wieso?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zijn toch formatie-gesprekken?
Geniaal.quote:De andere drie kunnen kunnen misschien een doorstart maken, denkt de voorzitter, maar dan wel met een andere doelstelling, een andere doelgroep, andere opzet en andere uitvoering.
Goeie actie van Cohen.quote:Burgemeester Job Cohen (PvdA) stuurde vier teams met deskundigen op pad, die snelle en onorthodoxe maatregelen moesten bedenken om escalatie te voorkomen.
Dat betekende bijvoorbeeld: ervoor zorgen dat relschoppende jongeren zich vrijwillig inzetten voor hun buurt, contact tussen buurtgenoten van verschillende afkomst tot stand brengen, adviseren van deelgemeenten, tot het laten instellen van een verblijfverbod bij al te grote overlast van groepen jeugdigen.
Die hele kernlobby is vooral een wassen neus; als iedereen nu massaal kerncentrales gaat bouwen om te voorzien in hun energiebehoefte, schiet de prijs van uranium omhoog, en gaan de uraniumreserves nog een stuk sneller dalen, waardoor we over vijftig jaar met een reeks kerncentrales zitten opgescheept die uiteindelijk nooit rendabel zijn geweest.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:44 schreef du_ke het volgende:
Ach die kernlobby krimpt straks wel weer ineen als de olieprijs wat daalt.
Kloptquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Die hele kernlobby is vooral een wassen neus; als iedereen nu massaal kerncentrales gaat bouwen om te voorzien in hun energiebehoefte, schiet de prijs van uranium omhoog, en gaan de uraniumreserves nog een stuk sneller dalen, waardoor we over vijftig jaar met een reeks kerncentrales zitten opgescheept die uiteindelijk nooit rendabel zijn geweest.
Wijffels heeft de rol van psycholoog op zich genomen, las ik laatst. Dat schijnt makkelijker te werken dan om inhoudelijk op de stukken in te gaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zijn toch formatie-gesprekken?
Hij wou de inhoudelijke ellende inderdaad zo lang mogelijk ontwijkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wijffels heeft de rol van psycholoog op zich genomen, las ik laatst. Dat schijnt makkelijker te werken dan om inhoudelijk op de stukken in te gaan
Blogger.com, hoewel, dat tweede...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:17 schreef problematiQue het volgende:
Weet iemand een site waar ik een weblog aan kan maken die aan de volgende eisen voldoet:
1. mensen moeten kunnen reageren (liefst nog zonder te hoeven registreren)
2. waar je je aan kunt melden om een email te ontvangen als er een nieuw item is geplaatst.
?
muchos gracias señor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:18 schreef Monidique het volgende:
Ook: "We will email you at this address when someone leaves a comment on your blog."
Als het weer zo'n stiekem kabinet wordt, dan voorspel ik nog geen half jaar. Dan kan de leus 'hete herfst' weer van zolder gehaald worden en dan helpt prudentie niet meer als blijk van het voordeel van de twijfelquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij wou de inhoudelijke ellende inderdaad zo lang mogelijk ontwijken.
http://www.youtube.com/watch?v=ue3abUbFW14quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:14 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k_WeEwDylrc
http://www.waarbenjij.nu/ speciaal voor mensen op reis.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:17 schreef problematiQue het volgende:
Weet iemand een site waar ik een weblog aan kan maken die aan de volgende eisen voldoet:
1. mensen moeten kunnen reageren (liefst nog zonder te hoeven registreren)
2. waar je je aan kunt melden om een email te ontvangen als er een nieuw item is geplaatst.
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |