Ik denk dat dat homo-acceptatie meer in de hand werkt: als mensen er gewoon rekening mee houden. Ik vraag ook "heb je al een vriendje of vriendinnetje" (tenzij ik zeker ben van de geaardheid natuurlijk). Er is toch tien procent kans dat je verkeerd zit als je uitgaat van heteroseksualiteit. Waarom kunnen niet meer mensen dat doen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:12 schreef SCH het volgende:
Ik realiseer het me heel vaak niet eens meer dat het voor sommige mensen ongewoon is. Als we samen nieuwe meubels uitzoeken, naar een hotel gaan enz enz.
Vind ik ook altijd raar dat mensen er zo automatisch van uit gaan - ik ga er gewoon vanuit dat iedereen homo isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat homo-acceptatie meer in de hand werkt: als mensen er gewoon rekening mee houden. Ik vraag ook "heb je al een vriendje of vriendinnetje" (tenzij ik zeker ben van de geaardheid natuurlijk). Er is toch tien procent kans dat je verkeerd zit als je uitgaat van heteroseksualiteit. Waarom kunnen niet meer mensen dat doen?
laat maar horen....quote:
Oke weer ontopic:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:29 schreef SCH het volgende:
Maar heren, heren - dit topic ontspoort
met al die plaatjes gaat het hier steeds meer op het gewone H topic lijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:29 schreef SCH het volgende:
Maar heren, heren - dit topic ontspoort
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:32 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Oke weer ontopic:
Wil je weten waar de beste carpoolplaatsen zijn vraag het aan: raptorix
ik gaf alleen mijn type aan zodat mensen dat weten als ze solliciteren naar de post: "vriendje van hierissiedan"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met al die plaatjes gaat het hier steeds meer op het gewone H topic lijken
Wheheh! Die lijkt op Peet!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef hierissiedan het volgende:
Daniel bedingfield is echt mijn type:
[afbeelding]
[afbeelding]
foto?? en verder mag ie soliciteren... ik.uit.ede@gmail.comquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Inderdaad ja
vooral die onderste is echt sprekend
Foto mag niet vanwege Fok-policy en hij heeft al een vriendje, sorryquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:40 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
foto?? en verder mag ie soliciteren... ik.uit.ede@gmail.com
he schit lol weer over...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foto mag niet vanwege Fok-policy en hij heeft al een vriendje, sorryMaar ik vond het wel erg frappant
Ik heb dit soort discussies vaak met collega's en vrienden... dat ze inderdaad hun kinderen of vrijgezelle kennissen/familieleden op deze manier zouden moeten benaderen wanneer ze weer eens overmatig nieuwschierig zijn... De meeste mensen in mijn omgeving zijn wel geneigd me hierin gelijk te geven ( m.a.w. inderdaad 2 geslachten noemen) maar geven gelijk aan dat toch niet snel te zullen doen... het is nog steeds vechten tegen de bierkaai wat dat betreft...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat homo-acceptatie meer in de hand werkt: als mensen er gewoon rekening mee houden. Ik vraag ook "heb je al een vriendje of vriendinnetje" (tenzij ik zeker ben van de geaardheid natuurlijk). Er is toch tien procent kans dat je verkeerd zit als je uitgaat van heteroseksualiteit. Waarom kunnen niet meer mensen dat doen?
Er zijn geen openlijke homospelers in het betaalde voetbal, des te leuker om er over te speculeren natuurlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:27 schreef Nuno_G het volgende:
En zitten er bij FC utrecht nog homo spelers ? SCH en RAP moeten dit weten![]()
Had ik ook met mijn neefje van 12 - die weet niet beter dan dat zijn oom homo is met een vriend en zo maar rond die leeftijd begon hij ineens giechelig en raar te doen. Nu is hij 18 en doet hij weer volstrekt normaal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:42 schreef purmernoord het volgende:
Zelfs mijn eigen kinderen kijken me raar aan als ik aan ze vraag of ze een jongen of meisje uit de klas leuker dan leuk vinden.. ( ze zijn 11 en 13, dan praat ik nog niet over verkering )
Kunnen jongens van 18 wel normaal doen dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Had ik ook met mijn neefje van 12 - die weet niet beter dan dat zijn oom homo is met een vriend en zo maar rond die leeftijd begon hij ineens giechelig en raar te doen. Nu is hij 18 en doet hij weer volstrekt normaal.
Wel tegen zijn oomsquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Kunnen jongens van 18 wel normaal doen dan?
Tja, jij zult het wel weten. Aangezien mijn zussen allebei nog geen kinderen hebben, laat staan zoons van 18, kan ik er niet over meepraten.quote:
Ik moest op 't vliegveld ook gefouilleerd worden, en toen dacht ik ook aan de man/man combinatiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef SCH het volgende:
[..]Is geweldig dat soort dingen. Moet ook altijd erg lachen bij het fouilleren bij het voetbalstadion. Dan moeten mannen perse door een man en vrouwen door een vrouw worden gefouilleerd.
![]()
En jij vroeg gewoon nonchalant of je nog een keer mocht ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moest op 't vliegveld ook gefouilleerd worden, en toen dacht ik ook aan de man/man combinatie.
Nee, ik was bezig om niet te rood te wordenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En jij vroeg gewoon nonchalant of je nog een keer mocht ?![]()
Ik vind dat raar. Dat is toch geen "sexuele" situatie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik was bezig om niet te rood te worden
Ah, puber, dat wist ik niet. Nu begrijp ik hetquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
D'r schiet wat door je hoofd als je van top tot teen betast wordt, tenminste, door mijn puberhoofd.
vinden ze toch iets verdacht hardsquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moest op 't vliegveld ook gefouilleerd worden, en toen dacht ik ook aan de man/man combinatie.
Ja, had mijn telefoon in mijn broekzak laten zitten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
vinden ze toch iets verdacht hards
ja en dan stop ik die in mijn rugzak zodat ik ze bij de hand hebquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Altijd je sleutels, telefoon en portemonnaie in je handbagage doen, heb je een ding waar je op moet letten.
Ja, net gelezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:43 schreef Twoflower het volgende:
[SPAM]
FOK!ker van de week: Twoflower
[/SPAM]
doe je goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:43 schreef Twoflower het volgende:
[SPAM]
FOK!ker van de week: Twoflower
[/SPAM]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |