abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:17:22 #121
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45604072
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45610881
Top Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 23:45:24 #123
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45617409
SPOILER
LUHG
pi_45617459
SPOILER
  dinsdag 23 januari 2007 @ 23:59:50 #125
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45617901
Link naar No Way Out poster:
http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/47924805.jpg

Trouwens wel goed gevoel, die road to Wrestlemania, want die is nu toch wel begonnen!
LUHG
  woensdag 24 januari 2007 @ 00:28:03 #126
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45618693
SPOILER
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_45621046
(January 23, 2007) - Total Nonstop Action (TNA) Wrestling has announced that "Lockdown 2007" will be held live at the Family Arena in St. Louis on April 15, airing exclusively on Pay-Per-View.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 24 januari 2007 @ 08:57:34 #128
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45621701
Precies....Rated RKO is niet uit elkaar, dit was gewoon om het concept van "Every man for himself" voor de Rumble te verkopen, als ze uit elkaar zouden gaan zou er wel een beatdown volgen. Het was natuurlijk ook een beetje wraak voor vorige week
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:44:14 #129
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45626766
sow heb dit topic eigenlijk pas voor het eerst gevonden hier.
Rated-RKO zal ook nog wel niet zo snel uit elkaar gaan lijkt me en dat hoop ik ook niet. Stel het gaat wel zo, dan hoop ik op ene Edge vs Orton feud, die lang gaat duren.
Wie denken jullie trouwens de rumble te gaan winnen, er zijn vast wel een aantal mogelijkheden.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:16:40 #130
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45627700
Mijn top 3 om the Rumble te winnen:
Randy Orton
The Undertaker
HBK
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:17:40 #131
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45627737
Ik denk gewoon Umaga of Khali
LUHG
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:18:33 #132
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45627761
Edge of Taker
Luck is for losers
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:30:09 #133
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45628107
HBK denk ik niet, dat is face vs face.
Edge heeft net gefeud met Cena.Umaga heeft een feud met Cena, en Khali is onoverwinnelijk(ahum).Eentje die trouwens ook hoog bi mij staat is Orton.
LUHG
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:54:27 #134
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45628815
Kevin Thorne
LUHG
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:11:21 #135
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45631230
Als Edge wint dan krijg je dat Orton misschien wel jaloers is en dat ze dus een 3-way doen op WM tussen Edge-Orton-Cena (je kan Edge natuurlijk ook vervangen met Orton in dit verhaal)
Luck is for losers
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:13:56 #136
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45631311
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:11 schreef kidkash19 het volgende:
Als Edge wint dan krijg je dat Orton misschien wel jaloers is en dat ze dus een 3-way doen op WM tussen Edge-Orton-Cena (je kan Edge natuurlijk ook vervangen met Orton in dit verhaal)
orton vs orton vs cena
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:22:36 #137
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45631625
Edge is m'n favoriet maar als hij niet wint vind ik het niet zo erg. de strijd tussen hem en HBK gisteren was veelbelovend.. ze hebben bovendien alle reden om een feud te beginnen. HBK naaide Edge tegen Cena voor de titel een tijd terug. en Edge heeft samen met Orton DX en Triple H uitgeschakeld. Orton heeft hij al gepakt maar Edge heeft ie nog niet kunnen krijgen. HBK is moe maar bij gebrek aan sterren krijgt hij voorlopig denk ik geen vrij af.

ik denk dat Taker de RR wint
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:15:08 #138
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45633559
Als ze HBK toch zo gaan hypen, geef me dan maar een mooie WM match tussen Orton, Edge en HBK. Met het liefst Orton als de winnaar. Maar HBK in de main event zie ik niet zitten. Cena of Batista die de title verdedigt ook niet, want ben van beiden geen fan.
Khali gaat al niet winnen, want een main event match met Khali zal de WWE kapot maken. De kans dat Taker hem wint is vrij klein, maar mag opzich wel van mij. Laat die knakker dan wel de title winnen en een heel worden.
Het liefst wil ik natuurlijk Randy Orton, of CM Punk als gehoorlijke underdog.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_45652809
Ik heb ECW gezien....ik denk dat ik dan maar liever WSX ga kijken.
Ik vraag me nu echt af wat er dan beter is dan bij TNA?
Monty Brown...veel succes gozer.
en CM Punk? Even serieus die match met Elijah was ;'( absoluut niks vergeleken met wat ik bij ROH heb gezien. En de main event??? Bannen die hap.
  donderdag 25 januari 2007 @ 08:52:33 #140
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45653802
ik vond het wel een leuke ecw, verveelde me iig niet

en ik vond burke wel goed in zijn match.
  donderdag 25 januari 2007 @ 09:06:21 #141
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45653994
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 05:11 schreef roepdeman het volgende:
Ik heb ECW gezien....ik denk dat ik dan maar liever WSX ga kijken.
Ik vraag me nu echt af wat er dan beter is dan bij TNA?
Monty Brown...veel succes gozer.
en CM Punk? Even serieus die match met Elijah was ;'( absoluut niks vergeleken met wat ik bij ROH heb gezien. En de main event??? Bannen die hap.
pfffffffffffffffffff als je ECW Punk gaat vergelijken met ROH punk dan ben je heel ver heen, in ROH mochten ze hun gang gaan en hadden ze regelmatig minstens 20 min tot hun beschikking, nu moet hij de WWE-style worstelen en proberen binnen 5 a 10 min een redelijke match te worstelen. Laat diezelfde wedstrijd 10 min langer duren en je zit met open mond te kijken en uit je dak te gaan.
Waarom vergelijken de meeste mensen Punk met zn ROH tijd, dat was gewoon anders en was een no nonsens federatie waar hij in zat en waar hij lekker zn gang kon gaan en rustig kon leren hoe het vak in elkaar steekt. Nu zit hij bij de WWE, heeft hij een lekkere paycheque, worden de worstelaars redelijk in de watten gelegd (vergeleken met TNA en Indies) en hij krijgt lekkere naamsbekendheid zo.

Ik heb ook het gevoel dat mensen ECW niet eens een kans geven juist omdat de initialen ECW zijn, dit is niet het ECW van vroeger, zo was het ook nooit bedoeld maar het meerendeel vergelijkt het nog wel daarmee. Ze moeten hun eigen identiteit creeren en daar zijn ze mee bezig, het hielp natuurlijk niet dat je ideale champ zn kans verziekte door opgepakt te worden met drugs op zak. Daardoor moesten ze de titel ineens aan een ander geven en Big Show heeft dat niet slecht gedaan, er had meer in gezeten maar goed. Nu is Lashley het gezicht van ECW en daar bouwen ze erg aan, het is een redelijke feud die hij heeft met Test en Holly zit daar aardig ingewoven door een beetje ruzie te hebben met Test.
Luck is for losers
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:59:02 #142
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45657300
Ik sla de laatste tij djuist de main event over, omdat dit zo ontzettend saai is. Dit doe ik niet alleen bij ECW, maar vooral bij Smackdown. Ik heb echt een hekel aan Batista, die man is zo stijf en hakkerig, dat hij zn eigen finisher weet te verprutsen. Maarja, waneer zien we Batsita nou in een echte match op SD he. Lashley kan wel, heeft ook wat betere moves tot zn beschikking, maar die feud met Big Show was te sneu voor woorden. Geef op ECW maar wat wedstrijden van CM Punk, Burke, Holly, Dreamer en af en toe Thorn en RVD. Van Test ben ik ook nog wel een fan, hoop dat hij zn kans dan maar krijgt op de ECW title.
Op smackdown is duidelijk wat meer talent, maar daar draait toch steeds alles om de slome Batista, Taker en BookerT.
RAW / ECW en SD hebben gewoon wel goed talant in huis, die de fans ook willen zien in goeie matches. Waarom verspil je hun tijd dan met die Squashes van de grote lompe, niets kunnende losers. Moet je nagaan zelfs CENA kan nog meer dan Batista. Laat de WWE zn geld uitgeven aan talent en laat de lui die niets kunnen gaan. (denk aan Khali, Duggan, Snitsky, Crime Tyme, Boogey Man, Sandman)
Geef mij maar matches van Gregory Helms, Matt Hardy, Haas / Shelton, die mensen moeten meer op tv komen.

En nog even wat TNA betreft, het is best een goeie show met veel talent. Het grote probleem is en blijft de zendtijd, die hopelijk snel naar anderhalf uur gaat (zo ook ECW). Zo kan al het talent meer van zich laten zien, ipv elke keer de slaapverwekkende Abyss-Sting love story.
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:16:10 #143
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45659353
ecw moet niet langer worden, daar hebben ze te weinig mensen voor. En vergeet niet dat een crymetyme en boogeyman meer voor de entertainende factor zijn dan voor het echte wrestling. En in de juiste balans kan dat goed uitpakken.
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:50:07 #144
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45660456
quote:
Moet je nagaan zelfs CENA kan nog meer dan Batista. Laat de WWE zn geld uitgeven aan talent en laat de lui die niets kunnen gaan. (denk aan Khali, Duggan, Snitsky, Crime Tyme, Boogey Man, Sandman)
Geef mij maar matches van Gregory Helms, Matt Hardy, Haas / Shelton, die mensen moeten meer op tv komen
Wat is DAT nou weer voor opmerking? jij hebt Cena zeker nooit gezien in UPW of in OVW?? Cena worstelt naar zn personage net als Austin, Rock, Hogan, HHH dat deden/doen, ze kunnen heel wat maar hoeven dit niet te laten zien.

Duggan is amper op TV, Snitsky heeft genoeg skills en gaat naar ECW onder een andere rol, Cryme Tyme is voor de entertainment maar kunnen ook aardig worstelen (zie OVW) Boogeyman heeft maar een kleine rol net als Sandman.
JIJ bent het algemene publiek niet, het algemene publiek wil grote, larger than life worstelaars zien en volgen het niet zo als ons op het internet, daarom is Khali ook gewoon goed in wat hij doet, mensen in de Arena en mensen die toevallig op Raw afstemmen zullen toch wel zoiets hebben van "Damn" als ze hem zien lopen en dat is ook precies de reactie die ze willen. Dat wij nou zo kijken van...pffff hij heeft geen skills en is nutteloos" is wat anders. Mensen willen geen ventjes zien waarvan het lijkt dat ze ze in het dagelijks leven zomaar even aankunnen (dus een Helms, Hardy enz enz) of ze moeten een ding hebben die er tussen uit springt (Jeff Hardy dus bv en ook een Nitro). Feit is , je moet gewoon eens je internetfanboy uitzetten en er weer naar gaan kijken voordat je het net zat af te struinen naar alle nieuwtjes en geruchten, geloof me dit maakt het een stuk leuker.

ECW heeft een goede duur met een show van een uur, vergeet niet dat er al 2 uur Raw en 2 uur SD op tv is + af en toe nog eens een PPV en je krijgt al gauw overkill.
Luck is for losers
pi_45662866
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:50 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Wat is DAT nou weer voor opmerking? jij hebt Cena zeker nooit gezien in UPW of in OVW?? Cena worstelt naar zn personage net als Austin, Rock, Hogan, HHH dat deden/doen, ze kunnen heel wat maar hoeven dit niet te laten zien.

Duggan is amper op TV, Snitsky heeft genoeg skills en gaat naar ECW onder een andere rol, Cryme Tyme is voor de entertainment maar kunnen ook aardig worstelen (zie OVW) Boogeyman heeft maar een kleine rol net als Sandman.
JIJ bent het algemene publiek niet, het algemene publiek wil grote, larger than life worstelaars zien en volgen het niet zo als ons op het internet, daarom is Khali ook gewoon goed in wat hij doet, mensen in de Arena en mensen die toevallig op Raw afstemmen zullen toch wel zoiets hebben van "Damn" als ze hem zien lopen en dat is ook precies de reactie die ze willen. Dat wij nou zo kijken van...pffff hij heeft geen skills en is nutteloos" is wat anders. Mensen willen geen ventjes zien waarvan het lijkt dat ze ze in het dagelijks leven zomaar even aankunnen (dus een Helms, Hardy enz enz) of ze moeten een ding hebben die er tussen uit springt (Jeff Hardy dus bv en ook een Nitro). Feit is , je moet gewoon eens je internetfanboy uitzetten en er weer naar gaan kijken voordat je het net zat af te struinen naar alle nieuwtjes en geruchten, geloof me dit maakt het een stuk leuker.

ECW heeft een goede duur met een show van een uur, vergeet niet dat er al 2 uur Raw en 2 uur SD op tv is + af en toe nog eens een PPV en je krijgt al gauw overkill.
En hier heb je volledig gelijk in Zat hier van de week aan te denken na een zeer tegenvallende ECW: het gaat de WWE niet om de diehard fans die uren spenderen op internet om spoilers te lezen, te discussiëren en kwijlend naar oude dvds kijken. Laatst genoemde blijven hoe dan ook kijken omdat er (nog?) geen alternatief is. Nee het gaat ze om fresh meat. Wat slaat meer aan bij een leek? Een Khali vs Lasley of een Benoit vs Angle. Een diehard fan kiest natuurlijk voor de laatste maar een leek die wil natuurlijk eerste.
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:38:24 #146
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_45663605
Het is heel simpel bij mij....ik ben fan sinds ik het bewust meemaakte, ik heb ongeveer 100 videobanden vanaf de jaren 90 en ook een stapel DVDs, ik weet aardig wat van de business af en ook ik kijk naar spoilers, discussieer op forums en lees de geruchten. Maar het moment dat zon videoband/DVD erin gaat of ik kijk Raw op mn pc gaat de "smark" in mij weg en ga ik genieten als een fan.

Daarom kan ik ook nog zo genieten van bepaalde wedstrijden terwijl anderen de wedstrijden helemaal ontleden op psychologie (doe ik ook weleens op fora maar niet als ik kijk), echtheid en weet ik wat. As long as im entertained is alles goed
Luck is for losers
pi_45666174
Allereerst Punk en ECW. Ik weet precies wat Punk wel en niet kan en als hij dan een, voor WWE standaarden, lange match krijgt moet je mij niet gaan vertellen dat ze geen "oooohh DAMN" momenten kunnen creëren op cable tv. Elijah Burke heeft ook zat skills maar deze match was gewoonweg saai. Ik raak niet ge-entertained door Kelly² punt. (opgewonden van dr geile kop is een tweede)

Ik vraag niet om matches a lá Japan met skills waar je u tegen zegt of wat dat betreft Lucha hetzelfde, Ik vraag slechts om net zoals vroeger een Goodguy en een Badguy die beef hebben en mij doen geloven dat ze echt beef hebben. De hele match kan me dan gestolen worden, iedereen hier weet hoe dat ging met Rock en Austin.

Tuurlijk gaat het erom dat ik entertained word. Er wordt hier een vergelijking met Hogan, Rock en Austin gemaakt. Nou dat zijn echte goodguys gewoon. Verstand op nul en juichen als ze wonnen zo hoort het. Er werd een band gecreëerd door stoylines en promo's en daar stond je dan achter. Dat heb ik meer met Batista dan met Cena sinds ze zijn geswitched. Cena op SD! vond ik super sinds RAW heb ik dat niet meer. Of het komt daar SD! weet ik niet. Nu kan is dat ook "psychologisch gaan ontleden" maar iedereen die hier fan is weet dat dat niet de bedoeling is bij Pro Wrestling.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:36:36 #148
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45671013
ze hebben niet echt veel good guys meer

orton, edge, hbk, tripleh, umaga, kaali, allemaal rotte appels

maar hoe rotter hoe meer kijkcijfers, geloof dat iemand daar laatst een boek over heeft gepubliceerd ofzo
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:23:34 #149
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45675896
Ik snap ook best dat er veel mensen zijn die de grote namen ook echt tof vinden, en dat de WWE de "superstars" niet alles laat doen wat ze kunnen. Voor mij maakt dat het alleen minder leuk. Ik vind het gewoon zonde dat mensen als Gregory Helms, Charlie Haas en Shelton Benjamin hun talent niet kunnen laten zien in matches. Daarom zijn de juist de grootste feuds ook niet besteed aan mij.
Nu moet ik ook zeggen dat ik de boel ook steeds minder aan het kijken ben. Vroeger moest ik meteen op de dinsdag RAW binnen halen met een slome torrent. Nu wacht ik rustig af, tot dat ik zin heb het te kijken en de avi-versie op een nieuwsgroep staat. Ik kijk nu wat ik wil zien en wat ik totaal niet wil zien sla ik ook wel over. Dat zijn dus meestal de Cena / Batista stukjes. Die grotere namen zorgen alleen wel voor veel inkomen, en daarom zijn ze wel goed dat ze er zijn en veel tijd krijgen, de WWE weet dit, dus ze zullen ook altijd blijven. Dat snap ik.

Las net dus die dingen over Kelly Kelly... Ik vind het best een lekker wijf, maar het valt echt te merken dat ze uit zo'n catologus komt zeg. Die meid hadden ze beter iets acteerlessen mogen geven. Verder ziet ze er wel vermakelijk uit. Toch zal mn voorkeur toch nog steeds naar onze "happy happy joy joy" Mickie James gaan.

Maargoed het blijft allemaal entertainment, en tot nu toe entertain ik me er ook wel mee.

Ik wil verder ook niet overkomen net als ik de boel aan het afkraken ben, wil alleen mijn mening even kwijt.

[ Bericht 20% gewijzigd door The_Crippler op 25-01-2007 21:32:25 ]
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:35:01 #150
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_45676508
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:36 schreef Fugie het volgende:
ze hebben niet echt veel good guys meer

orton, edge, hbk, tripleh, umaga, kaali, allemaal rotte appels

maar hoe rotter hoe meer kijkcijfers, geloof dat iemand daar laatst een boek over heeft gepubliceerd ofzo
Het is volgens mij ook veel moeilijker een goeie gooedguy te creeeren. En als je er een hebt, worden ze ook weer snel saai. Zie wat er kwam met Cena en zelfs Mysterio op het eind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')