template:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:24 schreef jogy het volgende:
Instructietopic: [Instructie-Topic] ONZ banner maken!
wat we nodig hebben is het volgende: 2 banners dus.
1 met ONZ-mod's seal of ontopicworthiness en geef aan dat het een klikbaar plaatje is
Deze moet even breed, niet breder, zijn dan het topic zelf en max 3 centimeter hoog (580*85 pixels )
waar ook het volgende in moet staan om vervalsing tegen te gaan.
In kleine letters: Deze banner is alleen geldig in combinatie van met een melding '[ Bericht 1% gewijzigd door [ONZ-modje] op datum en tijd ]' wat geen plaatje is. Onrechtmatig plaatsen van deze banner is stout. Uitsluitend geldig in combinatie met authentiek edit bericht van een ONZ-mod.
1 met ONZ-mod's seal of go ahead and slowchat en geef aan dat het een klikbaar plaatje is
Deze moet even breed, niet breder, zijn dan het topic zelf en max 3 centimeter hoog (580*85 pixels )
waar ook het volgende in moet staan om vervalsing tegen te gaan.
In kleine letters: Deze banner is alleen geldig in combinatie van met een melding '[ Bericht 1% gewijzigd door [ONZ-modje] op datum en tijd ]' wat geen plaatje is. Onrechtmatig plaatsen van deze banner is stout. Uitsluitend geldig in combinatie met authentiek edit bericht van een ONZ-mod.
Dus ga je gang en maak een banner, zet je naam er in het klein bij zodat iedereen voor altijd weet dat jij dat pareltje hebt gemaakt en geniet de eeuwige roem in dit subforum.
vorig deeltje: [CreaBea-Topic] ONZ banner maken!
Whehe, dat zal heus wel. zonder edit-mogelijkheidquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:12 schreef murp het volgende:
pff, die OP heeft me een boel werk verzet....
Ehm, zou ie opvallen denk je?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:15 schreef slikheks het volgende:
Kan bij wijze van proef niet één van die krekke banners op dit topic geplaatst worden?
Mooiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef LOLBOY het volgende:
Ik dacht maak eens ietswat fatsoenlijks met het oorspronkelijke idee. Omdat het Jogy z'n topic is [afbeelding]
Als ie bevalt maak ik de andere ook nog
[afbeelding]
![]()
Het is een vrijhaven voor de slowchat zullen we maar zeggen, als die banner erin staat hoeven ze niet bang te zijn voor een slotje tot de 300. En het is gewoon iets om de slowchatters tegemoet te komen aangezien er ook een niet-slowchat banner isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:02 schreef LOLBOY het volgende:
is het slowchat seal eigenlijk wel nodig, dit gebeurt toch sowieso al? En met enkel het ontopic label geef je het label meer waarde (als je snapt wat ik doel:@ )
Aha, ok ik ben dus duidelijk geen modquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een vrijhaven voor de slowchat zullen we maar zeggen, als die banner erin staat hoeven ze niet bang te zijn voor een slotje tot de 300. En het is gewoon iets om de slowchatters tegemoet te komen aangezien er ook een niet-slowchat banner is.
Toffigheid.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:07 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Aha, ok ik ben dus duidelijk geen mod
Vandaag maak ik de andere dan ook waarsch. even.
De tekst klopt niet meerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:18 schreef LOLBOY het volgende:
Ziezo,de eerste lichtjes aangepast en een tweede erbij
Ik bedoel die van de slowchat banner dus, gebeurt niet vaak dat er ééntje een TTT wordtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:24 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Maar die originele was te lang
Toch maar verlengen/inkrimpen dan?
Weet je wat Jogy, je hebt he-le-maal gelijk!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik bedoel die van de slowchat banner dus, gebeurt niet vaak dat er ééntje een TTT wordt.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:27 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Weet je wat Jogy, je hebt he-le-maal gelijk!:')
nicequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef LOLBOY het volgende:
Ik dacht maak eens ietswat fatsoenlijks met het oorspronkelijke idee. Omdat het Jogy z'n topic is [afbeelding]
Als ie bevalt maak ik de andere ook nog
[afbeelding]
Edit: De andere er ook nog even bij:
[afbeelding]
Let bij die onderste ook even op het seal of bagger detail![]()
![]()
Als hij ze eens als .gif of als .jpg zou opslaan ipv als .png, zou dat al heel wat schelen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:59 schreef TwyLight het volgende:
Wtf murp met welk programma werk jij, al jouw plaatjes duren altijd zo lang om te laden
geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:59 schreef TwyLight het volgende:
Wtf murp met welk programma werk jij, al jouw plaatjes duren altijd zo lang om te laden
Jaaa goeiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:41 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mooi hoor! Eigenlijk moet er nog wat bij![]()
Iets authentieks van Fok!![]()
quote:
wie de mooiste maaktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:27 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ik ga mijn laatste denk ik maar ff makendaarna stop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |