Alleen tijdens de competitie raakt ie weer niks, deed ie dat daar maarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:29 schreef gitaarsnaar het volgende:
mooi doelpunt van Hooijdonk trouwens![]()
das waar natuurlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:30 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Alleen tijdens de competitie raakt ie weer niks, deed ie dat daar maar
Was het maar zondag dan zat ie tenminste in de kerkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jezus, loop eens niet zo te trollen
geloof is een kut hoaxquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:43 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Was het maar zondag dan zat ie tenminste in de kerk
Tja en dan verliezen we toch in de laatste minuut van die moffenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Halen we tenminste nog een prijs binnen dit seizoen!
iemand filmpje oid v/d goals?
Oké.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben blij dat mijn geloof jullie zo bezighoudt.![]()
En jvdh, jank niet. Ik reageerde alleen op de TT (als dat al trollen is) en Happel vindt het, met zijn gebrek aan creativiteit, weer nodig om het over mijn geloof te gaan hebben.
Prima... maar beticht mij dan niet van trollen als ik daarop inga.
God zij zuipt met onsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben blij dat mijn geloof jullie zo bezighoudt.![]()
En jvdh, jank niet. Ik reageerde alleen op de TT (als dat al trollen is) en Happel vindt het, met zijn gebrek aan creativiteit, weer nodig om het over mijn geloof te gaan hebben.
Prima... maar beticht mij dan niet van trollen als ik daarop inga.
http://www.youtube.com/watch?v=o7vN2ZICBYE&eurl=quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Halen we tenminste nog een prijs binnen dit seizoen!
iemand filmpje oid v/d goals?
quote:Feyenoord behaalde dinsdagavond tegen Galatasaray in het kader van de Efes Pilsen Cup een knappe overwinning (2-1). Niet alleen was trainer Erwin Koeman tevreden over het wellicht niet vantevoren ingecalculeerde resultaat, maar ook konden testspeler Adalberto en Jacob Lensky hem bekoren.
Adalberto, een 20-jarige verdedigende middenvelder, debuteerde naast zijn landgenoot André Bahia en maakte vooral verdedigend een prima indruk. “Hij is een type slager”, oordeelde Koeman. “Een meedogenloze verdediger. Hij heeft niet de mooiste motoriek, maar doet wat-ie moet doen. In de tweede helft kreeg hij het moeilijker, maar dat is logisch als je ziet dat hij net bij ons is.”
De oefenmeester kon niet lang genieten van Lensky. De Canadees moest zich tien minuten voor rust laten vervangen vanwege krampverschijnselen. “Je ziet aan alles dat deze jongen heel goed kan voetballen. Hij baalt er van dat hem dit tegen zo’n mooie tegenstander overkomt. Misschien was het de spanning, ik zal het er morgen eens met hem over hebben.”
Overigens kreeg de club uit Rotterdam-Zuid ook een tegenvaller te verwerken. Stein Huysegems verzwikte tijdens de warming-up zijn enkel. Het is nog onduidelijk hoe lang de Belgische aanvaller uit de roulatie zal zijn.
heb die braziliaan geen goede bal zien spelenquote:
Werden Bremen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Tegen wie moeten ze nou in de finale?
Zegt geen flikker natuurlijk. Donderdag maar eens zien hoe hij het weer doet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
heb die braziliaan geen goede bal zien spelenman laten lopen, (bijna) buitenspel opheffen, heel omslachtig proberen uit te verdedigen (bal eerst naar cornervlag spelen en dan tegen tegenstander 4 meter verder aan rossen), niets boeiends qua opbouw....... nou heb ik maar een deel van de pot gezien hoor (morgen tentamen paar honderd blz, gister begonnen
) correct me if I'm wrong, maar vind het nog niets.
kan wel zo zijn, ondertussen zeg ik alleen dat ie tot nu toe op mij een slechte indruk maakt, en als ie zo blijft spelen hoef ik hem er dus echt niet in.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Zegt geen flikker natuurlijk. Donderdag maar eens zien hoe hij het weer doet.
helaas kan die niet meer voetballen voor de restquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:53 schreef mister_popcorn het volgende:
zo, wat n doelpunt van pierke zeg. Als dat nou 's de winnende zou zijn tegen de joden![]()
en zeker niet mooier....quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:09 schreef Maikalo het volgende:
Als ik Pierre was, zou ik direct stoppen nu en niet meer wachten tot het eine van het seizoen. Meer doelpunten maakt ie toch niet meer![]()
zag hofs toch welquote:Speelde Erwin Koeman dinsdag tegen Galatasaray nog met een veredeld tweede elftal, donderdag in de finale tegen het sterke Werder Bremen wil hij wel de meeste van zijn vaste basisspelers opstellen. Onder andere Timmer, Lucius, Hofs en Charisteas, die dinsdag niet eens op de bank zaten, komen dan wel aan bod.
Of de tweede Braziliaanse stagiair, de 18-jarige vleugelaanvaller Cadu, dan wel speeltijd krijgt, is nog niet bekend. Hij kreeg dat dinsdag niet
4-2 weer hequote:Op woensdag 10 januari 2007 10:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Das wel een erg mooie goal
Als het maar geen Duitse is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:48 schreef Keltie het volgende:
Een type slager is wel fijn om erbij te hebben..
Ik zie er nergens een tijd bij staan.quote:
En n interview met Loovensquote:Lodewijks: "Kalou praat pure onzin"
10 januari 2007
Patrick Lodewijks heeft in Sportweek verbolgen gereageerd op de kritiek die Salomon Kalou eerder deze week in hetzelde blad op hem uitte. Volgens Kalou zouden de oudere spelers de sfeer bij Feyenoord naar beneden halen. Op de vraag of hij hiermee doelde op Pierre van Hooijdonk, antwoordde Kalou dat hij meer moeite had met Patrick Lodewijks.
Volgens Kalou hebben bij Chelsea, zijn huidige club, de oudere spelers een veel positievere bijdrage aan de groep dan bij Feyenoord. "Het verschil is dat de ouderen hier echte toppers zijn met een goede spirit. Bij Feyenoord halen de ouderen de sfeer naar beneden."
Het leek voor de hand te liggen dat Kalou hiermee doelde op Pierre van Hooijdonk, maar dat blijkt niet zo te zijn. "Ik had nooit een probleem met Pierre bij Feyenoord, maar we praatten niet veel. Ik had meer moeite met Patrick Lodewijks."
Lodewijks snapt niets van deze uitlatingen van Kalou. "Pure onzin. En áls hij het zo voelde, waarom heeft hij daar dan nooit iets over tegen mij gezegd in zijn Feyenoord-tijd? Ik zat twee jaar naast hem in de kleedkamer", aldus de 39-jarige doelman.
Inderdaadquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een jank vriendin zeg.
dan vraag je toch een foto als je dat interview houdquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een jank vriendin zeg.
quote:Lensky verkoos Feyenoord boven AZ
09 januari 2007
Feyenoord lijkt met de komst van Jacob Lensky een goede slag te hebben geslagen op de transfermarkt. De 18-jarige Canadees zette vorige week zijn handtekening onder een meerjarig contract in Rotterdam, waarmee Feyenoord AZ het nakijken gaf. Ook de Alkmaarders blijken immers in gesprek te zijn geweest met de talentvolle middenvelder.
"Peter Bosz heeft me overgehaald", vertelt Lensky in het Algemeen Dagblad. "Ik heb twee keer een periode op proef getraind bij AZ. Het was zelfs al tot een gesprek met trainer Louis van Gaal gekomen toen Peter Bosz zich meldde. Zijn verhaal sprak me net wat meer aan. Dat, gevoegd bij de uitstraling van Feyenoord, heeft me over de streep getrokken", zegt hij.
De aanwezigheid van zijn landgenoot Jonathan de Guzman speelde voor Lensky in ieder geval geen enkele rol in zijn besluitvorming. "Ik wist eigenlijk niet eens dat er met De Guzman al een Canadees bij Feyenoord speelde", lacht hij.
en met een b-team nog wel ....quote:
lensky kende de guzman nogeensquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:11 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en met een b-team nog wel ....![]()
zag er goed uit , trouwens,...
Sterke gozer dieLensky
![]()
snap wel waarom ie niet bij Celtic wilde blijven ,
waarom die gasten nog een middenveld opstellen vraag je je af ...![]()
al die zeppelins richting de spitsen...
daar kom je als middenvelder ech nie in het spel voor..
Alsof heel Canada De Guzman kentquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lensky kende de guzman nogeens![]()
tja dacht eigenlijk dat de guzman van 13-18 wel oefeninterlands speelde met canada maar dat is natuurlijk niet zoquote:
Volgens mij is Jona een vrij onbekende in zijn land.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Als Canadeese voetballer ken je andere Canadeese voetballers wel lijkt me. Zeker als ze in hetzelfde land/ zelfde club spelen als waar jij heen gaat.
Ik betrapte hem ook op een paar knullige fouten. Maar goed, ik heb het sowieso al niet op al die Brazilianen bij Feyenoord.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Koeman was tevreden over die Adelberto of zoiets.....![]()
Die gozer kan heel niet opbouwen man. Telkens de lange bal waar hij zijn medespelers mee in de problemen bracht.
zeker weer gelazer, anders losquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer gaat 020 uit in de verkoop dan? De wedstrijd is al over 3 weken.
Dan kom jij naast mij zitten, laptop erbij en dan in-play weddenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zeker weer gelazer, anders los![]()
hehe, maar alleen dit is er nog losquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:53 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dan kom jij naast mij zitten, laptop erbij en dan in-play wedden![]()
Haha al die pagina's vol met Turkse reacties.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:06 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=o7vN2ZICBYE&eurl=
doelpunt van Pi-air![]()
Zit er ook al op te wachten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer gaat 020 uit in de verkoop dan? De wedstrijd is al over 3 weken.
Wie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mitchel Schet, een talent om rekening mee te houden?
Voor de liefhebbersquote:Competitie: ajax - Feyenoord
Datum: zondag 04 februari 2007
Tijd: 12.30u
Stadion: arena, amsterdam
Prijzen: ¤ 33,00
Vervoer: Treincombi
Verkoop: FDC vanaf woensdag 17 januari 2007, 09:00 uur
FGC vanaf zaterdag 20 januari 2007, 09:00 uur
FSC vanaf zaterdag 27 januari 2007, 09:00 uur
Die Spits die 2 jaar geleden op 17 jarige leeftijd van FC Utrecht overkwam. Had een paar aardige acties, speelde rechtsbuiten geloof ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef zevenkamp het volgende:
Wie?
Word mijn eerste keer ajax - Feyenoord in de Arena. Maak ik een beetje kans met mijn silvercard? Of word het slapen in een slaapzaak bij de sigarenboer?quote:
beste is dag van te voren wegleggen,quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Word mijn eerste keer ajax - Feyenoord in de Arena. Maak ik een beetje kans met mijn silvercard? Of word het slapen in een slaapzaak bij de sigarenboer?![]()
Als je 1ste man bent en die vent achter de balie hebt er verstand van dat, ben je zeker van kaarten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Word mijn eerste keer ajax - Feyenoord in de Arena. Maak ik een beetje kans met mijn silvercard? Of word het slapen in een slaapzaak bij de sigarenboer?![]()
Hij heeft uiteraard ook nog een oudere broer en is misschien wel een van hun grootste talentenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij is Jona een vrij onbekende in zijn land.
Mede omdat hij nog nooit een interland/ jeugdinterland voor Canada heeft gespeeld.
En dan zul je, misschien, inderdaad rond het tekenen van het contract je eerste stage bij een club horen dat er een andere Canadees bij Feijenoord speelt.
Wat heb die oudere broer ermee te maken?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:33 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Hij heeft uiteraard ook nog een oudere broer en is misschien wel een van hun grootste talenten![]()
Gister had je andere plannen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zeker weer gelazer, anders los![]()
appel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:57 schreef PyTh het volgende:
Waar is CM eigenlijk gebleven?
quote:De Telegraaf meldt dat FC Twente en NEC zijn afgehaakt voor de diensten van Lorenzo Davids na het horen van de transfersom die Feyenoord vraagt voor de middenvelder. Die zou 300.00 euro bedragen. Ze vinden dat veel te veel voor een speler die pas een keer in de hoofdmacht speelde. Afgaande op dat bericht in De Telegraaf lijkt het erop dat Davids verkocht mag worden en er niet eens gesproken wordt over verhuur.
quote:
snap er ook helemaal niets vanquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:43 schreef Maikalo het volgende:
[..]
. Echt om te huilen dat beleid om talentvolle middenvelders te verkopen
![]()
nee, aanvoerder tochquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
snap er ook helemaal niets van
voetbalt ie zo slecht in het 2e dan?
Verhuur, knurft.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:43 schreef Maikalo het volgende:
[..]
. Echt om te huilen dat beleid om talentvolle middenvelders te verkopen
![]()
Goh, heerlijk uit z'n verband geruktquote:
Man man man... Die gozer kan heel niet opbouwen. Optieven met de technische staf + Koemanquote:Dit geeft ons niveau op dit moment aan....
Feyenoord heeft een optie genomen op proefspeler Adalberto. In de voorbije dagen liet de Braziliaanse verdediger tijdens het Turkse trainingskamp een goede indruk achter op de Rotterdamse technische staf.
Zo mocht hij zijn kunsten vertonen tijdens het oefenduel met Galatasaray. Dit deed hij dermate goed, dat hij na afloop door trainer Erwin Koeman geprezen werd als 'type slager, die doet wat hij moet doen'. De optie op de 20-jarige Adalberto loopt tot de zomer van 2007. Zijn huidige werkgever is América Belo Horizonte. Deze Braziliaanse club werkte tot voor kort samen met Feyenoord.
Ook op Adalberto's landgenoot Jatai, die meetrainde met de A1 van de club uit de havenstad, is er een optie tot overname. Vleugelspits Cadu, eveneens op stage, mag onverrichter zake huiswaarts keren.
Erwin Koeman en de technische staf hebben ook niet veel meer van hem gezien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Je hebt hem 1 keer in een zomeravond hotseknotse potje gezien man.
Doet Chris Woerts tegenwoordig de trainingen dan ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:50 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Erwin Koeman en de technische staf hebben ook niet veel meer van hem gezien.
Trainingen zeggen niet alles. Je ziet pas echt hoe iemand zich staande houdt als er druk op hem staat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:41 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Doet Chris Woerts tegenwoordig de trainingen dan ?![]()
of trainen ze met het licht uit ?
Mag aannemen dat die jongen op de training wel laat zien wat ie kan ..
ok, laten we hem eerst meedoen in tegen Spurs en dan beslissen of ie een contract krijgtquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Trainingen zeggen niet alles. Je ziet pas echt hoe iemand zich staande houdt als er druk op hem staat.
Das dan wel weer een erg extreme vuurdoop.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:37 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ok, laten we hem eerst meedoen in tegen Spurs en dan beslissen of ie een contract krijgt
We hebben alleen spelers nodig die dat niveau aan kunnen. We hebben versterkingen nodig, geen spelers voor de breedte. Als we al spelers gaan halen die het af leggen tegen de Spurs, dan zinken we wel erg diep. Wij moeten op het niveau Spurs zitten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:46 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Das dan wel weer een erg extreme vuurdoop..
Leonard is al weg geloof ik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:47 schreef koningdavid het volgende:
Vanavond maar even kijken wat jullie ervan bakken.![]()
Het zou fijn zijn als jullie Leonard kunnen opstellen en dat hij even Diego, Klose en Frings doormidden schopt.![]()
dit meen ik niet natuurlijk he, ik ben christen jeweettoch.
niet nodigquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
gristen
Mee eens. Als je je tegen de Spurs niet redt, hoor je ook niet bij Feyenoord thuis. Maar om een stagaire van 20 (incl. aanpassingsproblemen) te testen op zo'n niveau is ook wel weer iets té.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
We hebben alleen spelers nodig die dat niveau aan kunnen. We hebben versterkingen nodig, geen spelers voor de breedte. Als we al spelers gaan halen die het af leggen tegen de Spurs, dan zinken we wel erg diep. Wij moeten op het niveau Spurs zitten.
Vanavond weer een kans om hem te zien tegen leuke spelers. Maar hij zal wel weer 99 van de 100 ballen inleveren omdat hij niet normaal spelers inspeeld, maar ze lukraak naar voren knaltquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:51 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Mee eens. Als je je tegen de Spurs niet redt, hoor je ook niet bij Feyenoord thuis. Maar om een stagaire van 20 (incl. aanpassingsproblemen) te testen op zo'n niveau is ook wel weer iets té.
niet nodig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het wordt wel een obsessie voor jou he langzamerhand.
ik ben er zelfs op klaargekomenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het wordt wel een obsessie voor jou he langzamerhand?
Ja ik snap dat ook niet hoor.... Net als met Saidi. Eerst is het onze beste verdediger, daarna wordt hij verhuurd, dan mag hij vertrekken, en dan mag hij opeens weer blijven, en nu mag hij weer weg.......quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:56 schreef Barney.Stinson het volgende:
Overigens vraag ik me af tot in hoeverre er nog geluisterd wordt naar Wim Jansen, die Bahia wou weghebben, omdat ie vond dat ie niet op kon bouwen.
Vervolgens krijgt Bahia een contractverlenging en wordt er nóg een houthakker bijgehaald..
je begint er zelf overquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het wordt wel een obsessie voor jou he langzamerhand?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:59 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet hoor.... Net als met Saidi. Eerst is het onze beste verdediger, daarna wordt hij verhuurd, dan mag hij vertrekken, en dan mag hij opeens weer blijven, en nu mag hij weer weg.......
zal dit een gristenhond zijn ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Sinds wanneer mag het woord "Gristenhond" niet meer worden gebruikt?????
Oja, Saidi moet verkocht worden anders hebben we geen geld om het salaris van een transfervrije speler te betalenquote:Ruimte voor transfervrije speler bij verkoop Saidi
In het Algemeen Dagblad meldt Peter Bosz dat Feyenoord bij de verkoop van de 'relatief dure' Saidi ruimte krijgt op de salarisbalans. 'Maar zijn vervanger moet dan wel een transfervrije speler zijn.'
Dat zou Adalberto kunnen worden. 'Je hoopt een iets oudere speler met meer status te vinden, maar het zou kunnen dat Adalberto deze maand de enige haalbare optie blijkt voor de plek van Saidi.'
die gozer jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:57 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Oja, Saidi moet verkocht worden anders hebben we geen geld om het salaris van een transfervrije speler te betalen![]()
![]()
![]()
Tyfus Bosz opzouten![]()
Bosz en Jansen kopen verkeerde spelers. Als ze nou het geld van Charisteas, Buijs en Tiendalli in de portemonnee hadden gehouden dan hadden we in de winterstop een echte spits kunnen halen. Nu krijgen we een of andere Braziliaanse slager die niets anders kan als een bal naar voren schoppenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:02 schreef TerroRobbie het volgende:
wat kan bosz eraan doen dat er geen geld is?
Bosz en Jansen zijn zowiezo lachertjes bij Feyenoord. Je hebt er echt helemaal niets aan. Tiendalli zeg die zit voornamelijk de bank warm te houden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:06 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Bosz en Jansen kopen verkeerde spelers. Als ze nou het geld van Charisteas, Buijs en Tiendalli in de portemonnee hadden gehouden dan hadden we in de winterstop een echte spits kunnen halen. Nu krijgen we een of andere Braziliaanse slager die niets anders kan als een bal naar voren schoppenNee dat zal onze redder wel worden
![]()
Er is trouwens nu toch ook zo'n linksback van Sedan naar Lyon gegaan. Ik dacht dat Jansen een tijd in Frankrijk was wezen scouten? Of heeft hij daar lekker in zijn zomerhuisje gezeten?
Word weer tijd dat de Kuip vol gaat hangen met spandoeken![]()
Hier sluit ik me voor 100 % bij aan. Een beetje kansloos hoe er op KoningDavid gereageerd wordt hier, zo doe je in groep 8 tegen elkaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:02 schreef Tomasso het volgende:
De tering, flikker toch op met die ongelooflijke triest "discussie" over christenen. Laat elkaar lekker in z'n waarde, ben je het er niet mee eens, negeer elkaar.
Kinders...
Dat vind ik ook niet erg. Maar ik vind het wel erg dat we voor Saidi zo'n Braziliaan gaan gaan halen die de motoriek heeft van een mongool. Weer zo'n speler die de bank warm gaat houden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:32 schreef Staanplaats het volgende:
Dat Saidi weggaat kan ik geen traan om laten, heeft nooit echt kunnen overtuigen op een paar wedstrijden in het begin na. HIj drukt ook teveel op te begroting.
Gast, je hebt hem pas 1 keer 90 minuten met een half oog gezien...quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet erg. Maar ik vind het wel erg dat we voor Saidi zo'n Braziliaan gaan gaan halen die de motoriek heeft van een mongool. Weer zo'n speler die de bank warm gaat houden.
Moet je het stuk nog eens lezen. Als ze geen speler met ervaring transfervrij kunnen contracteren dan nemen ze die Adalberto. Dus met andere woorden, die Adalberto komt naar Feyenoord. Want welke ervare speler met ervaring en een toegevoegde waarde komt in de winterstop nou transfervrij naar Feyenoord?
In 90 minuten kun je wel het verschil zien tussen een Prof en amateur die 5de klasse zondag voetbalt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gast, je hebt hem pas 1 keer 90 minuten met een half oog gezien...
iig Kolkkaquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand de opstelling al ?
quote:Feyenoord @ home
Tickets are now on sale to Season Ticket holders and Club Members for the home leg of our Round of 32 tie against Feyenoord. The Guest Day follows on Monday, January 15 - subject to availability - with remaining tickets going on General Sale on Tuesday, January 16.
Spurs Ticketline 0870 420 5000
Book on-line by CLICKING HERE
In person: Park Lane Ticket Office between 9.30am – 5.00pm
Eurosportquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:20 schreef Vakkie_W het volgende:
Opstelling?
Wij zijn Christenen thuis. Wij hebben alleen Ned 1,2 en 3.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Eurosport
Eurosport - Eurosport - Eurosport - Eurosport
Eurosport - Eurosport
Eensch...quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:02 schreef Tomasso het volgende:
De tering, flikker toch op met die ongelooflijke triest "discussie" over christenen. Laat elkaar lekker in z'n waarde, ben je het er niet mee eens, negeer elkaar.
Kinders...
- Doe normaal -quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Eurosport
Eurosport - Eurosport
nok der nou es mee, kinderachtig kutkindquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:25 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wij zijn Christenen thuis. Wij hebben alleen Ned 1,2 en 3.
Zeg doe eens rustigquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:32 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Eensch...
-
David is een soort Ali B; knuffeljood
Begreep dat jij dan in Engeland al zit?quote:
+2quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:35 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Begreep dat jij dan in Engeland al zit?
Kan ik bij jou een keertje of 9 reserven?![]()
Dat zal Koeman wel als argument geven om hem toch een contract te geven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:42 schreef ruud_fr het volgende:
die voetbalt alleen om geen fouten te maken
vond dat vallen op de bal wel komischquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nee Vlaar
Albaberto![]()
Zn naam alleen al![]()
Koeman sowieso niet. Dus nokken samen met Bosz, Jansen Beukers en Lipponenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:49 schreef Staanplaats het volgende:
Vrees dat geen enkele trainer deze ploeg veel beter laat voetballen..
maar alleen als Saidi een andere club zou vinden, anders zou Beckham's salaris niet betaald kunnen wordenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Wel kut dat Beckham voor de US kiest, Bosz schijnt hem benaderd te hebben....
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Wel kut dat Beckham voor de US kiest, Bosz schijnt hem benaderd te hebben....
Klopy! Nu schijnt Bosz z'n vrouw nog aan hebben geboden bij becks, maar die aanbieding werd lachend van tafel geveegd!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:10 schreef ruud_fr het volgende:
maar alleen als Saidi een andere club zou vinden, anders zou Beckham's salaris niet betaald kunnen worden
neen, het dubbelequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:12 schreef Barney.Stinson het volgende:
Nog steeds 0-1?
Feyenoord kennnende krijgt hij een contract.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:15 schreef Barney.Stinson het volgende:
Dan kan die Aldinges ook weer vertrekken dus.
Dan zie jij wat anders op TV dan dat ik wekelijks in de Kuip ziequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:27 schreef denthemen het volgende:
Waarom nu opeens zo depri over dit team? Ze doen het vrij goed de laatste weken en nu staan ze tegen een zéér goed team 2-0 achter, terwijl ze nog redelijk hebben meegevoetbalt, en nu meteen net doen of er heel slecht gespeeld word?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:27 schreef denthemen het volgende:
Waarom nu opeens zo depri over dit team? Ze doen het vrij goed de laatste weken
quote:en nu staan ze tegen een zéér goed team 2-0 achter, terwijl ze nog redelijk hebben meegevoetbalt, en nu meteen net doen of er heel slecht gespeeld word?
Dit is nog steeds niet het niveau wat Feyenoord moet nastreven, alweer 2 tegengoals...quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:27 schreef denthemen het volgende:
Waarom nu opeens zo depri over dit team? Ze doen het vrij goed de laatste weken en nu staan ze tegen een zéér goed team 2-0 achter, terwijl ze nog redelijk hebben meegevoetbalt, en nu meteen net doen of er heel slecht gespeeld word?
Is waar ook; dit is z'n ouwe cluppie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Kijk eens aan. Chari neemt wraak.
Vind je het heel gek als je in de spits staat..quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:46 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Hij scoort tenminste nog, kan je van de rest niet zeggen.
Pffffffff....quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik "juich" om die goal, niet om Griek
hij is zwangerquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef ruud_fr het volgende:
had je wat lucht over?
Tegenstrijdige opmerking met je ondertitel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Scorebordjournalistiek.
Werder speelde geen geweldige wedstrijd nee. Ze deden nauwelijks de moeite om veel energie te verspelen aan deze wedstrijd, en toch waren ze 2 klassen beter. Heb je het uberhaupt wel gezien?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat wil jij dan zeggen? Dat Werder een geweldige wedstrijd speelde en Feyenoord overklaste?
Moet ik je toch een keer gelijk geven. De 0-4 was maar een heel magere afspiegeling. Maar dat kun je je vast nog herinneren, of nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tegenstrijdige opmerking met je ondertitel.![]()
Goed zo persoon.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet ik je toch een keer gelijk geven.
quote:Feyenoord heeft geen beslag kunnen leggen op de zesde editie van de Efes Cup. De Rotterdamse ploeg ging in de finale met 2-1 ten onder tegen Werder Bremen. De Duitsers wonnen hun eerste wedstrijd van het Turkse wintertoernooi al van Besiktas met 4-0 en bleken ook nu uiterst effectief.
In de 43e minuut bracht de Braziliaanse verdediger Naldo de Noord-Duitse ploeg op voorsprong door raak te koppen uit een vrije trap van Torsten Frings. Drie minuten na rust verdubbelde Jurica Vranjes de score, door een voorzet van Miroslav Klose binnen te schieten. Pas vijf minuten voor tijd kon de Rotterdamse ploeg iets terugdoen. Nicky Hofs ging goed door en bracht Angelos Charisteas (foto) in stelling. De Griek omspeelde doelman Andreas Reinke simpel en tikte binnen. Hofs kreeg nog een gele kaart na een elleboogstoot.
De Braziliaanse tester Adalberto maakte de negentig minuten vol. Hij begon als rechtsback en schoof later door naar het centrum, toen Feyenoord op een driemansverdediging overschakelde. De andere Braziliaanse stagiair, Cadu, kwam niet in actie. Beide Zuid-Amerikanen keren nu weer terug naar hun vaderland. Ze krijgen voorlopig geen contract, maar Feyenoord blijft het duo wel volgen.
nou nouquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mooi optyfen met die kut Brazilianen. Laat ze lekker autoramen schoonlikken voor een potje lijm.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef Steve_I. het volgende:
-
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mooi optyfen met die kut Brazilianen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mooi optyfen met die kut Brazilianen. Laat ze lekker autoramen schoonlikken voor een potje lijm.
Ze hadden die Brazilianen gewoon een keer moeten kopenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Maar Brazilianen en Feyenoord samen zijn nooit een succes gebleken.
Inderdaad waarom Davids verhuren en een Slager overwegen......Had Davids die minuten laten maken. Maarja zo gaat het op Zuid wel vaker. Eigen jeugd verrekt op de bank/tribune/woudestijn of ergens anders en er speelt voor een vermogen aan waardeloze buitenlanders in het eerse.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Laat meer eigen talent doorstromen in plaats van geld uit te geven aan die halfbakken spelers uit het buitenland. Scouts? Dat stelletje onbenullen ligt de ganse dag met een caipirinha op het Copacabana strand te scouten. De eerste de beste Braziliaan die met een strandbal voorbij huppelt wordt uitgenodigd voor een proefstage.
Het liefst ook van buiten de EU , want dan zijn ze lekker duur ...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Inderdaad waarom Davids verhuren en een Slager overwegen......Had Davids die minuten laten maken. Maarja zo gaat het op Zuid wel vaker. Eigen jeugd verrekt op de bank/tribune/woudestijn of ergens anders en er speelt voor een vermogen aan waardeloze buitenlanders in het eerse.
Onbenullige opmerkingen altijd hey...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze hadden die Brazilianen gewoon een keer moeten kopen
Adriano, Fred
inderdaad , want Fred was al (gedeeltelijk) gekocht.... en Adriano .. tja ....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Onbenullige opmerkingen altijd hey...
quote:
Wat zeggie?
The Sun komt vandaag met een verklaring voor de vele misverstanden tussen spelers in het veld. Geluidsniveau's worden door spelers op Fratton Park, Old Trafford en Anfield Road regelmatig hoger dan 90 decibel ervaren. Dit betekent dat spelers volgens de ARBO-regels met gehoorbeschermers het veld dienen te betreden.
Dit verklaart direct het succes van PSV. In het Philips Stadion is het doorgaans zo stil dat spelers geen enkel risico lopen op gehoorbeschadiging en elkaar dus prima kunnen verstaan.
Wellicht is dit voor Chris Woerts een gat in de markt; Feyenoord-gehoorbeschermers toevoegen aan de merchandising. Of is dit nogal plattelands gedacht en laten we Peter Houtman voortaan vragen om 'quite please'?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:24 schreef Luni het volgende:
binnen tien jaar
quote:Maar de tempel aan de Maas (van 1937) kan eigenlijk niet goed meer mee
quote:Houston is in beeld vanwege het schuifdak dat over de hele lengte van het veld open kan.
die is er voor jan lulquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:51 schreef Keltie het volgende:
Ik zeg handvest? iemand?
De buitenkant van het Emirates Stadium, de binnenkant van de Alianz Arena en het dak van dat anders stadionquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:50 schreef Maikalo het volgende:
Reliant Stadium
Allianz Arena
Emirates Stadium
Dus het moet een kruising tussen die drie worden![]()
Er wordt alleen verkocht aan mensen die al in hun database staan, officieel iig. Ik reken nergens op en sowieso zijn ze al minimaal 40pond, maar ik zal ze volgende week eens bellen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:35 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Begreep dat jij dan in Engeland al zit?
Kan ik bij jou een keertje of 9 reserven?![]()
maar ze wouden een kuip maken met 3 ringenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:50 schreef Maikalo het volgende:
Reliant Stadium
Allianz Arena
Emirates Stadium
Dus het moet een kruising tussen die drie worden![]()
quote:Blackburn wacht nog even met Boussaboun
Foto: Orangepictures12 januari 2007, 15:43
Door: Roy van den Berghe
Blackburn Rovers-coach Mark Hughes heeft aan Sporting Life aangegeven dat hij nog geen beslissing heeft genomen over het wel of niet aantrekken van Ali Boussaboun. De aanvaller is momenteel op proef bij de Engelse club.
Hughes kwam de spits van Feyenoord op het oog in de onderlinge ontmoeting in het kader van de UEFA Cup. "Hij maakte indruk op ons toen we tegen Feyenoord speelden en we hebben hem vervolgens een aantal maal bekeken."
"Hij is snel en heeft een positief effect op het spel, met name in het laatste deel. Maar het is nog te vroeg om al een beslissing te kunnen nemen of we hem een aanbieding willen doen", aldus Hughes, die zelf wel erg gecharmeerd lijkt te zijn van de Marokkaan.
Bron : Voetbalprimeur.nlquote:Koeman: "Ajax kan borst nat maken"
Foto: Orangepictures12 januari 2007, 10:51
Door: Jelmer van der Dussen
Ajax gaat het volgens Feyenoord-trainer Erwin Koeman niet makkelijk krijgen in het UEFA Cup duel met Werder Bremen. De Rotterdammers verloren donderdagavond de finale van de Efes Cup met 2-1 van de Herbstmeister uit Duitsland.
Na afloop van de laatste wedstrijd op trainingskamp in Turkije sprak Koeman niets dan goeds over de Duitse ploeg. "Werder Bremen is Duitse top en Europese subtop", vertelt Koeman in het AD. "Op voorhand wisten we dat Werder in principe beter is dan Feyenoord. Ik kan dan ook wel leven met de manier waarop dit duel verliep."
De oefenmeester verwacht dat Ajax, de tegenstander van Werder Bremen in het UEFA-Cup toernooi, het dan ook erg lastig gaat krijgen. "Ajax kan zijn borst nat maken. Zij krijgen een hele kluif aan dit Werder."
is toch ook zoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
Bron : Voetbalprimeur.nl
Wint Pi-Air toch nog een prijs dit seizoenquote:Pi-Air wint prijs mooiste goal EFES Cup
Foto: Orangepictures12 januari 2007, 17:19
Door: Andy Vinkenborg
Pierre van Hooijdonk heeft toch nog een bokaal overgehouden aan de EFES Cup. De Feyenoorder schoot tegen Galatasaray ongeveer vanaf de middenlijn op doel. Zijn afstandspoeier bleek trefzeker én de mooiste van het Turkse toernooi.
Feyenoord verbleef de afgelopen dagen in het Turkse Belek om daar mee te spelen in een toernooi met Werder Bremen, Galatasaray en Besiktas. De Rotterdammers ontmoetten Galatasaray in de eerste wedstrijd en zegevierden met 2-1. Pi-Air schoot de bal vanaf de middencirkel in het doel van de te ver voor zijn lijn staande keeper Mondragon. Zijn afstandsschot werd uiteindelijk uitgeroepen tot de mooiste goal van het toernooi.
Feyenoord strandde uiteindelijk in de finale van het vriendschappelijk tornooi. Werder Bremen bleek daarin met 2-1 te sterk voor de Stadionclub.
heeft koeman na die goal gevraagd zeker om die prijs in het leven te roepenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wint Pi-Air toch nog een prijs dit seizoen![]()
Wat een prijs. Daar doe je het als voetballer uiteindelijk voor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die vraagt meteen een paar euro opslag.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:03 schreef renz0r het volgende:
Alhoewel het uiterlijk van de emirates en een binnenkant als die van allianz niet eens zo slecht idee is!
Neen. Een nieuw stadion is bij voorbaat al kut, al ziet het eruit zoals iedereen wil dat het eruit ziet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:03 schreef renz0r het volgende:
Nieuwe kuip is best, zolang het maar een echt voetbalstadion a la de huidige kuip wordt. Persoonlijk lijkt me een stijl als een emirates stadion van Arsenal mooi.
Geen bak als Allianz of Houston
Alhoewel het uiterlijk van de emirates en een binnenkant als die van allianz niet eens zo slecht idee is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
Dus GEEN uitschuifbaar veld a la gelredome en GEEN puur kunstgras.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:09 schreef renz0r het volgende:
Jup, zolang het maar voetbal ademt en eruit ziet als een echt voetbalstadion. Niet als een multifunctioneel stadion zoals de Arena, Allianz etc.
Daar zie ik geen voetbalstadion in, maar als een evenementenhal / stadion.
De kuip en Emirates zien er uit als echte voetbalstadion, dat soort stadions ademen voetbal door het klassieke doch moderne uiterlijk.
Zo hoort het zijn, zo ja, dan vind ik een nieuwe kuip geen enkel probleem!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neen. Een nieuw stadion is bij voorbaat al kut, al ziet het eruit zoals iedereen wil dat het eruit ziet.
Nieuw stadionGoede reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Stelletje conservatievelingen hier.
This post is gonna be legendary!
Denk dat die meeste mensen gewoon bang zijn dat we zon multifunctioneel gedrocht krijgen als dat jodeding..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:51 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Goede reactie.. Stelletje conservatievelingen hier.
Vind je het gek met al die verhalen die je hoort. Als ik het woord "dak" alleen al hoor krijg ik al de rillingenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:20 schreef Barney.Stinson het volgende:
Dat kan ik me goed voorstellen maar iedereen gaat van het slechtste uit.
En dat is niet gek ook, want "why change a winning team" --> Beter dan de Kuip zit er niet in, zeker niet als ik dingen lees met een dakquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:20 schreef Barney.Stinson het volgende:
Dat kan ik me goed voorstellen maar iedereen gaat van het slechtste uit.
de Kuip is commercieel niet meer interessant.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:24 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
En dat is niet gek ook, want "why change a winning team" --> Beter dan de Kuip zit er niet in, zeker niet als ik dingen lees met een dakOptyfte!
quote:De Kuip voor 300 miljoen naar de ’overkant'
Door GERT ONNINK
ROTTERDAM - De Kuip gaat naar de overkant. Binnen tien jaar moet Feyenoord een nieuw mega-stadion hebben...
De Kuip. ARCHIEFFOTO PIM RASaan de andere zijde van de Marathonweg in Rotterdam-Zuid. Met het complex, op te leveren in 2016, wil de club weer terug naar de internationale top.
De kosten van de nieuwe Kuip (met plaats voor 60.000 tot 70.000 toeschouwers) worden geschat op 300 miljoen euro. Dat geld moet worden opgebracht door Feyenoord zelf, maar de club kan niet zonder steun van de gemeente, het bedrijfsleven en mogelijk ook van het rijk.
De Rotterdamse wethouder Lucas Bolsius van financiën en sportzaken kent de ambitieuze plannen, waarover deze krant gisteren al berichtte. Maar veel wil de CDA-bestuurder er niet over zeggen. ,,We zijn in gesprek met de betrokken partijen. Over de financiering doen we geen uitspraken, laat hij via zijn woordvoerder weten.
PvdA-raadslid Richard Moti zegt in een reactie eerst een goede onderbouwing van de plannen te willen zien. ,,Is een nieuwe Kuip echt nodig? De grootste partij van Rotterdam is bereid subsidie te geven, maar de socialist blijft vaag over de hoogte van een eventuele bijdrage. ,,We willen de Kuip steunen om internationaal te blijven meetellen. Ook omdat de stad nu popconcerten mist. De gemeente Amsterdam heeft de Arena destijds ook flink ondersteund.
Volgens Moti is er Rotterdam geld beschikbaar na de verkoop van het afvalconcern AVR (één miljard euro). Een derde deel van de nieuwbouwkosten, honderd miljoen, bijleggen vindt de PvdA-man wel veel geld. ,,Daar kun je ook tien ijsbanen van aanleggen. Of een wielerbaan. Dat moeten we dus nog bekijken.
Oppostiepartij Leefbaar Rotterdam laat weten in principe tegen subsidie te zijn. ,,Maar als we de Kuip steunen, dan wordt dat een renteloze lening net zoals we bij Sparta hebben gedaan, zegt Ronald Buijt. ,,Een eventuele bijdrage mag zeker niet ten koste gaan van het sportbudget en de amateursport. Die hebben het al zo moeilijk.
SP-voorman Theo Cornelissen vindt dat een nieuwe Kuip een gemeentelijke bijdrage verdient. ,,Want zon stadion wordt toch van alle Rotterdammers. En er moeten ook wegen en openbaar vervoer komen en we willen er popconcerten en andere evenementen houden.
Maar meebetalen houdt volgens de SPer ook in dat de gemeente eisen kan stellen en zal meedelen in eventuele winsten. Volgens Cornelissen zou een subsidie uit het gemeentelijke investeringsfonds kunnen komen. ,,De gemeente is al eigenaar van het Sparta-stadion, Ahoy en het Nieuwe Luxor. Dan zou de Kuip ook kunnen. Het raadslid vraagt zich af of 2016 niet wat snel is. ,,Is het stadion dan al versleten?
Het is de bedoeling dat er in 2010 een besluit wordt genomen over de nieuwe Kuip. ,,Gelukkig hebben we nog een paar jaar de tijd om goed na te denken, zegt PvdA-woordvoerder Moti.
quote:
Dat mag ik hopen van wel ja. Een dak zal er sowieso op komen, want anders word het stadion niet rendabel... Helaas.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:40 schreef VoreG het volgende:
Als ze een nieuw stadion gaan bouwen zou dat toch wel in de stijl van de Kuip zijn? Al heb je natuurlijk altijd ijverige architecten die een 'briljante' ingeving hebben
Alianz Arenaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:40 schreef VoreG het volgende:
Als ze een nieuw stadion gaan bouwen zou dat toch wel in de stijl van de Kuip zijn? Al heb je natuurlijk altijd ijverige architecten die een 'briljante' ingeving hebben
Daar heb je wel een puntquote:Denken ze nou echt dat er 70.000 man zijn die graag komen kijken naar geweldige topspelers als Tiendalli, Kolkka en Buijs? .
idd. de prijzen zijn k*t [x was 24 euroquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:36 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat een mongolen zeg. Vandaag een kaart gehaald voor Tottenham. 31 euro voor op vak W1![]()
nog kaart voor nac-feyenoord gehaald?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:36 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat een mongolen zeg. Vandaag een kaart gehaald voor Tottenham. 31 euro voor op vak W1![]()
Die zullen er over 10 jaar nog spelen joh.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:00 schreef Barney.Stinson het volgende:
Denken ze nou echt dat er 70.000 man zijn die graag komen kijken naar geweldige topspelers als Tiendalli, Kolkka en Buijs?.
Ik Bel me zus wel effe, volgens mij gaat m'n neefje en z'n pa niet, kan ik gratis op Z zitten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:03 schreef Happel het volgende:
Ik wacht wel met het halen van een kaart tot na de uitspraak van de UEFA volgende week.
Daarom staat er ook als, ik bedoel van dat niveau.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Die zullen er over 10 jaar nog spelen joh.
Lijkt me toch wel dat je je geld terugkrijgt als Feyenoord er alsnog uitgekickt wordt? Met hotel e.d. kun je idd wel beter even wachten ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:03 schreef Happel het volgende:
Ik wacht wel met het halen van een kaart tot na de uitspraak van de UEFA volgende week.
...het gaat hier over de wedstrijd in Rotterdam barry.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:31 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel dat je je geld terugkrijgt als Feyenoord er alsnog uitgekickt wordt? Met hotel e.d. kun je idd wel beter even wachten ja.
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:08 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
...het gaat hier over de wedstrijd in Rotterdam barry.
En inderdaad, tyfus duur die kaarten, voor dat geld wil ik wel 200 yids op vak W hebben ook![]()
bosz met zn contactenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:18 schreef Kadoc het volgende:
Beckham huren.
quote:Competitie: Nac Breda - Feyenoord
Datum: zondag 21 januari 2007
Tijd: 12.30u
Stadion: MyCom Stadion, Breda
Prijzen: ¤ 23,75
Vervoer: Combi: Opstapplaatsen: Breda: code 470, Rotterdam: code 944, Utrecht: code 444
Verkoop: Uitverkocht
maakt niet uit, knuppels verkopen ze overalquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:00 schreef Knoekie het volgende:
Godverdomme, kom er net achter dat ik tijdens ajax - FEYENOORD in Oostenrijk zit, en nog met een Ajax kliek ook
Dat was een van de weinige goede dingen van Jorien van den Herik. Lekker tegen de KNVB aanschoppen.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Krijgen we dit jaar geen nieuwjaars toespraak?
Waarom dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik verlang al weer naar van de Herik.
Kan je ze uitlachen als Feyenoord gewonnen heeftquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:00 schreef Knoekie het volgende:
Godverdomme, kom er net achter dat ik tijdens ajax - FEYENOORD in Oostenrijk zit, en nog met een Ajax kliek ook
Vorig jaar wel gedaanquote:Op zondag 14 januari 2007 12:55 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Kan je ze uitlachen als Feyenoord gewonnen heeft
Als je maar wat te kankeren hebt hequote:Op zondag 14 januari 2007 12:46 schreef Vakkie_W het volgende:
Heb nog minder vertrouwen in het zooitje wat er nu zit dan in van de Herik.
En waarop is dit gebaseerd?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:46 schreef Vakkie_W het volgende:
Heb nog minder vertrouwen in het zooitje wat er nu zit dan in van de Herik.
Het antwoord staat 1 post boven je:quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:40 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als je maar wat te kankeren hebt he![]()
Nee nepFeyenoorder. Het seizoen was geslaagd, want we hebben 2 keer van die joden gewonnen. Duh.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:42 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Beetje suf dit, de belangrijkere versie ervan verloren we kansloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee nepFeyenoorder. Het seizoen was geslaagd, want we hebben 2 keer van die joden gewonnen. Duh.In ieder geval wel een mening van een mongoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feijenoord Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |