SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
orton vs orton vs cenaquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:11 schreef kidkash19 het volgende:
Als Edge wint dan krijg je dat Orton misschien wel jaloers is en dat ze dus een 3-way doen op WM tussen Edge-Orton-Cena (je kan Edge natuurlijk ook vervangen met Orton in dit verhaal)
pfffffffffffffffffff als je ECW Punk gaat vergelijken met ROH punk dan ben je heel ver heen, in ROH mochten ze hun gang gaan en hadden ze regelmatig minstens 20 min tot hun beschikking, nu moet hij de WWE-style worstelen en proberen binnen 5 a 10 min een redelijke match te worstelen. Laat diezelfde wedstrijd 10 min langer duren en je zit met open mond te kijken en uit je dak te gaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 05:11 schreef roepdeman het volgende:
Ik heb ECW gezien....ik denk dat ik dan maar liever WSX ga kijken.
Ik vraag me nu echt af wat er dan beter is dan bij TNA?
Monty Brown...veel succes gozer.
en CM Punk? Even serieus die match met Elijah was ;'( absoluut niks vergeleken met wat ik bij ROH heb gezien. En de main event??? Bannen die hap.
Wat is DAT nou weer voor opmerking? jij hebt Cena zeker nooit gezien in UPW of in OVW?? Cena worstelt naar zn personage net als Austin, Rock, Hogan, HHH dat deden/doen, ze kunnen heel wat maar hoeven dit niet te laten zien.quote:Moet je nagaan zelfs CENA kan nog meer dan Batista. Laat de WWE zn geld uitgeven aan talent en laat de lui die niets kunnen gaan. (denk aan Khali, Duggan, Snitsky, Crime Tyme, Boogey Man, Sandman)
Geef mij maar matches van Gregory Helms, Matt Hardy, Haas / Shelton, die mensen moeten meer op tv komen
En hier heb je volledig gelijk inquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:50 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Wat is DAT nou weer voor opmerking? jij hebt Cena zeker nooit gezien in UPW of in OVW?? Cena worstelt naar zn personage net als Austin, Rock, Hogan, HHH dat deden/doen, ze kunnen heel wat maar hoeven dit niet te laten zien.
Duggan is amper op TV, Snitsky heeft genoeg skills en gaat naar ECW onder een andere rol, Cryme Tyme is voor de entertainment maar kunnen ook aardig worstelen (zie OVW) Boogeyman heeft maar een kleine rol net als Sandman.
JIJ bent het algemene publiek niet, het algemene publiek wil grote, larger than life worstelaars zien en volgen het niet zo als ons op het internet, daarom is Khali ook gewoon goed in wat hij doet, mensen in de Arena en mensen die toevallig op Raw afstemmen zullen toch wel zoiets hebben van "Damn" als ze hem zien lopen en dat is ook precies de reactie die ze willen. Dat wij nou zo kijken van...pffff hij heeft geen skills en is nutteloos" is wat anders. Mensen willen geen ventjes zien waarvan het lijkt dat ze ze in het dagelijks leven zomaar even aankunnen (dus een Helms, Hardy enz enz) of ze moeten een ding hebben die er tussen uit springt (Jeff Hardy dus bv en ook een Nitro). Feit is , je moet gewoon eens je internetfanboy uitzetten en er weer naar gaan kijken voordat je het net zat af te struinen naar alle nieuwtjes en geruchten, geloof me dit maakt het een stuk leuker.
ECW heeft een goede duur met een show van een uur, vergeet niet dat er al 2 uur Raw en 2 uur SD op tv is + af en toe nog eens een PPV en je krijgt al gauw overkill.
Het is volgens mij ook veel moeilijker een goeie gooedguy te creeeren. En als je er een hebt, worden ze ook weer snel saai. Zie wat er kwam met Cena en zelfs Mysterio op het eind.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:36 schreef Fugie het volgende:
ze hebben niet echt veel good guys meer
orton, edge, hbk, tripleh, umaga, kaali, allemaal rotte appels
maar hoe rotter hoe meer kijkcijfers, geloof dat iemand daar laatst een boek over heeft gepubliceerd ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |