Trainingen zeggen niet alles. Je ziet pas echt hoe iemand zich staande houdt als er druk op hem staat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:41 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Doet Chris Woerts tegenwoordig de trainingen dan ?![]()
of trainen ze met het licht uit ?
Mag aannemen dat die jongen op de training wel laat zien wat ie kan ..
ok, laten we hem eerst meedoen in tegen Spurs en dan beslissen of ie een contract krijgtquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Trainingen zeggen niet alles. Je ziet pas echt hoe iemand zich staande houdt als er druk op hem staat.
Das dan wel weer een erg extreme vuurdoop.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:37 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ok, laten we hem eerst meedoen in tegen Spurs en dan beslissen of ie een contract krijgt
We hebben alleen spelers nodig die dat niveau aan kunnen. We hebben versterkingen nodig, geen spelers voor de breedte. Als we al spelers gaan halen die het af leggen tegen de Spurs, dan zinken we wel erg diep. Wij moeten op het niveau Spurs zitten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:46 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Das dan wel weer een erg extreme vuurdoop..
Leonard is al weg geloof ik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:47 schreef koningdavid het volgende:
Vanavond maar even kijken wat jullie ervan bakken.![]()
Het zou fijn zijn als jullie Leonard kunnen opstellen en dat hij even Diego, Klose en Frings doormidden schopt.![]()
dit meen ik niet natuurlijk he, ik ben christen jeweettoch.
niet nodigquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
gristen
Mee eens. Als je je tegen de Spurs niet redt, hoor je ook niet bij Feyenoord thuis. Maar om een stagaire van 20 (incl. aanpassingsproblemen) te testen op zo'n niveau is ook wel weer iets té.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
We hebben alleen spelers nodig die dat niveau aan kunnen. We hebben versterkingen nodig, geen spelers voor de breedte. Als we al spelers gaan halen die het af leggen tegen de Spurs, dan zinken we wel erg diep. Wij moeten op het niveau Spurs zitten.
Vanavond weer een kans om hem te zien tegen leuke spelers. Maar hij zal wel weer 99 van de 100 ballen inleveren omdat hij niet normaal spelers inspeeld, maar ze lukraak naar voren knaltquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:51 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Mee eens. Als je je tegen de Spurs niet redt, hoor je ook niet bij Feyenoord thuis. Maar om een stagaire van 20 (incl. aanpassingsproblemen) te testen op zo'n niveau is ook wel weer iets té.
niet nodig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het wordt wel een obsessie voor jou he langzamerhand.
ik ben er zelfs op klaargekomenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het wordt wel een obsessie voor jou he langzamerhand?
Ja ik snap dat ook niet hoor.... Net als met Saidi. Eerst is het onze beste verdediger, daarna wordt hij verhuurd, dan mag hij vertrekken, en dan mag hij opeens weer blijven, en nu mag hij weer weg.......quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:56 schreef Barney.Stinson het volgende:
Overigens vraag ik me af tot in hoeverre er nog geluisterd wordt naar Wim Jansen, die Bahia wou weghebben, omdat ie vond dat ie niet op kon bouwen.
Vervolgens krijgt Bahia een contractverlenging en wordt er nóg een houthakker bijgehaald..
je begint er zelf overquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het wordt wel een obsessie voor jou he langzamerhand?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:59 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet hoor.... Net als met Saidi. Eerst is het onze beste verdediger, daarna wordt hij verhuurd, dan mag hij vertrekken, en dan mag hij opeens weer blijven, en nu mag hij weer weg.......
zal dit een gristenhond zijn ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Sinds wanneer mag het woord "Gristenhond" niet meer worden gebruikt?????
Oja, Saidi moet verkocht worden anders hebben we geen geld om het salaris van een transfervrije speler te betalenquote:Ruimte voor transfervrije speler bij verkoop Saidi
In het Algemeen Dagblad meldt Peter Bosz dat Feyenoord bij de verkoop van de 'relatief dure' Saidi ruimte krijgt op de salarisbalans. 'Maar zijn vervanger moet dan wel een transfervrije speler zijn.'
Dat zou Adalberto kunnen worden. 'Je hoopt een iets oudere speler met meer status te vinden, maar het zou kunnen dat Adalberto deze maand de enige haalbare optie blijkt voor de plek van Saidi.'
die gozer jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:57 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Oja, Saidi moet verkocht worden anders hebben we geen geld om het salaris van een transfervrije speler te betalen![]()
![]()
![]()
Tyfus Bosz opzouten![]()
Bosz en Jansen kopen verkeerde spelers. Als ze nou het geld van Charisteas, Buijs en Tiendalli in de portemonnee hadden gehouden dan hadden we in de winterstop een echte spits kunnen halen. Nu krijgen we een of andere Braziliaanse slager die niets anders kan als een bal naar voren schoppenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:02 schreef TerroRobbie het volgende:
wat kan bosz eraan doen dat er geen geld is?
Bosz en Jansen zijn zowiezo lachertjes bij Feyenoord. Je hebt er echt helemaal niets aan. Tiendalli zeg die zit voornamelijk de bank warm te houden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:06 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Bosz en Jansen kopen verkeerde spelers. Als ze nou het geld van Charisteas, Buijs en Tiendalli in de portemonnee hadden gehouden dan hadden we in de winterstop een echte spits kunnen halen. Nu krijgen we een of andere Braziliaanse slager die niets anders kan als een bal naar voren schoppenNee dat zal onze redder wel worden
![]()
Er is trouwens nu toch ook zo'n linksback van Sedan naar Lyon gegaan. Ik dacht dat Jansen een tijd in Frankrijk was wezen scouten? Of heeft hij daar lekker in zijn zomerhuisje gezeten?
Word weer tijd dat de Kuip vol gaat hangen met spandoeken![]()
Hier sluit ik me voor 100 % bij aan. Een beetje kansloos hoe er op KoningDavid gereageerd wordt hier, zo doe je in groep 8 tegen elkaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:02 schreef Tomasso het volgende:
De tering, flikker toch op met die ongelooflijke triest "discussie" over christenen. Laat elkaar lekker in z'n waarde, ben je het er niet mee eens, negeer elkaar.
Kinders...
Dat vind ik ook niet erg. Maar ik vind het wel erg dat we voor Saidi zo'n Braziliaan gaan gaan halen die de motoriek heeft van een mongool. Weer zo'n speler die de bank warm gaat houden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:32 schreef Staanplaats het volgende:
Dat Saidi weggaat kan ik geen traan om laten, heeft nooit echt kunnen overtuigen op een paar wedstrijden in het begin na. HIj drukt ook teveel op te begroting.
Gast, je hebt hem pas 1 keer 90 minuten met een half oog gezien...quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet erg. Maar ik vind het wel erg dat we voor Saidi zo'n Braziliaan gaan gaan halen die de motoriek heeft van een mongool. Weer zo'n speler die de bank warm gaat houden.
Moet je het stuk nog eens lezen. Als ze geen speler met ervaring transfervrij kunnen contracteren dan nemen ze die Adalberto. Dus met andere woorden, die Adalberto komt naar Feyenoord. Want welke ervare speler met ervaring en een toegevoegde waarde komt in de winterstop nou transfervrij naar Feyenoord?
In 90 minuten kun je wel het verschil zien tussen een Prof en amateur die 5de klasse zondag voetbalt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gast, je hebt hem pas 1 keer 90 minuten met een half oog gezien...
iig Kolkkaquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand de opstelling al ?
quote:Feyenoord @ home
Tickets are now on sale to Season Ticket holders and Club Members for the home leg of our Round of 32 tie against Feyenoord. The Guest Day follows on Monday, January 15 - subject to availability - with remaining tickets going on General Sale on Tuesday, January 16.
Spurs Ticketline 0870 420 5000
Book on-line by CLICKING HERE
In person: Park Lane Ticket Office between 9.30am – 5.00pm
Eurosportquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:20 schreef Vakkie_W het volgende:
Opstelling?
Wij zijn Christenen thuis. Wij hebben alleen Ned 1,2 en 3.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Eurosport
Eurosport - Eurosport - Eurosport - Eurosport
Eurosport - Eurosport
Eensch...quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:02 schreef Tomasso het volgende:
De tering, flikker toch op met die ongelooflijke triest "discussie" over christenen. Laat elkaar lekker in z'n waarde, ben je het er niet mee eens, negeer elkaar.
Kinders...
- Doe normaal -quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Eurosport
Eurosport - Eurosport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |