quote:Geachte heer en/ of mevrouw van de klantenservice van Burger King,
januari 8th, 2007 at 7:00 am (Persoonlijk & Prive)
Afgelopen zaterdag frequenteerde wij één van uw eetgelegenheden. Dat komt niet zo vaak voor omdat wij van een nogal bescheiden budget moeten rondkomen. Maar tot onze vreugde had u ons de donderdag daarvoor een bonnenboekje laten bezorgen waarmee we flinke kortingen kregen op uw hamburgers en andere snacks. Reden genoeg voor ons dus om onze kindertjes eens bij hoge uitzondering te (kunnen) trakteren op uw normaliter dure en dus voor ons vrijwel onbetaalbare fastfood.
Jasjes aan en hup naar de Burger King. De kinderen konden hun vreugde niet op. Maar helaas moesten wij ze teleurstellen. Aan de counter gekomen werd ons medegedeeld dat de kortingen niet eerder in zouden gaan dan de week daarop. En dat terwijl er geen begin datum van uw actie op de bonnen staat. We konden met een lege maag en een paar bijna huilende kinderen weer vertrekken. En als ik ergens niet tegen kan dan is het het teleurstellen van onze kinderen. Want leg het maar eens aan ze uit.
Nu denkt u natuurlijk dat wij u deze (open, want deze publiceren wij ook op het internet) brief schrijven in de hoop dat u ons een goedmakertje doet toekomen. Maar nee, daar zitten we niet op te wachten. Het feit wil namelijk dat dit niet de eerste keer is dat u dit marketingtrucje met ons uithaalde. Circa twee maanden daarvoor is ons namelijk exact hetzelfde overkomen. Toen was de smoes dat het hoofdkantoor (u dus) vergeten zou zijn om het kassasysteem aan te passen en dat dit de week erop gefikst zou zijn.
Kortom, u heeft onze kinderen twee maal naar huis gestuurd met een diepe teleurstelling en een lege maag. Ik liet al even het woord “marketingtruc” vallen. En dat is wat het is mevrouw en/ of meneer Burger King. U anticipeert er namelijk op dat klanten die zich door uw “actie” hebben laten verleiden om zich te melden aan de counter van de lokale Burger King evengoed hetzelfde bestellen, maar dan voor nagenoeg de dubbele prijs. Naar verluid omdat de actie pas de week erop ingaat, of een andere smoes.
Wij kunnen ons, naast het principiële bezwaar dat we tegen deze vorm van oplichterij hebben, gewoonweg deze dubbele prijs niet veroorloven omdat het ons dagelijkse budget met meer dan 100% zou overschrijden. Maar dat we het een smerige stinkstreek van u vinden wilde we u toch even laten weten. Het feit dat uw fastfood keten het in praktisch geen enkel opzicht haalt bij uw concurrent (kuch), altijd smerig zijn, er tekort aan personeel is en men kennelijk geen Nederlands verstaat even daargelaten.
De enige methode om uw soort van goedkope achterbakse laaienlichterij te bestraffen is er veel ruchtbaarheid aan te geven. De website waarop ik deze open brief publiceer trekt circa 1000 to 1500 bezoekers per dag, en ik ga ervan uit en hoop dat diverse andere websites dit bericht overnemen. Het effect van deze brief zou dus zomaar vermenigvuldigd kunnen worden. En gezien het feit dat het een marketingtruc is ga ik er ook van uit dat bij veel mensen er op eens een lichtje gaat branden.
U moet zich realiseren dat dit soort acties misschien marketingtechnisch leuk klinken, maar het u op den duur klanten kost. Wij hopen dat het er zoveel worden dat u de tent kunt sluiten. We sparen voortaan wel een maandje om naar uw concurrent te gaan. Daar staat altijd voldoende NEDERLANDS sprekend personeel, het is er schoon en warm, ze hebben leukere presentjes voor de kinderen, en ze wezen ons de laatste keer erop hoe wij via het bestellen van een menu geld bespaarde voor dezelfde producten.
Met vriendelijke groet,
Ariël Bruéns (en gezin).
Altijd jammer dat mensen randzaken menen te moeten aandragen om hun punt te maken.quote:Het feit dat uw fastfood keten het in praktisch geen enkel opzicht haalt bij uw concurrent (kuch), altijd smerig zijn, er tekort aan personeel is en men kennelijk geen Nederlands verstaat even daargelaten
Zegt de pauper zelf.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:14 schreef Panick het volgende:
Jezus. wat een paupers.
Als je nauwelijks inkomen hebt, moet je geen kinderen nemen..
quote:
Als je het al een keer hebt meegemaakt, en je weet dat je kinderen zo teleurgesteld waren. BEL DAN EVEN OM HET TE VRAGEN.quote:En dat terwijl er geen begin datum van uw actie op de bonnen staat.
Sommige dingen heb je niet onder controle. Tuurlijk zijn er zat mensen die er wat aan kunnen doen maar er zijn er ook zat van niet. Dus nogmaals oordeel niet te snel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:31 schreef Panick het volgende:
[..].
Je kan altijd wat aan de situatie doen, als je het maar wil.
Dude wat is dit voor kut opmerking..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:14 schreef Panick het volgende:
Jezus. wat een paupers.
Als je nauwelijks inkomen hebt, moet je geen kinderen nemen..
En terecht, ze zijn niets verplicht.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:33 schreef MouseOver het volgende:
Die brief
Maar de kerel heeft een punt. Of het nu in dit specifieke geval opzet of niet was, grote ketens komen vrijwel zonder uitzondering met dit soort praktijken weg.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:35 schreef Panick het volgende:
[..]
En terecht, ze zijn niets verplicht.
Wees blij dat ze uberhaupt die bonnen uitgeven..
En wat doe je dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
en het kan zijn dat een van de ouders een baan is verloren.
Net als de Mediamarkt (quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:33 schreef MouseOver het volgende:
Die brief
Maar de kerel heeft een punt. Of het nu in dit specifieke geval opzet of niet was, grote ketens komen vrijwel zonder uitzondering met dit soort praktijken weg.
niets verplicht ????quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:35 schreef Panick het volgende:
[..]
En terecht, ze zijn niets verplicht.
Wees blij dat ze uberhaupt die bonnen uitgeven..
Je krijgt je korting toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:35 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Die bonnen uitgeven schept op zich wel enige verplichting, dacht je niet
"Dat zouden meer mensen moeten doen"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:35 schreef Mirage het volgende:
(ik heb die bonne nog nooit gezien, want ik gooi ze zoweiso al weg zodat de kinderen ze helemaal niet onder ogen krijgen)
Kijk dan het voorgaande topic maar niet inquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:38 schreef Mirage het volgende:
zullen we ontopic blijven ?
Ik denk dat niemand zit te wachten op wereldvreemd of verwend offtopic geblaat.
Ik heb gisteren zo'n bonnen boekje gezien en naar aanleiding van dit topic er even op gelet, er staat alleen een einde datum op.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:35 schreef Mirage het volgende:
Ik vraag mij trouwens af of de BK dit wel hard kan maken als er daadwerkelijk geen data op de bonnen staat.
Ik zou de kinderen op hebben gestookt in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zo'n bonnen boekje gezien en naar aanleiding van dit topic er even op gelet, er staat alleen een einde datum op.
Het is een naaistreek van de BK, en sneu voor de kinderen. Ik kan mij de man zijn ongenoegen wel begrijpen als je 2x je kinderen hebt moeten teleurstellen.. dit in tegenstelling van het gros pubers hier op het forum natuurlijk.
Ik word oud
Nee dat is volwassenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zou de kinderen op hebben gestookt in zo'n situatie.
Ik zou de mensen 1x rustig hebben verteld dat ik blijf staan tot ik krijg waa rik recht op heb, en na 3 minuten zou ik alledrie mijn zoontjes de BK door laten rennen op zoek naar balonnen en ballenbakken.. en neeeeee vandag hoeven jullie niet rustig te lopen binnen, en rustig spreken is ook niet nodig.. Leef je iuit jongens !!!!!
eens kijken wie hier wie naait.
quote:
Dan ga je daar toch eten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:44 schreef Mirage het volgende:
[..]ik wil helemaal niet volwassen zijn.
Ik wil daar eten.
hebben ze eigenlijk bij de bk wel een ballenbak? bij de mac is dat vaak veranderd in playzone.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zou de mensen 1x rustig hebben verteld dat ik blijf staan tot ik krijg waa rik recht op heb, en na 3 minuten zou ik alledrie mijn zoontjes de BK door laten rennen op zoek naar balonnen en ballenbakken.. en neeeeee vandag hoeven jullie niet rustig te lopen binnen, en rustig spreken is ook niet nodig.. Leef je iuit jongens !!!!!
das een goede truc, lekker laten ravotten en rondrennen. veel mensen die zich daar aan ergeren hoor dus helaas pak je op dat moment de verkeerde aan want de eters kunnen er tuurlijk ook weinig aan doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hebben ze eigenlijk bij de bk wel een ballenbak? bij de mac is dat vaak veranderd in playzone.
De complete nieuwe inrichting buiten beschouwing latend natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:44 schreef lady-wrb het volgende:
burger king
neem dan je kinderen mee naar de ikea.
hebbe ze ook kindermenuutjes, kunnen ze een uur in smaland rondhangen en t is er een stuk leuker![]()
bovendien ben je er de helft kwijt van wat je bij burger king wegeet.
hoeft niet hoor. daar ben je toch zelf bij?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:53 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
De complete nieuwe inrichting buiten beschouwing latend natuurlijk!
Nee, JIJ VIND het smerig voedsel en blijkbaar zijn de door JOU BEZOCHTE tenten rot...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:35 schreef Mirage het volgende:
Ik kan het mij helemaal voorstellen.
Het IS smerig voedsel.... en het IS een rottent...
Maar klaagt de schrijver nu over de kwaliteit van de BK en hun personeel, of over het feit dat de bonnen niet "geldig" waren?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:22 schreef ElectricEye het volgende:
Briefschrijver heeft voor de volle 100% gelijk!
Vooral over dat Nederlands idd. Laatste keer dat ik bij BK was, en dat blijft de laatste keer, werd ik aangesproken door een zwartharig(met veel vet erin), getint en bepuist jongmens en wel met de briljante verwelkoming: WAT?
Ik meende dat hij bedoelde welke gerechten ik bij hem wilde bestellen, dus ik stak van wal (ik moest eten halen voor 5 collega's, mijzelf incluis). Na de derde burger kwam hij met zijn tweede reactie: NIET ZJO ZJNELL, IK BHEN GHEEN ROBOOT! (zo was zijn uitspraak en alles op dezelfde blaffende toon)
Nadat ik eindelijk mijn eten had gekregen en gecontoleerd (zo hendig was ik wel) heb ik hem nog wel even verteld dat zijn klantvriendelijkheid en beheersing van de Nederlandse taal nog veel te wensen overliet. Zijn reactie bevestigde de mijne.
Nee, geef mij maar McDonalds. Minder smaakvolle burgers, maar véééééééééééééééél beter op het gebied van service, hygiëne, klantvriendelijkheid, assortiment en informatie over wat je eigenlijk eet!
En daar werken ook allochtonen, maar die spreken je wel netjes met u en meneer aan en die praten wel correct Nederlands. Dat ze een accent hebben, prima, maar ik hoef er geen planken van te kunnen zagen!
vind je?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:22 schreef ElectricEye het volgende:
Vooral over dat Nederlands idd. Laatste keer dat ik bij BK was, en dat blijft de laatste keer, werd ik aangesproken door een zwartharig(met veel vet erin), getint en bepuist jongmens en wel met de briljante verwelkoming: WAT?
Ik meende dat hij bedoelde welke gerechten ik bij hem wilde bestellen, dus ik stak van wal (ik moest eten halen voor 5 collega's, mijzelf incluis). Na de derde burger kwam hij met zijn tweede reactie: NIET ZJO ZJNELL, IK BHEN GHEEN ROBOOT! (zo was zijn uitspraak en alles op dezelfde blaffende toon)
Nadat ik eindelijk mijn eten had gekregen en gecontoleerd (zo hendig was ik wel) heb ik hem nog wel even verteld dat zijn klantvriendelijkheid en beheersing van de Nederlandse taal nog veel te wensen overliet. Zijn reactie bevestigde de mijne.
Nee, geef mij maar McDonalds. Minder smaakvolle burgers, maar véééééééééééééééél beter op het gebied van service, hygiëne, klantvriendelijkheid, assortiment en informatie over wat je eigenlijk eet!
En daar werken ook allochtonen, maar die spreken je wel netjes met u en meneer aan en die praten wel correct Nederlands. Dat ze een accent hebben, prima, maar ik hoef er geen planken van te kunnen zagen!
Misschien gingen ze voor de Euro knallers?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:33 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vreemd dat hij blijkbaar wel geld heeft voor de Mac, of heeft zijn daar wel bonnen voor?
dan zijn ze volgens mij wettelijk verplicht om die bonnen voor de einddatum aan te nemenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zo'n bonnen boekje gezien en naar aanleiding van dit topic er even op gelet, er staat alleen een einde datum op.
Het is een naaistreek van de BK, en sneu voor de kinderen. Ik kan mij de man zijn ongenoegen wel begrijpen als je 2x je kinderen hebt moeten teleurstellen.. dit in tegenstelling van het gros pubers hier op het forum natuurlijk.
Ik word oud
Waarschijnlijk staat er ergens in het klein dat deze actie op elk moment gestopt kan worden, zonder voorafgaande berichting.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
dan zijn ze volgens mij wettelijk verplicht om die bonnen voor de einddatum aan te nemen
ik las gisteren dit topic voor aan mn vent, en ik had dus precies hetzelfde idee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:22 schreef ElectricEye het volgende:
helaas heb ik die bonnnen niet. Anders had ik even gekeken. Want als dat er ook niet op staat zullen ze gewoon moeten leverenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:48 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat er ergens in het klein dat deze actie op elk moment gestopt kan worden, zonder voorafgaande berichting.
het heeft o.a met de klantvriendelijkheid te maken. Dat de mensen weigeren die bonnen aan te nemen,is niet klantvriendelijk. Een buitenlander die 3 woorden nederlands spreekt is ook niet klantvriendelijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:52 schreef tonks het volgende:
Nouja of het nou buitenlanders of nederlanders waren achter de kassa dat maakt vrij weinig uit denk ik.
Dus is hij niet klantvriendelijk. Aangezien we in nederland leven en iedereen de nederlandse taal hoort te spreken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:57 schreef tonks het volgende:
Misschien is hij wel klantvriendelijk maar versta je dat gewoon niet..
Jouw vent stemt ook op Geert Wilders.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik las gisteren dit topic voor aan mn vent, en ik had dus precies hetzelfde idee.
Als ik bij de BK kom zijn er van de 7 medewerkers 6 buitenlanders die niet eens normaal je bestelling kunnen opnemen. Als ik bij de mac kom zijn er van de 7 medewerkers 1 of hooguit 2 buitenlander. Die goed nederlands spreken,klantvriedelijk zijn en je bestelling WEL kunnen opnemen.
Daarnaast is de mac gewoon goedkoper en lekkerder. Maar dat is bijzaak
ja en? Ik stem zelf ook op wilders.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:59 schreef Panick het volgende:
[..]
Jouw vent stemt ook op Geert Wilders.
Maar in Amsterdam werken bij beide zaken alleen buitenlanders. Spreken allemaal prima Nederlands.. Ook bij de BK.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:28 schreef MrTorture het volgende:
Hier verliest Ariël het laatste beetje geloofwaardigheid:
[..]
Altijd jammer dat mensen randzaken menen te moeten aandragen om hun punt te maken.
Nou ja, een baan waar je het minimumloon verdiend is ook geen vetpot hoor.quote:
Zonder kortingsbonnen gaan ze met ruim 100% over hun dagelijkse budget heen, echter valt hier duidelijk af te leiden dat ze wel regelmatig naar de concurrent gaan. Wat een losersquote:We sparen voortaan wel een maandje om naar uw concurrent te gaan. Daar staat altijd voldoende NEDERLANDS sprekend personeel, het is er schoon en warm, ze hebben leukere presentjes voor de kinderen, en ze wezen ons de laatste keer erop hoe wij via het bestellen van een menu geld bespaarde voor dezelfde producten.
Maakt inderdaad geen kloot uit, zolang je als klant maar je eten krijgt waar je voor komt. Hier in Nijmegen kan ik geen enkele chinees opnoemen waar ik altijd een vloeiend sprekende nederlander aantref. Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:52 schreef tonks het volgende:
Nouja of het nou buitenlanders of nederlanders waren achter de kassa dat maakt vrij weinig uit denk ik.
Mee eens!quote:deWaarheid zei,
januari 9, 2007 bij 12:30 pm
Bruéns..
het nederlandse volk schijt je gewoon uit. Jezelf verschuilen achter een laag budget. Zeer spijtig zoiets, maar dan wel de grootste mond hebben als men niet aan je wens voldoet.
Types zoals jij bellen constant naar de ombudsman en kassa om maar hun gram te kunnen halen.
Ik ken er anders zat. Onder andere Sapporo (Japans) en China Delight (Chinees). Ik vind trouwens dat er bij bijvoorbeeld bij Japanse restaurant ook Japanse/Asiatisch mensen moeten werken, het is namelijk wel een beetje raar als je alleen maar Nederlanders ziet werken in een Japans restaurant. Of een Chinees die haring staat te verkopen... Het zijn trouwens meestal de eigenaren die slecht Nederlands spreken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:23 schreef EsDe het volgende:
[..]
Maakt inderdaad geen kloot uit, zolang je als klant maar je eten krijgt waar je voor komt. Hier in Nijmegen kan ik geen enkele chinees opnoemen waar ik altijd een vloeiend sprekende nederlander aantref. Bijvoorbeeld.
Het begrip ABN wordt niet meer gebruikt, we spreken, schrijven en lezen tegenwoordig in Standaardnederlandsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:34 schreef Goofup het volgende:
Ik stel voor dat het hoofd van het gezin bij BurgerKing gaat werken. Dan kan hij de klanten te woord staan in ABN SN en zijn gezin met korting laten eten
Veldonderzoek wees uit dat de burgers wel ok waren en de friet heel erg vet. Die frietjes smaakten ook een beetje naar naturel chips. En personeel.. ach, niet bijzonder. Het was vrij rustig, misschien had het daarmee te maken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:29 schreef MouseOver het volgende:
Ik kom vrijwel nooit bij de bk, en zelden bij de mac. Ik ga het vanmiddag gelijk testen, ik ben wel nieuwsgierig geworden.
Sorry hoor, maar wat een mongool ben je, als je nu serieus aan fok! een review gaat geven van de burger king!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:11 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Veldonderzoek wees uit dat de burgers wel ok waren en de friet heel erg vet. Die frietjes smaakten ook een beetje naar naturel chips. En personeel.. ach, niet bijzonder. Het was vrij rustig, misschien had het daarmee te maken.
zoals ik al zei, ga eens bij de mac kijken in de kalverstraatquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik las gisteren dit topic voor aan mn vent, en ik had dus precies hetzelfde idee.
Als ik bij de BK kom zijn er van de 7 medewerkers 6 buitenlanders die niet eens normaal je bestelling kunnen opnemen. Als ik bij de mac kom zijn er van de 7 medewerkers 1 of hooguit 2 buitenlander. Die goed nederlands spreken,klantvriedelijk zijn en je bestelling WEL kunnen opnemen.
Daarnaast is de mac gewoon goedkoper en lekkerder. Maar dat is bijzaak
dat zei jij gisteren helemaal nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ga eens bij de mac kijken in de kalverstraat
bijna! bijna! nog 10 dagenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:38 schreef tonks het volgende:
Qwea jij mag niet eens stemmen
Het gaat ook niet echt om de punten zelf, maar de manier waarop.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:40 schreef CJ_S het volgende:
Ik vind dat de beste man wel een paar goede punten heeft gemaakt i.t.t. de meeste reacties hier![]()
Hehe iddquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef EsDe het volgende:
hilarisch, dat er zulke paupers leven in Nederland![]()
vooral dit stuk:
[..]
Zonder kortingsbonnen gaan ze met ruim 100% over hun dagelijkse budget heen, echter valt hier duidelijk af te leiden dat ze wel regelmatig naar de concurrent gaan. Wat een losers![]()
![]()
* BurgerKing:![]()
![]()
![]()
China Delight? Kom daar regelmatig, zijn hele aardige mensen, maar ga eens voor de lol een gesprek met ze aan wat niet over chinees eten of euro's gaat. Tuurlijk kunnen ze " 10 euro vijftig " en " tot ziens " uitspreken, maar daar houdt het vaak op. Zal er vast wel een rondlopen waarmee je een heel eind komt, maar behoorlijk ABN is toch ver te zoeken naar wat ik zelf vaak meemaak. Maakt mij verder helemaal niks uit, zoals gezegd, zolang ik mijn eten maar krijg etc.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:11 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik ken er anders zat. Onder andere Sapporo (Japans) en China Delight (Chinees). Ik vind trouwens dat er bij bijvoorbeeld bij Japanse restaurant ook Japanse/Asiatisch mensen moeten werken, het is namelijk wel een beetje raar als je alleen maar Nederlanders ziet werken in een Japans restaurant. Of een Chinees die haring staat te verkopen... Het zijn trouwens meestal de eigenaren die slecht Nederlands spreken.
[..]
Het begrip ABN wordt niet meer gebruikt, we spreken, schrijven en lezen tegenwoordig in Standaardnederlands.
Maar even iets anders: weer geen kampioen hequote:
de klager/briefschrijver is idd een verschrikkelijke dramaqueen. als hij het slimmer had aangepakt, had hij moeten weten dat je in een rechtzaak redelijk sterk staat als de actie geen begindatum heeft.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kheb ze hier liggen en er staat idd alleen een eind datum op
ja flink. wil je een whopper van me?quote:
Iemand die suggereert dat MacDonalds beter is dan Burger King neem je toch sowieso niet serieusquote:Het feit dat uw fastfood keten het in praktisch geen enkel opzicht haalt bij uw concurrent (kuch), altijd smerig zijn, er tekort aan personeel is en men kennelijk geen Nederlands verstaat even daargelaten.
cursus wat?quote:
de meeste mensen hebben niet gestudeerd om creatief te zijn. je kan beter een concept-opleiding gaan doen. wil je een whopperkaas?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:14 schreef PLAE@ het volgende:
marketing/reclame etc om net zo succesvol te worden natuurlijk!
heb ik vanmiddag ook gedaan.. Heel de kerstvakantie geen kebab gegetenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:18 schreef PLAE@ het volgende:
Nee dank je vriendelijk, ik ga een broodje kebab halen![]()
Ben m'n bonnenboekje kwijt![]()
Ik was daar laatst uiteten met een aantal lui van sportenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:43 schreef EsDe het volgende:
[..]
China Delight? Kom daar regelmatig, zijn hele aardige mensen, maar ga eens voor de lol een gesprek met ze aan wat niet over chinees eten of euro's gaat. Tuurlijk kunnen ze " 10 euro vijftig " en " tot ziens " uitspreken, maar daar houdt het vaak op. Zal er vast wel een rondlopen waarmee je een heel eind komt, maar behoorlijk ABN is toch ver te zoeken naar wat ik zelf vaak meemaak. Maakt mij verder helemaal niks uit, zoals gezegd, zolang ik mijn eten maar krijg etc.
* Sate van china delight:![]()
Edit: ben het met dikgedrukte eens
Oja jullie zouden eens de sate tijdens de zomerfeesten, van Song Da (de kraam tegenover Bakker Bart naast de kleine H&M) eten. Die worden tijdens de zomerfeesten door mij gesneden, gemarineerd, geprikt, gegrilt en geserveerd, eens eten, dat is DE beste satequote:
Als je als vader Burger King toch zo smerig vindt, was het een goede optie geweest om alleen wat voor de kinderen te kopen, en zelf bij thuiskomst een boterham te smerenquote:"En als ik ergens niet tegen kan dan is het het teleurstellen van onze kinderen."
quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:44 schreef MikeyMo het volgende:
is er eens een bedrijf waar de ali's en achmed's sollicitatie brieven niet direct de prullenmand in worden gegooid omdat hun achternamen niet smit of de vries zijn dan is het weer niet goed![]()
1) Mc is beter.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Iemand die suggereert dat MacDonalds beter is dan Burger King neem je toch sowieso niet serieuswat een paupers
Nee, dan verhongeren we lieverquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:35 schreef pleeborstel het volgende:
Ik hoop dat Burger King 2 sollicitatieformulieren naar ze terugstuurt.
1 voor vader, 1 voor moeder![]()
Mwah, er zijn ook nog gevalletjes van mensen met een ziekte, verlaten door hun vrouw en dus 'opgescheept' met 1 of kinderen. Klinkt lullig, maar die leven in armoede.quote:
Nu jij hier ook zit, ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat dingen:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef ArielBruens het volgende:
[..]
Nee, dan verhongeren we liever![]()
Overigens, een medewerker van BK is van mening dat het oplichten van klanten een doodgewone praktijk is. Zie: http://nederkrant.wordpre(...)ger-king-medewerker/
Blog is veelal gratis.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef Scorpie het volgende:
Kijk mam, die arme vent die zogenaamd geen geld voor zijn kindertjes heeft voor de Burger King heeft wel Internet + een eigen blog!
Pardon? Waar heb je internet voor nodig dan? Over mijn fucking dode lijk dat Internet en een computer een primaire levensbehoefte is. Ga je mond eens spoelen, vlegel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Blog is veelal gratis.
Klinkt krom maar Computer + internet behoord tegenwoordig tot een primaire levensbehoefte.
(kijkende naar opleidingen)
Staat er tussen haakjes onder meen ik?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pardon? Waar heb je internet voor nodig dan? Over mijn fucking dode lijk dat Internet en een computer een primaire levensbehoefte is. Ga je mond eens spoelen, vlegel.![]()
Je bent de eerste die daar belangstelling voor toont. De meeste andere (98% wenst alleen maar te oordelen zonder enige kennis van zaken te hebben. Vandaar dan ook dat ik, ondanks dat ik het vrij privé meen te moeten vinden, antwoord op jouw vragen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nu jij hier ook zit, ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat dingen:
1) Wat voor een zaak had je?
2) Hoe (waarom) is die falliet gegaan?
3) Wat doe je nu?
4) Als er bij 3 "steuntrekken" geantwoord word, wat doe je om daarvan af te geraken?
Om dan nog een keer gefuckt te worden (geen begindatum van de actie, weet je nog, en het was al de tweede keer dat dit gebeurde en toen hadden we de actiebonnen al ruim een week in huis omdat we op ons geld moesten wachten) ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:09 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het ook frappant dat ie op bepaalde dingen pertinent niet ingaat, zoals het gewoon een week later terugkomen met de kinderen.
Of gewoon je kinderen een hamburger geven en zelf een boterham eten. Of is dat ook tegen je principes? Dat ze er alsnog mee wegkomen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:18 schreef ArielBruens het volgende:
[..]
Om dan nog een keer gefuckt te worden (geen begindatum van de actie, weet je nog, en het was al de tweede keer dat dit gebeurde en toen hadden we de actiebonnen al ruim een week in huis omdat we op ons geld moesten wachten) ?
Laat ik eerst even voorop stellen dat het geen stijl is van BK om een actie te houden zonder datum te vermelden. Dit moet gewoon duidelijker. maar verder...quote:We sparen voortaan wel een maandje om naar uw concurrent te gaan. Daar staat altijd voldoende NEDERLANDS sprekend personeel, het is er schoon en warm, ze hebben leukere presentjes voor de kinderen, en ze wezen ons de laatste keer erop hoe wij via het bestellen van een menu geld bespaarde voor dezelfde producten.
Ik vind het allemaal hartverscheurend enzo, maar als je al een keer "gefucked" bent, waarom bel je dan niet eerst om je kinderen voor deze deceptie te behoeden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:18 schreef ArielBruens het volgende:
[..]
Om dan nog een keer gefuckt te worden (geen begindatum van de actie, weet je nog, en het was al de tweede keer dat dit gebeurde en toen hadden we de actiebonnen al ruim een week in huis omdat we op ons geld moesten wachten) ?
Als pappie er zo over door blijft gaan, neu, waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:45 schreef Panick het volgende:
[..]
Vraag mij af of ze er emotioneel ooit nog overheen komen....
Zeg bijdehand... doe mij even de telefoonnummers van de filialen van BK toekomen. Goed zoeken hé !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:45 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal hartverscheurend enzo, maar als je al een keer "gefucked" bent, waarom bel je dan niet eerst om je kinderen voor deze deceptie te behoeden.
Vraag mij af of ze er emotioneel ooit nog overheen komen....
Binnen 1 minuut gevonden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:58 schreef ArielBruens het volgende:
[..]
Zeg bijdehand... doe mij even de telefoonnummers van de filialen van BK toekomen. Goed zoeken hé !
FOUT, de voorwaarden zijn opvraagbaar. Dat staat vaak ergens in lettertype grote 1 oid op de bonnen vermeld, daarbij is het niet verplicht dat elke specifieke tent er aan meedoet. Vervolgens mogen ze vaak ook zelf kiezen vanaf wanneer ze geldig zijn, alleen de eind datum is dan bekend.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
niets verplicht ????
Ik denk van wel.
Als er geen "voorwaarden" op de bonnen of de bijbehorende envelop te vinden zijn over de weken waarin ze ingeleverd kunnen worden en hoeveel tegelijk.... dan heb je volgens mij gewoon het recht ze allemaal op de toonbank te leggen in welke week dan ook.
Als dat waar is heeft Calimero geen poot om op te staan dus.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:19 schreef optifree het volgende:
[..]
FOUT, de voorwaarden zijn opvraagbaar. Dat staat vaak ergens in lettertype grote 1 oid op de bonnen vermeld, daarbij is het niet verplicht dat elke specifieke tent er aan meedoet. Vervolgens mogen ze vaak ook zelf kiezen vanaf wanneer ze geldig zijn, alleen de eind datum is dan bekend.
Wat ik wil zeggen over je kinderen, leer ze omgaan met tegenslagen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:57 schreef ArielBruens het volgende:
@Wonderer…
Lekker type ben jij… je draait de boel even 180 graden om. Als ik had geweten dat we (weer) genaaid zouden worden, dan had ik wel een andere keuze gemaakt. Maar om mij nu achteraf de schuld te gaan geven van het genaai van BK is echt te debiel voor woorden. En wat weet jij nou van mijn houding tegenover mijn kinderen ?
Je bent niet genaaid, je hebt gewoon niet de voorwaarden door genomen, die op te vragen zijn. Daarbij heb ik verscheidende hamburgertenten bezocht, ook nog in meerdere landen en het is mij allemaal meegevallen. NEE, het is niet allemaal schoon en de bediening laat ook nog wel eens te wensen over, maar goed, wat wil je voor die prijsquote:@Esde
Rare denkpatronen hebben “jullie” zeg. We worden voor de tweede keer genaaid door BK en dan is het kinderachtig van mij dat ik aangeef voortaan wel naar de concurrent te gaan ? Ik geef inderdaad liever dat weinige geld dat ik heb uit aan een bedrijf dat me niet naait. Gek hé ? Heb ik gezegd dat ik een bezwaar hebt tegen mensen van buitenlandse origine ? Ik heb er bezwaar tegen als mensen onvoldoende Nederlands spreken. Zeker als ze hier geboren zijn. Ik heb een winkel in Amsterdam gehad. En dat jij altijd mazzel hebt gehad… who cares ? Wat maakt het nou uit over welk product dat we het hebben ? Of mag je door een hamburgerketen wel genaaid worden en door een witgoed zaak niet ? Werkelijk, wat een kromme logica ! Als jij werkelijk ieder hamburgerrestaurant hebt bezocht dan snap ik wel beter dat er kennelijk wat klonten vet de aderen naar je hersenen blokkeren. Ook ik heb gezegd dat ik de Whopper lekkerder vindt dan de Big Mac, maar bij die tent van de Whopper naaien ze me telkens. Ondertussen hebben naar schatting 20 duizend mensen mijn posting gelezen via diverse kanalen. Ik denk dat dit een redelijk aardig resultaat is. Als BK zich daarvan geen reet aantrekt, dan is het inderdaad compleet het kutbedrijf waar ik ze voor uitmaak. Of het mensen zal weerhouden van het eten bij BK ? Nee, vast niet, alhoewel ik het niet uitsluit. Maaaar, als mensen genaaid worden met hun bonnenboekje, dan weten ze wel dat dit dus gewoon de dagelijkse praktijk is van BK. Zodra ze het meemaken bedenken ze zich misschien nog eens een keer.
Dat is net zoiets als dat jij bij een winkel waar je iets koopt, niet standaard de voorwaarden van de koop meekrijgt...daar zul je vaak om moeten vragenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:22 schreef Panick het volgende:
[..]
Als dat waar is heeft Calimero geen poot om op te staan dus..
achquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:30 schreef KonnieKipke het volgende:
trieste brief; een woord als frequenteerde gebruiken, en dan een woord als gefikst erin stoppen. Sloeber!
het heeft mijn inziens geen enkele toegevoegde waarde om te vermelden dat je volgende keer naar een concurrent gaat. En hoezo heb ik altijd mazzel gehad? wil je daarmee suggereren dat je daadwerkelijk weleens een foute bestelling hebt gekregen dankzij taalproblemen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:57 schreef ArielBruens het volgende:
@Wonderer…
Lekker type ben jij… je draait de boel even 180 graden om. Als ik had geweten dat we (weer) genaaid zouden worden, dan had ik wel een andere keuze gemaakt. Maar om mij nu achteraf de schuld te gaan geven van het genaai van BK is echt te debiel voor woorden. En wat weet jij nou van mijn houding tegenover mijn kinderen ?
@Esde
Rare denkpatronen hebben “jullie” zeg. We worden voor de tweede keer genaaid door BK en dan is het kinderachtig van mij dat ik aangeef voortaan wel naar de concurrent te gaan ? Ik geef inderdaad liever dat weinige geld dat ik heb uit aan een bedrijf dat me niet naait. Gek hé ? Heb ik gezegd dat ik een bezwaar hebt tegen mensen van buitenlandse origine ? Ik heb er bezwaar tegen als mensen onvoldoende Nederlands spreken. Zeker als ze hier geboren zijn. Ik heb een winkel in Amsterdam gehad. En dat jij altijd mazzel hebt gehad… who cares ? Wat maakt het nou uit over welk product dat we het hebben ? Of mag je door een hamburgerketen wel genaaid worden en door een witgoed zaak niet ? Werkelijk, wat een kromme logica ! Als jij werkelijk ieder hamburgerrestaurant hebt bezocht dan snap ik wel beter dat er kennelijk wat klonten vet de aderen naar je hersenen blokkeren. Ook ik heb gezegd dat ik de Whopper lekkerder vindt dan de Big Mac, maar bij die tent van de Whopper naaien ze me telkens. Ondertussen hebben naar schatting 20 duizend mensen mijn posting gelezen via diverse kanalen. Ik denk dat dit een redelijk aardig resultaat is. Als BK zich daarvan geen reet aantrekt, dan is het inderdaad compleet het kutbedrijf waar ik ze voor uitmaak. Of het mensen zal weerhouden van het eten bij BK ? Nee, vast niet, alhoewel ik het niet uitsluit. Maaaar, als mensen genaaid worden met hun bonnenboekje, dan weten ze wel dat dit dus gewoon de dagelijkse praktijk is van BK. Zodra ze het meemaken bedenken ze zich misschien nog eens een keer.
quote:Gelukkig wordt je meestal overreden door een strontwagen en zelden door een luxe koets. Met name de Fokkertjes zijn gemiddeld van een leeftijd dat ze meneer tegen me zouden moeten zeggen. Helaas brengt deze jeugdigheid ook mee dat men nog niets mee gemaakt kan hebben, niet voor een gezin hoeven te zorgen als alles even een poosje mee zit, en krijgen ze van mams of paps voldoende zakgeld om wel een vette hap te halen bij eerdergenoemde fastfood keten. Mijn realiteit zit even wat anders in elkaar. Natuurlijk ben ik best wel een beetje jaloers op het feit dat deze jeugdigen in hun overmoed, zorgeloosheid en onschuld zich kunnen veroorloven te oordelen over iemand die naar schatting gemiddeld 25 jaar ouder is.
Omg wat een triest persoon....quote:#
PS. Oh en euh… Bram van Zanten… (IP, email, adres en telefoonnummer bekend bij de redactie) ik weet niet of uw mailtje te maken heeft met het BK verhaal, maar ik kan gerust stellen dat ik u ook een klootzak meen te moeten vinden. Dit is dus wederzijds. Bedank voor uw mailtje, en misschien is het wel aardig als u voortaan even vermeld waarom u via de mail mij meent te moeten uitschelden. Ben nu eenmaal niet helderziende.
Eerder Don Quichotquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
Hij doet me eerlijk gezegd een beetje aan Bas van TOor denken... best eng.
Dat verhaal ken ik niet zo goed, maar Bas kan dat ook zo lekker, mensen die kritiek op hem hebben belachelijk maken en denigrerend over hen doen, ervanalles bij de haren bij slepen om zijn punt maar te maken... en natuurlijk is Ariel ook een clown want me moeten allemaal een beetje om hem lachenquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:47 schreef lady-wrb het volgende:
nou jankerd, wat heb je nou eigenlijk met je gezeur bereikt?
heb je je bonnen nog gebruikt? of ben je nu aan het sparen voor een happy meal?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:47 schreef lady-wrb het volgende:
nou jankerd, wat heb je nou eigenlijk met je gezeur bereikt?
heb je je bonnen nog gebruikt? of ben je nu aan het sparen voor een happy meal?
lol, je helpt jezelf zo niet. Je werkt jezelf en wat je roept in je brief alleen maar tegen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:51 schreef ArielBruens het volgende:
Ik heb inderdaad wel iets bereikt. OF ik er blij mee moet zijn is weer een andere vraag. Ik heb namelijk bereikt dat 95% of meer procent van degene die op dit en het vorige topic reageerde er blijk van heeft gegeven volstrekte imbecielen te zijn.
Nee, jij maakt met je brieven aan al te beste indruk...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:51 schreef ArielBruens het volgende:
Ik heb inderdaad wel iets bereikt. OF ik er blij mee moet zijn is weer een andere vraag. Ik heb namelijk bereikt dat 95% of meer procent van degene die op dit en het vorige topic reageerde er blijk van heeft gegeven volstrekte imbecielen te zijn.
Wie is hier nou de imbeciel?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:51 schreef ArielBruens het volgende:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:07 schreef Panick het volgende:
[..]
Binnen 1 minuut gevonden.
Alsjeblieft
En dan op het desbetreffende restaurant klikken en het nummer staat er.
Echt gezocht zal je wel niet hebben, want zelfs de eerste de beste triangeljosti kijkt eerst even in de Gouden Gids.
Of ben jij er een die op voorhand al zegt dat je niets kan vinden? Wel heel typisch voor iemand in jouw situatie.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:51 schreef ArielBruens het volgende:
dat vind jijquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:51 schreef ArielBruens het volgende:
En dan vooral de zin uit zijn brief:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:19 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het mogelijk dat iemand van jouw niveau zo om zich heen slaat om een paar simpele hamburgers? als een verwend kind dat zijn zin niet krijgt, maar blijven doordrammen
quote:En als ik ergens niet tegen kan dan is het het teleurstellen van onze kinderen. Want leg het maar eens aan ze uit.
Heel simpel...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:21 schreef haaahaha het volgende:
[..]
En dan vooral de zin uit zijn brief:
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:03 schreef ArielBruens het volgende:
Ik heb er dit nog aan toe te voegen. En dan laten we maar voor wat het is.
Sjees man, dit kun je doen met zo'n beetje alle producten die je of in de winkel of in een restaurant koopt. Bovendien, daar gaat het hele topic niet over.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:44 schreef TuxC0de het volgende:
Whopper lekker? Koop er 1, neem um mee naar huis.. Analyseer um.. En maak hem zelf voor een kwart van de prijs..
Het topic gaat over de brief en die gaat over de BK, de whopper, de korting die ze niet kregen en deels over het lage vermogen van het gezien in kwestie.. Ik geef daar een oplossing voor.. Hoezo offtopicquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:05 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Sjees man, dit kun je doen met zo'n beetje alle producten die je of in de winkel of in een restaurant koopt. Bovendien, daar gaat het hele topic niet over.
goed ideequote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:44 schreef lady-wrb het volgende:
burger king
neem dan je kinderen mee naar de ikea.
hebbe ze ook kindermenuutjes, kunnen ze een uur in smaland rondhangen en t is er een stuk leuker![]()
bovendien ben je er de helft kwijt van wat je bij burger king wegeet.
Even een samenvatting:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:51 schreef ArielBruens het volgende:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:57 schreef EsDe het volgende:
[..]
Even een samenvatting:
AB krijgt een bonnenboekje van burgerking.
AB grijpt deze kans en gaat met gezin en al whopperen, want zo'n hamburger is best lekker, je gaat er immers niet heen als je over je nek gaat.
AB krijgt niet de verwachte korting door onduidelijk beleid van BK. (hier heeft hij een punt)
AB meent toch korting te krijgen ivm klantvriendelijkheid
Er wordt geen uitzondering gemaakt voor AB.
AB Boos.
In plaats van te denken: Kut, maar ok, shit happens, niet alles gaat altijd zoals je verwacht, vind AB burgerking nu ineens:
- Smerig
- vies
- te koud
- presentjes zijn kut vergeleken met de concurrent
- personeel kut
- Wanbeleid
AB hoopt op steun van mede lotgenoten
AB blijkt amper tot geen steun te krijgen
AB vind dat wij allemaal, 95%, imbeciel zijn. Uiteraard is hij wel een pientere gozer.
Al met al:![]()
Wie beweert dat ik daartoe behoor?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:12 schreef haaahaha het volgende:
En wat maakt jou dat je tot die 5% hoort, basone?
Nee, dat doet ie zelfquote:Op zondag 14 januari 2007 00:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wie beweert dat ik daartoe behoor?
Enige verschil is dat ik die man niet belachelijk maak.
Naja, het lijkt erop dat bijv. de belastingdienst ervan gaat dat iedereen thuis een computer met internetverbinding heeft omdat ze veel zaken al gedwongen digitaal laten gaan ipv per post.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pardon? Waar heb je internet voor nodig dan? Over mijn fucking dode lijk dat Internet en een computer een primaire levensbehoefte is. Ga je mond eens spoelen, vlegel.![]()
Ik heb werkelijk nog nooit iets voor de belastingdienst online hoeven doen. Heb je misschien een voorbeeld?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:46 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Naja, het lijkt erop dat bijv. de belastingdienst ervan gaat dat iedereen thuis een computer met internetverbinding heeft omdat ze veel zaken al gedwongen digitaal laten gaan ipv per post.
Jij behoort iig op zeker tot die 95%.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:14 schreef BasOne het volgende:
zecht
Nederlands is nooit m'n sterkste punt geweest, Engels daarintegenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Jij behoort iig op zeker tot die 95%..
Mijn Engels, Duits en Grieks is ook uitstekend.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nederlands is nooit m'n sterkste punt geweest, Engels daarientegen
Hij wordt niet zomaar even voor gek gemaakt. Hij is gewoon niet fris bezig (zie overzicht wat eerder werd gepost). Dan kun je verwachten dat je kritiek over je heen krijgt.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wie beweert dat ik daartoe behoor?
Enige verschil is dat ik die man niet belachelijk maak.
Nee joh, je snapt er niets van. Ariel Bruens heeft helemaal gelijk en wij Fokkers horen bij de 95 procent debielen die er rondlopen, je weet tochquote:Op zondag 14 januari 2007 10:45 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hij wordt niet zomaar even voor gek gemaakt. Hij is gewoon niet fris bezig (zie overzicht wat eerder werd gepost). Dan kun je verwachten dat je kritiek over je heen krijgt.
Dat blijkt inderdaad wel. We maken hem via de brief mee bij burgerking, en we kunnen hem hier 'live' in dit topic meemaken. In beide situaties zie je dat hij de schuld bij de ander neerlegt. Hier is 95% imbeciel en bij burgerking is niks goed. Hij laat zich enorm kennen.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:56 schreef poepeneesje het volgende:
Hij is trouwens iemand die totaal geen incasseringsvermogen heeft voor wie of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |