Die lijn is vervaagd met de Attitude periode, de rode draad is nog wel zo maar het zal niet zijn zoals vroeger. Het moment dat je badguy bent maar je word een coole badguy dan doen de fans je toch omdraaien naar goodguy. Kijk naar Cena, was badguy maar door zn raps werd hij populair en werd hij zelfs toegejuichd tot hij op het niveau kwam waar hij nu zit, Christian gebeurde precies hetzelfde in de WWE. Het begint al te gebeuren bij Kennedy, bij Carlito is het heel langzaam gebeurd en zo zullen er nog wel meer volgen. Heel zelfs de Spirit Squad werd tegen het einde redelijk toegejuichd, de grens zoals hij vroeger was bestaat niet meer, althans niet meer in die vorm.quote:Ik vraag niet om matches a lá Japan met skills waar je u tegen zegt of wat dat betreft Lucha hetzelfde, Ik vraag slechts om net zoals vroeger een Goodguy en een Badguy die beef hebben en mij doen geloven dat ze echt beef hebben. De hele match kan me dan gestolen worden, iedereen hier weet hoe dat ging met Rock en Austin.
1 iemand.....LITA! en het voorval met Matt Hardy, Edge was op weg een main eventer te worden maar door het voorval met Matt is het allemaal in een stroomversnelling gegaan. Edge is ook geen "coole" badguy al zie ik het publiek straks wel langzaam warm worden voor Edge nu Lita weg is.quote:Maar ik vind het zwak om het publiek als reden op te geven want waarom lukt het Edge wel om het bloed onder de nagels van het publiek te halen? Carlito was ook iemand die irritant als de tiefus kon zijn maar dat hij in een face is veranderd komt meer door zijn booking in mijn optiek.
Badguy en lulletje is geen goede combinatiequote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:19 schreef kidkash19 het volgende:
Precies.....dus is hij badguy....missie geslaagd
Niet door wat ie neerzet, wat dat doet ie goed.Maar door zn uiterlijk, en zoals ie zich soms gedraagt.Als ik iemand als hem tegenkom en die bedreigt mij, dan lach ik hem uit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
How the fuck kan je Edge een lulletje noemen
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Niet door wat ie neerzet, wat dat doet ie goed.Maar door zn uiterlijk, en zoals ie zich soms gedraagt.Als ik iemand als hem tegenkom en die bedreigt mij, dan lach ik hem uit.![]()
Vertel eens.Moet iedereen er hetzelfde over denken als jou?Ik mag hem geen lulletje vinden omdat jij hem cool vindt?Leg eens uit!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Jij wordt steeds grappiger.
Dat jij niet ziet hoe goed Edge het speelt is toch meer jou probleem. En wat hij neerzet van zijn personage is toch echt geen lulletje hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Vertel eens.Moet iedereen er hetzelfde over denken als jou?Ik mag hem geen lulletje vinden omdat jij hem cool vindt?Leg eens uit!
Je moet nu snel normaal doen.Dat ik hem een lulletje vind en jij niet, zegt meer over met wie jij omgaat denk ik.Ik mag hem blijkbaar geen lulletje vinden.Ik zie wel hoe goed hij het speelt,dat zei ik al, maar het blijft een lulletje.En hou nou maar op met dit zielige gezeik, want als ik hem een lulletje vind is dat mijn mening lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat jij niet ziet hoe goed Edge het speelt is toch meer jou probleem. En wat hij neerzet van zijn personage is toch echt geen lulletje hoor![]()
Als jij hem in het echt tegenkomt ren je huilent weg man
Normaal doen? Ga je me anders bedreigenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Je moet nu snel normaal doen.Dat ik hem een lulletje vind en jij niet, zegt meer over met wie jij omgaat denk ik.Ik mag hem blijkbaar geen lulletje vinden.Ik zie wel hoe goed hij het speelt,dat zei ik al, maar het blijft een lulletje.En hou nou maar op met dit zielige gezeik, want als ik hem een lulletje vind is dat mijn mening lijkt mij.
Ik denk dat je me niet begrijpt, ik haat hem niet, maar ik mag hem niet.En dat is omdat ik hem een lulletje vind, niet in de zin van een eikel, maar op de manier van een sukkeltje.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:10 schreef kidkash19 het volgende:
maar het feit DAT je hem een lulletje vind betekend dus dat hij zn werk goed doet, doesnt matter how you hate him as long as you hate him
Nee hoor ik ga je niet bedreigen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Normaal doen? Ga je me anders bedreigen? En jij gaat natuurlijk met hele stoere pimps om
Je mag vinden wat je wilt, maar het slaat alleen nergens op.
Ik bedoel niet over de rol die hij speelt.Want in het verleden vond ik hem ook al een sukkeltje.Snap je hem nu?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:16 schreef kidkash19 het volgende:
Maar je zegt dat hij niet geloofwaardig overkomt terwijl je hem zelf niet mag.....dat lijkt mij geloofwaardig genoeg, uiterlijk speelt ook een rol in zn "heel" zijn.
Ik weet het niet...Hij en Kennedy zijn twee gozer waarvan je zou zeggen peeps you'd love to hate. En nu Carlito face is vind je dat ie daarin dan succesvoller is? (niet kijkend naar booking slechts naar zn rol)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:02 schreef kidkash19 het volgende:
Carlito is geturnd door het publiek, mensen die met Afropruiken liepen, zn shirts kochten en zn appel en zinnetjes imiteerden. Daardoor verandert de booking vanzelf omdat dat niet onopgemerkt gaat bij de mensen achter, er is niks zo erg als een heel te boeken als heel terwijl hij toegejuichd word.
Denk niet dat Kennedy zo makkelijk Face kan worden, zoals eerder gezegd: carlito is gewoon Cool, manier waarop hij praat, iemand dist, zijn hele uitstraling etc geen wonder dat hij een fanfavorit is. kennedy heeft toch een heel ander uitstraling vind ikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:17 schreef kidkash19 het volgende:
Nee ik vind Carlito helemaal niet succesvolller als Face....zn personage is gebouwd op een een heelstatus. Kennedy heeft natuurlijk zoals de Rock een dingetje wat het publiek kan meedoen...eerst irriteerde dit maar men vind het nu tof daarom ben ik bang dat Kennedy langzaam face word straks
2 woorden: The Gamequote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:40 schreef Fugie het volgende:
Denk dat het publiek miss meer is gaan kijken naar wie er wint ipv goed of slecht.
Dus een heel die wat wint daar geilt het publiek dan gelijk op, dan is het lastig om heel te blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Cantona_No.7 op 27-01-2007 02:25:03 ]GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Ik niet, ga hem maandag wel downloaden via een torrentsite.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:14 schreef roepdeman het volgende:
Hahaha indeeed nog enkele uurtjes verwijderd van nu...Wie gaat live kijken?
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ga hem branden op DVD en op de grote TV beneden kijken met die torens enzo
Moet alleen dan wel tijdje wachten.. zal pas morgenavond worden dan
ikquote:Op zondag 28 januari 2007 15:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]lekker vooruitzicht!!
Iemand WSX gekeken??
Dat werd toch gewoon vermeld? Niks vaags aan.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:12 schreef Fugie het volgende:
ik vond sd maar een beetje vaag![]()
eerst die matches en vervolgens allemaal in die over the top challenge![]()
quote:you can definitely get it (resp. livestream links) if you sign up with www.wwemayhem.com and make 50 bs posts. they run liv feeds for members with 50+ posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |