achtergrond
Raven Rileyquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:18 schreef roepdeman het volgende:
Trouwens Riley was toch die Raven wannabe in TNA?
Jammer dat het publiek verder zo stil was op dat moment, teminste tijdens de match, op ze finisher na dan, wat een vette move is dat zeg, echt zo vol haatquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef Fugie het volgende:
toen die een maffe kop trok toen het publiek what zei was ook wel mooiAlleen viel hij even uit zijn rol toen
Dit was de eerste keer dat ik hem zag en zag er enorm vet uit, maar net op youtube wat meer gezien, en die waren veel minder ja.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef kidkash19 het volgende:
PPPPPPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUNCE!!!!
Ligt er wel aan wie hem ontvangt hoe goed hij eruitziet trouwens
zolang je tegenstander niet te standvastig staat vliegen ze vast welquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat ik hem zag en zag er enorm vet uit, maar net op youtube wat meer gezien, en die waren veel minder ja.
Ze zijn al bang als Lasley hem moet ontvangen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:32 schreef roepdeman het volgende:
Ingehuurd publiek!!! Misschien gaan ze hun eigen staff en crew members planten...
quote:SmackDown writer Andrew Goldstein, second in command to Michael Hayes, has been fired. Goldstein was informed of his termination by WWE Human Resources, instead of by someone like Stephanie McMahon.
On SmackDown, unlike on RAW and ECW, Michael Hayes dictates what he wants on the show, and then Goldstein would take all of that and put it together in a format that can be televised.
Apparently, Goldstein was very popular backstage, always worked very hard, and was always a professional. However, considering that Michael Hayes has more of an 'old-school' state of mind, he often clashed with Goldstein. Hayes eventually got him fired and pushed him out the door. Backstage, many people are surprised and upset about this. If the replacement for Goldstein isn't someone who can take Hayes' dictations and format, then you could be seeing a dip in the show quality of SmackDown!.
Zoals ik al zei, ik denk dat hij het alleen wou proberen, en dat het hem niet bevalt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:11 schreef BigFire het volgende:
ook Mike Knox en Tatanka ontslagen volgens de geruchten
ontslag van Terkay snap ik niks van. is een echte vechter en heeft een indrukwekkend voorkomen. misschien wil hij zelf niet meer ofzo.
Tatankaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:11 schreef BigFire het volgende:
ook Mike Knox en Tatanka ontslagen volgens de geruchten
ontslag van Terkay snap ik niks van. is een echte vechter en heeft een indrukwekkend voorkomen. misschien wil hij zelf niet meer ofzo.
ze dachten hem met verf op z'n gezicht nieuw leven in te blazenquote:
Die Skyfire ken ik als enige van de enkele keren dat ik OVW heb gekeken.quote:WWE released Ohio Valley Wrestling developmental talents Seth Skyfire, Jack Bull, and Ryan Reeves today.
Nope zijn Deuce en Domino niet volgens mijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 05:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Deuce and domino?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |