abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45338957
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:18 schreef E.T. het volgende:
Swets is even buiten een rondje aan het lopen met zijn kroost..
Hij is nu een minuut of 5 weg en ik heb het idee dat de niet zichtbare navelstreng die er nog is, aan het einde van z'n rek is

Ik zou bijjna de telefoon pakken en 'm bellen om thuis te komen (had verwacht dat dat bij een tweede minder zou zijn, maar dat blijkt dus van niet)
Hahaha, Nune is de derde, en mijn nest moet VOL blijven!
(Wat dat betreft: over 6 weken alweer werken...)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 14 januari 2007 @ 12:45:14 #102
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45339273
Gelukkig zijn ze weer thuis

Wel een opluchting dat ik niet als enige zo'n sentimenteeltje ben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 13:04:51 #103
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45339882
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:11 schreef kozakken het volgende:

En dat de buik van slaapmeisje nog maar half zo groot was met haar nieuwe liefde (en dat ik haar ook graag zo'n bevalling gun)
[..]
Shit zeg, lees ik eens een keer in dit topic om me alvast een beetje voor te bereiden op wat komen gaat en dan zit ik hier met tranen in mijn ogen achter mijn laptoppie Wat heb je dat allemaal mooi geschreven kozakken
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45340297
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:04 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Shit zeg, lees ik eens een keer in dit topic om me alvast een beetje voor te bereiden op wat komen gaat en dan zit ik hier met tranen in mijn ogen achter mijn laptoppie Wat heb je dat allemaal mooi geschreven kozakken
Ik zat me net af te vragen hoe het bij jou gaat
Heb je al zin in dit topic?
(verkapte rommelt-het-al-post)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 14:28:27 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45342291
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:07 schreef Moonah het volgende:
[don't-wannabe-modje-modus] Oppas tarief Hier verder?
ik wou het niet over het tarief hebben. ik wou alleen even kwijt dat ik van een oppas ook enig verantwoordingsgevoel verwacht. en dat ik dat niet van zo'n deerne van pak m beet 12, 13 en soms zelfs 14 verwacht.

enne.... zouden jullie een mannelijke oppas een optie vinden? heeft mijn vriendin wel eens gehad en die heeft rare dingen met het kind uitgespookt.
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 14:49:43 #106
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45342850
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik zat me net af te vragen hoe het bij jou gaat
Heb je al zin in dit topic?
(verkapte rommelt-het-al-post)
Het rommelt nog niet hoor Het is nog steeds erg onwerkelijk en ik leef momenteel een beetje in mijn eigen wereldje. Ik heb echt nog geen idee hoe het zal zijn om straks een (nieuwe) moeder te zijn, vandaar dat ik me alvast aan het inlezen ben.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45343096
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:28 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik wou het niet over het tarief hebben. ik wou alleen even kwijt dat ik van een oppas ook enig verantwoordingsgevoel verwacht. en dat ik dat niet van zo'n deerne van pak m beet 12, 13 en soms zelfs 14 verwacht.

enne.... zouden jullie een mannelijke oppas een optie vinden? heeft mijn vriendin wel eens gehad en die heeft rare dingen met het kind uitgespookt.
Ik heb nog even gereageerd in het andere topic, het was niet mijn bedoeling hier een discussie te starten, mijn excuses
*The waves you made will always be*
pi_45343685
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:28 schreef lady-wrb het volgende:

Wij hadden er één hier, jongen van een jaar of 17 ofzo. Was een heel rustige, verlegen jongen, die te bang was om van de bank af te komen. Sterker nog, op een gegeven moment mocht ik wat langer opblijven als hij kwam, want dan zorgde ik iig dat hij één glas cola naar binnen kreeg. Hij durfde namelijk al niet eens aan de speciaal neergezette eet- en drinkspulletjes te komen, laat staan aan ons
  zondag 14 januari 2007 @ 15:27:15 #109
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45344021
Lady wrb, wij hadden vroeger ook 2 jongens als oppas. Nooit iets vervelends gebeurd, behalve dat we Columbo keken ipv iets meiderigs.
(Maar wat erg, bij je vriendin. Dat je iemand vraagt en dat ze dan .... Bah. Vreselijk. Eng ook.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 15:52:14 #110
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45344832
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:16 schreef innovative het volgende:

[..]

Wij hadden er één hier, jongen van een jaar of 17 ofzo. Was een heel rustige, verlegen jongen, die te bang was om van de bank af te komen. Sterker nog, op een gegeven moment mocht ik wat langer opblijven als hij kwam, want dan zorgde ik iig dat hij één glas cola naar binnen kreeg. Hij durfde namelijk al niet eens aan de speciaal neergezette eet- en drinkspulletjes te komen, laat staan aan ons
dat was dus een gevalletje wie past nou op wie?
pi_45351244
Wat een oppasverhalen. We hebben er nog niet veel ervaring mee, en bovendien blijkt het hier offtopic te zijn, dus ik zal dr niets over zeggen. behalve dat wij gratis de babyfoon bij de buren mogen zetten plus sleutel

Deze moeder wordt gelukkig niet gelijk nog eens moeder. ik was daar, geheel nergens op gebaseerd, een beetje benauwd voor De menstruatie is gearriveerd, en ik ben toch maar weer aan de Nuvaring gegaan. Heb manlief al gewaarschuwd dat ik wellicht wat grumpy wordt van de hormonen, omdat ik er aan moet wennen, en bij deze zijn jullie ook gewaarschuwd
Eva
pi_45370351
Hier meer meneren-oppassen dan mevrouwen hoor, altijd prima zonder fratsen gegaan!
  maandag 15 januari 2007 @ 13:21:36 #113
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45370477
Hé Mwana! Zit je hier?
Ik vroeg laatst in het babietjestopic al of iemand je nog had gezien. Zit je gewoon hier.
Kom hier dus niet zoveel.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_45371855
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:21 schreef dutchie het volgende:
Hé Mwana! Zit je hier?
Ik vroeg laatst in het babietjestopic al of iemand je nog had gezien. Zit je gewoon hier.
Kom hier dus niet zoveel.
Hee dutchie Alles kats kits? (<- zwolle-jive)
Kom ook maar eens kijken in dat babietjestopic dan
  maandag 15 januari 2007 @ 15:23:13 #115
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45373893
Wat een rot verhaal over die nare jongen/oppas... Volgens mij is het zowieso erg geluk hebben met wie je treft als oppasser voor je kindje(s). Ook met dames die oppassen kun je erg pech hebben, denk ik.

Ik heb zelf nog niet veel ervaring met oppassers van Brent. Gisteren heeft mijn jongste broer eventjes opgepast. Brent is zijn petekindje dus toen ik belde of ie effe had stond ie eigenlijk ook gelijk voor de deur (met warme handen want hij wrijft ze eerst warm eer hij Brent op pakt! Ik denk daar zelfs nooit aan!).
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 15 januari 2007 @ 15:29:56 #116
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45374098
Hier een meid en een jongen als oppas gehad bij Thijs en nooit problemen mee gehad, de jongen was mijn stiefbroertje en de meid komt hier nog steeds met enige regelmaat over de vloer, en past tegenwoordig op Dino als wij er niet zijn, of langer weg zijn dan gepland
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45374195
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:23 schreef Neuk het volgende:
(met warme handen want hij wrijft ze eerst warm eer hij Brent op pakt! Ik denk daar zelfs nooit aan!).
Lief he! Fonske zijn papa warmt de handdoeken eerst op voor hij hem aanpakt vanonder de douche.
pi_45374662
Wat lief van hem Neuk

Hier pas mijn zusje bijne elke dinsdagavond op. Ze hoeft er verder niets voor te hebben. Ze eet altijd met ons mee en zo eens in de zoveel tijd krijgt ze een kadobon o.i.d.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 15 januari 2007 @ 20:29:56 #119
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45384938
Neukbroer (omg, wat klinkt dat raar!) en Fonspapa, wat lief!

Hier zit de eerste officiele werkdag erop (gisteren al even geoefend door mee te helpen op de zaak), wel helemaal 3 uurtjes gewerkt! Erg indrukwekkend en vermoeiend, zo'n eerste keer.
Het ging best ok, al heb ik heel wat traantjes gelaten (op het werk niet meer) vandaag.
Het werk zal ook redelijk blijven gaan, alleen moet ik goed op mezelf blijven letten en keuzes gaan maken. Maar die zal ik alleen kunnen maken door eerst weer echt te weten hoe mijn werk is.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 15 januari 2007 @ 20:44:56 #120
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45385589
haha PM! Maar ik heb idd een lief broertje
Knap dat je de dag hebt vol gehouden!
Iedere golf van de zee,
  maandag 15 januari 2007 @ 20:55:52 #121
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45385980
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:44 schreef Neuk het volgende:
haha PM! Maar ik heb idd een lief broertje
Knap dat je de dag hebt vol gehouden!
3 uurtjes zijn wel te doen he!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2007 @ 21:32:10 #122
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_45387451
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:55 schreef PM-girl het volgende:

[..]

3 uurtjes zijn wel te doen he!
Of je nou 3 uurtjes gaat werken of 8, als je voor het eerst na de bevalling weer begint moet je toch dezelfde drempel over. Goed dat je 'm hebt kunnen nemen!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 15 januari 2007 @ 22:55:20 #123
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45390522
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Of je nou 3 uurtjes gaat werken of 8, als je voor het eerst na de bevalling weer begint moet je toch dezelfde drempel over. Goed dat je 'm hebt kunnen nemen!
Dat dacht ik nou ook. 3 of 8 maakt niets uit als je er niet op ingesteld bent is het heel erg lang.
Iedere golf van de zee,
  maandag 15 januari 2007 @ 23:46:23 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45392530
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ik moest al huilen toen ik laatst 's ochtends alleen naar de Arbo-arts ging.

Well done PM!
Ik ben erg benieuwd hoe eea gaat verlopen!

En ik moest even heel erg hardop lachen om de benaming die je aan de broer van Neuk hebt gegeven!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:04:55 #125
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45397340
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:13 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hee dutchie Alles kats kits? (<- zwolle-jive)
Kom ook maar eens kijken in dat babietjestopic dan
Met mij gaat het goed hoor. Vroeg me echt ad hoe het met jou was, want ik dacht dus dat je je al een tijdje niet had laten zien. Was dus niet zo.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')