leuk interview manquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:43 schreef Twoflower het volgende:
[SPAM]
FOK!ker van de week: Twoflower
[/SPAM]
Ik heb hem een paar keer ontmoet en ik kan dit beamenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet alleen het interview, maar volgens mij is Twoflower sowieso een leuk en aardig persoon![]()
Toch een slechte motivatie op onveilige seks te hebben, vind je niet? Zonder condoom vrijer is toch echt niet fijner als je weet dat de ander HIV besmet is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:10 schreef wonderer het volgende:
Aids is niet meer dodelijk in het westen. Dus ik denk dat mensen nu minder voorzichtig zijn. 't Is nog steeds kut, maar met de juiste kuur kan je nog makkelijk dertig jaar leven.
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
Als je het weet, ja. Als het je niet kan schelen... Nog een paar jaar, dan is aids niet erger dan herpes.
Ik wil niet eens een schimmelinfectie oplopen, maar er zijn mensen die er anders over denkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:33 schreef purmernoord het volgende:
zowiezo zou ik voor geen goud herpes willen oplopen... doe het dus veilig.
Kun je uberhaupt iets tegen herpes doen dan? Zelfs zoenen is dan niet veilig...quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:33 schreef purmernoord het volgende:
zowiezo zou ik voor geen goud herpes willen oplopen... doe het dus veilig.
Kun je nagaan hoe niet graag ik herpes zou willenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:47 schreef BabblingBrook het volgende:
Herpes houdt je voor je leven. Een schimmelinfectie, daar ben ik binnen een weekje vanaf. Is ook niet te vergelijken denk ik.
Doe het al 10 jaar veilig, helaas heeft me vriend laatst een vechtpartij met ze broer gehad, en is in ze hand gebeten, ze broer is HIV+quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:56 schreef BabblingBrook het volgende:
Doen jullie het wel altijd veilig? Een vriend van me die is zo'n losbandig geval. Die gaat gerust naar het buitenland (Noord Amerika of Singapore) voor een neukertje en dat gaat bijna nooit veilig. Zo heeft hij zich pas laten testen op AIDS omdat hij zo vaak ziek was. Gelukkig was de test negatief. Maar AIDS is begonnen als ziekte onder homoseksuelen en met homoseksuele seks (anaal) verpreidt AIDS veel sneller.
De getrouwde mannen die zich op parkeerplaatsen verzamelen, daar maak ik mij persoonlijk het meeste druk om. Die hebben nog een vrouw die ze kunnen besmetten, waarna ze weer rustig de bosjes induiken.
Ik moest lachen om je postquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doe het al 10 jaar veilig, helaas heeft me vriend laatst een vechtpartij met ze broer gehad, en is in ze hand gebeten, ze broer is HIV+
Over een maand krijgt ie uitslag.
Gelukkig schatte de GGD de kans minimaal in, hoefde ook geen PEP behandeling, maar is toch vervelend.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je postIk kende het verhaal dan ook al dus het mag.
Je weet nu al zeker dat je vriend over een maand uitslag krijgt???![]()
Ja akelig. Ik heb zelf nog nooit een hiv--test gedaan, dus misschien heb ik het wel. Zou zomaar kunnen, ben behoorlijk promiscue en heb met ontelbaar veel mannen sex gehad. In principe wel veilig maar ja: principes. Het is iets wat ik verdring en dat lukt aardig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gelukkig schatte de GGD de kans minimaal in, hoefde ook geen PEP behandeling, maar is toch vervelend.
En ik me vriend maar wijs maken dat we vaker moeten proberen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik vind het persoonlijk een beetje onze eigen verantwoordelijkheid om seks leuk te houden en er niet zo'n beladen toestand van te maken. Door het veilig te doen beperk je de kans tot het overbrengen en oplopen van nare dingen tot het minimum. En als je het nog positiever bekijkt: homo's zullen niet zo snel iemand zwanger maken!
Nee ben de kuisheid zelve....quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:56 schreef BabblingBrook het volgende:
Doen jullie het wel altijd veilig? Een vriend van me die is zo'n losbandig geval. Die gaat gerust naar het buitenland (Noord Amerika of Singapore) voor een neukertje en dat gaat bijna nooit veilig. Zo heeft hij zich pas laten testen op AIDS omdat hij zo vaak ziek was. Gelukkig was de test negatief. Maar AIDS is begonnen als ziekte onder homoseksuelen en met homoseksuele seks (anaal) verpreidt AIDS veel sneller.
De getrouwde mannen die zich op parkeerplaatsen verzamelen, daar maak ik mij persoonlijk het meeste druk om. Die hebben nog een vrouw die ze kunnen besmetten, waarna ze weer rustig de bosjes induiken.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doe het al 10 jaar veilig, helaas heeft me vriend laatst een vechtpartij met ze broer gehad, en is in ze hand gebeten, ze broer is HIV+
Over een maand krijgt ie uitslag.
Keusheid = kuisheid?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:32 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Nee ben de keusheid zelve....
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
En ik me vriend maar wijs maken dat we vaker moeten proberen!
Jahoor maar ze broer is gewoon een teringleier, sloeg ff me vriend in ze gezicht, en me schoonmoeder hard in haar buik. Gingen we verhaal halen, viel ie ons aan met een bijl. Gelukkig zijn me vriend en ik niet zo snel impressed en allebei goede vechters, gevolg opengescheurde wenkbrauwen en gekneusde nierenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:33 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
![]()
verder wel een leuke leefomgeving?
Ik leef er niet ofzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig. Klinkt inderdaad als een goede leefomgeving.
Hoe komt de broer van jouw vriend aan HIV?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jahoor maar ze broer is gewoon een teringleier, sloeg ff me vriend in ze gezicht, en me schoonmoeder hard in haar buik. Gingen we verhaal halen, viel ie ons aan met een bijl. Gelukkig zijn me vriend en ik niet zo snel impressed en allebei goede vechters, gevolg opengescheurde wenkbrauwen en gekneusde nieren
Onveilig laten naaien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:41 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Hoe komt de broer van jouw vriend aan HIV?
jap, had de keus om kuis te zijn...quote:
Nou ja, 3 kinderen, 2 homoquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:46 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Zit homo zijn bij hen in de familie?
Doe eens even [Lesbeau]. Anders sla ik zo'n modderfiguur.quote:
Aww poor lil uquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:54 schreef SCH het volgende:
NanKing![]()
Je laat ons wel een beetje aan ons lotje over, maja de bij.
Heb je nog veel gebeft de laatste tijd?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww poor lil u.
Zeg eens wat er op je hartje ligt SCHomootje van me.
Zoveel dat ik bijna een gekneusde tong heb johquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je nog veel gebeft de laatste tijd?
Is je techniek wel goed dan of moet je op cursus?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zoveel dat ik bijna een gekneusde tong heb joh.
Mijn cursus heb ik jaren geleden al succesvol afgerond.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Is je techniek wel goed dan of moet je op cursus?
Ik ga binnenkort ook weer op voor mijn tussentijdse PijpBrevet - rimmen heb ik vorig jaar al gehaald.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn cursus heb ik jaren geleden al succesvol afgerond.
Om de 5 jaar is een herhalingscursus met alle nieuwe technieken enzoot. Ik zal binnenkort wel een oproep krijgen.
Spannend hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook weer op voor mijn tussentijdse PijpBrevet - rimmen heb ik vorig jaar al gehaald.
Nee, het was een allround cursus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Bef-her.
Waar kan ik die cursus volgen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook weer op voor mijn tussentijdse PijpBrevet - rimmen heb ik vorig jaar al gehaald.
Ik denk niet da'k ooit de behoefte zal habben om te rimmen... :-Squote:Op donderdag 11 januari 2007 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |