lensky kende de guzman nogeensquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:11 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en met een b-team nog wel ....![]()
zag er goed uit , trouwens,...
Sterke gozer dieLensky
![]()
snap wel waarom ie niet bij Celtic wilde blijven ,
waarom die gasten nog een middenveld opstellen vraag je je af ...![]()
al die zeppelins richting de spitsen...
daar kom je als middenvelder ech nie in het spel voor..
Alsof heel Canada De Guzman kentquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lensky kende de guzman nogeens![]()
tja dacht eigenlijk dat de guzman van 13-18 wel oefeninterlands speelde met canada maar dat is natuurlijk niet zoquote:
Volgens mij is Jona een vrij onbekende in zijn land.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Als Canadeese voetballer ken je andere Canadeese voetballers wel lijkt me. Zeker als ze in hetzelfde land/ zelfde club spelen als waar jij heen gaat.
Ik betrapte hem ook op een paar knullige fouten. Maar goed, ik heb het sowieso al niet op al die Brazilianen bij Feyenoord.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Koeman was tevreden over die Adelberto of zoiets.....![]()
Die gozer kan heel niet opbouwen man. Telkens de lange bal waar hij zijn medespelers mee in de problemen bracht.
zeker weer gelazer, anders losquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer gaat 020 uit in de verkoop dan? De wedstrijd is al over 3 weken.
Dan kom jij naast mij zitten, laptop erbij en dan in-play weddenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zeker weer gelazer, anders los![]()
hehe, maar alleen dit is er nog losquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:53 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dan kom jij naast mij zitten, laptop erbij en dan in-play wedden![]()
Haha al die pagina's vol met Turkse reacties.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:06 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=o7vN2ZICBYE&eurl=
doelpunt van Pi-air![]()
Zit er ook al op te wachten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer gaat 020 uit in de verkoop dan? De wedstrijd is al over 3 weken.
Wie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mitchel Schet, een talent om rekening mee te houden?
Voor de liefhebbersquote:Competitie: ajax - Feyenoord
Datum: zondag 04 februari 2007
Tijd: 12.30u
Stadion: arena, amsterdam
Prijzen: ¤ 33,00
Vervoer: Treincombi
Verkoop: FDC vanaf woensdag 17 januari 2007, 09:00 uur
FGC vanaf zaterdag 20 januari 2007, 09:00 uur
FSC vanaf zaterdag 27 januari 2007, 09:00 uur
Die Spits die 2 jaar geleden op 17 jarige leeftijd van FC Utrecht overkwam. Had een paar aardige acties, speelde rechtsbuiten geloof ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef zevenkamp het volgende:
Wie?
Word mijn eerste keer ajax - Feyenoord in de Arena. Maak ik een beetje kans met mijn silvercard? Of word het slapen in een slaapzaak bij de sigarenboer?quote:
beste is dag van te voren wegleggen,quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Word mijn eerste keer ajax - Feyenoord in de Arena. Maak ik een beetje kans met mijn silvercard? Of word het slapen in een slaapzaak bij de sigarenboer?![]()
Als je 1ste man bent en die vent achter de balie hebt er verstand van dat, ben je zeker van kaarten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Word mijn eerste keer ajax - Feyenoord in de Arena. Maak ik een beetje kans met mijn silvercard? Of word het slapen in een slaapzaak bij de sigarenboer?![]()
Hij heeft uiteraard ook nog een oudere broer en is misschien wel een van hun grootste talentenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij is Jona een vrij onbekende in zijn land.
Mede omdat hij nog nooit een interland/ jeugdinterland voor Canada heeft gespeeld.
En dan zul je, misschien, inderdaad rond het tekenen van het contract je eerste stage bij een club horen dat er een andere Canadees bij Feijenoord speelt.
Wat heb die oudere broer ermee te maken?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:33 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Hij heeft uiteraard ook nog een oudere broer en is misschien wel een van hun grootste talenten![]()
Gister had je andere plannen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zeker weer gelazer, anders los![]()
appel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:57 schreef PyTh het volgende:
Waar is CM eigenlijk gebleven?
quote:De Telegraaf meldt dat FC Twente en NEC zijn afgehaakt voor de diensten van Lorenzo Davids na het horen van de transfersom die Feyenoord vraagt voor de middenvelder. Die zou 300.00 euro bedragen. Ze vinden dat veel te veel voor een speler die pas een keer in de hoofdmacht speelde. Afgaande op dat bericht in De Telegraaf lijkt het erop dat Davids verkocht mag worden en er niet eens gesproken wordt over verhuur.
quote:
snap er ook helemaal niets vanquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:43 schreef Maikalo het volgende:
[..]
. Echt om te huilen dat beleid om talentvolle middenvelders te verkopen
![]()
nee, aanvoerder tochquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
snap er ook helemaal niets van
voetbalt ie zo slecht in het 2e dan?
Verhuur, knurft.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:43 schreef Maikalo het volgende:
[..]
. Echt om te huilen dat beleid om talentvolle middenvelders te verkopen
![]()
Goh, heerlijk uit z'n verband geruktquote:
Man man man... Die gozer kan heel niet opbouwen. Optieven met de technische staf + Koemanquote:Dit geeft ons niveau op dit moment aan....
Feyenoord heeft een optie genomen op proefspeler Adalberto. In de voorbije dagen liet de Braziliaanse verdediger tijdens het Turkse trainingskamp een goede indruk achter op de Rotterdamse technische staf.
Zo mocht hij zijn kunsten vertonen tijdens het oefenduel met Galatasaray. Dit deed hij dermate goed, dat hij na afloop door trainer Erwin Koeman geprezen werd als 'type slager, die doet wat hij moet doen'. De optie op de 20-jarige Adalberto loopt tot de zomer van 2007. Zijn huidige werkgever is América Belo Horizonte. Deze Braziliaanse club werkte tot voor kort samen met Feyenoord.
Ook op Adalberto's landgenoot Jatai, die meetrainde met de A1 van de club uit de havenstad, is er een optie tot overname. Vleugelspits Cadu, eveneens op stage, mag onverrichter zake huiswaarts keren.
Erwin Koeman en de technische staf hebben ook niet veel meer van hem gezien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Je hebt hem 1 keer in een zomeravond hotseknotse potje gezien man.
Doet Chris Woerts tegenwoordig de trainingen dan ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:50 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Erwin Koeman en de technische staf hebben ook niet veel meer van hem gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |