Hier gaat alles zijn gangetje ben vrijdag op controle geweest bij de gyn en die was niet blij (ikke ook niet
![]()
) want tijdens de inwendige echo die nodig was voor mijn bekken bleek dat mijn linkerkant van het bekken nog steeds vol zit met oude hematomen die zo diep zitten dat ze het niet kunnen leegzuigen. Dus die drukken zo op mijn spieren en zenuwen dat alles klem zit. Ze gaan nu met therapie proberen om het zo te krijgen dat de doorbloeding de hematomen op zouden kunnen lossen en mocht dat niet werken dan (wat ik wel hoop) dan moet ik waarschijnlijk onder narcose en dan gaan ze het een soort van operatief weghalen...
![]()
IEKS
Dus veel oefenen maar lopen langer dan een half uur gaat niet want dan gaat mijn been de andere kant op (trillen, door mijn spieren zakken en zeer pijnlijke bekken) en fietsen mag ik niet omdat alles nog gekneusd is en er een klein scheurtje in mijn bilknobbels (weet het even niet anders te noemen ja kontbotten misschien
![]()
) en die moet met rust genezen en pas als ik weer op allebei mijn billen kan zitten met gewicht dan komt het werken pas weer aan bod. Ook moet ik betere controle krijgen over mijn blaas. Nu is het zo dat ik ga staan en meteen moet plassen en voor de bevalling voelde ik het wel aankomen zeg maar. Het is in de loop van de week wel verbeterd maar nog niet genoeg...
Verder ga ik niet met een negatief gevoel beginnen aan de therapie maar wel met een gevoel van het had allemaal niet nodig geweest als het ziekenhuis niet foute beslissing op foute beslissing had genomen. Nu kan het nog maanden gaan duren en kan ik niet zo wandelen met mijn dochter zoals we dachten dat we het zouden doen of lekker zwemmen of fietsen in de fietskar (niets van dit alles is mogelijk en dat neem ik het ziekenhuis kwalijk). Is dit nou een rare gedachte? Heb geen leuke kraamtijd gekend maar ook de tijd daarna is gewoon niet zoals je voor ogen had en dat kan gebeuren dat weet ik wel maar het is nu onnodig en het gaat ook veel langer duren als gedacht werd...
De gyn. heeft echt tien keer zijn excuses aangeboden (ander gyn. dan die mijn bevalling leidde) en gaf ook toe omdat hij mijn dossier had gelezen dat als ik zijn patient was geweest wel meteen een keizersnede had gehad (niet meer van toepassing op mij maar toch fijn om te weten en hij gaf ook ruiterlijk toe dat hij de manier van doen van zijn collega niet begreep).
Genoeg geklaagd hierboven nu weer met normale dingen verder.
Nog iets positiefs ik ben geen grootafnemer meer van Always en Ob... Eindelijk na 9 1/2 week...
Leuker nieuws Kaith begint te giechelen op haar manier... En slaapt nu om te wennen haar middagdutje in haar eigen kamertje met Winnie the Pooh boven haar hoofd en dat is erg interessant als je precies tien weekjes bent vandaag en erg komisch
Ingrid hoe is het met jou en Moonah, Sugar, Dutch en iedereen die ik vergeet een dikke