template:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:24 schreef jogy het volgende:
Instructietopic: [Instructie-Topic] ONZ banner maken!
wat we nodig hebben is het volgende: 2 banners dus.
1 met ONZ-mod's seal of ontopicworthiness en geef aan dat het een klikbaar plaatje is
Deze moet even breed, niet breder, zijn dan het topic zelf en max 3 centimeter hoog (580*85 pixels )
waar ook het volgende in moet staan om vervalsing tegen te gaan.
In kleine letters: Deze banner is alleen geldig in combinatie van met een melding '[ Bericht 1% gewijzigd door [ONZ-modje] op datum en tijd ]' wat geen plaatje is. Onrechtmatig plaatsen van deze banner is stout. Uitsluitend geldig in combinatie met authentiek edit bericht van een ONZ-mod.
1 met ONZ-mod's seal of go ahead and slowchat en geef aan dat het een klikbaar plaatje is
Deze moet even breed, niet breder, zijn dan het topic zelf en max 3 centimeter hoog (580*85 pixels )
waar ook het volgende in moet staan om vervalsing tegen te gaan.
In kleine letters: Deze banner is alleen geldig in combinatie van met een melding '[ Bericht 1% gewijzigd door [ONZ-modje] op datum en tijd ]' wat geen plaatje is. Onrechtmatig plaatsen van deze banner is stout. Uitsluitend geldig in combinatie met authentiek edit bericht van een ONZ-mod.
Dus ga je gang en maak een banner, zet je naam er in het klein bij zodat iedereen voor altijd weet dat jij dat pareltje hebt gemaakt en geniet de eeuwige roem in dit subforum.
vorig deeltje: [CreaBea-Topic] ONZ banner maken!
Whehe, dat zal heus wel. zonder edit-mogelijkheidquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:12 schreef murp het volgende:
pff, die OP heeft me een boel werk verzet....
Ehm, zou ie opvallen denk je?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:15 schreef slikheks het volgende:
Kan bij wijze van proef niet één van die krekke banners op dit topic geplaatst worden?
Mooiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef LOLBOY het volgende:
Ik dacht maak eens ietswat fatsoenlijks met het oorspronkelijke idee. Omdat het Jogy z'n topic is [afbeelding]
Als ie bevalt maak ik de andere ook nog
[afbeelding]
![]()
Het is een vrijhaven voor de slowchat zullen we maar zeggen, als die banner erin staat hoeven ze niet bang te zijn voor een slotje tot de 300. En het is gewoon iets om de slowchatters tegemoet te komen aangezien er ook een niet-slowchat banner isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:02 schreef LOLBOY het volgende:
is het slowchat seal eigenlijk wel nodig, dit gebeurt toch sowieso al? En met enkel het ontopic label geef je het label meer waarde (als je snapt wat ik doel:@ )
Aha, ok ik ben dus duidelijk geen modquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een vrijhaven voor de slowchat zullen we maar zeggen, als die banner erin staat hoeven ze niet bang te zijn voor een slotje tot de 300. En het is gewoon iets om de slowchatters tegemoet te komen aangezien er ook een niet-slowchat banner is.
Toffigheid.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:07 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Aha, ok ik ben dus duidelijk geen mod
Vandaag maak ik de andere dan ook waarsch. even.
De tekst klopt niet meerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:18 schreef LOLBOY het volgende:
Ziezo,de eerste lichtjes aangepast en een tweede erbij
Ik bedoel die van de slowchat banner dus, gebeurt niet vaak dat er ééntje een TTT wordtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:24 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Maar die originele was te lang
Toch maar verlengen/inkrimpen dan?
