Mibos, wat een respect heb ik voor je instelling zeg!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:24 schreef Mibos het volgende:
Sugar dat denk ik juist voor jou en Moonah... Ben er echt niet negatief over want het is zoals het is en het kan alleen maar beter gaan net als bij jou en Moonah! We gaan er met zijn allen voor om te genieten van onze nieuwbakken hummels!!!![]()
Wat een gedoe zeg!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Jaaah het UWV weer in de bocht!
Had de geboorte al telefonisch gemeld, er nog een schriftelijke verklaring achteraan gestuurd en....niks.
"Vergeten in het systeem te zetten..."![]()
Word maar eens kwaad! Daar heb je alle reden toe als ik het zo lees...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:58 schreef Ingrid19 het volgende:
En, nog steeds niks van mw gehoord! Kan haar niet bereiken en ben er wel een beetje flauw van zo.
Van medicijnen tegen schimmel kunnen bacteriele infecties juist weer verergeren...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:58 schreef Ingrid19 het volgende:
Heb sinds vorige week woensdag last van jeuk aan vagina, dacht dat het weer een schimmel was. Daar medicatie voor gehad. Het werd maar niet beter en steeds erger en roder.
Dus toch maar naar de ha geweest zonet. Is het een infectie! Met een minispoortje schimmel. Hij heeft meteen onder de microscoop gekeken. Dus nu antibiotica gehad, waar je weer schimmel van kunt krijgen. En dus weer (ander) schimmelspul mee. Pfff.
Ik sukkel sinds kerst met mijn gezondheid. Het mag nu wel eens beter worden hoor!
En, nog steeds niks van mw gehoord! Kan haar niet bereiken en ben er wel een beetje flauw van zo.
Dat dacht ik ook al! Gut wat naar van je linda dat je beeb en werk zo goed kunt combineren!quote:
Tis nogal een gedoe zo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:54 schreef innovative het volgende:
[..]
Van medicijnen tegen schimmel kunnen bacteriele infecties juist weer verergeren...Zo blijf je lekker in een cirkeltje gaan, rot zeg!
Goed plan. Ik word er gewoon pissig van! Probeer haar al sinds vorige week te bereiken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Word maar eens kwaad! Daar heb je alle reden toe als ik het zo lees...
Vind ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |