abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45181263

[ Bericht 84% gewijzigd door SCH op 09-01-2007 16:51:28 ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:42:13 #2
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45181404
Maar waar is nu die fraaie OP ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:48:17 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45181615
Kan je als ervaren homo makkelijker tegen anderen vertellen dat je homo bent? Want ik merk dat ik er nog steeds vrij veel moeitemee heb om het te vertellen als het ter sprake komt...

Toch maar even een vraag als tvp bedacht
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:51:00 #4
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_45181705
Zijn er fetishes die onder homoseksuelen vaker voorkomen dan onder hetero's?

zelfde als Erik
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_45181733
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:42 schreef Stroekie het volgende:
Maar waar is nu die fraaie OP ?
zo beter?
pi_45182040
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je als ervaren homo makkelijker tegen anderen vertellen dat je homo bent? Want ik merk dat ik er nog steeds vrij veel moeitemee heb om het te vertellen als het ter sprake komt...
Hoi ThaErik,

Het is lastig om daar iets algemeens over te zeggen maar als ik zo om heen kijk en uit eigen ervaring put dan wordt het volgens mij wel gemakkelijker door de jaren heen, afhankelijk van de behoefte die jer aan hebt en het gemak waarmee je sowieso over persoonlijke zaken wenst of durft te spreken. Het kan veel schelen of je een relatie hebt, dat maakt het vaak wat gemakkelijker omdat in gesprekken dan allerlei dagelijkse zaken ter sprake komen waarin het vrij eenvoudig is om je vriend of de naam van je vriend te droppen.
Verder raak je steeds meer gewend aan reacties of weet je ongeveer in welke situaties het wel of niet handig is om erover te beginnen. Persoonlijk begin ik er altijd snel over - ook omdat ik niet een nicht ben aan wie het echt duidelijk is af te zien.

liefs
SCH
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:00:18 #7
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45182087
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef SCH het volgende:

[..]

zo beter?
pi_45182124
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef wonderer het volgende:
Dag wonderer,

Volgens mij loopt het redelijk synchroon al is bijvoorbeeld leer volgens mij gemiddeld wel wat populairder dan bij hetero's. Maar zo'n beetje alles wat te verzinnen valt, komt in beide groepen voor.

Ik heb geen goed gevoel over dit antwoord maar je vraag is ook wat algemeen.

liefs SCH
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:01:50 #9
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45182159
quote:

ik denk dat naast het feit dat je wel of niet ervaren bent als homo ook gewoon het ouder wordt helpt om er over te vertellen
pi_45182455
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef wonderer het volgende:

zelfde als Erik
Uiteraard komt travestie denk ik ook meer voor als onder hetero's.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:49:04 #11
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45183694
quote:

Ik kan het wel maar het ligt er wel aan in welke setting dit is. Zo zeg ik het in mijn werk bijna niet (protestands christelijke instelling met idem mensen, of clienten die hier niet mee om kunnen gaan) Maar vertel het wel tegen de mensen die daar niet zo moeilijk over doen als het te sprake komt. Voor de rest kan het mij in mijn prive sfeer niet zo ballen...
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:51:10 #12
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45183759
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Uiteraard komt travestie denk ik ook meer voor als onder hetero's.
Is dat een fetisch of een way of life?
pi_45185051
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:51 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

Is dat een fetisch of een way of life?
Voor sommige een fetish (zowel actief als passief), voor andere een way of life.
pi_45185124
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:49 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

Ik kan het wel maar het ligt er wel aan in welke setting dit is. Zo zeg ik het in mijn werk bijna niet (protestands christelijke instelling met idem mensen, of clienten die hier niet mee om kunnen gaan) Maar vertel het wel tegen de mensen die daar niet zo moeilijk over doen als het te sprake komt. Voor de rest kan het mij in mijn prive sfeer niet zo ballen...
Ik werk ook binnen een protestants christelijke instelling (de NCRV) maar hier is homoseksualiteit echt volledig geaccepteerd en absoluut geen taboe.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:40:08 #15
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45185397
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik werk ook binnen een protestants christelijke instelling (de NCRV) maar hier is homoseksualiteit echt volledig geaccepteerd en absoluut geen taboe.
woon ook nog op de veluwe 1+1= ....
pi_45185590
Ik woon in huis met een vriendin van me, en ik vertelde dat zo tegen een collega van me, die heel aandoenlijk met rood worden en verlegen zijn enzo vroeg of ik lesbisch was en of ik dus samenwoonde met een meisje met wie ik een relatie had, of dat ik met een gewone meisjesvriendin. . Aandoenlijk, echt waar. Als alle collega's zo lief zijn bij het informeren naar dit soort dingen, dat zou toch mooi zijn. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_45185966
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:40 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

woon ook nog op de veluwe 1+1= ....
Vind je het vervelend dat je er niet open over kan zijn?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:03:00 #18
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45186289
quote:

Ik had er bij mijn eerste baan heel veel moeite mee. Gelukkig kwamen er geen vervelende reacties. Het werd eigenlijk gewoon gevonden. Dat heeft me doen besluiten om er bij een volgende baan sneller mee naar voren te komen, en dat heb ik ook gedaan. Geen spijt van gehad. En het scheelt natuurlijk wel tegen wie je zoiets zou moeten vertellen.
pi_45188599
Ken het gevoel, maar dan op andere manier, collega's en gasten bij voetbal willen vaak niet geloven dat ik homo ben (zie er nou ook niet bepaald uit als een homo) en dat levert soms wel grappige situaties op.
Zo was er 1 jongen uit ons team (macho) die niet wist dat ik homo was, en tijdens het douchen zegt ie tegen me: Godverdomme, hier kan ik tenminste normaal douchen zonder dat ze staan te geilen op me lichaam, op fitness staan ze me de hele tijd aan te kijken! Dus ik zeg tegen hem: "nou Rein daar heb je met voetbal gelukkig geen last van". Hele team in een deuk, en hij maar verbaast om zich heen kijken waarom iedereen zo lacht
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:58:25 #20
71919 wonderer
pi_45188755
Was die knakker zo mooi dan, of alleen maar arrogant?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:58:46 #21
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45188772
Ja, dubbelzinnige opmerkingen in gezelschap waariemand niet op de hoogte is en anderen wel is leuk .
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:00:59 #22
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45188875
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:55 schreef raptorix het volgende:
Ken het gevoel, maar dan op andere manier, collega's en gasten bij voetbal willen vaak niet geloven dat ik homo ben (zie er nou ook niet bepaald uit als een homo) en dat levert soms wel grappige situaties op.
Zo was er 1 jongen uit ons team (macho) die niet wist dat ik homo was, en tijdens het douchen zegt ie tegen me: Godverdomme, hier kan ik tenminste normaal douchen zonder dat ze staan te geilen op me lichaam, op fitness staan ze me de hele tijd aan te kijken! Dus ik zeg tegen hem: "nou Rein daar heb je met voetbal gelukkig geen last van". Hele team in een deuk, en hij maar verbaast om zich heen kijken waarom iedereen zo lacht
LOL
pi_45193200
Hallo, zou ik u een enquęte mogen sturen, het is voor een onderzoek voor school, opleiding HBO maatschappelijk werk en dienstverlening, aan de Hogeschool Leiden.
Wij onderzoeken in hoeverre er nog een taboe heerst op homoseksualiteit in Nederland.
Alvast vriendelijk bedankt!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:00:35 #24
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45193928
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:45 schreef Lisz_ het volgende:
Hallo, zou ik u een enquęte mogen sturen, het is voor een onderzoek voor school, opleiding HBO maatschappelijk werk en dienstverlening, aan de Hogeschool Leiden.
Wij onderzoeken in hoeverre er nog een taboe heerst op homoseksualiteit in Nederland.
stuur maar als je wilt dat ik hem ook invul...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:03:04 #25
71919 wonderer
pi_45194040
Gold er in de jaren 80 een leeftijdsgrens bij homogelegenheden? En zo ja waar lag die grens?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:16:08 #26
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_45194630
quote:
ach ja ik heb jaren voetbal gespeeld met gasten die alles wisten, was inderdaad wel lachen als er een gastspeler was.
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem năo é um animal: É uma carne inteligente. Embora ŕs vezes doente.
pi_45195255
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:03 schreef wonderer het volgende:
Gold er in de jaren 80 een leeftijdsgrens bij homogelegenheden? En zo ja waar lag die grens?
Volgens mij niet anders als bij gewone gelegenheden, hoewel ik sommige clubs ken waar men 21 jaar hanteert.
pi_45195560
quote:

ja, dat wordt zeker makkelijker op termijn... Mijn vriend komt bij onze klanten thuis en vaak vragen ze aan hem of hij (ook) al kinderen heeft... meestal antwoord hij in de trant van: " nee,..... mijn vriend wil maar niet zwanger worden..." soms duurt het dan zelfs nog even voordat het kwartje valt..
pi_45195725
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:45 schreef Lisz_ het volgende:
Kun je hem hier plaatsen? Sturen mag ook!
pi_45195820
quote:
Is geweldig dat soort dingen. Moet ook altijd erg lachen bij het fouilleren bij het voetbalstadion. Dan moeten mannen perse door een man en vrouwen door een vrouw worden gefouilleerd.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:46:35 #31
71919 wonderer
pi_45196020
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Is geweldig dat soort dingen. Moet ook altijd erg lachen bij het fouilleren bij het voetbalstadion. Dan moeten mannen perse door een man en vrouwen door een vrouw worden gefouilleerd.
Laat je wel eens aan zo'n fouilleerder merken dat je het wel lekker vindt?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:51:26 #32
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45196247
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:36 schreef purmernoord het volgende:

[..]

ja, dat wordt zeker makkelijker op termijn... Mijn vriend komt bij onze klanten thuis en vaak vragen ze aan hem of hij (ook) al kinderen heeft... meestal antwoord hij in de trant van: " nee,..... mijn vriend wil maar niet zwanger worden..." soms duurt het dan zelfs nog even voordat het kwartje valt..
Machtig!
pi_45196562
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:46 schreef wonderer het volgende:

[..]

Laat je wel eens aan zo'n fouilleerder merken dat je het wel lekker vindt?
Nee maar mijn voetbalvrienden staan altijd wel wat te grijzen. Het principe is gewoon stom.
Het gaat allemaal zo uit van dat mannetje-vrouwtje gedoe, maar daar zijn 1000en voorbeelden van.
pi_45196763
quote:

[..]

Goorlap!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:04:36 #35
71919 wonderer
pi_45196832
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee maar mijn voetbalvrienden staan altijd wel wat te grijzen. Het principe is gewoon stom.
Het gaat allemaal zo uit van dat mannetje-vrouwtje gedoe, maar daar zijn 1000en voorbeelden van.
Klopt. Hetero is nog steeds de norm. Vraag me af of, als je gaat solliciteren voor fouilleerder, je je geaardheid moet vermelden.
pi_45196836
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Goorlap!
Ik was altijd netjes mijn handen hoor
pi_45197040
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef wonderer het volgende:

[..]

Klopt. Hetero is nog steeds de norm. Vraag me af of, als je gaat solliciteren voor fouilleerder, je je geaardheid moet vermelden.
Gewoon liegen
pi_45197169
Ik realiseer het me heel vaak niet eens meer dat het voor sommige mensen ongewoon is. Als we samen nieuwe meubels uitzoeken, naar een hotel gaan enz enz.
pi_45197254
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:12 schreef SCH het volgende:
Ik realiseer het me heel vaak niet eens meer dat het voor sommige mensen ongewoon is. Als we samen nieuwe meubels uitzoeken, naar een hotel gaan enz enz.
Jaja SCH die met een 16 jarige stagiar bij het hotel aankomt en doed alsof het normaal is
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:15:19 #40
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45197263
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gewoon liegen
zolang ze niks vragen ook niks zeggen
pi_45197309
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jaja SCH die met een 16 jarige stagiar bij het hotel aankomt en doed alsof het normaal is
Was ie al 16?
pi_45197350
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Was ie al 16?
Naja, je kan altijd zeggen dat je dacht dat ie 16 was
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:18:07 #43
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45197384
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Was ie al 16?
jij gaat meestal met jonger? Ik val trouwens op ouder, maar max 10 jaar leeftijdsverschil graag!

dit is een soort van verkapt wie wil mij post...
pi_45197395
Wie heeft er wel eens betaald voor sex?
pi_45197431
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:18 schreef SCH het volgende:
Keer 500 euro op een avond voor 2 man, maar dat was dan in drankjes
Was overigens wel een 18 jarige turner die aan wielrennen deed, think about that body
pi_45197474
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:18 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

jij gaat meestal met jonger? Ik val trouwens op ouder, maar max 10 jaar leeftijdsverschil graag!

dit is een soort van verkapt wie wil mij post...
Pics/Specs ?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:20:26 #47
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45197485
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:18 schreef SCH het volgende:
Ik nog nooit, maar ik ben een beetje ouderwets en vind dat sex alleen iets te maken heeft met liefde en relatie...
pi_45197517
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:18 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van het jonge grut, moet je meer bij raptorix wezen. En ook niet van die magertjes.
pi_45197559
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:20 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

Ik nog nooit, maar ik ben een beetje ouderwets en vind dat sex alleen iets te maken heeft met liefde en relatie...
Helaas raptorix
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:22:49 #50
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45197584
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Pics/Specs ?
te oud...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:23:05 #51
71919 wonderer
pi_45197592
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:12 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat dat homo-acceptatie meer in de hand werkt: als mensen er gewoon rekening mee houden. Ik vraag ook "heb je al een vriendje of vriendinnetje" (tenzij ik zeker ben van de geaardheid natuurlijk). Er is toch tien procent kans dat je verkeerd zit als je uitgaat van heteroseksualiteit. Waarom kunnen niet meer mensen dat doen?
pi_45197646
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:23 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik denk dat dat homo-acceptatie meer in de hand werkt: als mensen er gewoon rekening mee houden. Ik vraag ook "heb je al een vriendje of vriendinnetje" (tenzij ik zeker ben van de geaardheid natuurlijk). Er is toch tien procent kans dat je verkeerd zit als je uitgaat van heteroseksualiteit. Waarom kunnen niet meer mensen dat doen?
Vind ik ook altijd raar dat mensen er zo automatisch van uit gaan - ik ga er gewoon vanuit dat iedereen homo is
pi_45197665
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:22 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

te oud...
Oud! Ervaren bedoel je!

pi_45197687
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Oud! Ervaren bedoel je!

Ja ja. Prove it!
pi_45197734
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja ja. Prove it!
Ik kan referenties overleggen
pi_45197772
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ga alleen op mijn eigen oordeel af
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:28:01 #57
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45197832
Daniel bedingfield is echt mijn type:

pi_45197833
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ga alleen op mijn eigen oordeel af
Maar SCH, jij bent oud!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:28:56 #59
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45197868
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

laat maar horen....

of lezen in dit geval
pi_45197872
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Maar SCH, jij bent oud!
Nou en of! En of ik goed ben
pi_45197900
Maar heren, heren - dit topic ontspoort
pi_45197933

Meer mijn type
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:32:26 #63
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45198020
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:29 schreef SCH het volgende:
Oke weer ontopic:

Wil je weten waar de beste carpoolplaatsen zijn vraag het aan: raptorix
Wil je weten hoe mannen boven de 50 met hun homosexualiteit omgaan vraag het: SCH
Wil je weten hoe een normaal iemand met normale zeden omgaat met zijn homo-zijn vraag het: hierissiedan
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:32:26 #64
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45198021
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:29 schreef SCH het volgende:
met al die plaatjes gaat het hier steeds meer op het gewone H topic lijken
pi_45198047
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:32 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

Oke weer ontopic:

Wil je weten waar de beste carpoolplaatsen zijn vraag het aan: raptorix
heb niet eens een rijbewijs
pi_45198060
Ok ontopique!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:33:47 #67
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45198075
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:32 schreef Stroekie het volgende:

[..]

met al die plaatjes gaat het hier steeds meer op het gewone H topic lijken
ik gaf alleen mijn type aan zodat mensen dat weten als ze solliciteren naar de post: "vriendje van hierissiedan"
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:36:05 #68
71919 wonderer
pi_45198162
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef hierissiedan het volgende:
Daniel bedingfield is echt mijn type:

[afbeelding]

[afbeelding]
Wheheh! Die lijkt op Peet!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:37:53 #69
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45198237
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wheheh! Die lijkt op Peet!
Inderdaad ja
vooral die onderste is echt sprekend
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:40:01 #70
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45198322
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:37 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Inderdaad ja
vooral die onderste is echt sprekend
foto?? en verder mag ie soliciteren... ik.uit.ede@gmail.com
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:45:50 #71
71919 wonderer
pi_45198547
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:40 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

foto?? en verder mag ie soliciteren... ik.uit.ede@gmail.com
Foto mag niet vanwege Fok-policy en hij heeft al een vriendje, sorry Maar ik vond het wel erg frappant
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:49:58 #72
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45198706
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:

[..]

Foto mag niet vanwege Fok-policy en hij heeft al een vriendje, sorry Maar ik vond het wel erg frappant
he schit lol weer over...
  woensdag 10 januari 2007 @ 00:27:56 #73
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_45199719
En zitten er bij FC utrecht nog homo spelers ? SCH en RAP moeten dit weten
pi_45202362
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:23 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb dit soort discussies vaak met collega's en vrienden... dat ze inderdaad hun kinderen of vrijgezelle kennissen/familieleden op deze manier zouden moeten benaderen wanneer ze weer eens overmatig nieuwschierig zijn... De meeste mensen in mijn omgeving zijn wel geneigd me hierin gelijk te geven ( m.a.w. inderdaad 2 geslachten noemen) maar geven gelijk aan dat toch niet snel te zullen doen... het is nog steeds vechten tegen de bierkaai wat dat betreft...

Zelfs mijn eigen kinderen kijken me raar aan als ik aan ze vraag of ze een jongen of meisje uit de klas leuker dan leuk vinden.. ( ze zijn 11 en 13, dan praat ik nog niet over verkering )
pi_45202450
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:27 schreef Nuno_G het volgende:
En zitten er bij FC utrecht nog homo spelers ? SCH en RAP moeten dit weten
Er zijn geen openlijke homospelers in het betaalde voetbal, des te leuker om er over te speculeren natuurlijk.
Bij Utrecht zou ik het niet direct weten, niet zo mijn kluppie.
pi_45202640
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 07:42 schreef purmernoord het volgende:
Zelfs mijn eigen kinderen kijken me raar aan als ik aan ze vraag of ze een jongen of meisje uit de klas leuker dan leuk vinden.. ( ze zijn 11 en 13, dan praat ik nog niet over verkering )
Had ik ook met mijn neefje van 12 - die weet niet beter dan dat zijn oom homo is met een vriend en zo maar rond die leeftijd begon hij ineens giechelig en raar te doen. Nu is hij 18 en doet hij weer volstrekt normaal.
  woensdag 10 januari 2007 @ 08:34:52 #77
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45202727
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 08:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Had ik ook met mijn neefje van 12 - die weet niet beter dan dat zijn oom homo is met een vriend en zo maar rond die leeftijd begon hij ineens giechelig en raar te doen. Nu is hij 18 en doet hij weer volstrekt normaal.
Kunnen jongens van 18 wel normaal doen dan?
pi_45202780
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 08:34 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Kunnen jongens van 18 wel normaal doen dan?
Wel tegen zijn ooms
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:12:16 #79
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45203151
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 08:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Wel tegen zijn ooms
Tja, jij zult het wel weten. Aangezien mijn zussen allebei nog geen kinderen hebben, laat staan zoons van 18, kan ik er niet over meepraten.
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:15:58 #80
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45215220
quote:

[..]

Ik moest op 't vliegveld ook gefouilleerd worden, en toen dacht ik ook aan de man/man combinatie .
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:38:20 #81
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45216238
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik moest op 't vliegveld ook gefouilleerd worden, en toen dacht ik ook aan de man/man combinatie .
En jij vroeg gewoon nonchalant of je nog een keer mocht ?
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:45:44 #82
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45216546
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:38 schreef Stroekie het volgende:

[..]

En jij vroeg gewoon nonchalant of je nog een keer mocht ?
Nee, ik was bezig om niet te rood te worden .
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:19:51 #83
17166 error
gewoon fout!?
pi_45217824
quote:

Nee, ik was bezig om niet te rood te worden
Ik vind dat raar. Dat is toch geen "sexuele" situatie?
Of krijg je ook een rood hoofd als een man je een hand geeft?

[ Bericht 20% gewijzigd door error op 10-01-2007 17:21:03 (wrong quote) ]
Ach, het ligt eraan van welke kant je het bekijkt.
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:21:29 #84
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45217875
D'r schiet wat door je hoofd als je van top tot teen betast wordt, tenminste, door mijn puberhoofd.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:23:47 #85
17166 error
gewoon fout!?
pi_45217954
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
D'r schiet wat door je hoofd als je van top tot teen betast wordt, tenminste, door mijn puberhoofd.
Ah, puber, dat wist ik niet. Nu begrijp ik het
Je moet gewoon nog wat vaker betast worden
Ach, het ligt eraan van welke kant je het bekijkt.
pi_45220226
quote:

[..]

vinden ze toch iets verdacht hards
alias Capriccio Dieu Donné
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:34:01 #87
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45220248
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

vinden ze toch iets verdacht hards
Ja, had mijn telefoon in mijn broekzak laten zitten.
Hoogachtend,
Erik.
pi_45220385
Altijd je sleutels, telefoon en portemonnaie in je handbagage doen, heb je een ding waar je op moet letten.
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:40:51 #89
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45220443
Portemonnaie gaat niet in handbagage, aangezien die daar een keer uit is weggehaald . Alles gaat bij mij in jaszakken, en dan gaat de jas mee de scanner door. Maar vandaar dat ik vergeten was dat mijn telefoon in mijn broekzak zat, want normaliter zit die dus in mijn jaszak.
Hoogachtend,
Erik.
pi_45220620
T
V
P

pi_45222905
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
T
V
P

Geen Wildersen hier
pi_45223573
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Geen Wildersen hier
Wat heb je toch tegen Weird Gilders?
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:01:14 #93
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45223778
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Altijd je sleutels, telefoon en portemonnaie in je handbagage doen, heb je een ding waar je op moet letten.
ja en dan stop ik die in mijn rugzak zodat ik ze bij de hand heb
en dan stap ik in Berlijn uit de bus en loop naar de metro met de koffer in de hand en kom er dan achter dat rugzak nog in de bus staat

Maar ja het zijn en blijven Duitsers dus alles kwam nog goed, en een uur later had ik alles terug
pi_45232872
ik ben zelf dan net een klein jaartje uit de kast (feb 2006, op 32 jarige leeftijd, wel ex-vriendinnetjes geen kinderen) merk nu dat ik een tijdje heb gezocht naar mezelf in uiting naar anderen. Nu heb ik gevonden wat ik nodig had, ikkes en wat rust.
In het kort na 4 jaar jobhoppen weer een baan waar ik "pas". financieel uit de trouble's....
echter merk ik wel dat ik naar me ongeving toe onduidelijk ben. de ene keer wat homo'er dan de andere. daardoor soms twijfel bij mensen van ..........ben je nu.... of ben je.....

herkenbaar??
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:43:37 #95
33726 Twoflower
Qualititionist
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:45:23 #96
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45244813
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:43 schreef Twoflower het volgende:
[SPAM]
FOK!ker van de week: Twoflower
[/SPAM]

Ja, net gelezen .
Hoogachtend,
Erik.
pi_45245358
Leuk flower
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:23:43 #98
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45246128
quote:
[SPAM]
[/SPAM]

doe je goed
pi_45246170
Leuk dit reekschje gepimpt
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:25:49 #100
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45246192
Dit is dan natuurlijk ook één van de tofste reeksen van FOK!.
Hoogachtend,
Erik.
pi_45246262
quote:
[SPAM]
[/SPAM]

leuk interview man
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:09:14 #102
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45247679
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:27 schreef purmernoord het volgende:

[..]

leuk interview man
Niet alleen het interview, maar volgens mij is Twoflower sowieso een leuk en aardig persoon
pi_45251187
heb nergens het tegendeel beweert hoor!
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:12:38 #104
71919 wonderer
pi_45252648
Welke vijf FOK!kers wil je ook wel eens deze vragen zien invullen?
In alfabetische volgorde: Dave, DennisMoore, Doffy, Q., wonderer.

donderdag 11 januari 2007 @ 16:13:41 #105
71919 wonderer
pi_45252695
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:09 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Niet alleen het interview, maar volgens mij is Twoflower sowieso een leuk en aardig persoon
Ik heb hem een paar keer ontmoet en ik kan dit beamen
pi_45254529
Doen jullie het wel altijd veilig? Een vriend van me die is zo'n losbandig geval. Die gaat gerust naar het buitenland (Noord Amerika of Singapore) voor een neukertje en dat gaat bijna nooit veilig. Zo heeft hij zich pas laten testen op AIDS omdat hij zo vaak ziek was. Gelukkig was de test negatief. Maar AIDS is begonnen als ziekte onder homoseksuelen en met homoseksuele seks (anaal) verpreidt AIDS veel sneller.

De getrouwde mannen die zich op parkeerplaatsen verzamelen, daar maak ik mij persoonlijk het meeste druk om. Die hebben nog een vrouw die ze kunnen besmetten, waarna ze weer rustig de bosjes induiken.
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:10:02 #107
71919 wonderer
pi_45255020
Aids is niet meer dodelijk in het westen. Dus ik denk dat mensen nu minder voorzichtig zijn. 't Is nog steeds kut, maar met de juiste kuur kan je nog makkelijk dertig jaar leven.
pi_45255261
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:10 schreef wonderer het volgende:
Aids is niet meer dodelijk in het westen. Dus ik denk dat mensen nu minder voorzichtig zijn. 't Is nog steeds kut, maar met de juiste kuur kan je nog makkelijk dertig jaar leven.
Toch een slechte motivatie op onveilige seks te hebben, vind je niet? Zonder condoom vrijer is toch echt niet fijner als je weet dat de ander HIV besmet is.
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:30:35 #109
71919 wonderer
pi_45255712
Als je het weet, ja. Als het je niet kan schelen... Nog een paar jaar, dan is aids niet erger dan herpes.
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:31:14 #110
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45255734
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
Als je het weet, ja. Als het je niet kan schelen... Nog een paar jaar, dan is aids niet erger dan herpes.
Laten we het hopen!
pi_45255806
zowiezo zou ik voor geen goud herpes willen oplopen... doe het dus veilig.
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:35:20 #112
71919 wonderer
pi_45255868
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:33 schreef purmernoord het volgende:
Ik wil niet eens een schimmelinfectie oplopen, maar er zijn mensen die er anders over denken
pi_45256226
Herpes houdt je voor je leven. Een schimmelinfectie, daar ben ik binnen een weekje vanaf. Is ook niet te vergelijken denk ik.
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:57:24 #114
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45256546
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:33 schreef purmernoord het volgende:
Kun je uberhaupt iets tegen herpes doen dan? Zelfs zoenen is dan niet veilig...
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:59:40 #115
71919 wonderer
pi_45256619
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:47 schreef BabblingBrook het volgende:
Herpes houdt je voor je leven. Een schimmelinfectie, daar ben ik binnen een weekje vanaf. Is ook niet te vergelijken denk ik.
Kun je nagaan hoe niet graag ik herpes zou willen
pi_45256721
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:56 schreef BabblingBrook het volgende:
Doen jullie het wel altijd veilig? Een vriend van me die is zo'n losbandig geval. Die gaat gerust naar het buitenland (Noord Amerika of Singapore) voor een neukertje en dat gaat bijna nooit veilig. Zo heeft hij zich pas laten testen op AIDS omdat hij zo vaak ziek was. Gelukkig was de test negatief. Maar AIDS is begonnen als ziekte onder homoseksuelen en met homoseksuele seks (anaal) verpreidt AIDS veel sneller.

De getrouwde mannen die zich op parkeerplaatsen verzamelen, daar maak ik mij persoonlijk het meeste druk om. Die hebben nog een vrouw die ze kunnen besmetten, waarna ze weer rustig de bosjes induiken.
Doe het al 10 jaar veilig, helaas heeft me vriend laatst een vechtpartij met ze broer gehad, en is in ze hand gebeten, ze broer is HIV+
Over een maand krijgt ie uitslag.
pi_45257520
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Doe het al 10 jaar veilig, helaas heeft me vriend laatst een vechtpartij met ze broer gehad, en is in ze hand gebeten, ze broer is HIV+
Ik moest lachen om je post Ik kende het verhaal dan ook al dus het mag.

Je weet nu al zeker dat je vriend over een maand uitslag krijgt???
pi_45257661
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik moest lachen om je post Ik kende het verhaal dan ook al dus het mag.

Je weet nu al zeker dat je vriend over een maand uitslag krijgt???
Gelukkig schatte de GGD de kans minimaal in, hoefde ook geen PEP behandeling, maar is toch vervelend.
pi_45257869
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:35 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gelukkig schatte de GGD de kans minimaal in, hoefde ook geen PEP behandeling, maar is toch vervelend.
Ja akelig. Ik heb zelf nog nooit een hiv--test gedaan, dus misschien heb ik het wel. Zou zomaar kunnen, ben behoorlijk promiscue en heb met ontelbaar veel mannen sex gehad. In principe wel veilig maar ja: principes. Het is iets wat ik verdring en dat lukt aardig.
pi_45258285
Ik vind het persoonlijk een beetje onze eigen verantwoordelijkheid om seks leuk te houden en er niet zo'n beladen toestand van te maken. Door het veilig te doen beperk je de kans tot het overbrengen en oplopen van nare dingen tot het minimum. En als je het nog positiever bekijkt: homo's zullen niet zo snel iemand zwanger maken!
pi_45259431
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik vind het persoonlijk een beetje onze eigen verantwoordelijkheid om seks leuk te houden en er niet zo'n beladen toestand van te maken. Door het veilig te doen beperk je de kans tot het overbrengen en oplopen van nare dingen tot het minimum. En als je het nog positiever bekijkt: homo's zullen niet zo snel iemand zwanger maken!
En ik me vriend maar wijs maken dat we vaker moeten proberen!
  donderdag 11 januari 2007 @ 19:32:41 #122
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45259970
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:56 schreef BabblingBrook het volgende:

Nee ben de kuisheid zelve....

[ Bericht 0% gewijzigd door hierissiedan op 11-01-2007 19:45:59 ]
  donderdag 11 januari 2007 @ 19:33:59 #123
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45260023
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

verder wel een leuke leefomgeving?
pi_45260112
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:32 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

Nee ben de keusheid zelve....
Keusheid = kuisheid?
pi_45260127
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

En ik me vriend maar wijs maken dat we vaker moeten proberen!
pi_45260187
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:33 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

verder wel een leuke leefomgeving?
Jahoor maar ze broer is gewoon een teringleier, sloeg ff me vriend in ze gezicht, en me schoonmoeder hard in haar buik. Gingen we verhaal halen, viel ie ons aan met een bijl. Gelukkig zijn me vriend en ik niet zo snel impressed en allebei goede vechters, gevolg opengescheurde wenkbrauwen en gekneusde nieren
  donderdag 11 januari 2007 @ 19:40:43 #127
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45260316
Jemig. Klinkt inderdaad als een goede leefomgeving .
Hoogachtend,
Erik.
pi_45260367
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig. Klinkt inderdaad als een goede leefomgeving .
Ik leef er niet ofzo
Waren even op bezoek bij me schoonmoeder.
pi_45260374
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:37 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jahoor maar ze broer is gewoon een teringleier, sloeg ff me vriend in ze gezicht, en me schoonmoeder hard in haar buik. Gingen we verhaal halen, viel ie ons aan met een bijl. Gelukkig zijn me vriend en ik niet zo snel impressed en allebei goede vechters, gevolg opengescheurde wenkbrauwen en gekneusde nieren
Hoe komt de broer van jouw vriend aan HIV?
pi_45260430
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:41 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Hoe komt de broer van jouw vriend aan HIV?
Onveilig laten naaien.
  donderdag 11 januari 2007 @ 19:46:36 #131
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45260529
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:35 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Keusheid = kuisheid?
jap, had de keus om kuis te zijn...
pi_45260534
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Onveilig laten naaien.
Zit homo zijn bij hen in de familie?
pi_45260552
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:46 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Zit homo zijn bij hen in de familie?
Nou ja, 3 kinderen, 2 homo
pi_45260598
Ik had hier nog niet gepost

tvp dus
ijs_beer fan!
  donderdag 11 januari 2007 @ 19:49:21 #135
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45260644
NanKing .
Hoogachtend,
Erik.
pi_45260737
Erik .
ijs_beer fan!
  donderdag 11 januari 2007 @ 19:52:51 #137
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45260784
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:51 schreef NanKing het volgende:
Erik .
Doe eens even [Lesbeau]. Anders sla ik zo'n modderfiguur.
Hoogachtend,
Erik.
pi_45260865
NanKing
Je laat ons wel een beetje aan ons lotje over, maja de bij.
pi_45261067
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:54 schreef SCH het volgende:
NanKing
Je laat ons wel een beetje aan ons lotje over, maja de bij.
Aww poor lil u .

Zeg eens wat er op je hartje ligt SCHomootje van me .
ijs_beer fan!
pi_45261088
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef NanKing het volgende:

[..]

Aww poor lil u .

Zeg eens wat er op je hartje ligt SCHomootje van me .
Heb je nog veel gebeft de laatste tijd?
pi_45261120
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb je nog veel gebeft de laatste tijd?
Zoveel dat ik bijna een gekneusde tong heb joh .
ijs_beer fan!
pi_45261158
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:01 schreef NanKing het volgende:

[..]

Zoveel dat ik bijna een gekneusde tong heb joh .
Is je techniek wel goed dan of moet je op cursus?
pi_45261194
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Is je techniek wel goed dan of moet je op cursus?
Mijn cursus heb ik jaren geleden al succesvol afgerond.
Om de 5 jaar is een herhalingscursus met alle nieuwe technieken enzoot. Ik zal binnenkort wel een oproep krijgen.
ijs_beer fan!
pi_45261246
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:03 schreef NanKing het volgende:

[..]

Mijn cursus heb ik jaren geleden al succesvol afgerond.
Om de 5 jaar is een herhalingscursus met alle nieuwe technieken enzoot. Ik zal binnenkort wel een oproep krijgen.
Ik ga binnenkort ook weer op voor mijn tussentijdse PijpBrevet - rimmen heb ik vorig jaar al gehaald.
pi_45261339
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ga binnenkort ook weer op voor mijn tussentijdse PijpBrevet - rimmen heb ik vorig jaar al gehaald.
Spannend hoor.
Het is toch altijd weer afwachten of je techniek niet achteruit is gegaan of dat er ineens een heel andere standaard is ingevoerd net als in '2000 toen moest ik op voor een her .
ijs_beer fan!
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:07:30 #146
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45261360
Bef-her.
Hoogachtend,
Erik.
pi_45261418
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Bef-her.
Nee, het was een allround cursus.
ijs_beer fan!
pi_45261425
Dus enzoot .
ijs_beer fan!
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:16:27 #149
71919 wonderer
pi_45261718
quote:

[..]

Waar kan ik die cursus volgen?
pi_45265085
quote:

[..]

Ik denk niet da'k ooit de behoefte zal habben om te rimmen... :-S
Maar het PijpBrevet he'k allang....
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:38:02 #151
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45269720
Ik vind rimmen vies... maar zijn hier meer mensen die dat vies vinden. Wat ik ook vies vind is een smegmalul... Daat word ik niet bepaald vrolijk van... Of een stinklul....
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:40:38 #152
71919 wonderer
pi_45269821
Besneden FTW
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:41:15 #153
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45269840
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:40 schreef wonderer het volgende:
Besneden FTW
staat nog op het verlanglijstje
pi_45273332
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

Waar kan ik die cursus volgen?
Bij mij zowel lessen als praktijk examen
  vrijdag 12 januari 2007 @ 03:06:48 #155
71919 wonderer
pi_45273962
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 02:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Kunnen de lessen in ieder geval schriftelijk? Elke keer op en neer naar Nederland...
pi_45275788
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 02:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

hee lekker ding, mail ff een aanmeldingsformulier..
en is privé les een mogelijkheid?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:02:19 #157
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45281740
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb hem een paar keer ontmoet en ik kan dit beamen
Dat kwam alleen maar door de whisky hoor...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:30:51 #158
71919 wonderer
pi_45289136
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:02 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Dat kwam alleen maar door de whisky hoor...
Mijn indruk van jou, wat doe je!?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:22:07 #159
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45308815
Nieuwe vraag: wat vinden de homo's van het volgende: Homoporno-acteur schaatst mee bij RTL4 ?

Ik vind het zelf wel geinig. Toont gewoon aan dat pornosterren wel meer in hun mars kunnen hebben.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:27:18 #160
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45308890
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:22 schreef Twoflower het volgende:
Nieuwe vraag: wat vinden de homo's van het volgende: Homoporno-acteur schaatst mee bij RTL4 ?

Ik vind het zelf wel geinig. Toont gewoon aan dat pornosterren wel meer in hun mars kunnen hebben.
Het kan me eerlijk gezegd weinig boeien. Ik bedoel, zolang hij tijdens het niet door elkaar haalt en Martijn Krabbé op 't ijs gaat verwennen is het toch totaal irrelevant wat hij naast het schaatsen doet?
Hoogachtend,
Erik.
pi_45308936
Hij heeft zeker wat in zijn mars twoflower

http://photos1.blogger.com/blogger/7643/1823/1600/BRAD-PATTON.jpg

pi_45309150
quote:

Ik denk dat het vooral ergerlijk is voor de fans van zijn porno; Falcon is zo'n label met stoere mannen en dan gaat die jongen ijsdansen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:47:44 #163
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45309231
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:42 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral ergerlijk is voor de fans van zijn porno; Falcon is zo'n label met stoere mannen en dan gaat die jongen ijsdansen.
Dat schaatsen doet 'ie al zijn hele leven. Iedereen die kan googlen kan dat gewoon opzoeken. En als ze vinden dat het niet bij zijn imago past, dan hebben ze pech. Moeten ze zijn films maar niet downloaden kopen.
pi_45309422
Hij heeft wel een dikke zeg

Verder vind ik er niet zo veel aan.
pi_45311062
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:56 schreef SCH het volgende:
Sizequeen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:15:32 #166
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45311216
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:08 schreef HiZ het volgende:

[..]

Sizequeen.
Zie jij ergens staan dat 'ie dat lekker vindt? Hij constateert alleen iets. Als 'ie er nou een bij had gezet of zo, dan had je gelijk gehad.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:17:55 #167
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45311264
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:15 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Zie jij ergens staan dat 'ie dat lekker vindt? Hij constateert alleen iets. Als 'ie er nou een bij had gezet of zo, dan had je gelijk gehad.
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:30 schreef SCH het volgende:

De wil toch ook wel wat zeggen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_45311440
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:08 schreef HiZ het volgende:

[..]

Sizequeen.
Ben ik eigenlijk niet zo al zou dat toch ook niet erg zijn. Hij heeft voor pornobegrippen niet een hele grote maar wel een dikke.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:39:17 #169
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45311847
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

[..]

De wil toch ook wel wat zeggen.
Dan had HiZ dat stukje tekst ook moeten quoten.
pi_45312936
hij is Jammie...
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:44:39 #171
71919 wonderer
pi_45320763
Ik vind het maar een rare pik. Maar goed, als ie weet wat ie ermee moet doen... en porno blijft natuurlijk visueel, dan is een grote wel leuker
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:47:00 #172
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45320831
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:30 schreef SCH het volgende:

pik is oke, lichaam is strak, hou wat meer van normaal en dat gezicht van hem.... een afknapper...
pi_45357583
quote:

Wat zou je er moeten van vinden? :-?
Het zegt mij iig allemaal helemaal niks.
pi_45357612
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:56 schreef SCH het volgende:
Je hebt je kaak ermee verrekt?
  zondag 14 januari 2007 @ 22:39:24 #175
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45358120
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Wat zou je er moeten van vinden? :-?
Het zegt mij iig allemaal helemaal niks.
hij is het aankijken in elk geval beter waard dan Mari v/d Ven of Rene Schuurmans
en nee ga dit nu niet opzoeken
pi_45358650
Hij zit een beetje raar in elkaar. Dat is het probleem. Als je niet goed kijkt ziet hij er goed uit, maar als je beter gaat kijken lijkt het net allemaal niet te kloppen.

Overigens; niks mis met een grote pik.
pi_45362122
Hij kan wel mooi om de hoek zeiken ermee, qua grote blijft ie gelukkig wel achter op me
  maandag 15 januari 2007 @ 01:22:59 #178
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_45362342
quote:
Op maandag 15 januari 2007 01:05 schreef raptorix het volgende:
Hij kan wel mooi om de hoek zeiken ermee, qua grote blijft ie gelukkig wel achter op me
ja ja en me opa is de paus
pi_45362356
quote:
Op maandag 15 januari 2007 01:22 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

ja ja en me opa is de paus
Als je hem helemaal kan deepthroaten krijg je een geeltje
  maandag 15 januari 2007 @ 08:52:44 #180
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45364380
quote:
Op maandag 15 januari 2007 01:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je hem helemaal kan deepthroaten krijg je een geeltje
Ik zou juist denken een blauw hoofd vanwege ademnood
  maandag 15 januari 2007 @ 09:03:59 #181
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45364490
quote:
Op maandag 15 januari 2007 08:52 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Ik zou juist denken een blauw hoofd vanwege ademnood
Kwestie van veel trainen...
pi_45376047
vind hem eng....
pi_45376139
heb ik weer hoor.... sta je in Duitsland lekker te plassen. Komt er een man naast me staan lekker aan zijn plasser te rukken...

Rare duitsers
  maandag 15 januari 2007 @ 17:00:57 #184
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45377150
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:34 schreef linebear het volgende:
heb ik weer hoor.... sta je in Duitsland lekker te plassen. Komt er een man naast me staan lekker aan zijn plasser te rukken...

Rare duitsers
Zeker een heren-toilet?
  maandag 15 januari 2007 @ 17:13:41 #185
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45377551
Hoi SCH,

Ik weet niet of deze vraag al is langsgekomen in de 100.000 versies, maar ik denk van niet.

Een vriend van mij is geboren als meisje en heeft zich laten ombouwen, omdat hij altijd al in het verkeerde lichaam zat. Ik heb hem nooit bloot gezien, maar hij zegt dat je, als je goed kijkt, wel ziet dat zijn mannelijkheid pas na de puberteit is verkregen met hormoonkuren en chirurgie.

Nu is hij ook homo, en maagd, ook al is hij 26. Hij komt uit de VS, waar hij niet goed met mannen naar bed durfde uit angst om vermoord te worden (hij zegt dat de mannelijke homoscene in San Francisco niet zo gek is op omgebouwde vrouwen). Hij is een heel mannelijk type, groot, sterk, breed, met overal haar, echt zo'n beer van een vent, dus eventuele bedpartners verwachten zeker geen omgebouwde vrouw.

Nu woont hij in Nederland voor zijn werk. Ik heb hem gezegd dat ik vermoed dat de Nederlandse homoscene wat gemoedelijker en toleranter is dan de San Francisco-homoscene.

Is dat waar?

Wat zou jij doen als je met een man naar bed ging en je ontdekte dat alles erop en eraan zat, maar het was ooit een vrouw geweest? Zou je schrikken, agressief worden? En andere Nederlandse homo's, schat je zo in?
  maandag 15 januari 2007 @ 17:16:34 #186
71919 wonderer
pi_45377651
Ik zag een tijdje terug het tegenovergestelde, een man die omgebouwd was als vrouw. Die is dus inderdaad gewurgd en begraven door een paar macho hetero's die er niet zo blij mee waren... (denk alleen niet dat dat in SF was, maar goed).
pi_45378068
Een transeksuele vriendin van mij is ook vermoord

Hoewel het andere oorzaak was speelde ze soms gevaarlijk spelletje, jongens mee naar huis nemen zonder duidelijk te maken dat ze eigenlijk een man was.
pi_45378071
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:13 schreef Floripas het volgende:
Hoi SCH,

Ik weet niet of deze vraag al is langsgekomen in de 100.000 versies, maar ik denk van niet.

Een vriend van mij is geboren als meisje en heeft zich laten ombouwen, omdat hij altijd al in het verkeerde lichaam zat. Ik heb hem nooit bloot gezien, maar hij zegt dat je, als je goed kijkt, wel ziet dat zijn mannelijkheid pas na de puberteit is verkregen met hormoonkuren en chirurgie.

Nu is hij ook homo, en maagd, ook al is hij 26. Hij komt uit de VS, waar hij niet goed met mannen naar bed durfde uit angst om vermoord te worden (hij zegt dat de mannelijke homoscene in San Francisco niet zo gek is op omgebouwde vrouwen). Hij is een heel mannelijk type, groot, sterk, breed, met overal haar, echt zo'n beer van een vent, dus eventuele bedpartners verwachten zeker geen omgebouwde vrouw.

Nu woont hij in Nederland voor zijn werk. Ik heb hem gezegd dat ik vermoed dat de Nederlandse homoscene wat gemoedelijker en toleranter is dan de San Francisco-homoscene.

Is dat waar?

Wat zou jij doen als je met een man naar bed ging en je ontdekte dat alles erop en eraan zat, maar het was ooit een vrouw geweest? Zou je schrikken, agressief worden? En andere Nederlandse homo's, schat je zo in?
Dag Floripas,

Nee, deze vraag hadden we nog niet gehad. Ook moeilijk om er zo wat over te zeggen want volgens mij hebben homo's daar niet echt een beleid in. De angst om vermoord te worden lijkt mij voor Nederlandse begrippen ongal vergezocht. Hangt een beetje van het soort man af en hoe hij ermee omgaat.

Het zal er iets mee te maken hebben dat sommige stoere nichten zich bedrogen of 'genaaid' voelen of dat ze wat teleurgesteld zijn. Doorgaans is het in Nederland dan zo dat een contact dan verder op niks uitloopt en er gewoon afscheid wordt genomen.

Ik kan me wel enige schrik voorstellen maar geen agressie. De schrik hangt toch wat af van de toestand van de infrastructuur daar beneden. Weet dus niet of ie gewoon een piemel heeft en dergelijke en of ie er ook wat mee kan. Ik zou zelf wel schrikken als er ineens geen piemel aan zat, en dan houdt het ook op maar een beetje een gekke piemel zou ik wel weer interessant vinden.

groet
SCH
pi_45378174
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:29 schreef raptorix het volgende:
Een transeksuele vriendin van mij is ook vermoord
[afbeelding]

Hoewel het andere oorzaak was speelde ze soms gevaarlijk spelletje, jongens mee naar huis nemen zonder duidelijk te maken dat ze eigenlijk een man was.
Maar als je transsexueel bent en de operaties achter de rug hebt, ben je toch 'gewoon' een man (of vrouw).
  maandag 15 januari 2007 @ 17:39:57 #190
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45378370
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Dag Floripas,

Nee, deze vraag hadden we nog niet gehad. Ook moeilijk om er zo wat over te zeggen want volgens mij hebben homo's daar niet echt een beleid in. De angst om vermoord te worden lijkt mij voor Nederlandse begrippen ongal vergezocht. Hangt een beetje van het soort man af en hoe hij ermee omgaat.

Het zal er iets mee te maken hebben dat sommige stoere nichten zich bedrogen of 'genaaid' voelen of dat ze wat teleurgesteld zijn. Doorgaans is het in Nederland dan zo dat een contact dan verder op niks uitloopt en er gewoon afscheid wordt genomen.

Ik kan me wel enige schrik voorstellen maar geen agressie. De schrik hangt toch wat af van de toestand van de infrastructuur daar beneden. Weet dus niet of ie gewoon een piemel heeft en dergelijke en of ie er ook wat mee kan. Ik zou zelf wel schrikken als er ineens geen piemel aan zat, en dan houdt het ook op maar een beetje een gekke piemel zou ik wel weer interessant vinden.

groet
SCH
In Amerika worden dergelijke operaties niet vergoed. Heeft-ie toch maar een paar jaar met een vagina rondgelopen, maar verder extreem mannelijk, de borstjes waren er al af, die stelden toch al niks voor.

Wat zou je doen als je een vagina zou aantreffen?
Met andere woorden: val je op geslacht of op geslacht?
pi_45378524
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:39 schreef Floripas het volgende:
Op beide denk ik maar bij een vagina zou ik denk ik wel afhaken.
  maandag 15 januari 2007 @ 17:45:35 #192
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45378528
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:39 schreef Floripas het volgende:

[..]

In Amerika worden dergelijke operaties niet vergoed. Heeft-ie toch maar een paar jaar met een vagina rondgelopen, maar verder extreem mannelijk, de borstjes waren er al af, die stelden toch al niks voor.

Bij mij hoort het een bij het ander. Ik weet niet of dat voor iedereen zo is, maar ik denk toch wel bij de meesten. Misschien dat de zogenaamde 'tops' er minder moeite mee hebben dan anderen, dat zou ik niet weten...
  maandag 15 januari 2007 @ 17:46:30 #193
71919 wonderer
pi_45378557
In de scene gaat het toch voornamelijk om uiterlijk, lijkt me. Als je iemand zoekt voor de seks, interesseert het verder toch weinig wat voor films hij leuk vindt. Als je een man mee naar huis neemt, verwacht je een aantal dingen, waaronder een pik waar je iets mee kan.

Dat mensen zo schrikken dat ze agressief worden, snap ik dan weer niet, maar sommige mensen zijn nou eenmaal gestoord.
  maandag 15 januari 2007 @ 17:46:55 #194
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45378565
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:45 schreef SCH het volgende:

[..]

En de wetenschap dat er ooit eentje heeft gezeten?
pi_45378779
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

Tja, dat schrikt me niet bij voorbaat af. Maar dat is vrij theoretisch dus.
pi_45378957
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar als je transsexueel bent en de operaties achter de rug hebt, ben je toch 'gewoon' een man (of vrouw).
Sorry typte het verkeerd, ze was geen trans maar een trav.....
pi_45380188
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

Grappige vraag, ik zou het niet zo weten. Het 'lid' is wel volledig functioneel en van een formaat dat er ook echt iets mee te doen is? Zo ja, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Anders gaat waarschijnlijk op termijn de beperking in sexualiteit wel een rol spelen (waarvoor misschien nog wel een oplossing te vinden zou zijn, maar een monogame relatie zit er dan absoluut niet in). Hetzelfde als er nog een vagina zou zijn, behalve dan dat het dan nog een beetje minder aantrekkelijk zou zijn.

Voor mij ligt sowieso het belangrijkste ervaringsverschil niet daar, maar in de vraag of ik me zou kunnen voorstellen of ik iemand wil kussen of niet. Bij vrouwen wil ik dat dus absoluut niet. Als die vriend van jou mannelijk genoeg is om mij het gevoel te geven dat ik niet met een vrouw sta te kussen dan is de rest een stuk minder relevant.
pi_45380259
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Vreemd genoeg zijn travo's in de Turkse macho-cultuur juist welkom; zolang de 'man' mag neuken is het alleen maar een extra bevestiging van zijn mannelijkhied.
pi_45380854
Is het nou echt waar dat veel van die enorme homofoben (die wel gewoon normaal zijn opgegroeid zeg maar), eigenlijk gewoon stiekem homo zijn? Ik heb ook zo'n vriend die altijd afgeeft op homo's maar ik verdenk hem ervan om iig bi te zijn. Omdat ik weet dat ie zo'n homofoob is heb ik hem wel eens voor de gein homoporno gestuurd en dat soort geintjes, en ik weet gewoon zeker dat hij het eigenlijk wel interessant vind.
pi_45381036
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Da's een cruciaal verschil natuurlijk. Met travo's heb ik echt helemaal niks.
  maandag 15 januari 2007 @ 18:58:29 #201
71919 wonderer
pi_45381048
Zo'n hele sterke reactie op iets dat je eigenlijk gewoon niet echt raakt, duidt volgens mij wel op een innerlijk gevecht ja. Het geeft in ieder geval wel aan dat je er zelf nogal mee bezig bent, anders zou je het niet te pas en te onpas roepen...
pi_45381165
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:36 schreef HiZ het volgende:

Voor mij ligt sowieso het belangrijkste ervaringsverschil niet daar, maar in de vraag of ik me zou kunnen voorstellen of ik iemand wil kussen of niet. Bij vrouwen wil ik dat dus absoluut niet. Als die vriend van jou mannelijk genoeg is om mij het gevoel te geven dat ik niet met een vrouw sta te kussen dan is de rest een stuk minder relevant.
Dat geldt voor mij eigenlijk ook wel ja.

En het is ook nogal opportuun hoe iemand zich manifesteert. Ik heb weinig met die hele subcultuur van travo's en transen maar als degene (zoals in Floripas voorbeeld) zich daar niet in begeeft en gewoon een stoere vent is die je in de Web of Cockring tegen zou komen en het is lichamelijk vrij normaal, dan zie ik weinig verschil. Er zit sowieso natuurlijk nogal wat diversiteit in dat piemelgedoe. Je hebt mannen die bij alles <15 op de loop gaan bijvoorbeeld.
pi_45381267
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:53 schreef Priae het volgende:
Is het nou echt waar dat veel van die enorme homofoben (die wel gewoon normaal zijn opgegroeid zeg maar), eigenlijk gewoon stiekem homo zijn? Ik heb ook zo'n vriend die altijd afgeeft op homo's maar ik verdenk hem ervan om iig bi te zijn. Omdat ik weet dat ie zo'n homofoob is heb ik hem wel eens voor de gein homoporno gestuurd en dat soort geintjes, en ik weet gewoon zeker dat hij het eigenlijk wel interessant vind.
Ik weet dat niet hoor - denk niet dat je daar een algemene theorie op los kan laten in de zin van dat die mannen dat ook echt zijn. Maar het duidt volgens mij wel op iets Freudiaans: hetzij een bepaalde nieuwsgierigheid, hetzij een bepaald conflict met de eigen seksualiteit, hetzij de angst voor sowieso de wat zachtere kanten van iemands persoonlijkheid. En sommigen verdenk ik ook gewoon van een zekere vorm van jaloezie.
pi_45382190
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik niet,
alleen zou ik wel wat seks betreft mijn heil elders zoeken
  maandag 15 januari 2007 @ 19:45:40 #205
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45383075
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Da's een cruciaal verschil natuurlijk. Met travo's heb ik echt helemaal niks.
Nee die hebben op mij ook geen aantrekkingskracht
  maandag 15 januari 2007 @ 22:04:45 #206
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45388666
Maar vinden jullie travo's ook verwerpelijk? Of alleen niet geil?
  maandag 15 januari 2007 @ 22:09:20 #207
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45388837
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:04 schreef Floripas het volgende:
Nee absoluut niet verwerpelijk
als iemand zich daar goed bij voelt moet hij dat vooral doen!!!
maar ik word er niet opgewonden, laat staan geil van
pi_45389546
quote:
Ik vind ze zeer sensueel soms, niet dat ik er relatie mee zou willen hebben, maar op sommige zou ik het best kunnen hoor
pi_45390019
quote:
Niet verwerpelijk, maar ik val op mannen, niet op vrouwen of mannen die zich presenteren als vrouwen.
pi_45390097
Smaken verschillen, ik ben trouwens vrij breed qua smaak, over algemeen val ik meer op wat zachtaardige jongens, maar stoere kerels vind ik soms ook wel zeer aantrekkelijk.
Heb nu een vriendje wat een combinatie van beiden is
pi_45391376
quote:
Ik kan genieten van de acts die ze soms opvoeren. Het is entertainment vaak. Verwerpelijk niet dus. Ik zou er zelf alleen echt niet zo snel als vrouw bij gaan lopen. Ik wil een vent!
Huh!?
  maandag 15 januari 2007 @ 23:18:30 #212
130955 Floripas
Blast from the past
  maandag 15 januari 2007 @ 23:27:49 #213
71919 wonderer
pi_45391829
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:41 schreef HiZ het volgende:

[..]

Niet verwerpelijk, maar ik val op mannen, niet op vrouwen of mannen die zich presenteren als vrouwen.
En andersom? Vrouwen verkleed als man?
pi_45393613
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

En andersom? Vrouwen verkleed als man?
Die vallen in de categorie vrouw, ongeacht de kleding. Het punt is dat ik geen trek heb in gender-spelletjes in mijn relaties, of die nu van emotionele of sexuele aard zijn.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:44:41 #215
71919 wonderer
pi_45394081
Maar wat als je dat niet zou merken? Dat je echt denkt dat het een man is?
pi_45398827
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:44 schreef wonderer het volgende:
Maar wat als je dat niet zou merken? Dat je echt denkt dat het een man is?
d
Dan zou ik dus serieus denken dat het een man is, tot het moment dat ik erachter zou komen dat ik het fout had. En dan zouden de puzzelstukjes gewoon op hun plaats vallen.

Overigens heb ik me in 43 jaar pas één keer vergist in de sexe van iemand; na een gesprek van ruim een kwartier, zonder dat het onderwerp ter sprake kwam of de persoon in kwestie zich in 'vrouwelijke' kleren had gekleed dacht ik te maken te hebben met een (overigens niet voor mij aantrekkelijke) mannelijke vrouw die als 'gimmick' een mannennaam gebruikte.

Pas toen ik in een telefoongesprek achteraf aan 'hem' refereerde werd daarop gereageerd met een onbedaarlijke lachbui aan de andere kant en werd mij verteld dat ik met een jongen had zitten praten.

[ Bericht 53% gewijzigd door HiZ op 16-01-2007 10:27:21 ]
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:26:41 #217
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_45398938
Even een heel andere vraag, klopt het dat relaties tussen mannen veel minder complex zijn en meer recht toe recht aan? Of ligt het dan weer net aan het type homo?(voorzover dat bestaat)
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_45399043
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:26 schreef Sitethief het volgende:
Even een heel andere vraag, klopt het dat relaties tussen mannen veel minder complex zijn en meer recht toe recht aan? Of ligt het dan weer net aan het type homo?(voorzover dat bestaat)
Het is niet mijn ervaring dat relaties tussen mannen minder complex zijn. Sex is wel 'simpeler' vaak. Je weet beter hoe het lichaam van je partner in elkaar zit en je kunt dus makkelijker uitvinden hoe het leuk is voor de ander (en voor jou).

De paar keer dat ik iets met een vrouw heb gedaan vond ik het vooral heel frustrerend dat ik eigenlijk totaal niet wist waar ik mee bezig was. Voor mij persoonlijk was de grootste teleurstelling dat ik wel meemaakte dat ze het leuk of lekker vonden, maar dat er nooit de extase van een orgasme aan te pas kwam. Uiteindelijk dus teveel werk voor te weinig resultaat en kussen met vrouwen wil ik dus ook al niet.
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:30:37 #219
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45473863
Ok, even los van de vraag of je het met de Gay Pride eens bent, wat vind je van Gay Pride krijgt boot voor jonge homo's ?
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:41:52 #220
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45474369
Ben benieuwd hoeveel ouders daartoestemming voor geven.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:42:32 #221
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45474409
Hem is het dus wel gelukt, terwijl een poging hiertoe vorig jaar op Fok dus mislukt is
FOK! op Canal Pride 2006?
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:51:18 #222
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45474761
Ja moeten kinderen van die leeftijd al als volwassenen gezien worden? of is het beter om ze dan nog te beschermen middels een eigen beschermde omgeving ?
In mijn ogen helpt dit de emancipatie van homo's en lesbeau's eerder achteruit dan vooruit
pi_45475610
Worden homo's onrustig van storm?
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:13:20 #224
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45475665
Ik wel.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:14:19 #225
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45475712
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:12 schreef SCH het volgende:
Ik krijg dan altijd de neiging lekker op de bank te kruipen (liefst tegen iemand aan), kaarsjes, rustige muziek, etc....
  donderdag 18 januari 2007 @ 17:36:14 #226
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45479521
quote:
of er nu wel of geen storm is
onrustig is my middle name
pi_45481260
quote:
Ik ben bang dat ie omwaait
  donderdag 18 januari 2007 @ 18:40:21 #228
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45481734
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ie omwaait
hij is topzwaar ?
pi_45482100
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:51 schreef Stroekie het volgende:
Ja moeten kinderen van die leeftijd al als volwassenen gezien worden? of is het beter om ze dan nog te beschermen middels een eigen beschermde omgeving ?
In mijn ogen helpt dit de emancipatie van homo's en lesbeau's eerder achteruit dan vooruit
Dat ze zichzelf organiseren, soit. Maar de gay pride is toch meer voor volwassennen, denk ik.
pi_45482178
quote:
Tijdens het naar huis fietsen was ik niet echt op m'n gemak, maar of dat nou met mijn amoureuze gevoelens voor bepaalde mannen te maken heeft, dat lijkt me sterk.
pi_45482697
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef Stroekie het volgende:
Hem is het dus wel gelukt, terwijl een poging hiertoe vorig jaar op Fok dus mislukt is
FOK! op Canal Pride 2006?
Leuke actie maar ik denk dat dit eerder pedofielen zal aantrekken. Maak het minimum leeftijd 13 of 14. 11 jarigen kunnen nooit al zeker zijn van hun voorkeur denk ik, en op dat moment zouden ze hier niet eens mee bezig moeten zijn En het voor hunzelf opkomen lukt ook niet als 11 jarige denk ik, wat kan je beginnen tegen een 40 jarige man die opeens achter je boot aanzwemt?
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:04:07 #232
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45485303
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ik krijg dan altijd de neiging lekker op de bank te kruipen (liefst tegen iemand aan), kaarsjes, rustige muziek, etc....
ik ook maar dat is denk niet echt homo-gebonden is....?
pi_45486887
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:03 schreef Cahir het volgende:

[..]

Leuke actie maar ik denk dat dit eerder pedofielen zal aantrekken. Maak het minimum leeftijd 13 of 14. 11 jarigen kunnen nooit al zeker zijn van hun voorkeur denk ik, en op dat moment zouden ze hier niet eens mee bezig moeten zijn En het voor hunzelf opkomen lukt ook niet als 11 jarige denk ik, wat kan je beginnen tegen een 40 jarige man die opeens achter je boot aanzwemt?
Gewoon kopje onder duwen.

Maar 11 jaar, ik vind dat wel errug jong
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:53:23 #234
71919 wonderer
pi_45487421
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:04 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

ik ook maar dat is denk niet echt homo-gebonden is....?
Tuurlijk wel. Echte heteromannen doen alsof ze het niet eng vinden en gaan buiten in de regen "ik-ben-stoer"-dansjes uitvoeren.
pi_45487426
14 jaar vind ik toch wel wat jong, laten we eerlijk wezen, de gasten op de gaypride zijn veelal toch een beetje ietswat losbandig, ik zou 17 jaar, toch wel minimum stellen (met mij als kapitein om ze te beschermen natuurlijk )
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:21:15 #236
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_45488588
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Echte heteromannen doen alsof ze het niet eng vinden en gaan buiten in de regen "ik-ben-stoer"-dansjes uitvoeren.
Ook niet aan te raden
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:32:04 #237
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45489071
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:53 schreef raptorix het volgende:
14 jaar vind ik toch wel wat jong, laten we eerlijk wezen, de gasten op de gaypride zijn veelal toch een beetje ietswat losbandig, ik zou 17 jaar, toch wel minimum stellen (met mij als kapitein om ze te beschermen natuurlijk )
Ik zou eerder zeggen dat de grens 16 jaar moet zijn, aangezien dat ook de minimumleeftijd is voor meerdere dingen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_45489099
quote:
Waarom? Iemand die 14 is heeft ondertussen wel zijn voorkeur ontdekt denk ik.. en het is zijn eigen keuze dat hij ernaartoegaat. En verwacht nou ook niet dat er opeens 100000 kinderen zijn... er mogen er maximaal 30 op de boot anyways.. En veel jonge kinderen hebben het lef toch niet eens
pi_45489116
quote:
Naja, doe mij ze maar wat meer gerijpt, 23+ zou'k zo zeggen, en er moet wel het nodige verstand en 'schwung' in zitten.
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:36:25 #240
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45489284
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Naja, doe mij ze maar wat meer gerijpt, 23+ zou'k zo zeggen, en er moet wel het nodige verstand en 'schwung' in zitten.
jij ziet ze als goede wijn
die wordt ook beter met de jaren
pi_45489360
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef Stroekie het volgende:

[..]

jij ziet ze als goede wijn
die wordt ook beter met de jaren
En op een gegeven moment slechter met de jaren
pi_45489569
Naja, er moet kracht en passie in zitten, en een soortevan deterministische houding. Als 'n tijger.
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:49:26 #243
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45489931
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:37 schreef Cahir het volgende:

[..]

En op een gegeven moment slechter met de jaren
maar dat gebeurt pas nadat je de kurk eraf gehaald hebt
na opening slechts beperkt houdbaar
pi_45494803
Eh, ik weet niet hoe jullie je ontwikkeling hebben doorgemaakt, maar ik schat dat ik tegen het einde van de lagere school al wist dat ik op jongens viel. Het duurde even iets langer voordat ik doorkreeg dat dat niet de norm was.
pi_45495028
lagere school = middelbare school toch ?
pi_45495258
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:10 schreef HiZ het volgende:
Eh, ik weet niet hoe jullie je ontwikkeling hebben doorgemaakt, maar ik schat dat ik tegen het einde van de lagere school al wist dat ik op jongens viel. Het duurde even iets langer voordat ik doorkreeg dat dat niet de norm was.
LOL, bij mij toen ik beetje op de meisjes was uitgekeken
  vrijdag 19 januari 2007 @ 01:41:47 #247
71919 wonderer
pi_45496348
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:22 schreef Cahir het volgende:
lagere school = groep 2-8
  vrijdag 19 januari 2007 @ 02:21:45 #248
147976 RottePeer
Tantoe Spang
pi_45496719
Hallo, homo, ik heb een vraag:
Stinkt het niet naar poep als jullie ballen?
want als ik een smatje in d'r bil bal dan stinkt het als ik m'n bana uit die poepgat haal.
Weten jullie iets daartegen?

[ Bericht 45% gewijzigd door RottePeer op 19-01-2007 02:28:28 ]
...sabi tog bitchez!
pi_45506290
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 02:21 schreef RottePeer het volgende:
Hallo, homo, ik heb een vraag:
Stinkt het niet naar poep als jullie ballen?
want als ik een smatje in d'r bil bal dan stinkt het als ik m'n bana uit die poepgat haal.
Weten jullie iets daartegen?
Men heeft liever ABN op dit forum ipv. ganstah-straat-taal En zo eng is het ook niet om "piemel" te zeggen.
pi_45512356
quote:
Zeker weten van niet. Ik was een jaar of 10 toen ik voor het eerst echt stapelverliefd werd op een jongen.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:02:14 #251
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45513121
quote:
Als ik nu terugkijk naar hoe ik vroeger was en dacht, dan denk ik dat ik zelfs op de basisschool al had kunnen weten dat ik homo ben. Het is er (helaas) heel wat later pas uit gekomen...
pi_45513409
Op de basisschool al? Voor je pubertijd? Ik geloof dat niet echt... in die tijd zijn er niet eens serieus liefdes relaties..
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:20:46 #253
71919 wonderer
pi_45513673
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Cahir het volgende:
Op de basisschool al? Voor je pubertijd? Ik geloof dat niet echt... in die tijd zijn er niet eens serieus liefdes relaties..
Dus al die jongetjes en meisjes die "verkering" hebben in groep vier, dat slaat allemaal nergens op? Ik was ook wel "verliefd" op jongens op de basisschool, meisjes hadden mijn interesse niet. Ik weet niet of je daar een seksuele voorkeur uit kan halen, maar toch zeker wel een voorkeur.
pi_45513940
Ik was er op m'n vijfde al voor uit gekomen volgens m'n ouders
pi_45514330
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik was er op m'n vijfde al voor uit gekomen volgens m'n ouders
pi_45515836
quote:
Dus al die jongetjes en meisjes die "verkering" hebben in groep vier, dat slaat allemaal nergens op?
Ja, die maken het na 2/3 weken alweer uit en nemen met het volgende jongetje uit de klas... het enige wat ze doen is een kusje op de wang geven nou phoe dat noemen we een serieuse relatie.. zulke mensen weten niet eens wat homosexualiteit is normaal gesproken.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:29:42 #257
71919 wonderer
pi_45516183
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:19 schreef Cahir het volgende:

[..]

Ja, die maken het na 2/3 weken alweer uit en nemen met het volgende jongetje uit de klas... het enige wat ze doen is een kusje op de wang geven nou phoe dat noemen we een serieuse relatie.. zulke mensen weten niet eens wat homosexualiteit is normaal gesproken.
Dus het feit dat de "relatie" niet volwaardig is, maakt het onbelangrijk met welk geslacht dat is?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:33:13 #258
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45516308
Vraag:

Als jullie elkaar in de kont gespoten hebben he.... wassen jullie het dan ook snel eruit, of laten jullie het zitten totdat er gepoept moet worden zodat de drol er makkelijker uit komt ?
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_45518161
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vraag:

Als jullie elkaar in de kont gespoten hebben he.... wassen jullie het dan ook snel eruit, of laten jullie het zitten totdat er gepoept moet worden zodat de drol er makkelijker uit komt ?
Is heel handig als een soort glijmiddel hoor. Misschien ook eens proberen de volgende keer als je zo hard aan het persen bent dat je er spontaan aambeien van krijgt?
pi_45519965
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vraag:

Ik bewaar het meestal voor het weekeinde om het in het toetje voor het diner op zondag te verwerken!!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:05:13 #261
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_45521027
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:19 schreef Cahir het volgende:

[..]

nou ik wist op mijn 14e heel goed wat pijpen was
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:07:55 #262
71919 wonderer
pi_45521105
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:05 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

nou ik wist op mijn 14e heel goed wat pijpen was
Jij zat op je veertiende nog in groep vier? Dat verklaart een hoop
pi_45522536
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Cahir het volgende:
Wat is dat nou weer voor kletsika? Wat hebben relaties te maken met waar je verliefd op wordt of op valt? Kun je pas weten of je homo bent wanneer je trouwt met een man of zo ?

Overigens was ik al sexueel actief met andere jongens, en mannen tegen de tijd dat ik 12 was. En ik heb nooit het gevoel gehad dat ik dat met vrouwen zou willen.
pi_45523034
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:49 schreef HiZ het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor kletsika? Wat hebben relaties te maken met waar je verliefd op wordt of op valt? Kun je pas weten of je homo bent wanneer je trouwt met een man of zo ?
Nee, rond je pubertijd. Op jonge leeftijd kan je voorkeur alle kanten opgaan en uiteindelijk toch iets anders worden als je dacht, dit kan ook zo zijn in de pubertijd.
quote:
, en mannen
....

[ Bericht 14% gewijzigd door Cahir op 20-01-2007 00:13:00 ]
  zaterdag 20 januari 2007 @ 02:36:58 #265
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45525962
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:02 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Als ik nu terugkijk naar hoe ik vroeger was en dacht, dan denk ik dat ik zelfs op de basisschool al had kunnen weten dat ik homo ben. Het is er (helaas) heel wat later pas uit gekomen...
Ja achteraf is het natuurlijk heel gemakkelijk om de puzzle stukjes op hun plaats te leggen
maar als puber wist ik dit dus helemaal niet van mezelf
  zaterdag 20 januari 2007 @ 02:56:07 #266
71919 wonderer
pi_45526132
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 00:05 schreef Cahir het volgende:

[..]

Nee, rond je pubertijd. Op jonge leeftijd kan je voorkeur alle kanten opgaan en uiteindelijk toch iets anders worden als je dacht, dit kan ook zo zijn in de pubertijd.
[..]

....
Er zijn mannen (en vast ook vrouwen) die het pas na hun dertigste doorkrijgen. Sommige zijn vroeg, anderen laat.
pi_45527743
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 02:36 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Ja achteraf is het natuurlijk heel gemakkelijk om de puzzle stukjes op hun plaats te leggen
maar als puber wist ik dit dus helemaal niet van mezelf
Idem hier, en ben achteraf wel blij dat ik niet voor mijn 15e al echte seks had. Wel een beetje gerommeld met een neefje of buurjongetje, maar deed niet iedereen dat?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 10:55:02 #268
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45528151
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Idem hier, en ben achteraf wel blij dat ik niet voor mijn 15e al echte seks had. Wel een beetje gerommeld met een neefje of buurjongetje, maar deed niet iedereen dat?
Nee.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 11:18:43 #269
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45528523
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee
pi_45528539
Oh
  zaterdag 20 januari 2007 @ 11:22:05 #271
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45528569
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 11:19 schreef SCH het volgende:
Oh
Tot m'n 25e had ik zelfs nog nooit met iemand gerommeld...
pi_45529138
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 00:05 schreef Cahir het volgende:

[..]

[..]

....
Goddelijk komisch dit soort Libelle-nichterij.
pi_45529182
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 11:22 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Je hoort het wel vaker, maar iedere keer als iemand zoiets stelt slaan mijn hersenen op tilt; of we wel van dezelfde planeet komen of zo

Kijk, daar was ik toen ik 6 was niet zo zeker van; dat ik wel thuis hoorde op de aarde. Ik was er redelijk zeker van dat ik was achtergelaten door een buitenaardse beschaving
pi_45529257
Ik heb weleens gehoord dat niet elke homo 'all the way' gaat. Dus niet echt overgaat tot neuken, maar alleen het hand en mondwerk doet. Klopt dit?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:11:33 #275
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45529511
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 11:57 schreef HiZ het volgende:

[..]

Je hoort het wel vaker, maar iedere keer als iemand zoiets stelt slaan mijn hersenen op tilt; of we wel van dezelfde planeet komen of zo

Kijk, daar was ik toen ik 6 was niet zo zeker van; dat ik wel thuis hoorde op de aarde. Ik was er redelijk zeker van dat ik was achtergelaten door een buitenaardse beschaving
Tja, compleet andere opvoeding, persoonlijkheid, etc. Geloof me, met anderen had ik niet eerder 'gerommeld'. Met mezelf daarentegen....
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:24:11 #276
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45529880
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:01 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik heb weleens gehoord dat niet elke homo 'all the way' gaat. Dus niet echt overgaat tot neuken, maar alleen het hand en mondwerk doet. Klopt dit?
Die zullen er vast wel zijn ja. D'r zijn er ook die alleen geneukt willen worden, of die alleen zelf willen neuken, dus er zullen er ook zijn die geen beide willen.
pi_45529938
quote:

[..]

Ik tot m'n 23 (oid) niet......
pi_45530112
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:01 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Klopt wel, maar dat lijkt vooral iets 'Nederlands' te zijn. In andere landen kom je dat nagenoeg niet tegen.
pi_45530925
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef HiZ het volgende:

[..]

Klopt wel, maar dat lijkt vooral iets 'Nederlands' te zijn. In andere landen kom je dat nagenoeg niet tegen.
Bedankt voor de antwoorden. Apart dat dat vooral iets voor NL is...
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:31:36 #280
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_45531572
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

Jij zat op je veertiende nog in groep vier? Dat verklaart een hoop
schat op mijn veertiende zat ik heel ergens anders dan groep 4 of wat dat dan ook wezen mag
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:34:31 #281
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_45531651
quote:

[..]

Tot m'n 20e rommelde ik met iedereen, daarna vooral met het mannelijke geslacht (uitzonderingen daargelaten)
pi_45532517
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:05 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Bedankt voor de antwoorden. Apart dat dat vooral iets voor NL is...
Is ook onzin. HiZ bedoelt misschien de wat meer zuidelijke culturen maar er zijn overal homo's die niet zoveel met neuken ophebben.
pi_45532533
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 11:54 schreef HiZ het volgende:

[..]

Goddelijk komisch dit soort Libelle-nichterij.
Ook Libelle nichten zijn hier welkom, whatever it may be. Jij ook trouwens
pi_45534697
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:04 schreef Cahir het volgende:

[..]

Men heeft liever ABN op dit forum ipv. ganstah-straat-taal En zo eng is het ook niet om "piemel" te zeggen.
ok in ABN dan, maar wat snap je niet aan de vorige post?
net alsof lolomfgwtfroflmao en al die bullshit wel ABN is!
en WAT DAN als ik van de straat ben?! wil je daarom niet met me praten??
neppe shit man.

check...

Stinkt het nooit naar poep als jullie neuken?
Als ik een meisje in haar kont neuk stinkt het wel vind ik als ik mijn PIEMEL uit haar anus trek.
Hebben homo's een oplossing?

Anyway elke mongool snapt die eerste post. volgens mij zijn jullie gewoon tegen buitenlanders.
als je zo nep gaat doen ben ik straks tegen homo's
...sabi tog bitchez!
pi_45535304
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:01 schreef RottePeer het volgende:

[..]

neppe shit man.

check...

Als ik een meisje in haar kont neuk stinkt het wel vind ik als ik mijn PIEMEL uit haar anus trek.

Anyway elke mongool snapt die eerste post. volgens mij zijn jullie gewoon tegen buitenlanders.
Na deel 3 is het onderdeel kontneuken gesloten in deze reeks, dus als je er iets over wil weten, zoek even terug. En de oplossing is niet doen of wassen. En we hebben niks tegen buitenlanders, we zijn dol op minderheden
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:29:00 #286
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_45535352
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:01 schreef RottePeer het volgende:

[..]

neppe shit man.

check...

Het is een kwestie van een beetje voorbereiding. De een heeft er genoeg aan goed naar de wc te gaan, een ander moet altijd even spoelen van tevoren. Dat kan op verschillende manieren. Een opzetstuk voor een douche bijv...
pi_45537118
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Is ook onzin. HiZ bedoelt misschien de wat meer zuidelijke culturen maar er zijn overal homo's die niet zoveel met neuken ophebben.
Is geen onzin, is begin jaren tachtig zelfs serieus onderzoek naar gedaan. Omdat men niet helemaal begreep waarom AIDS in Nederland zich niet even snel en volgens de 'normale' patronen verspreidde.
pi_45538485
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:30 schreef HiZ het volgende:

[..]

Is geen onzin, is begin jaren tachtig zelfs serieus onderzoek naar gedaan. Omdat men niet helemaal begreep waarom AIDS in Nederland zich niet even snel en volgens de 'normale' patronen verspreidde.
Het lijkt me stug dat de homo's hier zo anders denken over neuken dan in Duitsland, Engeland of Belgie, is niet mijn ervaring.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 22:20:01 #290
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_45545993
even wat rot fruit verwijderd
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_45548806
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 22:20 schreef buzzer het volgende:
Heb je nog vragen?
pi_45549664
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 22:20 schreef buzzer het volgende:
  zondag 21 januari 2007 @ 00:56:21 #293
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45549794
quote:
Op zondag 21 januari 2007 00:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

En moderator die hier wat opschonend werk heeft gedaan en weer een schone lege fruitschaal heeft achtergelaten
pi_45555319
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Het lijkt me stug dat de homo's hier zo anders denken over neuken dan in Duitsland, Engeland of Belgie, is niet mijn ervaring.
Tsja, ik kan er ook niks aan doen.

Een leuke cultuur-toets is altijd of mensen vinden dat Clinton sex heeft gehad met Monica.
pi_45559706
pi_45563853
quote:
Op zondag 21 januari 2007 00:56 schreef Stroekie het volgende:

[..]

En moderator die hier wat opschonend werk heeft gedaan en weer een schone lege fruitschaal heeft achtergelaten
Trol?
pi_45563863
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:49 schreef Lauder-Frost het volgende:
  zondag 21 januari 2007 @ 17:27:58 #298
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_45564974
quote:
Op zondag 21 januari 2007 16:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Trol?
Denk van wel
maar in elk geval hulde voor deze Mod dat hij zo snel gehandeld heeft want ik het het niet eens zien staan
pi_45568023
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:27 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Denk van wel
maar in elk geval hulde voor deze Mod dat hij zo snel gehandeld heeft want ik het het niet eens zien staan
het het - we zijn al bijna aan het onheilsreeksje toe, of zullen we 13 overslaan?
  zondag 21 januari 2007 @ 19:29:45 #300
71919 wonderer
pi_45568152
Overslaan? Jullie zijn toch geen mietjes?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')