Hahaha, Nune is de derde, en mijn nest moet VOL blijven!quote:Op zondag 14 januari 2007 12:18 schreef E.T. het volgende:
Swets is even buiten een rondje aan het lopen met zijn kroost..
Hij is nu een minuut of 5 weg en ik heb het idee dat de niet zichtbare navelstreng die er nog is, aan het einde van z'n rek is![]()
Ik zou bijjna de telefoon pakken en 'm bellen om thuis te komen(had verwacht dat dat bij een tweede minder zou zijn, maar dat blijkt dus van niet)
Shit zeg, lees ik eens een keer in dit topic om me alvast een beetje voor te bereiden op wat komen gaat en dan zit ik hier met tranen in mijn ogen achter mijn laptoppiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:11 schreef kozakken het volgende:
En dat de buik van slaapmeisje nog maar half zo groot was met haar nieuwe liefde (en dat ik haar ook graag zo'n bevalling gun)
[..]
Ik zat me net af te vragen hoe het bij jou gaatquote:Op zondag 14 januari 2007 13:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Shit zeg, lees ik eens een keer in dit topic om me alvast een beetje voor te bereiden op wat komen gaat en dan zit ik hier met tranen in mijn ogen achter mijn laptoppieWat heb je dat allemaal mooi geschreven kozakken
![]()
ik wou het niet over het tarief hebben. ik wou alleen even kwijt dat ik van een oppas ook enig verantwoordingsgevoel verwacht. en dat ik dat niet van zo'n deerne van pak m beet 12, 13 en soms zelfs 14 verwacht.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:07 schreef Moonah het volgende:
[don't-wannabe-modje-modus] Oppas tarief Hier verder?![]()
Het rommelt nog niet hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen hoe het bij jou gaat
Heb je al zin in dit topic?
(verkapte rommelt-het-al-post)
Ik heb nog even gereageerd in het andere topic, het was niet mijn bedoeling hier een discussie te starten, mijn excusesquote:Op zondag 14 januari 2007 14:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wou het niet over het tarief hebben. ik wou alleen even kwijt dat ik van een oppas ook enig verantwoordingsgevoel verwacht. en dat ik dat niet van zo'n deerne van pak m beet 12, 13 en soms zelfs 14 verwacht.
enne.... zouden jullie een mannelijke oppas een optie vinden? heeft mijn vriendin wel eens gehad en die heeft rare dingen met het kind uitgespookt.
Wij hadden er één hier, jongen van een jaar of 17 ofzo. Was een heel rustige, verlegen jongen, die te bang was om van de bank af te komen. Sterker nog, op een gegeven moment mocht ik wat langer opblijven als hij kwam, want dan zorgde ik iig dat hij één glas cola naar binnen kreeg. Hij durfde namelijk al niet eens aan de speciaal neergezette eet- en drinkspulletjes te komen, laat staan aan onsquote:Op zondag 14 januari 2007 14:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik wou het niet over het tarief hebben. ik wou alleen even kwijt dat ik van een oppas ook enig verantwoordingsgevoel verwacht. en dat ik dat niet van zo'n deerne van pak m beet 12, 13 en soms zelfs 14 verwacht.
enne.... zouden jullie een mannelijke oppas een optie vinden? heeft mijn vriendin wel eens gehad en die heeft rare dingen met het kind uitgespookt.
dat was dus een gevalletje wie past nou op wie?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:16 schreef innovative het volgende:
[..]
Wij hadden er één hier, jongen van een jaar of 17 ofzo. Was een heel rustige, verlegen jongen, die te bang was om van de bank af te komen. Sterker nog, op een gegeven moment mocht ik wat langer opblijven als hij kwam, want dan zorgde ik iig dat hij één glas cola naar binnen kreeg. Hij durfde namelijk al niet eens aan de speciaal neergezette eet- en drinkspulletjes te komen, laat staan aan ons![]()
Hee dutchiequote:Op maandag 15 januari 2007 13:21 schreef dutchie het volgende:
Hé Mwana!Zit je hier?
Ik vroeg laatst in het babietjestopic al of iemand je nog had gezien. Zit je gewoon hier.
Kom hier dus niet zoveel.
Lief he!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:23 schreef Neuk het volgende:
(met warme handen want hij wrijft ze eerst warm eer hij Brent op pakt!Ik denk daar zelfs nooit aan!).
3 uurtjes zijn wel te doen he!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:44 schreef Neuk het volgende:
haha PM! Maar ik heb idd een lief broertje
Knap dat je de dag hebt vol gehouden!
Of je nou 3 uurtjes gaat werken of 8, als je voor het eerst na de bevalling weer begint moet je toch dezelfde drempel over. Goed dat je 'm hebt kunnen nemen!quote:
Dat dacht ik nou ook. 3 of 8 maakt niets uit als je er niet op ingesteld bent is het heel erg lang.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Of je nou 3 uurtjes gaat werken of 8, als je voor het eerst na de bevalling weer begint moet je toch dezelfde drempel over. Goed dat je 'm hebt kunnen nemen!
Ik moest al huilen toen ik laatst 's ochtends alleen naar de Arbo-arts ging.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Of je nou 3 uurtjes gaat werken of 8, als je voor het eerst na de bevalling weer begint moet je toch dezelfde drempel over. Goed dat je 'm hebt kunnen nemen!
Met mij gaat het goed hoor. Vroeg me echt ad hoe het met jou was, want ik dacht dus dat je je al een tijdje niet had laten zien. Was dus niet zo.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hee dutchieAlles kats kits? (<- zwolle-jive)
Kom ook maar eens kijken in dat babietjestopic dan
Hier ook nog ontevredenheid met mijn lijf. maar ik kon tot op heden de discipline niet opbrengen om die laatste 5 kilo kwijt te raken. wil nu wle mijn best gaan doen, want die buik en mijn taille storen me. daar zit alles namelijk. ook trainen moet ik en kan ik steeds niet opbrengen, ben 's avonds blij als ik zitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:06 schreef Sugar het volgende:
Dutchie, voel jij je alweer jezelf, qua lijf ook enzo? Voor jou was dat ook wel belangrijk, toch?
En Belana en Sjak, voor jullie? Iedereen vindt dat natuurlijk wel belangrijk, maar herinner me het ook van jullie, dacht ik.
Mibos, wat een respect heb ik voor je instelling zeg!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:24 schreef Mibos het volgende:
Sugar dat denk ik juist voor jou en Moonah... Ben er echt niet negatief over want het is zoals het is en het kan alleen maar beter gaan net als bij jou en Moonah! We gaan er met zijn allen voor om te genieten van onze nieuwbakken hummels!!!![]()
Wat een gedoe zeg!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Jaaah het UWV weer in de bocht!
Had de geboorte al telefonisch gemeld, er nog een schriftelijke verklaring achteraan gestuurd en....niks.
"Vergeten in het systeem te zetten..."![]()
Word maar eens kwaad! Daar heb je alle reden toe als ik het zo lees...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:58 schreef Ingrid19 het volgende:
En, nog steeds niks van mw gehoord! Kan haar niet bereiken en ben er wel een beetje flauw van zo.
Van medicijnen tegen schimmel kunnen bacteriele infecties juist weer verergeren...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:58 schreef Ingrid19 het volgende:
Heb sinds vorige week woensdag last van jeuk aan vagina, dacht dat het weer een schimmel was. Daar medicatie voor gehad. Het werd maar niet beter en steeds erger en roder.
Dus toch maar naar de ha geweest zonet. Is het een infectie! Met een minispoortje schimmel. Hij heeft meteen onder de microscoop gekeken. Dus nu antibiotica gehad, waar je weer schimmel van kunt krijgen. En dus weer (ander) schimmelspul mee. Pfff.
Ik sukkel sinds kerst met mijn gezondheid. Het mag nu wel eens beter worden hoor!
En, nog steeds niks van mw gehoord! Kan haar niet bereiken en ben er wel een beetje flauw van zo.
Dat dacht ik ook al! Gut wat naar van je linda dat je beeb en werk zo goed kunt combineren!quote:
Tis nogal een gedoe zo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:54 schreef innovative het volgende:
[..]
Van medicijnen tegen schimmel kunnen bacteriele infecties juist weer verergeren...Zo blijf je lekker in een cirkeltje gaan, rot zeg!
Goed plan. Ik word er gewoon pissig van! Probeer haar al sinds vorige week te bereiken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Word maar eens kwaad! Daar heb je alle reden toe als ik het zo lees...
Vind ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |