SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar vermakelijke ppv,"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt niet tofquote:Op maandag 29 januari 2007 23:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Spannend was dat zeg, heerlijk beneden gekeken. Morgen Raw, 24 en PB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
als je je daaraan ergert moet je ECHT wat anders gaan zoeken, hoe bedoel je azijnzeiken?quote:Alle extremist bij elkaar hebben net 1persoon weten uit te schakelen laat ze dan niet meedoen ofzo...wat een bende... heb me meer lopen ergeren dan wat anders
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:21 schreef BigFire het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoelang moeten de rumble en raw dingen in spoiler stukjes blijven?
Trouwens ik hoop wel dat ze een paar orgionele wedstrijden hebben op WM,
Geef ons aub weer een one night only JBL match, en natuurlijk een nieuwe Money In The Bank. Voor die match weet ik wel een paar goeie : CM Punk, Dykstra, Nitro, Helms, MVP, Brown (cor von)
[ Bericht 20% gewijzigd door The_Crippler op 30-01-2007 19:46:48 ]"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
niet perse daaraan, was te voorspellen dat ECW 0,0 van betekenis zou zijn.. maar in het algemeen was het best ergerlijk..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:41 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
als je je daaraan ergert moet je ECHT wat anders gaan zoeken, hoe bedoel je azijnzeiken?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:39 schreef The_Crippler het volgende:money in the bank en dan kennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoelang moeten de rumble en raw dingen in spoiler stukjes blijven?
Trouwens ik hoop wel dat ze een paar orgionele wedstrijden hebben op WM,
Geef ons aub weer een one night only JBL match, en natuurlijk een nieuwe Money In The Bank. Voor die match weet ik wel een paar goeie : CM Punk, Dykstra, Nitro, Helms, MVP, Brown (cor von)![]()
het lijkt me dat de tag champs wel naar haas en benjamin gaan en dan op wm vs cryme tyme ofzo.
[ Bericht 11% gewijzigd door renwan op 31-01-2007 11:46:06 ]Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Bedankt voor de spoiler kankerlijer.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:22 schreef renwan het volgende:
Kut spoiler
Ohjee ik lette even niet op en maakte een fout, kan iedereen toch overkomen? Nog altijd geen reden om met terminale ziektes te gaan smijten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler kankerlijer.
shut upquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Sowieso kon iedereen dit al van verre aan zien komen eh
Misschien moet jij eerst eens gaan nadenken over het feit dat dit gewoon een foutje was, ipv iemand gelijk uit te gaan schelden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler kankerlijer.
Danku danku!quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:59 schreef The_Crippler het volgende:
WSX is wel grappig, heb het net gezien. Paar punten die ze moeten aanpassen zijn de duffe exposies en het commentaar. Ze worden bijna net zo erg als Don West. Maar opzich wel een show die leuk is om een btje te volgen.
[..]
Misschien moet jij eerst eens gaan nadenken over het feit dat dit gewoon een foutje was, ipv iemand gelijk uit te gaan schelden.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:03 schreef The_Crippler het volgende:
ECWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |