je reinste broodroofquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Britse artsen boos over 'Tietentombola'
Ik begrijp ook niet waarom mensen altijd de zwakkeren en simpele zielen in de samenleving moeten bespotten. Ja, hij is een gewillig en zeer eenvoudig doelwit. Ja, die jongen leeft zijn Eerste en Tweede Leven hier op internet. Ja, die jongen is xenofoob. Maar dan nog.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
Mohammad-Ali Ramin: Hitler was een Jood
Arme finder krijgt verbaal klappen van users.
quote:
Dan zijn jullie wel aan elkaar gewaagd, lijkt mij.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ja, die jongen is xenofoob. Maar dan nog.
quote:Ik heb een boot
ik heb een hele mooie splinter nieuwe boot
Haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot
en ik ga varen op het kanaal
het is de allermooiste boot van allemaal
Ik heb een boot
en ik heb meiden in bikini lekker bloot
ik heb een hele mooie boot en hij is zo groot
hij is niet geel en niet groen en niet rood
nu ben ik rijk maar vroeger lag ik in de goot
het is de allermooiste boot van allemaal...
(lang stuk zonder tekst)
Ik heb een boot
ik liet me gaan wanneer ik meedee aan de lotterij
ik heb nu een hele mooie boot hij is van mij
dan gaan we feesten met z'n allen op deze boot daar gaan we met z'n allen knallen
haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot en ik ga varen op het kanaal
haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot
en ik ga varen op het kanaal het is de allermooiste boot van allemaal
haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot
en ik ga varen op het kanaal het is de allermooiste boot van allemaal
en ik heb meiden in bikini lekker bloot
ik heb een hele mooie boot en wa is die groot
lekker varen op het kanaal het is de allermooiste boot op het kanaal
Het licht dat hij meer recht heeft als blanke Nederlanderquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan zijn jullie wel aan elkaar gewaagd, lijkt mij.
Alhoewel; nee, hij hoort hier thuis, jij bent maar import.
Het feit dat jij hier zit, en hij niet in turkije, slaat het fundament onder je grootheidswaanzinnige geouwehoer vandaan.
in dat licht heeft hij per definitie meer gelijk.
Wolfke is ook van allochtone komaf hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan zijn jullie wel aan elkaar gewaagd, lijkt mij.
Alhoewel; nee, hij hoort hier thuis, jij bent maar import.
De SP zoekt onmiddelijk samenwerking met Chavez, want dat is nou eenmaal zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Chávez stort Venezolaanse beurs in vrije val
woensdag 10 januari 2007 08:08
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/133902/index.html
Laat dit een voorbeeld zijn van wat er met Nederland gebeurd als de SP aan de macht komt. Die maoisten moeten desnoods met kracht geweerd worden van regeringsdeelname.
End met de pret dus.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vrees dat er niet veel anders opzit.
Neehoor, meer volgens de doctrine dat het gezeten in een ander land nogal bezopen overkomt om keer op keer van de daken te roepen hoe 'ge-wel-dig' de zandbak van afkomst wel niet is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het licht dat hij meer recht heeft als blanke Nederlander
Simpel hier is geld en daar niet, hier ben je geboren en daar niet, hier heb je vrienden en daar niet. Inhoudelijk zat lijkt mij zo. Monidique zegt het ook al eigenlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neehoor, meer volgens de doctrine dat het gezeten in een ander land nogal bezopen overkomt om keer op keer van de daken te roepen hoe 'ge-wel-dig' de zandbak van afkomst wel niet is.
Immers is het meest voor de hand liggende antwoord daarop dan: wat doe je hier dan als het daar zo 'ge-wel-dig' is?
Zo'n rare vraag is dat toch niet?
Maar daar krijg je nooit antwoord op, als je aan zo'n buitenlander die met het land van z'n (groot)-ouders dweep vraagt, wat'ie hier dan doet, als het daar zo tof is. Ja, bullshit antwoorden, maar nooit inhoudelijk.
Ik dacht het ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:49 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht dat KB in Nederland geboren was...?
Niemand hier toornt aan rechten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:00 schreef Monidique het volgende:
Tsja... misschien is het in Turkije of, zeg, Amerika wel gewoon beter, maar kost het geld daar naartoe te gaan, heb je hier werk en vriendin, vind je een bepaald aspect hier doorslaggevend, of iets dergelijks. Nogal voorbarig om dan maar te zeggen dat hij minder rechten heeft een ander land beter te noemen...
Wat doe je dan nog in Nederland?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:12 schreef ExTec het volgende:
Ok, de VS hebben de tijdgeest niet mee, maar kijk eens wat dat land gepresteert heeft, qua technologie, populaire cultuur, etc.
Het kan zijn dat je Amerika wat betreft alles, economie en vrijheden en buitenlands beleid en wat niet meer, beter vindt dan Nederland, maar zo tegen de doodstraf bent, dat je er niet gaat wonen. Tsja... is het hier dan beter? Nee, op vrijwel alle gebieden niet. Maar het principiële, of het inkomen dat je hier verdient of je vrienden die niet meegaan, zijn toch doorslaggevend.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:12 schreef ExTec het volgende:
En als een bepaald aspect hier doorslaggevend is, is het hier natuurlijk 'beter', dan ben je niet 24/7 jezelf aan het borstkloppen omdat je turk bent.
Wolfke is van een komaf waar ze er nog van moeten gaan dromen ooit een 1e wereld te wordenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:12 schreef ExTec het volgende:
[..]En wat heeft turkije gepresteerd? Ze zijn 'bezig' een 1ste wereld land te worden
Eikel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:18 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind de inwoners, het weer en de sfeer veel belangrijker Mutant.
Hoe kun je bezig zijn te worden met iets wat je al bentquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
blabla Ze zijn 'bezig' een 1ste wereld land te worden blabla
Zou je dan niet tot de conclusie komen dat het hier wel degelijk beter is dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Simpel hier is geld en daar niet,
Nee. Het is maar net waar je behoefte aan hebt, als je geld van ondergeschikt belang vind, gelden er hele andere regels.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zou je dan niet tot de conclusie komen dat het hier wel degelijk beter is dan?
En dat is dus defacto hypocriet, want als jij die factoren echt het belangrijkst vond, was je hier al kas.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
ExTec geeft "waarde" aan een land aan de hand van wat het presteert, hoe rijk ze zijn etc etc. Dat is mijnsinsziens toch echt de verkeerde maatstaf. Het gaat mij om de mensen, het klimaat, de ambiance. Ijsland is een rijk land, maar zou er voor geen goud willen wonen bijvoorbeeld, omdat het spontaan depressies zou veroorzaken.
Dat je bepaalde factoren belangrijker vind dan andere factoren, sluit niet uit dat je het ene land alsnog beter kan vinden dan het andere.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dat is dus defacto hypocriet, want als jij die factoren echt het belangrijkst vond, was je hier al kas.
Maar voor jou zijn er blijkbaar ook andere factoren belangrijker.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Het is maar net waar je behoefte aan hebt, als je geld van ondergeschikt belang vind, gelden er hele andere regels.
Zoals?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:24 schreef Monidique het volgende:
Maar dit gaat nergens over, ik ga iets nuttigs doen,.
Kerel whatever makes you happy.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Ik moet de eerste moslim die in het westen woont, en ruiterlijk ook toegeeft dat'ie hier woont omdat'ie het hier beter vind ook nog tegenkomen
En je kan lullen wat je wil, maar ook jij 'stemt in deze met je voeten', en je voeten 'stemmen' nederland
Klopt, en dat is inherent hypocriet, want wat doe je hier anders, en ik zal niet nalaten het borstkloppende turkse heerschap alhier daar op te wijzenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat je bepaalde factoren belangrijker vind dan andere factoren, sluit niet uit dat je het ene land alsnog beter kan vinden dan het andere.
Blijkbaar zijn er geen andere landenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:26 schreef MrX1982 het volgende:
Turkije zou een 1ste wereld land zijn als er geen andere landen zouden zijn.
Kan geen gemakkelijke criteria bedenken mbt welke van die talen waarom dan beter zouden zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:26 schreef Sidekick het volgende:
Extec, wat vind jij een betere taal, Engels of Nederlands?
En een stuk subjectiever.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kan geen gemakkelijke criteria bedenken mbt welke van die talen waarom dan beter zouden zijn.
Als je naar landen kijkt, zijn die criteria een stuk gemakkelijker te bedenken.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:26 schreef MrX1982 het volgende:
Turkije zou een 1ste wereld land zijn als er geen andere landen zouden zijn.
Ik moet Civ IV weer opnieuw installeren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:31 schreef Monidique het volgende:
Doe je ook mee, Sidekick? Of MrX1982?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |