zo beter?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:42 schreef Stroekie het volgende:
Maar waar is nu die fraaie OP ?
Hoi ThaErik,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je als ervaren homo makkelijker tegen anderen vertellen dat je homo bent? Want ik merk dat ik er nog steeds vrij veel moeitemee heb om het te vertellen als het ter sprake komt...
Dag wonderer,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef wonderer het volgende:
Zijn er fetishes die onder homoseksuelen vaker voorkomen dan onder hetero's?
ik denk dat naast het feit dat je wel of niet ervaren bent als homo ook gewoon het ouder wordt helpt om er over te vertellenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je als ervaren homo makkelijker tegen anderen vertellen dat je homo bent? Want ik merk dat ik er nog steeds vrij veel moeitemee heb om het te vertellen als het ter sprake komt...
Toch maar even een vraag als tvp bedacht
Uiteraard komt travestie denk ik ook meer voor als onder hetero's.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef wonderer het volgende:
Zijn er fetishes die onder homoseksuelen vaker voorkomen dan onder hetero's?
zelfde als Erik
Ik kan het wel maar het ligt er wel aan in welke setting dit is. Zo zeg ik het in mijn werk bijna niet (protestands christelijke instelling met idem mensen, of clienten die hier niet mee om kunnen gaan) Maar vertel het wel tegen de mensen die daar niet zo moeilijk over doen als het te sprake komt. Voor de rest kan het mij in mijn prive sfeer niet zo ballen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat een fetisch of een way of life?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uiteraard komt travestie denk ik ook meer voor als onder hetero's.
Voor sommige een fetish (zowel actief als passief), voor andere een way of life.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:51 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Is dat een fetisch of een way of life?
Ik werk ook binnen een protestants christelijke instelling (de NCRV) maar hier is homoseksualiteit echt volledig geaccepteerd en absoluut geen taboe.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:49 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Ik kan het wel maar het ligt er wel aan in welke setting dit is. Zo zeg ik het in mijn werk bijna niet (protestands christelijke instelling met idem mensen, of clienten die hier niet mee om kunnen gaan) Maar vertel het wel tegen de mensen die daar niet zo moeilijk over doen als het te sprake komt. Voor de rest kan het mij in mijn prive sfeer niet zo ballen...
woon ook nog op de veluwe 1+1= ....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik werk ook binnen een protestants christelijke instelling (de NCRV) maar hier is homoseksualiteit echt volledig geaccepteerd en absoluut geen taboe.
Vind je het vervelend dat je er niet open over kan zijn?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:40 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
woon ook nog op de veluwe 1+1= ....
Ik had er bij mijn eerste baan heel veel moeite mee. Gelukkig kwamen er geen vervelende reacties. Het werd eigenlijk gewoon gevonden. Dat heeft me doen besluiten om er bij een volgende baan sneller mee naar voren te komen, en dat heb ik ook gedaan. Geen spijt van gehad. En het scheelt natuurlijk wel tegen wie je zoiets zou moeten vertellen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:55 schreef raptorix het volgende:
Ken het gevoel, maar dan op andere manier, collega's en gasten bij voetbal willen vaak niet geloven dat ik homo ben (zie er nou ook niet bepaald uit als een homo) en dat levert soms wel grappige situaties op.
Zo was er 1 jongen uit ons team (macho) die niet wist dat ik homo was, en tijdens het douchen zegt ie tegen me: Godverdomme, hier kan ik tenminste normaal douchen zonder dat ze staan te geilen op me lichaam, op fitness staan ze me de hele tijd aan te kijken! Dus ik zeg tegen hem: "nou Rein daar heb je met voetbal gelukkig geen last van". Hele team in een deuk, en hij maar verbaast om zich heen kijken waarom iedereen zo lacht
stuur maar als je wilt dat ik hem ook invul...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:45 schreef Lisz_ het volgende:
Hallo, zou ik u een enquęte mogen sturen, het is voor een onderzoek voor school, opleiding HBO maatschappelijk werk en dienstverlening, aan de Hogeschool Leiden.
Wij onderzoeken in hoeverre er nog een taboe heerst op homoseksualiteit in Nederland.
Alvast vriendelijk bedankt!
ach ja ik heb jaren voetbal gespeeld met gasten die alles wisten, was inderdaad wel lachen als er een gastspeler was.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:55 schreef raptorix het volgende:
Ken het gevoel, maar dan op andere manier, collega's en gasten bij voetbal willen vaak niet geloven dat ik homo ben (zie er nou ook niet bepaald uit als een homo) en dat levert soms wel grappige situaties op.
Zo was er 1 jongen uit ons team (macho) die niet wist dat ik homo was, en tijdens het douchen zegt ie tegen me: Godverdomme, hier kan ik tenminste normaal douchen zonder dat ze staan te geilen op me lichaam, op fitness staan ze me de hele tijd aan te kijken! Dus ik zeg tegen hem: "nou Rein daar heb je met voetbal gelukkig geen last van". Hele team in een deuk, en hij maar verbaast om zich heen kijken waarom iedereen zo lacht
Volgens mij niet anders als bij gewone gelegenheden, hoewel ik sommige clubs ken waar men 21 jaar hanteert.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:03 schreef wonderer het volgende:
Gold er in de jaren 80 een leeftijdsgrens bij homogelegenheden? En zo ja waar lag die grens?
ja, dat wordt zeker makkelijker op termijn... Mijn vriend komt bij onze klanten thuis en vaak vragen ze aan hem of hij (ook) al kinderen heeft... meestal antwoord hij in de trant van: " nee,..... mijn vriend wil maar niet zwanger worden..." soms duurt het dan zelfs nog even voordat het kwartje valt..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kun je hem hier plaatsen? Sturen mag ook!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:45 schreef Lisz_ het volgende:
Hallo, zou ik u een enquęte mogen sturen, het is voor een onderzoek voor school, opleiding HBO maatschappelijk werk en dienstverlening, aan de Hogeschool Leiden.
Wij onderzoeken in hoeverre er nog een taboe heerst op homoseksualiteit in Nederland.
Alvast vriendelijk bedankt!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:55 schreef raptorix het volgende:
Laat je wel eens aan zo'n fouilleerder merken dat je het wel lekker vindt?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef SCH het volgende:
[..]Is geweldig dat soort dingen. Moet ook altijd erg lachen bij het fouilleren bij het voetbalstadion. Dan moeten mannen perse door een man en vrouwen door een vrouw worden gefouilleerd.
![]()
Machtig!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:36 schreef purmernoord het volgende:
[..]
ja, dat wordt zeker makkelijker op termijn... Mijn vriend komt bij onze klanten thuis en vaak vragen ze aan hem of hij (ook) al kinderen heeft... meestal antwoord hij in de trant van: " nee,..... mijn vriend wil maar niet zwanger worden..." soms duurt het dan zelfs nog even voordat het kwartje valt..
Nee maar mijn voetbalvrienden staan altijd wel wat te grijzen. Het principe is gewoon stom.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat je wel eens aan zo'n fouilleerder merken dat je het wel lekker vindt?
Goorlap!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef SCH het volgende:
[..]Is geweldig dat soort dingen. Moet ook altijd erg lachen bij het fouilleren bij het voetbalstadion. Dan moeten mannen perse door een man en vrouwen door een vrouw worden gefouilleerd.
![]()
Klopt. Hetero is nog steeds de norm. Vraag me af of, als je gaat solliciteren voor fouilleerder, je je geaardheid moet vermelden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee maar mijn voetbalvrienden staan altijd wel wat te grijzen. Het principe is gewoon stom.
Het gaat allemaal zo uit van dat mannetje-vrouwtje gedoe, maar daar zijn 1000en voorbeelden van.
Gewoon liegenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klopt. Hetero is nog steeds de norm. Vraag me af of, als je gaat solliciteren voor fouilleerder, je je geaardheid moet vermelden.
Jaja SCH die met een 16 jarige stagiar bij het hotel aankomt en doed alsof het normaal isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:12 schreef SCH het volgende:
Ik realiseer het me heel vaak niet eens meer dat het voor sommige mensen ongewoon is. Als we samen nieuwe meubels uitzoeken, naar een hotel gaan enz enz.
zolang ze niks vragen ook niks zeggenquote:
Was ie al 16?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jaja SCH die met een 16 jarige stagiar bij het hotel aankomt en doed alsof het normaal is
jij gaat meestal met jonger? Ik val trouwens op ouder, maar max 10 jaar leeftijdsverschil graag!quote:
Keer 500 euro op een avond voor 2 man, maar dat was dan in drankjesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:18 schreef SCH het volgende:
Wie heeft er wel eens betaald voor sex?
Pics/Specs ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:18 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jij gaat meestal met jonger? Ik val trouwens op ouder, maar max 10 jaar leeftijdsverschil graag!
dit is een soort van verkapt wie wil mij post...
Ik nog nooit, maar ik ben een beetje ouderwets en vind dat sex alleen iets te maken heeft met liefde en relatie...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:18 schreef SCH het volgende:
Wie heeft er wel eens betaald voor sex?
Ik ben niet zo van het jonge grut, moet je meer bij raptorix wezen. En ook niet van die magertjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:18 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jij gaat meestal met jonger? Ik val trouwens op ouder, maar max 10 jaar leeftijdsverschil graag!
Helaas raptorixquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:20 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Ik nog nooit, maar ik ben een beetje ouderwets en vind dat sex alleen iets te maken heeft met liefde en relatie...
Ik denk dat dat homo-acceptatie meer in de hand werkt: als mensen er gewoon rekening mee houden. Ik vraag ook "heb je al een vriendje of vriendinnetje" (tenzij ik zeker ben van de geaardheid natuurlijk). Er is toch tien procent kans dat je verkeerd zit als je uitgaat van heteroseksualiteit. Waarom kunnen niet meer mensen dat doen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:12 schreef SCH het volgende:
Ik realiseer het me heel vaak niet eens meer dat het voor sommige mensen ongewoon is. Als we samen nieuwe meubels uitzoeken, naar een hotel gaan enz enz.
Vind ik ook altijd raar dat mensen er zo automatisch van uit gaan - ik ga er gewoon vanuit dat iedereen homo isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat homo-acceptatie meer in de hand werkt: als mensen er gewoon rekening mee houden. Ik vraag ook "heb je al een vriendje of vriendinnetje" (tenzij ik zeker ben van de geaardheid natuurlijk). Er is toch tien procent kans dat je verkeerd zit als je uitgaat van heteroseksualiteit. Waarom kunnen niet meer mensen dat doen?
laat maar horen....quote:
Oke weer ontopic:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:29 schreef SCH het volgende:
Maar heren, heren - dit topic ontspoort
met al die plaatjes gaat het hier steeds meer op het gewone H topic lijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:29 schreef SCH het volgende:
Maar heren, heren - dit topic ontspoort
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:32 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Oke weer ontopic:
Wil je weten waar de beste carpoolplaatsen zijn vraag het aan: raptorix
ik gaf alleen mijn type aan zodat mensen dat weten als ze solliciteren naar de post: "vriendje van hierissiedan"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met al die plaatjes gaat het hier steeds meer op het gewone H topic lijken
Wheheh! Die lijkt op Peet!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef hierissiedan het volgende:
Daniel bedingfield is echt mijn type:
[afbeelding]
[afbeelding]
foto?? en verder mag ie soliciteren... ik.uit.ede@gmail.comquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Inderdaad ja
vooral die onderste is echt sprekend
Foto mag niet vanwege Fok-policy en hij heeft al een vriendje, sorryquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:40 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
foto?? en verder mag ie soliciteren... ik.uit.ede@gmail.com
he schit lol weer over...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foto mag niet vanwege Fok-policy en hij heeft al een vriendje, sorryMaar ik vond het wel erg frappant
Ik heb dit soort discussies vaak met collega's en vrienden... dat ze inderdaad hun kinderen of vrijgezelle kennissen/familieleden op deze manier zouden moeten benaderen wanneer ze weer eens overmatig nieuwschierig zijn... De meeste mensen in mijn omgeving zijn wel geneigd me hierin gelijk te geven ( m.a.w. inderdaad 2 geslachten noemen) maar geven gelijk aan dat toch niet snel te zullen doen... het is nog steeds vechten tegen de bierkaai wat dat betreft...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat homo-acceptatie meer in de hand werkt: als mensen er gewoon rekening mee houden. Ik vraag ook "heb je al een vriendje of vriendinnetje" (tenzij ik zeker ben van de geaardheid natuurlijk). Er is toch tien procent kans dat je verkeerd zit als je uitgaat van heteroseksualiteit. Waarom kunnen niet meer mensen dat doen?
Er zijn geen openlijke homospelers in het betaalde voetbal, des te leuker om er over te speculeren natuurlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:27 schreef Nuno_G het volgende:
En zitten er bij FC utrecht nog homo spelers ? SCH en RAP moeten dit weten![]()
Had ik ook met mijn neefje van 12 - die weet niet beter dan dat zijn oom homo is met een vriend en zo maar rond die leeftijd begon hij ineens giechelig en raar te doen. Nu is hij 18 en doet hij weer volstrekt normaal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:42 schreef purmernoord het volgende:
Zelfs mijn eigen kinderen kijken me raar aan als ik aan ze vraag of ze een jongen of meisje uit de klas leuker dan leuk vinden.. ( ze zijn 11 en 13, dan praat ik nog niet over verkering )
Kunnen jongens van 18 wel normaal doen dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Had ik ook met mijn neefje van 12 - die weet niet beter dan dat zijn oom homo is met een vriend en zo maar rond die leeftijd begon hij ineens giechelig en raar te doen. Nu is hij 18 en doet hij weer volstrekt normaal.
Wel tegen zijn oomsquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Kunnen jongens van 18 wel normaal doen dan?
Tja, jij zult het wel weten. Aangezien mijn zussen allebei nog geen kinderen hebben, laat staan zoons van 18, kan ik er niet over meepraten.quote:
Ik moest op 't vliegveld ook gefouilleerd worden, en toen dacht ik ook aan de man/man combinatiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef SCH het volgende:
![]()
En jij vroeg gewoon nonchalant of je nog een keer mocht ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moest op 't vliegveld ook gefouilleerd worden, en toen dacht ik ook aan de man/man combinatie.
Nee, ik was bezig om niet te rood te wordenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En jij vroeg gewoon nonchalant of je nog een keer mocht ?![]()
Ik vind dat raar. Dat is toch geen "sexuele" situatie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik was bezig om niet te rood te worden
Ah, puber, dat wist ik niet. Nu begrijp ik hetquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
D'r schiet wat door je hoofd als je van top tot teen betast wordt, tenminste, door mijn puberhoofd.
vinden ze toch iets verdacht hardsquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moest op 't vliegveld ook gefouilleerd worden, en toen dacht ik ook aan de man/man combinatie.
Ja, had mijn telefoon in mijn broekzak laten zitten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
vinden ze toch iets verdacht hards
ja en dan stop ik die in mijn rugzak zodat ik ze bij de hand hebquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Altijd je sleutels, telefoon en portemonnaie in je handbagage doen, heb je een ding waar je op moet letten.
Ja, net gelezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:43 schreef Twoflower het volgende:
[SPAM]
FOK!ker van de week: Twoflower
[/SPAM]
doe je goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:43 schreef Twoflower het volgende:
[SPAM]
[/SPAM]
leuk interview manquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:43 schreef Twoflower het volgende:
[SPAM]
[/SPAM]
Ik heb hem een paar keer ontmoet en ik kan dit beamenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet alleen het interview, maar volgens mij is Twoflower sowieso een leuk en aardig persoon![]()
Toch een slechte motivatie op onveilige seks te hebben, vind je niet? Zonder condoom vrijer is toch echt niet fijner als je weet dat de ander HIV besmet is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:10 schreef wonderer het volgende:
Aids is niet meer dodelijk in het westen. Dus ik denk dat mensen nu minder voorzichtig zijn. 't Is nog steeds kut, maar met de juiste kuur kan je nog makkelijk dertig jaar leven.
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
Als je het weet, ja. Als het je niet kan schelen... Nog een paar jaar, dan is aids niet erger dan herpes.
Ik wil niet eens een schimmelinfectie oplopen, maar er zijn mensen die er anders over denkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:33 schreef purmernoord het volgende:
zowiezo zou ik voor geen goud herpes willen oplopen... doe het dus veilig.
Kun je uberhaupt iets tegen herpes doen dan? Zelfs zoenen is dan niet veilig...quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:33 schreef purmernoord het volgende:
zowiezo zou ik voor geen goud herpes willen oplopen... doe het dus veilig.
Kun je nagaan hoe niet graag ik herpes zou willenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:47 schreef BabblingBrook het volgende:
Herpes houdt je voor je leven. Een schimmelinfectie, daar ben ik binnen een weekje vanaf. Is ook niet te vergelijken denk ik.
Doe het al 10 jaar veilig, helaas heeft me vriend laatst een vechtpartij met ze broer gehad, en is in ze hand gebeten, ze broer is HIV+quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:56 schreef BabblingBrook het volgende:
Doen jullie het wel altijd veilig? Een vriend van me die is zo'n losbandig geval. Die gaat gerust naar het buitenland (Noord Amerika of Singapore) voor een neukertje en dat gaat bijna nooit veilig. Zo heeft hij zich pas laten testen op AIDS omdat hij zo vaak ziek was. Gelukkig was de test negatief. Maar AIDS is begonnen als ziekte onder homoseksuelen en met homoseksuele seks (anaal) verpreidt AIDS veel sneller.
De getrouwde mannen die zich op parkeerplaatsen verzamelen, daar maak ik mij persoonlijk het meeste druk om. Die hebben nog een vrouw die ze kunnen besmetten, waarna ze weer rustig de bosjes induiken.
Ik moest lachen om je postquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doe het al 10 jaar veilig, helaas heeft me vriend laatst een vechtpartij met ze broer gehad, en is in ze hand gebeten, ze broer is HIV+
Over een maand krijgt ie uitslag.
Gelukkig schatte de GGD de kans minimaal in, hoefde ook geen PEP behandeling, maar is toch vervelend.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je postIk kende het verhaal dan ook al dus het mag.
Je weet nu al zeker dat je vriend over een maand uitslag krijgt???![]()
Ja akelig. Ik heb zelf nog nooit een hiv--test gedaan, dus misschien heb ik het wel. Zou zomaar kunnen, ben behoorlijk promiscue en heb met ontelbaar veel mannen sex gehad. In principe wel veilig maar ja: principes. Het is iets wat ik verdring en dat lukt aardig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gelukkig schatte de GGD de kans minimaal in, hoefde ook geen PEP behandeling, maar is toch vervelend.
En ik me vriend maar wijs maken dat we vaker moeten proberen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik vind het persoonlijk een beetje onze eigen verantwoordelijkheid om seks leuk te houden en er niet zo'n beladen toestand van te maken. Door het veilig te doen beperk je de kans tot het overbrengen en oplopen van nare dingen tot het minimum. En als je het nog positiever bekijkt: homo's zullen niet zo snel iemand zwanger maken!
Nee ben de kuisheid zelve....quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:56 schreef BabblingBrook het volgende:
Doen jullie het wel altijd veilig? Een vriend van me die is zo'n losbandig geval. Die gaat gerust naar het buitenland (Noord Amerika of Singapore) voor een neukertje en dat gaat bijna nooit veilig. Zo heeft hij zich pas laten testen op AIDS omdat hij zo vaak ziek was. Gelukkig was de test negatief. Maar AIDS is begonnen als ziekte onder homoseksuelen en met homoseksuele seks (anaal) verpreidt AIDS veel sneller.
De getrouwde mannen die zich op parkeerplaatsen verzamelen, daar maak ik mij persoonlijk het meeste druk om. Die hebben nog een vrouw die ze kunnen besmetten, waarna ze weer rustig de bosjes induiken.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doe het al 10 jaar veilig, helaas heeft me vriend laatst een vechtpartij met ze broer gehad, en is in ze hand gebeten, ze broer is HIV+
Over een maand krijgt ie uitslag.
Keusheid = kuisheid?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:32 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Nee ben de keusheid zelve....
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
En ik me vriend maar wijs maken dat we vaker moeten proberen!
Jahoor maar ze broer is gewoon een teringleier, sloeg ff me vriend in ze gezicht, en me schoonmoeder hard in haar buik. Gingen we verhaal halen, viel ie ons aan met een bijl. Gelukkig zijn me vriend en ik niet zo snel impressed en allebei goede vechters, gevolg opengescheurde wenkbrauwen en gekneusde nierenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:33 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
![]()
verder wel een leuke leefomgeving?
Ik leef er niet ofzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig. Klinkt inderdaad als een goede leefomgeving.
Hoe komt de broer van jouw vriend aan HIV?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jahoor maar ze broer is gewoon een teringleier, sloeg ff me vriend in ze gezicht, en me schoonmoeder hard in haar buik. Gingen we verhaal halen, viel ie ons aan met een bijl. Gelukkig zijn me vriend en ik niet zo snel impressed en allebei goede vechters, gevolg opengescheurde wenkbrauwen en gekneusde nieren
Onveilig laten naaien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:41 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Hoe komt de broer van jouw vriend aan HIV?
jap, had de keus om kuis te zijn...quote:
Nou ja, 3 kinderen, 2 homoquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:46 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Zit homo zijn bij hen in de familie?
Doe eens even [Lesbeau]. Anders sla ik zo'n modderfiguur.quote:
Aww poor lil uquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:54 schreef SCH het volgende:
NanKing![]()
Je laat ons wel een beetje aan ons lotje over, maja de bij.
Heb je nog veel gebeft de laatste tijd?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww poor lil u.
Zeg eens wat er op je hartje ligt SCHomootje van me.
Zoveel dat ik bijna een gekneusde tong heb johquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je nog veel gebeft de laatste tijd?
Is je techniek wel goed dan of moet je op cursus?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zoveel dat ik bijna een gekneusde tong heb joh.
Mijn cursus heb ik jaren geleden al succesvol afgerond.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Is je techniek wel goed dan of moet je op cursus?
Ik ga binnenkort ook weer op voor mijn tussentijdse PijpBrevet - rimmen heb ik vorig jaar al gehaald.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn cursus heb ik jaren geleden al succesvol afgerond.
Om de 5 jaar is een herhalingscursus met alle nieuwe technieken enzoot. Ik zal binnenkort wel een oproep krijgen.
Spannend hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook weer op voor mijn tussentijdse PijpBrevet - rimmen heb ik vorig jaar al gehaald.
Nee, het was een allround cursus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Bef-her.
Waar kan ik die cursus volgen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook weer op voor mijn tussentijdse PijpBrevet - rimmen heb ik vorig jaar al gehaald.
Ik denk niet da'k ooit de behoefte zal habben om te rimmen... :-Squote:Op donderdag 11 januari 2007 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
staat nog op het verlanglijstjequote:
Kunnen de lessen in ieder geval schriftelijk? Elke keer op en neer naar Nederland...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij mij zowel lessen als praktijk examen![]()
hee lekker ding, mail ff een aanmeldingsformulier..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij mij zowel lessen als praktijk examen![]()
Dat kwam alleen maar door de whisky hoor...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer ontmoet en ik kan dit beamen
Mijn indruk van jou, wat doe je!?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat kwam alleen maar door de whisky hoor...
Het kan me eerlijk gezegd weinig boeien. Ik bedoel, zolang hij tijdens het niet door elkaar haalt en Martijn Krabbé op 't ijs gaat verwennen is het toch totaal irrelevant wat hij naast het schaatsen doet?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:22 schreef Twoflower het volgende:
Nieuwe vraag: wat vinden de homo's van het volgende: Homoporno-acteur schaatst mee bij RTL4 ?
Ik vind het zelf wel geinig. Toont gewoon aan dat pornosterren wel meer in hun mars kunnen hebben.
Ik denk dat het vooral ergerlijk is voor de fans van zijn porno; Falcon is zo'n label met stoere mannen en dan gaat die jongen ijsdansen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:22 schreef Twoflower het volgende:
Nieuwe vraag: wat vinden de homo's van het volgende: Homoporno-acteur schaatst mee bij RTL4 ?
Ik vind het zelf wel geinig. Toont gewoon aan dat pornosterren wel meer in hun mars kunnen hebben.
Dat schaatsen doet 'ie al zijn hele leven. Iedereen die kan googlen kan dat gewoon opzoeken. En als ze vinden dat het niet bij zijn imago past, dan hebben ze pech. Moeten ze zijn films maar niet downloaden kopen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral ergerlijk is voor de fans van zijn porno; Falcon is zo'n label met stoere mannen en dan gaat die jongen ijsdansen.
Zie jij ergens staan dat 'ie dat lekker vindt? Hij constateert alleen iets. Als 'ie er nou eenquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zie jij ergens staan dat 'ie dat lekker vindt? Hij constateert alleen iets. Als 'ie er nou eenbij had gezet of zo, dan had je gelijk gehad.
Dequote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:30 schreef SCH het volgende:
Hij heeft zeker wat in zijn mars twoflower
http://photos1.blogger.com/blogger/7643/1823/1600/BRAD-PATTON.jpg
Ben ik eigenlijk niet zo al zou dat toch ook niet erg zijn. Hij heeft voor pornobegrippen niet een hele grote maar wel een dikke.quote:
Dan had HiZ dat stukje tekst ook moeten quoten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Dewil toch ook wel wat zeggen.
pik is oke, lichaam is strak, hou wat meer van normaal en dat gezicht van hem.... een afknapper...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:30 schreef SCH het volgende:
Hij heeft zeker wat in zijn mars twoflower
http://photos1.blogger.com/blogger/7643/1823/1600/BRAD-PATTON.jpg
Wat zou je er moeten van vinden? :-?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:22 schreef Twoflower het volgende:
hij is het aankijken in elk geval beter waard dan Mari v/d Ven of Rene Schuurmansquote:Op zondag 14 januari 2007 22:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat zou je er moeten van vinden? :-?
Het zegt mij iig allemaal helemaal niks.
ja ja en me opa is de pausquote:Op maandag 15 januari 2007 01:05 schreef raptorix het volgende:
Hij kan wel mooi om de hoek zeiken ermee, qua grote blijft ie gelukkig wel achter op me
Als je hem helemaal kan deepthroaten krijg je een geeltjequote:
Ik zou juist denken een blauw hoofd vanwege ademnoodquote:Op maandag 15 januari 2007 01:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je hem helemaal kan deepthroaten krijg je een geeltje![]()
Kwestie van veel trainen...quote:Op maandag 15 januari 2007 08:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zou juist denken een blauw hoofd vanwege ademnood![]()
Zeker een heren-toilet?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:34 schreef linebear het volgende:
heb ik weer hoor.... sta je in Duitsland lekker te plassen. Komt er een man naast me staan lekker aan zijn plasser te rukken...
Rare duitsers
Dag Floripas,quote:Op maandag 15 januari 2007 17:13 schreef Floripas het volgende:
Hoi SCH,
Ik weet niet of deze vraag al is langsgekomen in de 100.000 versies, maar ik denk van niet.
Een vriend van mij is geboren als meisje en heeft zich laten ombouwen, omdat hij altijd al in het verkeerde lichaam zat. Ik heb hem nooit bloot gezien, maar hij zegt dat je, als je goed kijkt, wel ziet dat zijn mannelijkheid pas na de puberteit is verkregen met hormoonkuren en chirurgie.
Nu is hij ook homo, en maagd, ook al is hij 26. Hij komt uit de VS, waar hij niet goed met mannen naar bed durfde uit angst om vermoord te worden (hij zegt dat de mannelijke homoscene in San Francisco niet zo gek is op omgebouwde vrouwen). Hij is een heel mannelijk type, groot, sterk, breed, met overal haar, echt zo'n beer van een vent, dus eventuele bedpartners verwachten zeker geen omgebouwde vrouw.
Nu woont hij in Nederland voor zijn werk. Ik heb hem gezegd dat ik vermoed dat de Nederlandse homoscene wat gemoedelijker en toleranter is dan de San Francisco-homoscene.
Is dat waar?
Wat zou jij doen als je met een man naar bed ging en je ontdekte dat alles erop en eraan zat, maar het was ooit een vrouw geweest? Zou je schrikken, agressief worden? En andere Nederlandse homo's, schat je zo in?
Maar als je transsexueel bent en de operaties achter de rug hebt, ben je toch 'gewoon' een man (of vrouw).quote:Op maandag 15 januari 2007 17:29 schreef raptorix het volgende:
Een transeksuele vriendin van mij is ook vermoord
[afbeelding]
Hoewel het andere oorzaak was speelde ze soms gevaarlijk spelletje, jongens mee naar huis nemen zonder duidelijk te maken dat ze eigenlijk een man was.
In Amerika worden dergelijke operaties niet vergoed. Heeft-ie toch maar een paar jaar met een vagina rondgelopen, maar verder extreem mannelijk, de borstjes waren er al af, die stelden toch al niks voor.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Dag Floripas,
Nee, deze vraag hadden we nog niet gehad. Ook moeilijk om er zo wat over te zeggen want volgens mij hebben homo's daar niet echt een beleid in. De angst om vermoord te worden lijkt mij voor Nederlandse begrippen ongal vergezocht. Hangt een beetje van het soort man af en hoe hij ermee omgaat.
Het zal er iets mee te maken hebben dat sommige stoere nichten zich bedrogen of 'genaaid' voelen of dat ze wat teleurgesteld zijn. Doorgaans is het in Nederland dan zo dat een contact dan verder op niks uitloopt en er gewoon afscheid wordt genomen.
Ik kan me wel enige schrik voorstellen maar geen agressie. De schrik hangt toch wat af van de toestand van de infrastructuur daar beneden. Weet dus niet of ie gewoon een piemel heeft en dergelijke en of ie er ook wat mee kan. Ik zou zelf wel schrikken als er ineens geen piemel aan zat, en dan houdt het ook op maar een beetje een gekke piemel zou ik wel weer interessant vinden.
groet
SCH
Op beide denk ik maar bij een vagina zou ik denk ik wel afhaken.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:39 schreef Floripas het volgende:
Wat zou je doen als je een vagina zou aantreffen?
Met andere woorden: val je op geslacht of op geslacht?
Bij mij hoort het een bij het ander. Ik weet niet of dat voor iedereen zo is, maar ik denk toch wel bij de meesten. Misschien dat de zogenaamde 'tops' er minder moeite mee hebben dan anderen, dat zou ik niet weten...quote:Op maandag 15 januari 2007 17:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
In Amerika worden dergelijke operaties niet vergoed. Heeft-ie toch maar een paar jaar met een vagina rondgelopen, maar verder extreem mannelijk, de borstjes waren er al af, die stelden toch al niks voor.
Wat zou je doen als je een vagina zou aantreffen?
Met andere woorden: val je op geslacht of op geslacht?
En de wetenschap dat er ooit eentje heeft gezeten?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Op beide denk ik maar bij een vagina zou ik denk ik wel afhaken.
Tja, dat schrikt me niet bij voorbaat af. Maar dat is vrij theoretisch dus.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
En de wetenschap dat er ooit eentje heeft gezeten?
Sorry typte het verkeerd, ze was geen trans maar een trav.....quote:Op maandag 15 januari 2007 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar als je transsexueel bent en de operaties achter de rug hebt, ben je toch 'gewoon' een man (of vrouw).
Grappige vraag, ik zou het niet zo weten. Het 'lid' is wel volledig functioneel en van een formaat dat er ook echt iets mee te doen is? Zo ja, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Anders gaat waarschijnlijk op termijn de beperking in sexualiteit wel een rol spelen (waarvoor misschien nog wel een oplossing te vinden zou zijn, maar een monogame relatie zit er dan absoluut niet in). Hetzelfde als er nog een vagina zou zijn, behalve dan dat het dan nog een beetje minder aantrekkelijk zou zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
En de wetenschap dat er ooit eentje heeft gezeten?
Vreemd genoeg zijn travo's in de Turkse macho-cultuur juist welkom; zolang de 'man' mag neuken is het alleen maar een extra bevestiging van zijn mannelijkhied.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sorry typte het verkeerd, ze was geen trans maar een trav.....
Da's een cruciaal verschil natuurlijk. Met travo's heb ik echt helemaal niks.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sorry typte het verkeerd, ze was geen trans maar een trav.....
Dat geldt voor mij eigenlijk ook wel ja.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:36 schreef HiZ het volgende:
Voor mij ligt sowieso het belangrijkste ervaringsverschil niet daar, maar in de vraag of ik me zou kunnen voorstellen of ik iemand wil kussen of niet. Bij vrouwen wil ik dat dus absoluut niet. Als die vriend van jou mannelijk genoeg is om mij het gevoel te geven dat ik niet met een vrouw sta te kussen dan is de rest een stuk minder relevant.
Ik weet dat niet hoor - denk niet dat je daar een algemene theorie op los kan laten in de zin van dat die mannen dat ook echt zijn. Maar het duidt volgens mij wel op iets Freudiaans: hetzij een bepaalde nieuwsgierigheid, hetzij een bepaald conflict met de eigen seksualiteit, hetzij de angst voor sowieso de wat zachtere kanten van iemands persoonlijkheid. En sommigen verdenk ik ook gewoon van een zekere vorm van jaloezie.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:53 schreef Priae het volgende:
Is het nou echt waar dat veel van die enorme homofoben (die wel gewoon normaal zijn opgegroeid zeg maar), eigenlijk gewoon stiekem homo zijn? Ik heb ook zo'n vriend die altijd afgeeft op homo's maar ik verdenk hem ervan om iig bi te zijn. Omdat ik weet dat ie zo'n homofoob is heb ik hem wel eens voor de gein homoporno gestuurd en dat soort geintjes, en ik weet gewoon zeker dat hij het eigenlijk wel interessant vind.
Ik niet,quote:Op maandag 15 januari 2007 17:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Op beide denk ik maar bij een vagina zou ik denk ik wel afhaken.
Nee die hebben op mij ook geen aantrekkingskrachtquote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's een cruciaal verschil natuurlijk. Met travo's heb ik echt helemaal niks.
Nee absoluut niet verwerpelijkquote:Op maandag 15 januari 2007 22:04 schreef Floripas het volgende:
Maar vinden jullie travo's ook verwerpelijk? Of alleen niet geil?
Ik vind ze zeer sensueel soms, niet dat ik er relatie mee zou willen hebben, maar op sommige zou ik het best kunnen hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 22:04 schreef Floripas het volgende:
Niet verwerpelijk, maar ik val op mannen, niet op vrouwen of mannen die zich presenteren als vrouwen.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:04 schreef Floripas het volgende:
Ik kan genieten van de acts die ze soms opvoeren. Het is entertainment vaak. Verwerpelijk niet dus. Ik zou er zelf alleen echt niet zo snel als vrouw bij gaan lopen. Ik wil een vent!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:04 schreef Floripas het volgende:
En andersom? Vrouwen verkleed als man?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet verwerpelijk, maar ik val op mannen, niet op vrouwen of mannen die zich presenteren als vrouwen.
Die vallen in de categorie vrouw, ongeacht de kleding. Het punt is dat ik geen trek heb in gender-spelletjes in mijn relaties, of die nu van emotionele of sexuele aard zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
En andersom? Vrouwen verkleed als man?
dquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:44 schreef wonderer het volgende:
Maar wat als je dat niet zou merken? Dat je echt denkt dat het een man is?
Het is niet mijn ervaring dat relaties tussen mannen minder complex zijn. Sex is wel 'simpeler' vaak. Je weet beter hoe het lichaam van je partner in elkaar zit en je kunt dus makkelijker uitvinden hoe het leuk is voor de ander (en voor jou).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:26 schreef Sitethief het volgende:
Even een heel andere vraag, klopt het dat relaties tussen mannen veel minder complex zijn en meer recht toe recht aan? Of ligt het dan weer net aan het type homo?(voorzover dat bestaat)
Ik krijg dan altijd de neiging lekker op de bank te kruipen (liefst tegen iemand aan), kaarsjes, rustige muziek, etc....quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:12 schreef SCH het volgende:
Worden homo's onrustig van storm?
of er nu wel of geen storm isquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:12 schreef SCH het volgende:
Ik ben bang dat ie omwaaitquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:12 schreef SCH het volgende:
Dat ze zichzelf organiseren, soit. Maar de gay pride is toch meer voor volwassennen, denk ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:51 schreef Stroekie het volgende:
Ja moeten kinderen van die leeftijd al als volwassenen gezien worden? of is het beter om ze dan nog te beschermen middels een eigen beschermde omgeving ?
In mijn ogen helpt dit de emancipatie van homo's en lesbeau's eerder achteruit dan vooruit
Tijdens het naar huis fietsen was ik niet echt op m'n gemak, maar of dat nou met mijn amoureuze gevoelens voor bepaalde mannen te maken heeft, dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:12 schreef SCH het volgende:
Leuke actie maar ik denk dat dit eerder pedofielen zal aantrekken. Maak het minimum leeftijd 13 of 14. 11 jarigen kunnen nooit al zeker zijn van hun voorkeur denk ik, en op dat moment zouden ze hier niet eens mee bezig moeten zijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef Stroekie het volgende:
Hem is het dus wel gelukt, terwijl een poging hiertoe vorig jaar op Fok dus mislukt is
FOK! op Canal Pride 2006?
ik ook maar dat is denk niet echt homo-gebonden is....?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd de neiging lekker op de bank te kruipen (liefst tegen iemand aan), kaarsjes, rustige muziek, etc....
Gewoon kopje onder duwen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
Leuke actie maar ik denk dat dit eerder pedofielen zal aantrekken. Maak het minimum leeftijd 13 of 14. 11 jarigen kunnen nooit al zeker zijn van hun voorkeur denk ik, en op dat moment zouden ze hier niet eens mee bezig moeten zijnEn het voor hunzelf opkomen lukt ook niet als 11 jarige denk ik, wat kan je beginnen tegen een 40 jarige man die opeens achter je boot aanzwemt?
Tuurlijk wel. Echte heteromannen doen alsof ze het niet eng vinden en gaan buiten in de regen "ik-ben-stoer"-dansjes uitvoeren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:04 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ik ook maar dat is denk niet echt homo-gebonden is....?
Ook niet aan te radenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Echte heteromannen doen alsof ze het niet eng vinden en gaan buiten in de regen "ik-ben-stoer"-dansjes uitvoeren.
Ik zou eerder zeggen dat de grens 16 jaar moet zijn, aangezien dat ook de minimumleeftijd is voor meerdere dingen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:53 schreef raptorix het volgende:
14 jaar vind ik toch wel wat jong, laten we eerlijk wezen, de gasten op de gaypride zijn veelal toch een beetje ietswat losbandig, ik zou 17 jaar, toch wel minimum stellen (met mij als kapitein om ze te beschermen natuurlijk)
Waarom? Iemand die 14 is heeft ondertussen wel zijn voorkeur ontdekt denk ik.. en het is zijn eigen keuze dat hij ernaartoegaat. En verwacht nou ook niet dat er opeens 100000 kinderen zijn... er mogen er maximaal 30 op de boot anyways.. En veel jonge kinderen hebben het lef toch niet eensquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:53 schreef raptorix het volgende:
14 jaar vind ik toch wel wat jong, laten we eerlijk wezen, de gasten op de gaypride zijn veelal toch een beetje ietswat losbandig, ik zou 17 jaar, toch wel minimum stellen (met mij als kapitein om ze te beschermen natuurlijk)
Naja, doe mij ze maar wat meer gerijpt, 23+ zou'k zo zeggen, en er moet wel het nodige verstand en 'schwung' in zitten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:53 schreef raptorix het volgende:
jij ziet ze als goede wijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, doe mij ze maar wat meer gerijpt, 23+ zou'k zo zeggen, en er moet wel het nodige verstand en 'schwung' in zitten.
En op een gegeven moment slechter met de jarenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij ziet ze als goede wijn
die wordt ook beter met de jaren
![]()
maar dat gebeurt pas nadat je de kurk eraf gehaald hebtquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
En op een gegeven moment slechter met de jaren
LOL, bij mij toen ik beetje op de meisjes was uitgekekenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:10 schreef HiZ het volgende:
Eh, ik weet niet hoe jullie je ontwikkeling hebben doorgemaakt, maar ik schat dat ik tegen het einde van de lagere school al wist dat ik op jongens viel. Het duurde even iets langer voordat ik doorkreeg dat dat niet de norm was.
lagere school = groep 2-8quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:22 schreef Cahir het volgende:
lagere school = middelbare school toch?
Men heeft liever ABN op dit forum ipv. ganstah-straat-taalquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:21 schreef RottePeer het volgende:
Hallo, homo, ik heb een vraag:
Stinkt het niet naar poep als jullie ballen?
want als ik een smatje in d'r bil bal dan stinkt het als ik m'n bana uit die poepgat haal.
Weten jullie iets daartegen?
Zeker weten van niet. Ik was een jaar of 10 toen ik voor het eerst echt stapelverliefd werd op een jongen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:22 schreef Cahir het volgende:
Als ik nu terugkijk naar hoe ik vroeger was en dacht, dan denk ik dat ik zelfs op de basisschool al had kunnen weten dat ik homo ben. Het is er (helaas) heel wat later pas uit gekomen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:22 schreef Cahir het volgende:
Dus al die jongetjes en meisjes die "verkering" hebben in groep vier, dat slaat allemaal nergens op? Ik was ook wel "verliefd" op jongens op de basisschool, meisjes hadden mijn interesse niet. Ik weet niet of je daar een seksuele voorkeur uit kan halen, maar toch zeker wel een voorkeur.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Cahir het volgende:
Op de basisschool al? Voor je pubertijd? Ik geloof dat niet echt... in die tijd zijn er niet eens serieus liefdes relaties..
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik was er op m'n vijfde al voor uit gekomen volgens m'n ouders
Ja, die maken het na 2/3 weken alweer uit en nemen met het volgende jongetje uit de klas... het enige wat ze doen is een kusje op de wang geven nou phoe dat noemen we een serieuse relatie.. zulke mensen weten niet eens wat homosexualiteit is normaal gesproken.quote:Dus al die jongetjes en meisjes die "verkering" hebben in groep vier, dat slaat allemaal nergens op?
Dus het feit dat de "relatie" niet volwaardig is, maakt het onbelangrijk met welk geslacht dat is?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, die maken het na 2/3 weken alweer uit en nemen met het volgende jongetje uit de klas... het enige wat ze doen is een kusje op de wang geven nou phoe dat noemen we een serieuse relatie.. zulke mensen weten niet eens wat homosexualiteit is normaal gesproken.
Is heel handig als een soort glijmiddel hoor. Misschien ook eens proberen de volgende keer als je zo hard aan het persen bent dat je er spontaan aambeien van krijgt?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vraag:
Als jullie elkaar in de kont gespoten hebben he.... wassen jullie het dan ook snel eruit, of laten jullie het zitten totdat er gepoept moet worden zodat de drol er makkelijker uit komt ?
Ik bewaar het meestal voor het weekeinde om het in het toetje voor het diner op zondag te verwerken!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vraag:
Als jullie elkaar in de kont gespoten hebben he.... wassen jullie het dan ook snel eruit, of laten jullie het zitten totdat er gepoept moet worden zodat de drol er makkelijker uit komt ?
nou ik wist op mijn 14e heel goed wat pijpen wasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, die maken het na 2/3 weken alweer uit en nemen met het volgende jongetje uit de klas... het enige wat ze doen is een kusje op de wang geven nou phoe dat noemen we een serieuse relatie.. zulke mensen weten niet eens wat homosexualiteit is normaal gesproken.
Jij zat op je veertiende nog in groep vier? Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nou ik wist op mijn 14e heel goed wat pijpen was![]()
Wat is dat nou weer voor kletsika? Wat hebben relaties te maken met waar je verliefd op wordt of op valt? Kun je pas weten of je homo bent wanneer je trouwt met een man of zo ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Cahir het volgende:
Op de basisschool al? Voor je pubertijd? Ik geloof dat niet echt... in die tijd zijn er niet eens serieus liefdes relaties..
Nee, rond je pubertijd. Op jonge leeftijd kan je voorkeur alle kanten opgaan en uiteindelijk toch iets anders worden als je dacht, dit kan ook zo zijn in de pubertijd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kletsika? Wat hebben relaties te maken met waar je verliefd op wordt of op valt? Kun je pas weten of je homo bent wanneer je trouwt met een man of zo ?
....quote:, en mannen
Ja achteraf is het natuurlijk heel gemakkelijk om de puzzle stukjes op hun plaats te leggenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als ik nu terugkijk naar hoe ik vroeger was en dacht, dan denk ik dat ik zelfs op de basisschool al had kunnen weten dat ik homo ben. Het is er (helaas) heel wat later pas uit gekomen...
Er zijn mannen (en vast ook vrouwen) die het pas na hun dertigste doorkrijgen. Sommige zijn vroeg, anderen laat.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, rond je pubertijd. Op jonge leeftijd kan je voorkeur alle kanten opgaan en uiteindelijk toch iets anders worden als je dacht, dit kan ook zo zijn in de pubertijd.
[..]
....![]()
Idem hier, en ben achteraf wel blij dat ik niet voor mijn 15e al echte seks had. Wel een beetje gerommeld met een neefje of buurjongetje, maar deed niet iedereen dat?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja achteraf is het natuurlijk heel gemakkelijk om de puzzle stukjes op hun plaats te leggen
maar als puber wist ik dit dus helemaal niet van mezelf![]()
Nee.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Idem hier, en ben achteraf wel blij dat ik niet voor mijn 15e al echte seks had. Wel een beetje gerommeld met een neefje of buurjongetje, maar deed niet iedereen dat?
Neequote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Idem hier, en ben achteraf wel blij dat ik niet voor mijn 15e al echte seks had. Wel een beetje gerommeld met een neefje of buurjongetje, maar deed niet iedereen dat?
Goddelijk komisch dit soort Libelle-nichterij.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, rond je pubertijd. Op jonge leeftijd kan je voorkeur alle kanten opgaan en uiteindelijk toch iets anders worden als je dacht, dit kan ook zo zijn in de pubertijd.
[..]
....![]()
Je hoort het wel vaker, maar iedere keer als iemand zoiets stelt slaan mijn hersenen op tilt; of we wel van dezelfde planeet komen of zoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tot m'n 25e had ik zelfs nog nooit met iemand gerommeld...
Tja, compleet andere opvoeding, persoonlijkheid, etc. Geloof me, met anderen had ik niet eerder 'gerommeld'. Met mezelf daarentegen....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je hoort het wel vaker, maar iedere keer als iemand zoiets stelt slaan mijn hersenen op tilt; of we wel van dezelfde planeet komen of zo
Kijk, daar was ik toen ik 6 was niet zo zeker van; dat ik wel thuis hoorde op de aarde. Ik was er redelijk zeker van dat ik was achtergelaten door een buitenaardse beschaving![]()
Die zullen er vast wel zijn ja. D'r zijn er ook die alleen geneukt willen worden, of die alleen zelf willen neuken, dus er zullen er ook zijn die geen beide willen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:01 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik heb weleens gehoord dat niet elke homo 'all the way' gaat. Dus niet echt overgaat tot neuken, maar alleen het hand en mondwerk doet. Klopt dit?
Ik tot m'n 23 (oid) niet......quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Klopt wel, maar dat lijkt vooral iets 'Nederlands' te zijn. In andere landen kom je dat nagenoeg niet tegen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:01 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik heb weleens gehoord dat niet elke homo 'all the way' gaat. Dus niet echt overgaat tot neuken, maar alleen het hand en mondwerk doet. Klopt dit?
Bedankt voor de antwoorden. Apart dat dat vooral iets voor NL is...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
Klopt wel, maar dat lijkt vooral iets 'Nederlands' te zijn. In andere landen kom je dat nagenoeg niet tegen.
schat op mijn veertiende zat ik heel ergens anders dan groep 4quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij zat op je veertiende nog in groep vier? Dat verklaart een hoop
Tot m'n 20e rommelde ik met iedereen, daarna vooral met het mannelijke geslacht (uitzonderingen daargelaten)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Is ook onzin. HiZ bedoelt misschien de wat meer zuidelijke culturen maar er zijn overal homo's die niet zoveel met neuken ophebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:05 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Bedankt voor de antwoorden. Apart dat dat vooral iets voor NL is...
Ook Libelle nichten zijn hier welkom, whatever it may be. Jij ook trouwensquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
Goddelijk komisch dit soort Libelle-nichterij.
ok in ABN dan, maar wat snap je niet aan de vorige post?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
Men heeft liever ABN op dit forum ipv. ganstah-straat-taalEn zo eng is het ook niet om "piemel" te zeggen.
Na deel 3 is het onderdeel kontneuken gesloten in deze reeks, dus als je er iets over wil weten, zoek even terug. En de oplossing is niet doen of wassen. En we hebben niks tegen buitenlanders, we zijn dol op minderhedenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:01 schreef RottePeer het volgende:
[..]
ok in ABN dan, maar wat snap je niet aan de vorige post?
net alsof lolomfgwtfroflmao en al die bullshit wel ABN is!
en WAT DAN als ik van de straat ben?! wil je daarom niet met me praten??
neppe shit man.
check...
Stinkt het nooit naar poep als jullie neuken?
Als ik een meisje in haar kont neuk stinkt het wel vind ik als ik mijn PIEMEL uit haar anus trek.
Hebben homo's een oplossing?
Anyway elke mongool snapt die eerste post. volgens mij zijn jullie gewoon tegen buitenlanders.
als je zo nep gaat doen ben ik straks tegen homo's
Het is een kwestie van een beetje voorbereiding. De een heeft er genoeg aan goed naar de wc te gaan, een ander moet altijd even spoelen van tevoren. Dat kan op verschillende manieren. Een opzetstuk voor een douche bijv...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:01 schreef RottePeer het volgende:
[..]
ok in ABN dan, maar wat snap je niet aan de vorige post?
net alsof lolomfgwtfroflmao en al die bullshit wel ABN is!
en WAT DAN als ik van de straat ben?! wil je daarom niet met me praten??
neppe shit man.
check...
Stinkt het nooit naar poep als jullie neuken?
Als ik een meisje in haar kont neuk stinkt het wel vind ik als ik mijn PIEMEL uit haar anus trek.
Hebben homo's een oplossing?
Anyway elke mongool snapt die eerste post. volgens mij zijn jullie gewoon tegen buitenlanders.
als je zo nep gaat doen ben ik straks tegen homo's
Is geen onzin, is begin jaren tachtig zelfs serieus onderzoek naar gedaan. Omdat men niet helemaal begreep waarom AIDS in Nederland zich niet even snel en volgens de 'normale' patronen verspreidde.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook onzin. HiZ bedoelt misschien de wat meer zuidelijke culturen maar er zijn overal homo's die niet zoveel met neuken ophebben.
Het lijkt me stug dat de homo's hier zo anders denken over neuken dan in Duitsland, Engeland of Belgie, is niet mijn ervaring.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Is geen onzin, is begin jaren tachtig zelfs serieus onderzoek naar gedaan. Omdat men niet helemaal begreep waarom AIDS in Nederland zich niet even snel en volgens de 'normale' patronen verspreidde.
En moderator die hier wat opschonend werk heeft gedaan en weer een schone lege fruitschaal heeft achtergelatenquote:
Tsja, ik kan er ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat de homo's hier zo anders denken over neuken dan in Duitsland, Engeland of Belgie, is niet mijn ervaring.
Trol?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En moderator die hier wat opschonend werk heeft gedaan en weer een schone lege fruitschaal heeft achtergelaten![]()
Denk van welquote:
het het - we zijn al bijna aan het onheilsreeksje toe, of zullen we 13 overslaan?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Denk van wel
maar in elk geval hulde voor deze Mod dat hij zo snel gehandeld heeft want ik het het niet eens zien staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |