Voor een vraag gebruik je wel weinig woorden en geen vraagteken.quote:
Hoi Erik,quote:Op zondag 21 januari 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé SCH,
Waarom is het toch zo dat ik me bij andere homoseksuelen niet helemaal op mijngemak voel? Ik ben altijd een soort zenuwachtig en nerveus
.
tevens tvp
Kustips? Gewoon doen zoals jij het lekker vindt lijkt me.quote:Op zondag 21 januari 2007 23:50 schreef Sitethief het volgende:
tvp dan maar, en gelijk vraag ik wat superkustips aan.
Ja, ik heb het altijd wel gehad rond jongens, maar nog meer bij homo's. Mischien wel omdat denk dat ze me gek vinden ofzo, of dat ik niet doe zoals het "hoort".quote:Op maandag 22 januari 2007 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoi Erik,
Lastig want ik ken je daar niet goed genoeg voor. Heb je dat sowieso in mannelijk gezelschap? Ik vind het altijd leuk als er vrouwen bij zijn en word sowieso wat ongemakkelijk van veel mannen. Wat is die nervositeit dan precies? Heb je het gevoel dat er van alles verwacht wordt.
gr
SCH
Ik herken het wel een beetje. Ik ben altijd geneigd om naar die enige vrouw in een gezelschap te lopen om een praatje aan te knopen. En het punt bij homogezelschappen is vaak dat je geacht bent om iets met elkaar te hebben puur omdat je homo bent, terwijl ik eerder aansluiting heb omdat ik met mensen kan lachen of dat ze op dezelfde golflengte omdat ze ook van politiek of voetbal houden.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb het altijd wel gehad rond jongens, maar nog meer bij homo's. Mischien wel omdat denk dat ze me gek vinden ofzo, of dat ik niet doe zoals het "hoort".
En waarschijnlijk moet ik gewoon eraan wennen, want zo veel ervaring heb ik niet met homogezelschap.
Best wel, eigenlijkquote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Kustips? Gewoon doen zoals jij het lekker vindt lijkt me.![]()
![]()
![]()
Of heb je de idee dat er iets mis is met je kusgedrag?
Mijn enige tip: Heeeeel veeeeeeeel oefenen.quote:Op zondag 21 januari 2007 23:50 schreef Sitethief het volgende:
tvp dan maar, en gelijk vraag ik wat superkustips aan.
Ontlasting wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:50 schreef TranceAction het volgende:
Moeten homo's ook belasting betalen? Want als dat niet zo is wil ik me misschien wel bij jullie aansluiten
Dat doet me denken aan een stukje van Mannen van de Radio,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Beste SCH, als 'ervaren homo' en 'voetballiefhebber. Misschien dat je een wat scherpere blik hebt dan hetero mannen over mogelijke homo's in het professionele voetbal. Zijn er voetballers waarvan je niet verbaast zou opkijken wanneer blijkt dat zij homofiele gevoelens koesteren, zowel internationaal als nationaal? En mocht je zelf professioneel voetballer zijn, zou je dan ook openlijk over je homofiliteit zijn of zou je het voor de media verbergen?
Beste Spank,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Beste SCH, als 'ervaren homo' en 'voetballiefhebber. Misschien dat je een wat scherpere blik hebt dan hetero mannen over mogelijke homo's in het professionele voetbal. Zijn er voetballers waarvan je niet verbaast zou opkijken wanneer blijkt dat zij homofiele gevoelens koesteren, zowel internationaal als nationaal? En mocht je zelf professioneel voetballer zijn, zou je dan ook openlijk over je homofiliteit zijn of zou je het voor de media verbergen?
Typisch, om je wat gemakkelijk te voelen in het maatschappelijk verkeer moet je altijd wat afstand hebben. "Mannen onder elkaar"quote:Op zondag 21 januari 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé SCH,
Waarom is het toch zo dat ik me bij andere homoseksuelen niet helemaal op mijngemak voel? Ik ben altijd een soort zenuwachtig en nerveus
.
tevens tvp
ik kan niet zeilen. Maar goed lekkere strandwandeling en daarna ergens wat dinken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Bios
Waarom niet naar 'n fijn terrasje na 'n dag zeilen?
-edit- mocht het weer 'ns zomer zijn, maar iig iets meer leuks zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |