abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45338957
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:18 schreef E.T. het volgende:
Swets is even buiten een rondje aan het lopen met zijn kroost..
Hij is nu een minuut of 5 weg en ik heb het idee dat de niet zichtbare navelstreng die er nog is, aan het einde van z'n rek is

Ik zou bijjna de telefoon pakken en 'm bellen om thuis te komen (had verwacht dat dat bij een tweede minder zou zijn, maar dat blijkt dus van niet)
Hahaha, Nune is de derde, en mijn nest moet VOL blijven!
(Wat dat betreft: over 6 weken alweer werken...)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 14 januari 2007 @ 12:45:14 #102
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45339273
Gelukkig zijn ze weer thuis

Wel een opluchting dat ik niet als enige zo'n sentimenteeltje ben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 13:04:51 #103
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45339882
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:11 schreef kozakken het volgende:

En dat de buik van slaapmeisje nog maar half zo groot was met haar nieuwe liefde (en dat ik haar ook graag zo'n bevalling gun)
[..]
Shit zeg, lees ik eens een keer in dit topic om me alvast een beetje voor te bereiden op wat komen gaat en dan zit ik hier met tranen in mijn ogen achter mijn laptoppie Wat heb je dat allemaal mooi geschreven kozakken
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45340297
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:04 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Shit zeg, lees ik eens een keer in dit topic om me alvast een beetje voor te bereiden op wat komen gaat en dan zit ik hier met tranen in mijn ogen achter mijn laptoppie Wat heb je dat allemaal mooi geschreven kozakken
Ik zat me net af te vragen hoe het bij jou gaat
Heb je al zin in dit topic?
(verkapte rommelt-het-al-post)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 14:28:27 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45342291
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:07 schreef Moonah het volgende:
[don't-wannabe-modje-modus] Oppas tarief Hier verder?
ik wou het niet over het tarief hebben. ik wou alleen even kwijt dat ik van een oppas ook enig verantwoordingsgevoel verwacht. en dat ik dat niet van zo'n deerne van pak m beet 12, 13 en soms zelfs 14 verwacht.

enne.... zouden jullie een mannelijke oppas een optie vinden? heeft mijn vriendin wel eens gehad en die heeft rare dingen met het kind uitgespookt.
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 14:49:43 #106
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45342850
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik zat me net af te vragen hoe het bij jou gaat
Heb je al zin in dit topic?
(verkapte rommelt-het-al-post)
Het rommelt nog niet hoor Het is nog steeds erg onwerkelijk en ik leef momenteel een beetje in mijn eigen wereldje. Ik heb echt nog geen idee hoe het zal zijn om straks een (nieuwe) moeder te zijn, vandaar dat ik me alvast aan het inlezen ben.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45343096
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:28 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik wou het niet over het tarief hebben. ik wou alleen even kwijt dat ik van een oppas ook enig verantwoordingsgevoel verwacht. en dat ik dat niet van zo'n deerne van pak m beet 12, 13 en soms zelfs 14 verwacht.

enne.... zouden jullie een mannelijke oppas een optie vinden? heeft mijn vriendin wel eens gehad en die heeft rare dingen met het kind uitgespookt.
Ik heb nog even gereageerd in het andere topic, het was niet mijn bedoeling hier een discussie te starten, mijn excuses
*The waves you made will always be*
pi_45343685
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:28 schreef lady-wrb het volgende:

Wij hadden er één hier, jongen van een jaar of 17 ofzo. Was een heel rustige, verlegen jongen, die te bang was om van de bank af te komen. Sterker nog, op een gegeven moment mocht ik wat langer opblijven als hij kwam, want dan zorgde ik iig dat hij één glas cola naar binnen kreeg. Hij durfde namelijk al niet eens aan de speciaal neergezette eet- en drinkspulletjes te komen, laat staan aan ons
  zondag 14 januari 2007 @ 15:27:15 #109
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45344021
Lady wrb, wij hadden vroeger ook 2 jongens als oppas. Nooit iets vervelends gebeurd, behalve dat we Columbo keken ipv iets meiderigs.
(Maar wat erg, bij je vriendin. Dat je iemand vraagt en dat ze dan .... Bah. Vreselijk. Eng ook.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 15:52:14 #110
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45344832
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:16 schreef innovative het volgende:

[..]

Wij hadden er één hier, jongen van een jaar of 17 ofzo. Was een heel rustige, verlegen jongen, die te bang was om van de bank af te komen. Sterker nog, op een gegeven moment mocht ik wat langer opblijven als hij kwam, want dan zorgde ik iig dat hij één glas cola naar binnen kreeg. Hij durfde namelijk al niet eens aan de speciaal neergezette eet- en drinkspulletjes te komen, laat staan aan ons
dat was dus een gevalletje wie past nou op wie?
pi_45351244
Wat een oppasverhalen. We hebben er nog niet veel ervaring mee, en bovendien blijkt het hier offtopic te zijn, dus ik zal dr niets over zeggen. behalve dat wij gratis de babyfoon bij de buren mogen zetten plus sleutel

Deze moeder wordt gelukkig niet gelijk nog eens moeder. ik was daar, geheel nergens op gebaseerd, een beetje benauwd voor De menstruatie is gearriveerd, en ik ben toch maar weer aan de Nuvaring gegaan. Heb manlief al gewaarschuwd dat ik wellicht wat grumpy wordt van de hormonen, omdat ik er aan moet wennen, en bij deze zijn jullie ook gewaarschuwd
Eva
pi_45370351
Hier meer meneren-oppassen dan mevrouwen hoor, altijd prima zonder fratsen gegaan!
  maandag 15 januari 2007 @ 13:21:36 #113
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45370477
Hé Mwana! Zit je hier?
Ik vroeg laatst in het babietjestopic al of iemand je nog had gezien. Zit je gewoon hier.
Kom hier dus niet zoveel.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_45371855
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:21 schreef dutchie het volgende:
Hé Mwana! Zit je hier?
Ik vroeg laatst in het babietjestopic al of iemand je nog had gezien. Zit je gewoon hier.
Kom hier dus niet zoveel.
Hee dutchie Alles kats kits? (<- zwolle-jive)
Kom ook maar eens kijken in dat babietjestopic dan
  maandag 15 januari 2007 @ 15:23:13 #115
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45373893
Wat een rot verhaal over die nare jongen/oppas... Volgens mij is het zowieso erg geluk hebben met wie je treft als oppasser voor je kindje(s). Ook met dames die oppassen kun je erg pech hebben, denk ik.

Ik heb zelf nog niet veel ervaring met oppassers van Brent. Gisteren heeft mijn jongste broer eventjes opgepast. Brent is zijn petekindje dus toen ik belde of ie effe had stond ie eigenlijk ook gelijk voor de deur (met warme handen want hij wrijft ze eerst warm eer hij Brent op pakt! Ik denk daar zelfs nooit aan!).
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 15 januari 2007 @ 15:29:56 #116
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45374098
Hier een meid en een jongen als oppas gehad bij Thijs en nooit problemen mee gehad, de jongen was mijn stiefbroertje en de meid komt hier nog steeds met enige regelmaat over de vloer, en past tegenwoordig op Dino als wij er niet zijn, of langer weg zijn dan gepland
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45374195
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:23 schreef Neuk het volgende:
(met warme handen want hij wrijft ze eerst warm eer hij Brent op pakt! Ik denk daar zelfs nooit aan!).
Lief he! Fonske zijn papa warmt de handdoeken eerst op voor hij hem aanpakt vanonder de douche.
pi_45374662
Wat lief van hem Neuk

Hier pas mijn zusje bijne elke dinsdagavond op. Ze hoeft er verder niets voor te hebben. Ze eet altijd met ons mee en zo eens in de zoveel tijd krijgt ze een kadobon o.i.d.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 15 januari 2007 @ 20:29:56 #119
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45384938
Neukbroer (omg, wat klinkt dat raar!) en Fonspapa, wat lief!

Hier zit de eerste officiele werkdag erop (gisteren al even geoefend door mee te helpen op de zaak), wel helemaal 3 uurtjes gewerkt! Erg indrukwekkend en vermoeiend, zo'n eerste keer.
Het ging best ok, al heb ik heel wat traantjes gelaten (op het werk niet meer) vandaag.
Het werk zal ook redelijk blijven gaan, alleen moet ik goed op mezelf blijven letten en keuzes gaan maken. Maar die zal ik alleen kunnen maken door eerst weer echt te weten hoe mijn werk is.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 15 januari 2007 @ 20:44:56 #120
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45385589
haha PM! Maar ik heb idd een lief broertje
Knap dat je de dag hebt vol gehouden!
Iedere golf van de zee,
  maandag 15 januari 2007 @ 20:55:52 #121
94046 PM-girl
pi_45385980
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:44 schreef Neuk het volgende:
haha PM! Maar ik heb idd een lief broertje
Knap dat je de dag hebt vol gehouden!
3 uurtjes zijn wel te doen he!
*
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2007 @ 21:32:10 #122
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_45387451
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:55 schreef PM-girl het volgende:

[..]

3 uurtjes zijn wel te doen he!
Of je nou 3 uurtjes gaat werken of 8, als je voor het eerst na de bevalling weer begint moet je toch dezelfde drempel over. Goed dat je 'm hebt kunnen nemen!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 15 januari 2007 @ 22:55:20 #123
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45390522
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Of je nou 3 uurtjes gaat werken of 8, als je voor het eerst na de bevalling weer begint moet je toch dezelfde drempel over. Goed dat je 'm hebt kunnen nemen!
Dat dacht ik nou ook. 3 of 8 maakt niets uit als je er niet op ingesteld bent is het heel erg lang.
Iedere golf van de zee,
  maandag 15 januari 2007 @ 23:46:23 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45392530
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ik moest al huilen toen ik laatst 's ochtends alleen naar de Arbo-arts ging.

Well done PM!
Ik ben erg benieuwd hoe eea gaat verlopen!

En ik moest even heel erg hardop lachen om de benaming die je aan de broer van Neuk hebt gegeven!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:04:55 #125
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45397340
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:13 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hee dutchie Alles kats kits? (<- zwolle-jive)
Kom ook maar eens kijken in dat babietjestopic dan
Met mij gaat het goed hoor. Vroeg me echt ad hoe het met jou was, want ik dacht dus dat je je al een tijdje niet had laten zien. Was dus niet zo.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:06:58 #126
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45397361
Dutchie, voel jij je alweer jezelf, qua lijf ook enzo? Voor jou was dat ook wel belangrijk, toch?
En Belana en Sjak, voor jullie? Iedereen vindt dat natuurlijk wel belangrijk, maar herinner me het ook van jullie, dacht ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:11:23 #127
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45397423
Poeh Sugar, waar zal ik beginnen?
Nee, ik ben nog niet mezelf. Gaat ook nog wel even duren. Qua lijf is het wel te doen, wil nog 4 kilo kwijt en dan weeg ik weer wat ik voor de zwangerschap woog. Heb met die extra 4 niet veel moeite, weet dat dat wel komt. Gewoon niet meer snaaien straks en meer regelmaat voor mezelf zoeken. (gek hè, voor je kinderen zorg je dat er voldoende regelmaat is, maar voor jezelf... )
Als alles straks weer normaal is dan kan ik mezelf ook weer een schop onder de kont geven en ervoor gaan. En volhouden natuurlijk.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:34:57 #128
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45397889
Nou, 4 kilo klinkt als heel dichtbij, hoor. Dat lukt straks misschien wel makkelijker dan je nu denkt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:16:00 #129
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45398705
Weet ik.
pi_45399055
Hier gaat alles zijn gangetje ben vrijdag op controle geweest bij de gyn en die was niet blij (ikke ook niet ) want tijdens de inwendige echo die nodig was voor mijn bekken bleek dat mijn linkerkant van het bekken nog steeds vol zit met oude hematomen die zo diep zitten dat ze het niet kunnen leegzuigen. Dus die drukken zo op mijn spieren en zenuwen dat alles klem zit. Ze gaan nu met therapie proberen om het zo te krijgen dat de doorbloeding de hematomen op zouden kunnen lossen en mocht dat niet werken dan (wat ik wel hoop) dan moet ik waarschijnlijk onder narcose en dan gaan ze het een soort van operatief weghalen... IEKS

Dus veel oefenen maar lopen langer dan een half uur gaat niet want dan gaat mijn been de andere kant op (trillen, door mijn spieren zakken en zeer pijnlijke bekken) en fietsen mag ik niet omdat alles nog gekneusd is en er een klein scheurtje in mijn bilknobbels (weet het even niet anders te noemen ja kontbotten misschien ) en die moet met rust genezen en pas als ik weer op allebei mijn billen kan zitten met gewicht dan komt het werken pas weer aan bod. Ook moet ik betere controle krijgen over mijn blaas. Nu is het zo dat ik ga staan en meteen moet plassen en voor de bevalling voelde ik het wel aankomen zeg maar. Het is in de loop van de week wel verbeterd maar nog niet genoeg...

Verder ga ik niet met een negatief gevoel beginnen aan de therapie maar wel met een gevoel van het had allemaal niet nodig geweest als het ziekenhuis niet foute beslissing op foute beslissing had genomen. Nu kan het nog maanden gaan duren en kan ik niet zo wandelen met mijn dochter zoals we dachten dat we het zouden doen of lekker zwemmen of fietsen in de fietskar (niets van dit alles is mogelijk en dat neem ik het ziekenhuis kwalijk). Is dit nou een rare gedachte? Heb geen leuke kraamtijd gekend maar ook de tijd daarna is gewoon niet zoals je voor ogen had en dat kan gebeuren dat weet ik wel maar het is nu onnodig en het gaat ook veel langer duren als gedacht werd...

De gyn. heeft echt tien keer zijn excuses aangeboden (ander gyn. dan die mijn bevalling leidde) en gaf ook toe omdat hij mijn dossier had gelezen dat als ik zijn patient was geweest wel meteen een keizersnede had gehad (niet meer van toepassing op mij maar toch fijn om te weten en hij gaf ook ruiterlijk toe dat hij de manier van doen van zijn collega niet begreep).

Genoeg geklaagd hierboven nu weer met normale dingen verder.

Nog iets positiefs ik ben geen grootafnemer meer van Always en Ob... Eindelijk na 9 1/2 week...

Leuker nieuws Kaith begint te giechelen op haar manier... En slaapt nu om te wennen haar middagdutje in haar eigen kamertje met Winnie the Pooh boven haar hoofd en dat is erg interessant als je precies tien weekjes bent vandaag en erg komisch

Ingrid hoe is het met jou en Moonah, Sugar, Dutch en iedereen die ik vergeet een dikke
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:46:32 #131
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45399415
Mibos wat ongelooflijk k** allemaal maar wel heel knap dat je positief bent
Heb je nog nieuwe foto van je mooie meisje?
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:49:51 #132
108648 cattie
lieve moeder
pi_45399509
Mibos, wat afschuwelijk dat het zo gaat. Ik wens je heel veel sterkte!

Dutchie, nog maar 4 kg! Komt allemaal goed!
pi_45399857
Neuk ben even zo vrij geweest...
You´ve got mail!!!

en bedankt voor de lieve berichtjes...
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:11:09 #134
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45400040
Mibos wat vreselijk zeg.... heel veel sterkte, ik hoop voor je dat de therapie goed werkt en een operatie niet nodig zal zijn.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:19:11 #135
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45400281
Jezus, Mibos, wat rot heb jij het. Sterkte!
pi_45400429
Sugar dat denk ik juist voor jou en Moonah... Ben er echt niet negatief over want het is zoals het is en het kan alleen maar beter gaan net als bij jou en Moonah! We gaan er met zijn allen voor om te genieten van onze nieuwbakken hummels!!!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:25:15 #137
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45400436
Oh Mibos, wat rot dat het zo slecht gaat. Hopelijk gaat die therapie werken en kan je over niet al te lange tijd met je meisje op pad.

Hier gaat het op zich redelijk alleen heb ik het gevoel dat mijn lijf het af laat weten. Januari is net ene paar weekjes oud en ik heb nu al een heftige verkoudheid, een oorontsteking en een ingescheurde achillespees voor mijn kiezen gekregen. Ik baal dat ik niet de puf of de gelegenheid heb om de leuke dingen met Kai te doen die ik graag zou willen doen. Tegelijkertijd weet ik dat er hier mensen posten die het veel rotter hebben. Wat heb ik nou om te klagen? En toch lucht het soms wel even op ofzo.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_45400443
Texelonia dat hoop ik ook heel erg echt waar!!!
pi_45401407
Jeetje Mibos, dat is allemaal ff k*t zeg! Hoop dat de therapie goed zijn werk gaat doen en dat een operatie niet nodig is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:10:24 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_45401651
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:06 schreef Sugar het volgende:
Dutchie, voel jij je alweer jezelf, qua lijf ook enzo? Voor jou was dat ook wel belangrijk, toch?
En Belana en Sjak, voor jullie? Iedereen vindt dat natuurlijk wel belangrijk, maar herinner me het ook van jullie, dacht ik.
Hier ook nog ontevredenheid met mijn lijf. maar ik kon tot op heden de discipline niet opbrengen om die laatste 5 kilo kwijt te raken. wil nu wle mijn best gaan doen, want die buik en mijn taille storen me. daar zit alles namelijk. ook trainen moet ik en kan ik steeds niet opbrengen, ben 's avonds blij als ik zit maar ben nu net weer begonnen met buikspieroefeningen. ik zal het zelf moeten doen

verder gaat het goed hoor, ik heb 2 heerlijke kinderen. soms vind ik het wel eens zwaar, maar raak er steeds meer op ingesteld merk ik

lief dat je het vraagt

mibos, sterkte meid, wat een toestand zeg!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:24:27 #141
94046 PM-girl
pi_45402033
Mibos jeetje zeg. Excuses is in ieder geval heel wat begrijp ik, voor een ziekenhuis, maar ja, daar schiet jij nog niets mee op. Ik hoop voor je dat het vlug verbetert zodat een operatie niet nodig is.

M@x

Hier ben ik doodop, na mijn 1e werkdag, maar ook dat is normaal, naar het schijnt!
*
pi_45402181
Heftig Mibos. Dat je daar dan nog zo lang zo veel last van hebt.

Ik moet wel glimlachen als ik lees wat jullie nog kwijt willen. Ik moet nog 20 kilo. Het lukt wel, maar het is lastig dat ik door de bv niet af mag vallen zoals ik dat de vorige keer heb gedaan.

Lijkt me niet gek PM. Alleen al het weer gaan werken na zo'n lange tijd is al zwaar en vermoeiend. En dan ook nog een zwangerschap en bevalling tussendoor, maakt het niet makkelijker natuurlijk. Voelde het al een beetje 'normaal' om er weer te zijn?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_45402191
Jeetje Mibos, wat een heftige toestand Ik hoop heel hard dat de therapie gaat werken!

M@x, tuurlijk moet je het hier even van je af schrijven, want als je je rot voelt valt het niet mee om mama te zijn. Vind ik dan hè. Het liefst kruip je onder de dekens maar dat kan helemaal niet. Sterkte en ik hoop dat alles gauw weer fijner wordt

YPPY, herkenbaar Ik moet wel 14 kilo kwijt en dat gaat ook heus wel weer lukken ooit...

[ Bericht 16% gewijzigd door snoopy op 16-01-2007 12:39:39 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:38:07 #144
3142 m@x
pi_45402346
YPPY, ik voel met je mee hoor. Mijn eerste doel is 10 kilo eraf maar uiteindelijk moet er zelfs nog meer af dan bij jou. Nu geef ik natuurlijk geen borstvoeding dus dat maakt het afvallen wat makkelijker. Het gaat je vast wel weer lukken!

PM, mijn eerste werkdag na mijn bevallingsverlof vond ik echt supervermoeiend maar het went echt weer snel. Misschien zelfs wel te snel
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:45:23 #145
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45404017
Ondanks dat ik me beroerd voel vandaag, buikgriep en niet zo zuinig ook, ben ik eventjes heeel gelukkig. Want Kendahl is net sinds lange tijd weer eens in mijn armen in slaap gevallen. Ik had dat alleen met borstvoeden, maar nu met de fles. Een antilekspeen lijkt, denk ik, heel veel op de tepel, ook de manier waarop het sap/ de melk eruit komt. Hij lag slapend in mijn armen, slapend op mijn schouder de trap op en snurkend in bed.

edit: Mibos, wat naar voor je.

[ Bericht 11% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 16-01-2007 13:50:49 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:18:50 #146
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45405034
Mibos wat een ellende..
pm u go girl dapper hoor..
de rest ook heel heel veel sterkte met alles

[binnenwalsmodus]
ik zit er ff doorheen, heb heel lang mijn tranen tegengehouden, maar het stroomt er nu even uit.. maurice is even niet thuis.. wil hem niet lastig vallen ( doe ik ookniet maar is gevoelsdingetje..)
waarom mag mijn kindje niet gewoon even nergens last van hebben.. zo zijn als andere kindjes.. geen stomme enge nare onderzoeken gewoon kunnen eten.. geen zorgen over wat ze eet.. geen stomme ziekenhuisbezoekjes meer.. geen shitload aan medicatie meer.. gewoon normaal speciaal zijn.. ipv al dat gedoe.. bah bah bah bah bah..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:23:13 #147
3142 m@x
pi_45405189
Evenstar
pi_45405283
Evenstar, hier ook een dikke voor jou/jullie!!

Het is allemaal niet mis wat jullie met Arwen door moeten gaan...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:27:42 #149
3142 m@x
pi_45405339
Precies, het is nogal wat om te zien dat je kind al die pijn moet doorstaan. Logisch dat je dat er af en toe even uit moet gooien.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:32:04 #150
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45405477
Jeetje Mibos...
Succes

Evenstar, wat lijkt me dat rot dat je zo graag iets voor je kleintje wilt doen maar je weet niet hoe. Logisch dat je er soms helemaal doorheen zit. Je wilt je kind tegen alles beschermen en daar kan je behoorlijk moedeloos van raken.
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 14:45:57 #151
43556 miss_dynastie
pi_45405945
Jeetje mibos ... ik hoop zo dat je baat hebt bij de therapie!

Evenstar, voor jou en je meisje..
pi_45406229
Evenstar, het is ook heel erg naar allemaal. Huil hier maar even uit
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:05:12 #153
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45406608
Ach Evenstar meisje... hier kun je alles kwijt en je kunt ervan op aan dat je knuffels en troost krijgt
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45407137
Mibos sterkte ermee! Ik hoop dat de therapie gaat helpen!

Evenstar, kan me goed voorstellen dat het je allemaal teveel wordt. Sterkte ermee!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:22:35 #155
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45407220
evenstar
Iedere golf van de zee,
pi_45408301
Evenstar heel veel voor jou en je meisje...
pi_45408562
Neuk help ik krijg ze weer niet hier...

Je bent een
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:40:55 #158
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45411433
ow..
Ik begrijp, ik doe het in het fototopic voor je

Kinderfototopic deel 95
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:34:31 #159
103793 kozakken
Living the life
pi_45419781
Vanavond was ik boven aan het rommelen. De jongens lagen net in bed en ik was nog wat (van de enorme berg) strijk aan het wegwerken. En terwijl ik zo heen en weer liep, dan weer even zachtjes bij de een en dan weer eventjes bij de ander op de slaapkamer schoot het me opeens door het hoofd:
zo voelt veilig aan.
In je bed, terwijl je ouders nog wat aan het rommelen zijn. En dan heel voorzichtig in slaap glijden...

[ Bericht 1% gewijzigd door kozakken op 16-01-2007 21:39:34 ]
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:40:28 #160
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45420079
Wat lief Ik herken het gevoel inderdaad, ik voel dat als ik 's middags wat loop te rommelen boven als ik Jetske net in bed heb gelegd, jij kan het alleen goed omschrijven.
Lekker douchen!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:42:05 #161
3142 m@x
pi_45420142
Hier wordt juist zo min mogelijk gerommeld als Kai op bed ligt omdat dat steevast resulteert in: "mama, uit". Maar ik herken het gevoel nog van vroeger. Lekker liggen luisteren naar mijn moeder die de was deed terwijl ik in mijn bed lag.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:46:22 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45420320
kozakken wat mooi.. zucht..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45420631
Getver, hier hebben een aantal verse mama's het weer oneerlijk naar zeg...
_evenstar_ en mibos allebei sterkte gewenst...
Hematomen in je bekken, ik ril al bij het idee. En dat gevoel van al die medicatie bij je arme kindje ken ik ook (niet van baby af aan, maar toch...). Beh

voor allebei hoor!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:54:13 #164
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45422769
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:24 schreef Mibos het volgende:
Sugar dat denk ik juist voor jou en Moonah... Ben er echt niet negatief over want het is zoals het is en het kan alleen maar beter gaan net als bij jou en Moonah! We gaan er met zijn allen voor om te genieten van onze nieuwbakken hummels!!!
Mibos, wat een respect heb ik voor je instelling zeg!
Grandioos!
Jij hebt het écht zwaar voor je kiezen en dan nog twijfel je of je wel recht tot klagen zou hebben... Mijn hemel! Ik vind het waanzinnig knap van je dat je zo positief kunt blijven!!!!
Tegelijkertijd gaat het me aan het hart dat je dus niet op en top van je prachtige (foto's gezien!) nieuwbakken grietje kunt genieten. Die eerste tijd gaat zo snel, en jij bent vnl bezig met herstellen. Zoooo jammer voor je. Ik word er echt een beetje verdrietig van.
Ik wens je heel veel sterkte toe dame!

Ik weet het, leed valt niet met leed te vergelijken, maar écht, vergeleken bij jou is hetgeen ik nog te stellen heb peanuts. Dus dank voor je medeleven, maar denk vooral aan jezelf!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:56:52 #165
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45422858
Evenstar, wat logisch dat eea je opbreekt. Het is ook zo'n langdurig gedoe met Arwen. Keer op keer uitproberen, soms oké, maar vaker teleurstelling.... Pffff, idd om (af en toe) moedeloos van te worden. het zou zo fijn zijn als je grietje (en daarmee jij) ook onbezorgd door het leven kon gaan... dat hoort toch zo bij kindjes?
Sterkte hoor!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:23:26 #166
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45423782
Kozakken, wat ben je heerlijk mooshy de laatste dagen.
pi_45423945
Evenstar Huil maar even lekker uit hoor, het is ook niet eerlijk allemaal

Sowieso vind ik dat er veel te veel (nieuwe) moeders hier zijn waar het niet goed mee gaat. Allemaal een dikke en ik voel met jullie mee, ook mijn eerste 6 maanden als moeder waren zeer heftig en gelukkig is het allemaal weer (redelijk) op zijn pootjes terecht gekomen, ik hoop dat jullie allemaal er ook snel weer bovenop zijn
  woensdag 17 januari 2007 @ 09:19:56 #168
94046 PM-girl
pi_45428826
Evenstar, juist hier mag je toch even je gal spuwen? Sterkte!
*
pi_45430207
Jaaah het UWV weer in de bocht!
Had de geboorte al telefonisch gemeld, er nog een schriftelijke verklaring achteraan gestuurd en....niks.
"Vergeten in het systeem te zetten..."
pi_45438454
Heb sinds vorige week woensdag last van jeuk aan vagina, dacht dat het weer een schimmel was. Daar medicatie voor gehad. Het werd maar niet beter en steeds erger en roder.
Dus toch maar naar de ha geweest zonet. Is het een infectie! Met een minispoortje schimmel. Hij heeft meteen onder de microscoop gekeken. Dus nu antibiotica gehad, waar je weer schimmel van kunt krijgen. En dus weer (ander) schimmelspul mee. Pfff.

Ik sukkel sinds kerst met mijn gezondheid. Het mag nu wel eens beter worden hoor!

En, nog steeds niks van mw gehoord! Kan haar niet bereiken en ben er wel een beetje flauw van zo.
pi_45438473
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Jaaah het UWV weer in de bocht!
Had de geboorte al telefonisch gemeld, er nog een schriftelijke verklaring achteraan gestuurd en....niks.
"Vergeten in het systeem te zetten..."
Wat een gedoe zeg!
pi_45445212
Even snel bijgelezen, ik ben twee dagen weg geweest voor mijn werk. Net weer flink met Evaatje geknuffeld.
Sterkte voor Mibos en Evenstar en alle andere moeders die het nodig hebben.
PM-girl! Goed dat je weer gewerkt hebt. Hoe ging het?
Eva
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:27:08 #173
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45445626
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:58 schreef Ingrid19 het volgende:
En, nog steeds niks van mw gehoord! Kan haar niet bereiken en ben er wel een beetje flauw van zo.
Word maar eens kwaad! Daar heb je alle reden toe als ik het zo lees...

En Linda, da's waar ook! Wat knáp van je!!!
pi_45445904
Och, weet je, ik vind het nog bijna ontaard van mezelf dat ik er niet heel veel moeite mee heb. Ik mis Eva wel, en A. ook, maar ik vind het ook leuk en fijn om met mijn team weg te zijn, en bij te praten. En het was heel fijn dat het vandaag extra vroeg afgelopen was en ik naar huis kon om mijn liefjes te knuffelen.
Eva
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:43:37 #175
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45446043
Ontaard ja! Dát ben je!

pi_45446213

Maar wél een goede secretaresse, mocht ik vandaag en gisteren nog meerdere keren horen

[serieus] ik ben gewoon erg gelukkig en tevreden zo, met Eva die het zo goed doet en lief is en vrolijk, en altijd naar mij lacht, en A. die eindelijk tijd heeft om te bedenken wat hij wil met z'n loopbaan/leven, terwijl hij voor Eva mag zorgen, en mijn werk wat gewoon weer erg leuk is, en vertrouwd, en waar ze écht blij zijn dat ik terug ben... Het gaat gewoon goed. Ik tel mijn zegeningen. en zeker als ik dan lees over allerlei lichamelijke en geestelijke troubles bij de lieve OUD-moeders
Eva
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:53:56 #177
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45446391
Meid, geniet ervan, het is je gegund!
pi_45446399
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:58 schreef Ingrid19 het volgende:
Heb sinds vorige week woensdag last van jeuk aan vagina, dacht dat het weer een schimmel was. Daar medicatie voor gehad. Het werd maar niet beter en steeds erger en roder.
Dus toch maar naar de ha geweest zonet. Is het een infectie! Met een minispoortje schimmel. Hij heeft meteen onder de microscoop gekeken. Dus nu antibiotica gehad, waar je weer schimmel van kunt krijgen. En dus weer (ander) schimmelspul mee. Pfff.

Ik sukkel sinds kerst met mijn gezondheid. Het mag nu wel eens beter worden hoor!

Van medicijnen tegen schimmel kunnen bacteriele infecties juist weer verergeren... Zo blijf je lekker in een cirkeltje gaan, rot zeg!
pi_45447173
Heerlijk toch Linda! Fijn dat je zo kan genieten.

Ik geniet ook enorm van mijn 2 prachtkindjes
Nu alleen zelf nog even wat fitter worden en dan is alles weer ok.
pi_45447835
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:43 schreef Moonah het volgende:
Ontaard ja! Dát ben je!

Dat dacht ik ook al! Gut wat naar van je linda dat je beeb en werk zo goed kunt combineren!
Heerlijk toch?
pi_45447941
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:54 schreef innovative het volgende:

[..]

Van medicijnen tegen schimmel kunnen bacteriele infecties juist weer verergeren... Zo blijf je lekker in een cirkeltje gaan, rot zeg!
Tis nogal een gedoe zo.
Ik hoop maar dat het gaat helpen, want dit is niet leuk meer!
Verga van de jeuk en het gaat gewoon zeer doen nu!

Verder gaat het wel. Alleen nog verkouden, maar dat is bijna over.
pi_45448046
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:27 schreef Moonah het volgende:

[..]

Word maar eens kwaad! Daar heb je alle reden toe als ik het zo lees...
Goed plan. Ik word er gewoon pissig van! Probeer haar al sinds vorige week te bereiken.
En maar berichtjes achter laten.

Linda, klinkt goed.
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:46:58 #183
45621 Suzanna
Mama van...
pi_45448305
Ingrid wat vervelend zeg, zo'n infectie én een schimmel... Ik heb wel een schimmelinfectie gehad en dat ging over met zalf smeren...maar als het maar niet overgaat lijkt me dat zo vervelend!

Mibos nog een extra...

Evenstar

Linda Fijn toch juist??!! Ik ben blij voor je

Kozakken, wat kun jij dingen toch leuk en lief omschrijven... en ik ben het helemaal met je eens!
(moet toch eens de kinderen aanleren om te blijven slapen als ik beneden pianospeel 's avonds...lijkt me juist zo heerlijk voor ze als ze eraan gewend zijn, ik vond dat vroeger heerrrrrrlijk als er pianogespeeld werd als ik in bed lag...)
pi_45449752
Suzanna, je ondertitel

Dames, ik bén ook blij, ik denk soms alleen dat er wat anders van mij verwacht wordt, door 'de omgeving' whatever that may be. Waarschijnlijk is dat mijn eigen zeikerige innerlijke stemmetje, die het nooit goed genoeg vindt. Maar dan beredeneer ik het allemaal nog eens: A. is blij, Eva is blij, ik ben blij, en wat 'anderen'mijn innerlijke zeikstemmetje dus van onze oplossing mogen denken

Goed zo Ingrid, wordt maar eens heel pissig! Gelijk heb je, en het is hoog tijd daarvoor! en sterkte met de schimmel/infectie

[ Bericht 4% gewijzigd door linda856763 op 17-01-2007 20:32:10 ]
Eva
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:54:52 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45450680
Ik ben zo moe...
We hebben hier wat spannende tijden achter de rug en nu is er eindelijk goed bericht. En is mijn lijf gewoon moe. Alle ballen in de lucht houden, zorgen voor je gezin, zorgen aan je kop en je werk en je sociale leven gaan ook gewoon door. En niets aan de buitenwereld laten merken, alles is goed.
Maar ik ben ondanks het goede nieuws gewoon strontmoe en wil morgen het liefst even bijslapen of bijkomen. Maar ik moet gewoon werken, al genoeg dagen ervoor opgenomen nu.
Ik spreek een beetje warrig hè? Moest gewoon even mijn zegje doen.
pi_45450821
dutchie, kan je echt echt echt niet nog een dagje vrijnemen en bijslapen? Desnoods ziekmelden?
Sterkte
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:58:37 #187
103793 kozakken
Living the life
pi_45450837
Je spreekt idd warrig dutsj
Het klinkt idd alsof jullie behoorlijk wat voor de kiezen hebben gehad. Fijn dat er goed nieuws was. En nu net zoals Snoopy dat al eerder postte over haar en Lis nu bijkomen van alle emoties. (toch? )
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:59:47 #188
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45450900
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 20:58 schreef snoopy het volgende:
Desnoods ziekmelden?
Vind ik ook.
Ik vind dat je je sowieso mag ziekmelden als je je zo voelt.
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:02:18 #189
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45450972
Ja nou hè Kozakken dat laatste klopt idd.
Heb me echt al een paar weken groot zitten houden voor het mannetje om hem te steunen en daarom is denk ik nu mijn lijf/emoties even goed van slag. Ik zou eigenlijk hartstikke blij moeten zijn, net zo blij en opgelucht als hij, maar zo voel ik me niet. Tranen zitten hoog, heel hoog.

Ach, het is maar een dagje werken. Dat moet wel te doen zijn, moet het ook niet overdrijven.
pi_45451023
Dutchie, vaak voel je pas ná je inspanning (geestelijk of lichamelijk) hoe móe je eigenlijk bent. Niet raar en heel gewoon, en volgens mij kun je daar best een dagje voor ziekmelden, om erger te voorkomen...
Eva
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:07:06 #191
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45451123
Nou, ik ga mezelf even vermanen hier. Ga lekker onder de douche en dan kruip ik maar eens lekker naast mijn o zo geliefde mannetje. Morgen voel ik me vast beter.
  † In Memoriam † woensdag 17 januari 2007 @ 21:13:29 #192
81992 Githa
pi_45451366
Dutchie doen wat goed voelt hoor!

Ik heb dat vermannen gevoel ook een beetje, ik heb de laatste weken toch wel weer erg veel last van, tja, waar heb ik last van.... Ik voell me verdrietig, onzeker, de waarom vraag blijft maar hangen en ga zo maar door en vanmiddag had ik een hele lap tekst voor dit topic getypt en uiteindelijk bij het het doorlezen heb ik alles gewist zo van als ik dit nu typ dan is dat net zoiets als toegeven aan....
en nu typ ik het toch maar niet zo uitgebreid, en misschien maar goed ook want ik ben bang dat wanneer ik me er aan toe geef, het einde (weer) zoek is.... en dat wil ik gewoon niet, want was is er nu feitelijk aan de hand
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:14:15 #193
3142 m@x
pi_45451395
Dutsj Probeer je niet zo groot te houden joh. Uit je verhaal begrijp ik dat de zorgen inmiddels over zijn. Die spanning moet er uit. Als je het op gaat kroppen krijg je het later dubbel zo hard terug.
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:16:39 #194
3142 m@x
pi_45451491
Het zelfde geldt voor jou Githa. Natuurlijk is je vermannen en vooral maar doorgaan soms het beste maar het kan zo opluchten om je hart te luchten. Dat dat soms de problemen of het gevoel heel tastbaar maakt is moeilijk maar het kan tegelijkertijd ook zo opluchten dat de hobbel die je moet nemen opeens niet meer zo hoog lijkt. Voor jou ook een -je
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:19:57 #195
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45451590
Lief Dutchieke toch... Dat had ik helemaal niet door. Wat naar dat jij/jullie je zo gevoeld hebben. Ik hoop dat je je morgen ziek meldt. Je 2 dames redden zich vast een dagje. Kun jij lekker thuis blijven en een beetje tot rust komen voor zover dat lukt met al die mannen.
Dikke zoen, laat je weten als ik ergens kan helpen? (Al is het maar de heren een paar uurtjes lenen. )
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:21:08 #196
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45451643
Githa, lieve stoere Githa. Ik hoop voor jou en jullie dat je snel in rustiger vaarwater komt. Gewoon je leven leven, zonder alle poespas en rotte dingen. Kus hoor.
  † In Memoriam † woensdag 17 januari 2007 @ 21:23:58 #197
81992 Githa
pi_45451748
Het komt allemaal goed en het gaat ook goed, met Jordy iig! dus wat miep ik dan he
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:34:28 #198
103793 kozakken
Living the life
pi_45452132
Het is natuurlijk een heel normaal fenomeen. Zolang je je sterk moet houden voor een ander ben je sterk. Maar zodra de ander weer 'verder kan' heb je dus niets om sterk voor te zijn en kom je weer toe aan je eigen gevoelens.
Of dat nu het steunen van je partner of je kind is. Of gewoon iemand in je omgeving. Dat vergt heel veel kracht en nu heb jij tijd om 'bij te komen'.
Neem die tijd ook wel!
  † In Memoriam † woensdag 17 januari 2007 @ 21:45:30 #199
81992 Githa
pi_45452535
Weet je wat raar is, dat ik het zo logisch zie voor een ander, voor Dutchie nu bijv. en zo onverklaarbaar voor mezelf.

Nouja, ik heb het de vorige keer laten gaan en geuit en eigenlijk is me dat niet zo goed bevallen. Klinkt heel raar, maar ook dat neemt weer nieuwe problemen met zich mee.
Ik doe het per dag en met een slechte dag per uur.... vanmiddag stond het huilen me nader dan het lachen, bij alles en dan moet je gaan werken en heeft het daar ook zijn uitwerking, maar nu gaat het wel weer en eigenlijk is dat ook wel goed, dat je gewoon even niet toegeeft en dat beetje goed gevoel even terug hebt.
Ik wil/kan het gewoon niet en natuurlijk gaat het daarmee niet over, datkrijg je een keer terug. Dat besef ik best, maar later is ook prima.
Ik ga het van de week wel aangeven op mijn werk, maar dat is dan ook alleen aangeven, puur zodat er hopelijk wat begrip is vanuit mijn baas als ik een slechte dag heb, dan hoef ik me daar hopelijk niet meer zo schuldig over te voelen en voel het ook niet meer alsof ik zo onbekwaam ben enzo....

Wat kan een mens gek denken he
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:48:37 #200
108648 cattie
lieve moeder
pi_45452671
Githa en Dutchie heel veel sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')