Weet je wat Jogy, je hebt he-le-maal gelijk!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik bedoel die van de slowchat banner dus, gebeurt niet vaak dat er ééntje een TTT wordt.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:27 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Weet je wat Jogy, je hebt he-le-maal gelijk!:')
nicequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef LOLBOY het volgende:
Ik dacht maak eens ietswat fatsoenlijks met het oorspronkelijke idee. Omdat het Jogy z'n topic is [afbeelding]
Als ie bevalt maak ik de andere ook nog
[afbeelding]
Edit: De andere er ook nog even bij:
[afbeelding]
Let bij die onderste ook even op het seal of bagger detail![]()
![]()
Als hij ze eens als .gif of als .jpg zou opslaan ipv als .png, zou dat al heel wat schelen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:59 schreef TwyLight het volgende:
Wtf murp met welk programma werk jij, al jouw plaatjes duren altijd zo lang om te laden
geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:59 schreef TwyLight het volgende:
Wtf murp met welk programma werk jij, al jouw plaatjes duren altijd zo lang om te laden
Jaaa goeiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:41 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mooi hoor! Eigenlijk moet er nog wat bij![]()
Iets authentieks van Fok!![]()
quote:
wie de mooiste maaktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:27 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ik ga mijn laatste denk ik maar ff makendaarna stop ik
probeer maarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:31 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Daar kan ik nooit tegen opdies te vet
quote:
okquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:38 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
ik ga daarlijk proberen
me zusje wil ff op deze pc
waar photoshop CS2 op zit dus maak daarlijk wel
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:05 schreef murp het volgende:
straks kiezen ze iemand anders....
ik moet er meer maken, meer, meer, meer!!!!!!!!!!!!!!!
Heb op dit moment geen inspiratie meer...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:05 schreef murp het volgende:
straks kiezen ze iemand anders....
ik moet er meer maken, meer, meer, meer!!!!!!!!!!!!!!!
Die van jou is nog steeds het beste hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 06:03 schreef TwyLight het volgende:
ik vind z niet zo mooi. vind die van LOLBOY wel mooi
ghihiquote:Op woensdag 10 januari 2007 06:03 schreef TwyLight het volgende:
Eensch.quote:Op woensdag 10 januari 2007 06:03 schreef TwyLight het volgende:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 06:03 schreef TwyLight het volgende:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Die van jou is nog steeds het beste hoor![]()
quote:
Ik zou zeggen, kijk eens naar je eerste banner en naar je laatste creaties, daarom doe je het, ze zien er gewoon goed uit nuquote:
ja, ik vimd het ook leuk om te photoshoppenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk eens naar je eerste banner en naar je laatste creaties, daarom doe je het, ze zien er gewoon goed uit nu.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:35 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik vimd het ook leuk om te photoshoppen
zusje zit wel erg lang op de pcquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:38 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
ik ga daarlijk proberen
me zusje wil ff op deze pc
waar photoshop CS2 op zit dus maak daarlijk wel
![]()
Ik ook ik ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:35 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik vimd het ook leuk om te photoshoppen
dit, dit en dit heb ik ooit eerder gemaakt![]()
Kellyquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:31 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ik ook ik ook![]()
W8 ff iets opzoeken wat ik ooit heb gemaakt
http://i10.tinypic.com/2vd1q8o.jpg
Ze is tofquote:
whoohooquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:28 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ze is tofze is tenminste tot nu toe de enigste niet anorexia pacient
serieus haar boeit het niet ensow dat ze veel eet
dat las ik in interview
ben naar dr concert geweest 13/03.06
wat nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:33 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
waarom luk het vandaag nou niet
Que?quote:
14.gifquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Me llamo Rianne
Como estas
betekendquote:
Dat weet ik ook wel, volgens mij moet je ook nog NL krijgen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
betekentik ben/heet rianne, hoe gaat het
Ik krijg spaans op school ensow![]()
Ik kon de humor er wel van inzienquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, volgens mij moet je ook nog NL krijgen...![]()
Een mailtje ter bevestiging, daar mag je mij voor wakker makenquote:
Heb ik ook wel eens LOLBOYquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:40 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Een mailtje ter bevestiging, daar mag je mij voor wakker maken![]()
(hebben jullie dat ook soms dat je onder het reply veld een smiley wil aanklikken maar je vind m maar niet maar toch wil je m aanklikken ook al ken je de tekstsymbolen)
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:57 schreef TwyLight het volgende:
Ik klik nooit smileys aanheb wel soms dat ik prongelijk met mn muis het rondje voor de PI mis zodat mijn post soms zonder PI is maar die edit dan uiteraard gelijk
ik ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:16 schreef LOLBOY het volgende:
Stemmen is zaterdag of vrijdag?
Ik weet al op wie ik ga stemmen!
zo wel, dan heb ik genoeg keusquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef TwyLight het volgende:
De mods stellen vast een regel dat je niet op jezelf kan stemmen.
Hoop ik
zal ik er dan ook eentje maken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:27 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga straks nog eentje maken maar heb geen inspiratie en als ik er een maak lijkt die weer teveel op een andere banner en dat vind ik ook weer zo stom
mmm, ik zal het eens proberen op "murp" stylequote:Op woensdag 10 januari 2007 21:30 schreef TwyLight het volgende:
Ja, en als je er nu wat langer je best op doetkwaliteit is beter dan kwantiteit.
is het niet allemaal van hetzelfde die je maakt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:01 schreef TwyLight het volgende:
hmm, geen inspiratie: niet zo goed gelukt deze vind ik zelf.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:21 schreef TwyLight het volgende:
Ja beetje wel maar anders lijkt die zo op de andere banners en met een plaatje op de achtergrond vind ik het niet zo mooi en te druk
nee, ik had er nog zeker 6 gemaakt, maar vond ze niet zo mooiquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:00 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Zeker, maar heb je hier nou 70 minuten over gedaan?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Dus de andere die je hebt gepost vond je wel allemaal mooi?
""
zo goed danquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:08 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens die linker tekst is niet zo duidelijk. het is at ik weet wat er staat maar als ik het niet wist moet ik echt heel dicht bij de monitor gaan om het te lezen
TwyLight, hou je ff in """quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Dus de andere die je hebt gepost vond je wel allemaal mooi?
""
joepiequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:15 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
TwyLight, hou je ff in
@Murp: zo issie![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:17 schreef TwyLight het volgende:
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
o...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Was eigenlijk voor lolboy, jouw reactie stond er nog niet toen ik postte
Ik heb nog geen sollicitatie topic gezienquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:42 schreef TwyLight het volgende:
Er moet wel een plekje over zijn voor een 5e avatar he
Ok, stop de competitie maar, we hebben onze keuze gemaakt.quote:
en ik heb me laatste nog geen eens gemaakt manquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, stop de competitie maar, we hebben onze keuze gemaakt.
quote:
dus...quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, stop de competitie maar, we hebben onze keuze gemaakt.
ik ga zo beginnen... allemaal?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:47 schreef SiemeN het volgende:
Aanpassen die dingen, jongens. En rap een beetje..
o, dan hoef ik niets te doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:49 schreef SiemeN het volgende:
Lijkt me niet nodig, murp. Als je de .psd files nog hebt kun je gewoon de winnende banner aanpassen (als dat er één van jou is). De rest kan dan toch in de prullenbak.
WTFquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:17 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=cxIovRTGPGI
Hijs leukquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:57 schreef guitarist.nl het volgende:
Fnal version:
[afbeelding]
[afbeelding]
AAA jiij ben nu opeens MODquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:49 schreef SiemeN het volgende:
Lijkt me niet nodig, murp. Als je de .psd files nog hebt kun je gewoon de winnende banner aanpassen (als dat er één van jou is). De rest kan dan toch in de prullenbak.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
ik heb al een idee van wie het gaat wordenik denk van LOLBOY die met dat groen en rode en met die schroeven
dies tof 14.gif
Maar dat wil niet zeggen dat ik ze mooi vindquote:
nee, ik weet al wat je bedoeldquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:38 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat ik ze mooi vindik vind jounes mooier
AAA nietquote:
*jankt*quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:40 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
AAA nietik denk alleen dat hij gaat winnen
maar jogy heb GOVD
en daarom denk ik dat hij win
Iddquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:43 schreef LOLBOY het volgende:
Kom op Murp! Ik heb er maar één gemaakt (ex. kleurvariant) en jij hebt er 20 ofzo, theoretisch en statistisch gezien heb jij dus ca 20X zoveel kans om te winnen! [afbeelding]
oja, das waarquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:43 schreef LOLBOY het volgende:
Kom op Murp! Ik heb er maar één gemaakt (ex. kleurvariant) en jij hebt er 20 ofzo, theoretisch en statistisch gezien heb jij dus ca 20X zoveel kans om te winnen! [afbeelding]
ja, wie mogen er kiezen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:45 schreef LOLBOY het volgende:
Of mogen er mensen kiezen ?![]()
Ik kon het niet laten
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:45 schreef LOLBOY het volgende:
Of mogen er mensen kiezen ?![]()
Ik kon het niet laten
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef murp het volgende:
[..]
ja, wie mogen er kiezen?
de mods of de users?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef murp het volgende:
[..]
ja, wie mogen er kiezen?
de mods of de users?
Jij bent ook een helder licht nietwaar?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Mods zo te horenanders zij jogy niet van
stop competitie maar keuze is gemaakt
maar is dat echt zo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Mods zo te horenanders zij jogy niet van
stop competitie maar keuze is gemaakt
Helder licht?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Jij bent ook een helder licht nietwaar?
Don't knowquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:49 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Don't knowik denk het wel heej
Ik vind wel jammerik had op jou gestemt
die ene met die oog met dat zwarte of die andere met dat rode en dat oog
![]()
dat heb ik nou ook, ik ben ongeveer 1 jaar niet actief geweestquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:57 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Even offtopic, mijn post blijf maar op 3 per dag staan
ik post laatste tijd mega veel ensow
en ik was tijd weg ensow
Kut is dat hequote:Op donderdag 11 januari 2007 14:58 schreef murp het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook, ik ben ongeveer 1 jaar niet actief geweest
PI [CreaBea-Topic] ONZ banner maken! #2quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:15 schreef jogy het volgende:
Slowchatten is niet erg maar hou het wel enigzins ontopic AUB.
Ja daar zat ik net aan te denken, wat post die weinig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:14 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Kut is dat he
Jij heb er 10 per dag dat is beter dan 3dan denken mensen dat ik nooit wat post
Hoe gaat er gestemd worden Jogy?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:15 schreef jogy het volgende:
Slowchatten is niet erg maar hou het wel enigzins ontopic AUB.
Door de vakjury.quote:
Min of meer, ja.quote:
Goed verhaal.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:14 schreef opgebaarde het volgende:
Geachte nederige dienaren,
Ik stem morgenvroeg als alle inzendingen binnen zijn, deadline loopt nog een goede vijf uur.
Voor de verandering zal ik de inzendingen niet bekijken via mijn braillebeeldscherm maar via een beamer die de banners projecteert tegen de muur van mijn 3de studeerkamer.
Ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben, in afwachting van uw reactie groet ik u
Voorzitter vakjury en uw koning
opgebaarde
Ach, je had toch de verkeerde tekstquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef FlyingFox het volgende:
Mên, ammel mooie nou is die van mij echt suf.
Wat ben je eigenlijk ook een creatief stuk heldenvleesquote:
Ik ben er maar een half uurtje mee bezig geweest hoor maar ik durfde een creatief topic niet over te slaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk ook een creatief stuk heldenvlees.
ik stop ermee, ik zal toch niet winnenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, je had toch de verkeerde tekst. En je hebt nog iets minder dan 3(!!!) uur. Zelfs iets langer want de ochtend geldt als deadline
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |