Idd, alle eerdere speculaties zijn ook bijna echt allemaal vervallen. Erg leuk zo jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik vind de hele situatie in WWE geweldig nu.Het gezeik om wie tegen wie gaat.The road to WM.The Undertaker die overal opduikt.Endelijk weer eens wat vermaak.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zeg ik dat je het expres doet? Ik zeg dat je een domme fout maakt, begrijpend lezen heet dat.
Hiermee suggereer je anders toch dat ik dit bewust gedaan hebquote:Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik zelf nooit fouten maak, als dit een fout was
Ja als je in mijn zinnen gaat knippen wel jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:51 schreef renwan het volgende:
[..]
[..]
Hiermee suggereer je anders toch dat ik dit bewust gedaan heb![]()
Eindelijk doen ze iets creatiefs/vermakelijk met die brand extension inderdaadquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik vind de hele situatie in WWE geweldig nu.Het gezeik om wie tegen wie gaat.The road to WM.The Undertaker die overal opduikt.Endelijk weer eens wat vermaak.
Brand Extension blijf ik wel leuk vinden. Ze zouden er misschien wat variatie in kunnen doen, dat het voor bepaalde tijden niet geld of zo. Maar ik denk dat ze dan teveel problemen krijgen met de verhaal lijnen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:24 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Eindelijk doen ze iets creatiefs/vermakelijk met die brand extension inderdaad![]()
Lol, waarom was je gebanned dan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Mijn ban is voorbij!
Raw was primaben benieuwd naar de komende weken!!
ach die ban was pure BS, Lucius stond op het punt zijn penalty te nemen afgelopen weekend dus ik typ al:quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Lol, waarom was je gebanned dan?
wat snap je niet aan KUT feyenoord maakt de 3-0quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:24 schreef roepdeman het volgende:
Hahahaha als je daar al voor gebanned word...of het was omdat je feyenoord fan bent dan kan ik er nog enigzins in komen :p
Nou Ik denk dat TNA het nog knap lastig gaat krijgen met die stijgende lijn in de RAW ratings, ik hoop wel dat ze gewoon een goed deel van het RAW publiek weten af te pakken.
Tombstone Piledriverquote:Op donderdag 1 februari 2007 06:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Dat is een piledriver he, geen tombstone![]()
![]()
![]()
![]()
[offtopic]quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
wat snap je niet aan KUT feyenoord maakt de 3-0![]()
AFCA![]()
quote:Give your regards to broadband
By Noah Starr
Written: January 29, 2007
On Thursday, WWE.com will launch its brand new broadband network. For the first time ever, WWE fans will be able to access all the free videos on WWE.com from one convenient location. The network will feature new content every day and host fan favorites like Superstar entrance videos, Heat, OMG Moments, Hardcore Hangover, previews of upcoming WWE DVDs and of course, weekly Raw and SmackDown highlights.
WWE.com currently streams over 40 million videos a month, and since WWE fans seem to love our videos, we’ve decided to give you even more to love! The WWE.com broadband network will launch with eight brand new web-only programs.
WWE Sidesplitters will be a weekly show featuring hilarious moments from WWE programming past and present. For the romantically challenged, Val Venis’ Sex-U will offer up love tips from Superstars like Maria, Viscera and Val himself. Seein’ Superstars will focus on Hollywood celebs like the Carters, Steve-O, and Kevin Federline when they attend WWE events. If you really want to get up close and personal with your favorite Supertsars, check out Lifestyles of the Built & Dangerous which will provide WWE fans with a guided tour of their homes.
To catch the rest of the brand new shows, log on to WWE.com on Thursday -- you’ll be glad you did.
Je zegt het zelf alquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Tombstone Piledriver
This variation of a belly-to-belly piledriver refers to any belly-to-belly piledriver that involves the wrestler holding the opponent in a belly-to-belly position, then falling to a kneeling position.
![]()
![]()
Tito gaat dan echt duidelijk maken dat een pro-wrestler geen vechtpartij aan kan. Was leuk om Kurt te kennenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:39 schreef kidkash19 het volgende:
Kurt for Coma patient als hij ECHt tegen Tito wilt, o ja en zet de roelstoel vast klaar voor hem
Hoe bedoel je?Wil Tito Kurt uit elkaar trekken?Is Tito niet al bejaard dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Tito gaat dan echt duidelijk maken dat een pro-wrestler geen vechtpartij aan kan. Was leuk om Kurt te kennen
Alleen Goldberg, Undertaker en Stone Cold wil ik geen ruzie mee.Die hebben in het verleden wel laten zien dat ze kunnen vechten buiten de ring.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Tito gaat dan echt duidelijk maken dat een pro-wrestler geen vechtpartij aan kan. Was leuk om Kurt te kennen
psst. Tito kan ook worstelen. Daniel Puder won het al van Kurt Angle en dat staat op video.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:00 schreef Fugie het volgende:
pssst
angle heeft best kans tegen tito, moet ie alleen zijn kop leren beschermen en wat submissions leren
jaja ik zeg ook dat ie nog wel wat moet lerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
psst. Tito kan ook worstelen. Daniel Puder won het al van Kurt Angle en dat staat op video.
Nou ik heb denk ik liever ruzie met Goldberg dan met Regal of Finlay, Goldberg is verlsagen door Jericho door een gewone headlock ooit in een ver verleden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Alleen Goldberg, Undertaker en Stone Cold wil ik geen ruzie mee.Die hebben in het verleden wel laten zien dat ze kunnen vechten buiten de ring.
Ik bedoel een gewoon straatgevecht.Ik noem die 3 omdat ze in het verleden regelmatig in vechtpartijen zijn geweest.Batista ook volgens mij, die heb ook een aardig strafblad trouwens.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:54 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Nou ik heb denk ik liever ruzie met Goldberg dan met Regal of Finlay, Goldberg is verlsagen door Jericho door een gewone headlock ooit in een ver verleden.
Kurt heeft echt geen kans tegen Tito....hij moet niet alleen zn hoofd beschermen wat dacht je van zn benen? Kurt ligt half uit elkaar man
Jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:34 schreef roepdeman het volgende:
Cantona had Santana in mind? hahahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |