abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:18:25 #101
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45194733
Nee dank je vriendelijk, ik ga een broodje kebab halen

Ben m'n bonnenboekje kwijt
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:19:06 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45194766
je kan bij bk ook een tekening maken van een actie, je mag de actie immers ook zw uitrpinten van hun site.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:20:03 #103
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_45194805
Ik heb het vorige topic niet gelezen, maar tenzij meerdere mensen uit eigen ervaring hebben kunnen ontkennen dat dit geen beleid is bij de BK, snap ik de reacties in dit topic niet...

Ze worden twee keer afgescheept terwijl ze recht hebben op korting. Dan is het toch terecht dat je daar over klaagt, of niet dan? Maakt niet uit wat voor bijzaken er voor de rest worden bijgesleept.

En hetgeen waar je zo'n multinational het hardst mee raakt is inderdaad slechte publiciteit. Smart thinking.

--edit--
Het hoeft trouwens niet eens beleid te zijn, al is het maar 1 fililaal die dit soort praktijken hanteert, dan horen ze evengoed hierop afgerekend te worden.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_45195904
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:18 schreef PLAE@ het volgende:
Nee dank je vriendelijk, ik ga een broodje kebab halen

Ben m'n bonnenboekje kwijt
heb ik vanmiddag ook gedaan.. Heel de kerstvakantie geen kebab gegeten

was wel weer vet lekker
pi_45196869
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:43 schreef EsDe het volgende:

[..]

China Delight? Kom daar regelmatig, zijn hele aardige mensen, maar ga eens voor de lol een gesprek met ze aan wat niet over chinees eten of euro's gaat. Tuurlijk kunnen ze " 10 euro vijftig " en " tot ziens " uitspreken, maar daar houdt het vaak op. Zal er vast wel een rondlopen waarmee je een heel eind komt, maar behoorlijk ABN is toch ver te zoeken naar wat ik zelf vaak meemaak. Maakt mij verder helemaal niks uit, zoals gezegd, zolang ik mijn eten maar krijg etc.

* Sate van china delight:

Edit: ben het met dikgedrukte eens
Ik was daar laatst uiteten met een aantal lui van sporten , loopt me een toch twee lekkere chicks rond, een asiaat en een brunette .

Maar je hebt wel gelijk hoor . Moet je eens een gesprek met de koks daar beginnen, dat probeerde ik dus en het was dus zo van mijn kant: "blablabla -insert heel verhaal-" en het antwoord van de koks in gebrekkig Nederlands " jaaaa-ja ". Echt hea ...
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:46 schreef PLAE@ het volgende:
sate van de chinees
Oja jullie zouden eens de sate tijdens de zomerfeesten, van Song Da (de kraam tegenover Bakker Bart naast de kleine H&M) eten. Die worden tijdens de zomerfeesten door mij gesneden, gemarineerd, geprikt, gegrilt en geserveerd, eens eten, dat is DE beste sate . En nee ik overdrijf niet .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_45228462
quote:
"En als ik ergens niet tegen kan dan is het het teleurstellen van onze kinderen."
Als je als vader Burger King toch zo smerig vindt, was het een goede optie geweest om alleen wat voor de kinderen te kopen, en zelf bij thuiskomst een boterham te smeren
pi_45231255
lol!
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:55:28 #108
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_45231478
Jankbrief....
Helemaal dat gezeik over dat NEDERLANDS spreken: standaard BK, dat weet je vantevoren.
Zeg dan tegen je pauperkids dat papa en mama van opa Adolf niet naar "restaurants" mogen waar geen ariers werken....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_45231739
Zo gek is het niet dat mensen moeten sparen voor de B.K., wat je daar uitgeeft kan een zuinig gezin een week van eten.

Als je schoolgaande kinderen hebt, 1 werkend persoon, die een normale modale baan hebt HEB je niet veel geld..
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:02:18 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45231844
heeft ts al een gratis advocaat gevonden die wel een zaak ziet in het gebrek van een startdatum van een actie? bring em down met een levenslange gratis familieportie voor de rest van je leven. en sterf aan adervervetting, denk ik. maar wel met een glimlach dat je als minimensje wel heel eventjes sterker was dan een conglomeraat.
  donderdag 11 januari 2007 @ 08:44:05 #111
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45238917
is er eens een bedrijf waar de ali's en achmed's sollicitatie brieven niet direct de prullenmand in worden gegooid omdat hun achternamen niet smit of de vries zijn dan is het weer niet goed
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_45242066
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 08:44 schreef MikeyMo het volgende:
is er eens een bedrijf waar de ali's en achmed's sollicitatie brieven niet direct de prullenmand in worden gegooid omdat hun achternamen niet smit of de vries zijn dan is het weer niet goed
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:49:34 #113
66083 Platina
78th Element
pi_45277850
Wat un nepperd, wel een pc met internet betalen en je tijd verdoen aan z'n brieven, maar eten kunnen betalen ho maar.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:35:26 #114
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45279016
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Iemand die suggereert dat MacDonalds beter is dan Burger King neem je toch sowieso niet serieus wat een paupers
1) Mc is beter.
2) Meneer is, in het verleden, niet slim bezig geweest.
3) BK laat zich hier van een slechte kant zien.
4) Er is armoede in Nederland, prioriteiten stellen enzo dus sparen voor de BK is geen schande (imho).
5) Kinderlijke reacties hier, beetje jammer.
pi_45280788
Ik hoop dat Burger King 2 sollicitatieformulieren naar ze terugstuurt.

1 voor vader, 1 voor moeder
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:51:39 #116
159780 ArielBruens
De Krant van Nederland
pi_45281325
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:35 schreef pleeborstel het volgende:
Ik hoop dat Burger King 2 sollicitatieformulieren naar ze terugstuurt.

1 voor vader, 1 voor moeder
Nee, dan verhongeren we liever

Overigens, een medewerker van BK is van mening dat het oplichten van klanten een doodgewone praktijk is. Zie: http://nederkrant.wordpre(...)ger-king-medewerker/
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:04:05 #117
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_45281803
Armoede in Nederland
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:07:19 #118
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45281906
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:04 schreef Armageddon het volgende:
Armoede in Nederland
Mwah, er zijn ook nog gevalletjes van mensen met een ziekte, verlaten door hun vrouw en dus 'opgescheept' met 1 of kinderen. Klinkt lullig, maar die leven in armoede.
Voedselbanken, ze zijn er niet voor niets
pi_45281923
Kijk mam, een kansloze brief van een kansloze persoon!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:09:18 #120
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45281970
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef ArielBruens het volgende:

[..]

Nee, dan verhongeren we liever

Overigens, een medewerker van BK is van mening dat het oplichten van klanten een doodgewone praktijk is. Zie: http://nederkrant.wordpre(...)ger-king-medewerker/
Nu jij hier ook zit, ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat dingen:
1) Wat voor een zaak had je?
2) Hoe (waarom) is die falliet gegaan?
3) Wat doe je nu?
4) Als er bij 3 "steuntrekken" geantwoord word, wat doe je om daarvan af te geraken?
pi_45281972
Kijk mam, die arme vent die zogenaamd geen geld voor zijn kindertjes heeft voor de Burger King heeft wel Internet + een eigen blog!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:10:17 #122
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45282020
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef Scorpie het volgende:
Kijk mam, die arme vent die zogenaamd geen geld voor zijn kindertjes heeft voor de Burger King heeft wel Internet + een eigen blog!
Blog is veelal gratis.
Klinkt krom maar Computer + internet behoord tegenwoordig tot een primaire levensbehoefte.
(kijkende naar opleidingen)
pi_45282071
Kijk mam, die persoon zelf gaat niet in op de uitnodiging van een BK restaurant om gratis te komen eten!
Kijk mam, een ego-tripper!
pi_45282122
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:10 schreef Keltie het volgende:

[..]

Blog is veelal gratis.
Klinkt krom maar Computer + internet behoord tegenwoordig tot een primaire levensbehoefte.
(kijkende naar opleidingen)
Pardon? Waar heb je internet voor nodig dan? Over mijn fucking dode lijk dat Internet en een computer een primaire levensbehoefte is. Ga je mond eens spoelen, vlegel.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:17:02 #125
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45282271
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Pardon? Waar heb je internet voor nodig dan? Over mijn fucking dode lijk dat Internet en een computer een primaire levensbehoefte is. Ga je mond eens spoelen, vlegel.
Staat er tussen haakjes onder meen ik?
Lezen, vlegel.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:01:12 #126
159780 ArielBruens
De Krant van Nederland
pi_45288238
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nu jij hier ook zit, ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat dingen:
1) Wat voor een zaak had je?
2) Hoe (waarom) is die falliet gegaan?
3) Wat doe je nu?
4) Als er bij 3 "steuntrekken" geantwoord word, wat doe je om daarvan af te geraken?
Je bent de eerste die daar belangstelling voor toont. De meeste andere (98% wenst alleen maar te oordelen zonder enige kennis van zaken te hebben. Vandaar dan ook dat ik, ondanks dat ik het vrij privé meen te moeten vinden, antwoord op jouw vragen.

1)Winkelbedrijf (bestaande uit twee winkels en een internetwinkel).
2)Opgelicht door/ wanbeleid van franchisegever (zie deze link en overige links in post).
3)Ziek zijn en hopen dat ik snel weer beter wordt.
4)Samenwerken met de Sociale Dienst in de hoop dat er een oplossing is.

Er zijn nogal wat complicerende en beperkende factoren, waaronder niet alleen het feit dat ik ziek ben, maar ook dat we aangewezen zijn op de WSNP (wet schuldsanering natuurlijke personen). Daardoor bepaald de curator bewindvoerder wat wij wel en niet mogen doen. Zo mogen we geen deeltijd werken, geen opleidingen volgen, geen (her)integratiecursussen volgen, enzovoort. Eveneens hebben wij doordat wij in de WSNP zitten minder inkomen dan een normale bijstandstrekker (95%) en genieten wij een aantal toeslagen niet (Kinderkorting, belastingvoordelen en teruggaven, enzovoort). Deze gaan namelijk rechtstreeks naar de boedelrekening ivm het faillissement van onze VOF. Evenwel, ondanks dat we het dus lastiger hebben dan een “normale” bijstandstrekkend gezin, zijn we wel zo realistisch om te stellen dat er in Nederland geen sprake is van armoede (zie deze link). Dat neemt niet weg dat er vrijwel niets overblijft om wat aardigs van te doen (voor bijvoorbeeld de kinderen). Zo’n bonnenboekje van bijvoorbeeld BK zou dan ook een uitkomst zijn, was het niet dat het een vage en misselijke marketingactie blijkt te zijn. Overigens, voor de mensen die stellen dat we blij moeten zijn dat men dit soort acties doet… wat heb je aan een actie als de actievoorwaarden niet kloppen ? En het is ook geen gunst dat BK ons verleende. Men heeft er immers belang bij (reclame, klantentoename en zoals in dit geval mensen die ondanks hun kortingsbon toch maar het volle pond betalen omdat men daar toch is en/ of de kinderen niet willen telleurstellen).
pi_45289903
dude, serieus, je maakt jezelf zwaar belachelijk om niks. inderdaad, veel mensen lezen je kritiek op de burgerking, en al die mensen kennen dus ook je naam.

houd er gewoon mee op man, bij de imagoschade die je dit oplevert is die 24 euro echt niks.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:09:26 #128
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_45290128
Ik vind het ook frappant dat ie op bepaalde dingen pertinent niet ingaat, zoals het gewoon een week later terugkomen met de kinderen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:18:51 #129
159780 ArielBruens
De Krant van Nederland
pi_45290368
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:09 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het ook frappant dat ie op bepaalde dingen pertinent niet ingaat, zoals het gewoon een week later terugkomen met de kinderen.
Om dan nog een keer gefuckt te worden (geen begindatum van de actie, weet je nog, en het was al de tweede keer dat dit gebeurde en toen hadden we de actiebonnen al ruim een week in huis omdat we op ons geld moesten wachten) ?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:20:50 #130
71919 wonderer
pi_45290419
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:18 schreef ArielBruens het volgende:

[..]

Om dan nog een keer gefuckt te worden (geen begindatum van de actie, weet je nog, en het was al de tweede keer dat dit gebeurde en toen hadden we de actiebonnen al ruim een week in huis omdat we op ons geld moesten wachten) ?
Of gewoon je kinderen een hamburger geven en zelf een boterham eten. Of is dat ook tegen je principes? Dat ze er alsnog mee wegkomen?

Ik denk dat je kinderen meer geschaad worden door jouw houding, dan door een hamburger die ze door de neus geboord wordt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:21:21 #131
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_45290439
Ariel, even een vraagje. in je brief schrijf je het volgende:
quote:
We sparen voortaan wel een maandje om naar uw concurrent te gaan. Daar staat altijd voldoende NEDERLANDS sprekend personeel, het is er schoon en warm, ze hebben leukere presentjes voor de kinderen, en ze wezen ons de laatste keer erop hoe wij via het bestellen van een menu geld bespaarde voor dezelfde producten.
Laat ik eerst even voorop stellen dat het geen stijl is van BK om een actie te houden zonder datum te vermelden. Dit moet gewoon duidelijker. maar verder...

Ten eerste vind ik het buitengewoon kinderachtig om te melden dat je voortaan wel naar hun concurrent gaat. Ik bedoel, like they care. voor jou 100.000.000 anderen bezoekers.

Ten tweede, je klacht over nederlands sprekend personeel. Ik ga zelf ook regelmatig naar de burgerking (en Mcdonalds, en KFC etc etc) en heb tot nu toe altijd datgene gekregen waar ik om vroeg. ik heb nooit met handgebaren duidelijk moeten maken wat ik precies bedoelde. Wat maakt het uit dat er personeel van buitenlandse afkomst werkt? Of ben je nog nooit in Amsterdam geweest in een willekeurige winkel? of Rotterdam? Den Haag?
We hebben het hier over hamburgers, c'mon...

Ten derde, ze hebben leukere presentjes. Dat is mooi natuurlijk, maar wederom vind ik het nogal kinderachtig om dit te vermelden in de brief. Als ik die brief had ontvangen was het eerste wat ik terug zou melden " dan ga je toch lekker naar die ander "... Niemand verplicht je om naar de BK te gaan.

En dat het er schoner en warmer is gaat er bij mij simpelweg niet in. Zoals gezegd, ik heb ongeveer elk BK restaurant alsmede elke Mac in Nederland wel een keer gezien, en daar zit echt geen verschil in. Natuurlijk kan er hier en daar wel eens wat friet op de grond liggen. Maar dit is wel erg overdreven.

daarbij valt over smaak niet te twisten, simpel. Persoonlijk vind ik BK velen malen lekkerder dan de Mac. maar er zijn genoeg mensen die het omgekeerde denken. Simpel. niks mis mee.

En zo de publiciteit opzoeken, tja... doe wat je niet laten kunt. het zal alleen geen verschil maken, geloof me.
Of denk je serieus dat wanneer mensen in de stad lopen, of op het station en trek krijgen in een whopper, zich ineens bedenken: " goh nee wacht ff, die kerel met dat bonnenboekje, dat vind ok zo gaar he, laten we maar geen whopper nemen... lekker puh..." ?

Weinig kans denk ik
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_45290938
Ik denk dat ze op het hoofdkantoor van BK alleen maar heel hard moeten lachen hierom

Jezus man, get a life

Arme kids
pi_45291161
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:18 schreef ArielBruens het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal hartverscheurend enzo, maar als je al een keer "gefucked" bent, waarom bel je dan niet eerst om je kinderen voor deze deceptie te behoeden.
Vraag mij af of ze er emotioneel ooit nog overheen komen....
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45291299
Wat een ongekende kortzichtige Calimero ben je trouwens.
Las net wat reacties van je elders en m'n Sushi kwam bijna m'n neus uit van het lachen.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:56:27 #135
71919 wonderer
pi_45291439
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:45 schreef Panick het volgende:

[..]

Als pappie er zo over door blijft gaan, neu, waarschijnlijk niet.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:57:11 #136
159780 ArielBruens
De Krant van Nederland
pi_45291461
@Wonderer…
Lekker type ben jij… je draait de boel even 180 graden om. Als ik had geweten dat we (weer) genaaid zouden worden, dan had ik wel een andere keuze gemaakt. Maar om mij nu achteraf de schuld te gaan geven van het genaai van BK is echt te debiel voor woorden. En wat weet jij nou van mijn houding tegenover mijn kinderen ?

@Esde
Rare denkpatronen hebben “jullie” zeg. We worden voor de tweede keer genaaid door BK en dan is het kinderachtig van mij dat ik aangeef voortaan wel naar de concurrent te gaan ? Ik geef inderdaad liever dat weinige geld dat ik heb uit aan een bedrijf dat me niet naait. Gek hé ? Heb ik gezegd dat ik een bezwaar hebt tegen mensen van buitenlandse origine ? Ik heb er bezwaar tegen als mensen onvoldoende Nederlands spreken. Zeker als ze hier geboren zijn. Ik heb een winkel in Amsterdam gehad. En dat jij altijd mazzel hebt gehad… who cares ? Wat maakt het nou uit over welk product dat we het hebben ? Of mag je door een hamburgerketen wel genaaid worden en door een witgoed zaak niet ? Werkelijk, wat een kromme logica ! Als jij werkelijk ieder hamburgerrestaurant hebt bezocht dan snap ik wel beter dat er kennelijk wat klonten vet de aderen naar je hersenen blokkeren. Ook ik heb gezegd dat ik de Whopper lekkerder vindt dan de Big Mac, maar bij die tent van de Whopper naaien ze me telkens. Ondertussen hebben naar schatting 20 duizend mensen mijn posting gelezen via diverse kanalen. Ik denk dat dit een redelijk aardig resultaat is. Als BK zich daarvan geen reet aantrekt, dan is het inderdaad compleet het kutbedrijf waar ik ze voor uitmaak. Of het mensen zal weerhouden van het eten bij BK ? Nee, vast niet, alhoewel ik het niet uitsluit. Maaaar, als mensen genaaid worden met hun bonnenboekje, dan weten ze wel dat dit dus gewoon de dagelijkse praktijk is van BK. Zodra ze het meemaken bedenken ze zich misschien nog eens een keer.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:58:36 #137
159780 ArielBruens
De Krant van Nederland
pi_45291505
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:45 schreef Panick het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal hartverscheurend enzo, maar als je al een keer "gefucked" bent, waarom bel je dan niet eerst om je kinderen voor deze deceptie te behoeden.
Zeg bijdehand... doe mij even de telefoonnummers van de filialen van BK toekomen. Goed zoeken hé !
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:01:24 #138
71919 wonderer
pi_45291596
Dus de volgende keer dat je van die bonnen krijgt, ga je gewoon WEER naar de BK om genaaid te worden? Je geeft al aan dat je "telkens" genaaid wordt en dat dat trucje van die bonnen je al een keer eerder duur is komen te staan. Wat wil je nou? Nog een keer gaan zodat je weer lekker kunt klagen?

Ja. Wat wil je nou? Wat wil je nou ECHT?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:07:03 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_45291739
Een beetje fatsoenlijke ouder laat zijn kind sowieso niet in zulke vreetschuren eten, maar neemt de moeite om een voedzamer en vooral leuker hamburgertje thuis te maken. Uiteraard saampjes.

Jammer dat de heer in kwestie met de laatste paar alinea's zichzelf zo ontzettend voor lul zet. Dit verklaart dan tevens de vermeende armoede..die is zeker weten ontstaan dankzij de grenzeloze stupiditeit van de heer des huizes.
Had de brievenschrijver zich beperkt tot steekhoudende argumenten en zich onthouden van smaad en vuilbekkerij, dan was er wellicht nog sympathie voor op te brengen.
Als BK een beetje zelfrespect heeft, sturen ze het benadeelde gezin een pondje uien. want die brief is natuurlijk om te janken..en doe er een pondje gehakt bij en je hebt alles in huis voor een paar mega burgers.
Opgelost!
pi_45291745
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:58 schreef ArielBruens het volgende:

[..]

Zeg bijdehand... doe mij even de telefoonnummers van de filialen van BK toekomen. Goed zoeken hé !
Binnen 1 minuut gevonden.
Alsjeblieft
En dan op het desbetreffende restaurant klikken en het nummer staat er.
Echt gezocht zal je wel niet hebben, want zelfs de eerste de beste triangeljosti kijkt eerst even in de Gouden Gids.
Of ben jij er een die op voorhand al zegt dat je niets kan vinden? Wel heel typisch voor iemand in jouw situatie .
pi_45292074
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 08:37 schreef Mirage het volgende:

[..]

niets verplicht ????

Ik denk van wel.
Als er geen "voorwaarden" op de bonnen of de bijbehorende envelop te vinden zijn over de weken waarin ze ingeleverd kunnen worden en hoeveel tegelijk.... dan heb je volgens mij gewoon het recht ze allemaal op de toonbank te leggen in welke week dan ook.
FOUT, de voorwaarden zijn opvraagbaar. Dat staat vaak ergens in lettertype grote 1 oid op de bonnen vermeld, daarbij is het niet verplicht dat elke specifieke tent er aan meedoet. Vervolgens mogen ze vaak ook zelf kiezen vanaf wanneer ze geldig zijn, alleen de eind datum is dan bekend.
pi_45292147
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:19 schreef optifree het volgende:

[..]

FOUT, de voorwaarden zijn opvraagbaar. Dat staat vaak ergens in lettertype grote 1 oid op de bonnen vermeld, daarbij is het niet verplicht dat elke specifieke tent er aan meedoet. Vervolgens mogen ze vaak ook zelf kiezen vanaf wanneer ze geldig zijn, alleen de eind datum is dan bekend.
Als dat waar is heeft Calimero geen poot om op te staan dus. .
pi_45292279
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:57 schreef ArielBruens het volgende:
@Wonderer…
Lekker type ben jij… je draait de boel even 180 graden om. Als ik had geweten dat we (weer) genaaid zouden worden, dan had ik wel een andere keuze gemaakt. Maar om mij nu achteraf de schuld te gaan geven van het genaai van BK is echt te debiel voor woorden. En wat weet jij nou van mijn houding tegenover mijn kinderen ?
Wat ik wil zeggen over je kinderen, leer ze omgaan met tegenslagen.
quote:
@Esde
Rare denkpatronen hebben “jullie” zeg. We worden voor de tweede keer genaaid door BK en dan is het kinderachtig van mij dat ik aangeef voortaan wel naar de concurrent te gaan ? Ik geef inderdaad liever dat weinige geld dat ik heb uit aan een bedrijf dat me niet naait. Gek hé ? Heb ik gezegd dat ik een bezwaar hebt tegen mensen van buitenlandse origine ? Ik heb er bezwaar tegen als mensen onvoldoende Nederlands spreken. Zeker als ze hier geboren zijn. Ik heb een winkel in Amsterdam gehad. En dat jij altijd mazzel hebt gehad… who cares ? Wat maakt het nou uit over welk product dat we het hebben ? Of mag je door een hamburgerketen wel genaaid worden en door een witgoed zaak niet ? Werkelijk, wat een kromme logica ! Als jij werkelijk ieder hamburgerrestaurant hebt bezocht dan snap ik wel beter dat er kennelijk wat klonten vet de aderen naar je hersenen blokkeren. Ook ik heb gezegd dat ik de Whopper lekkerder vindt dan de Big Mac, maar bij die tent van de Whopper naaien ze me telkens. Ondertussen hebben naar schatting 20 duizend mensen mijn posting gelezen via diverse kanalen. Ik denk dat dit een redelijk aardig resultaat is. Als BK zich daarvan geen reet aantrekt, dan is het inderdaad compleet het kutbedrijf waar ik ze voor uitmaak. Of het mensen zal weerhouden van het eten bij BK ? Nee, vast niet, alhoewel ik het niet uitsluit. Maaaar, als mensen genaaid worden met hun bonnenboekje, dan weten ze wel dat dit dus gewoon de dagelijkse praktijk is van BK. Zodra ze het meemaken bedenken ze zich misschien nog eens een keer.
Je bent niet genaaid, je hebt gewoon niet de voorwaarden door genomen, die op te vragen zijn. Daarbij heb ik verscheidende hamburgertenten bezocht, ook nog in meerdere landen en het is mij allemaal meegevallen. NEE, het is niet allemaal schoon en de bediening laat ook nog wel eens te wensen over, maar goed, wat wil je voor die prijs Je krijgt daar echt geen 5 sterren maaltijd voor hoor.
Je krijgt waarvoor je betaald. En ja ik geef daarbij wel toe, dat er bij verschillende tenten wel een behoorlijk verschil in kan zitten.

Oh en nog even over je bonnentjes, lees mijn eerdere post in dit topic maar. Al kan ik je wel zeggen, dat je niet op voorhand van alles moet verwachten van reclame, daar word het altijd mooier gemaakt dan het werkelijk is, daarom is het ook reclame. En ja bonnetjes door de deur doen is een vorm van reclame maken.

En dan nog even over je brief....wat heb jij jezelf voor lul gezet, sorry hoor, maar dat was verre van profesioneel....als jij in mijn bedrijf zo'n brief had geschreven, dan had ik je op staande voet ontslagen (noujah..ik zou me eerst afvragen, waar de woede ed. vandaan komt...om tot een oplossing te komen...maar ik zou het niet tolleren)
pi_45292300
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:22 schreef Panick het volgende:

[..]

Als dat waar is heeft Calimero geen poot om op te staan dus. .
Dat is net zoiets als dat jij bij een winkel waar je iets koopt, niet standaard de voorwaarden van de koop meekrijgt...daar zul je vaak om moeten vragen
pi_45292361
trieste brief; een woord als frequenteerde gebruiken, en dan een woord als gefikst erin stoppen. Sloeber!
pi_45293891
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:30 schreef KonnieKipke het volgende:
trieste brief; een woord als frequenteerde gebruiken, en dan een woord als gefikst erin stoppen. Sloeber!
ach

Maar wat voor menu kochten de beste man in kwestie dan wel niet? Voor een paar euro(als je eten maakt, ben je toch ook een paar euro kwijt?) zie ik het probleem niet zo, en dan je tijd er voor verdoen op weblogs en fora Ga met je kinderen een eindje wandelen of zo
pi_45294800
quote:
@Wonderer…
(...)
gast, jij bent zo kansloos ga in godsnaam een bezigheid zoeken ofzo
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:23:34 #148
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_45295300
quote:
@Wonderer…

@Esde
het heeft mijn inziens geen enkele toegevoegde waarde om te vermelden dat je volgende keer naar een concurrent gaat. En hoezo heb ik altijd mazzel gehad? wil je daarmee suggereren dat je daadwerkelijk weleens een foute bestelling hebt gekregen dankzij taalproblemen?

En nee, ook zijn mijn aderen niet dichtgeslipt oid. In tegendeel, ben kerngezond, mager & getraint en sport buitengewoon veel

en ik zeg niet dat je door een hamburgerketen genaaid mag worden, wat ik bedoel is, is dat je nogal een olifant maakt van een klein mugje. Een zooi hamburgers waar je geen korting op kreeg... kom op zeg

Eerlijk, hoeveel tijd heb je nu wel niet hierin gestoken? al die comments, brief schrijven, comments lezen, etc etc? is het dat allemaal waard?
pi_45296258
arriel is een zielige centenwipper
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:52:23 #150
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_45296419
Jézus wat een paupers. Echt die mensen hebben geen enkel levensdoel ofzo. Als je hier zo'n punt van maakt, wat heb je dan voor kutleven?
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:55:42 #151
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_45296589
quote:
Gelukkig wordt je meestal overreden door een strontwagen en zelden door een luxe koets. Met name de Fokkertjes zijn gemiddeld van een leeftijd dat ze meneer tegen me zouden moeten zeggen. Helaas brengt deze jeugdigheid ook mee dat men nog niets mee gemaakt kan hebben, niet voor een gezin hoeven te zorgen als alles even een poosje mee zit, en krijgen ze van mams of paps voldoende zakgeld om wel een vette hap te halen bij eerdergenoemde fastfood keten. Mijn realiteit zit even wat anders in elkaar. Natuurlijk ben ik best wel een beetje jaloers op het feit dat deze jeugdigen in hun overmoed, zorgeloosheid en onschuld zich kunnen veroorloven te oordelen over iemand die naar schatting gemiddeld 25 jaar ouder is.
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:56:55 #152
71919 wonderer
pi_45296642
Ja, leeftijd is alles, dat weet je toch?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:57:09 #153
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_45296653
quote:
#

PS. Oh en euh… Bram van Zanten… (IP, email, adres en telefoonnummer bekend bij de redactie) ik weet niet of uw mailtje te maken heeft met het BK verhaal, maar ik kan gerust stellen dat ik u ook een klootzak meen te moeten vinden. Dit is dus wederzijds. Bedank voor uw mailtje, en misschien is het wel aardig als u voortaan even vermeld waarom u via de mail mij meent te moeten uitschelden. Ben nu eenmaal niet helderziende.
Omg wat een triest persoon....
- You can say that again
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:58:23 #154
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_45296685
Wedden dat zijn vrouw geen flikker uitvoert?
- You can say that again
  vrijdag 12 januari 2007 @ 21:01:51 #155
71919 wonderer
pi_45296794
Hij doet me eerlijk gezegd een beetje aan Bas van TOor denken... best eng.
pi_45300463
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
Hij doet me eerlijk gezegd een beetje aan Bas van TOor denken... best eng.
Eerder Don Quichot
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:55:31 #157
71919 wonderer
pi_45300566
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eerder Don Quichot
Dat verhaal ken ik niet zo goed, maar Bas kan dat ook zo lekker, mensen die kritiek op hem hebben belachelijk maken en denigrerend over hen doen, ervanalles bij de haren bij slepen om zijn punt maar te maken... en natuurlijk is Ariel ook een clown want me moeten allemaal een beetje om hem lachen
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:01:31 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45300796
ts is gewoon een zielig voordoend burgermannetje dat altijd 'door anderen' benaadeeld is in zijn leven.

ik zou zeggen "grijp jezelf eens bij de kraag en ga wat doen met je leven, zodat je je niet zo zielig en klein hoeft te voelen". kan hij zijn kinderen ook eens een leuke tijd geven met een vader die positief is en een vrouw die ook blij is. stakkers van het juk van het gebrek aan zelfreflectie.

maar wie ben ik.
pi_45306525
Bij ieder ander gezin was ik het wel gedeeltelijk eens geweest, het is natuurlijk erg als je je kinderen moet teleurstellen.

In dit geval niet, omdat Ariël Bruéns ook door eigen (zakelijke) fouten in de wsnp zit. Verder pakt hij het nog ontzettend dom aan. Zodra een werkgever zijn naam googled komen er dingen naar boven waardoor je als werkgever je wel 3x nadenkt om zo iemand aan te nemen.

Verder is het wel een fan van zijn slachtofferrol, te beroerd om bij BK te werken terwijl hij wel schulden heeft... slechte zaak.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 03:45:36 #160
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_45306759
Laat maar...zie vorige topic

[ Bericht 84% gewijzigd door wimmel_1 op 13-01-2007 03:53:32 ]
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:03:57 #161
159780 ArielBruens
De Krant van Nederland
pi_45308546
Ik heb er dit nog aan toe te voegen. En dan laten we maar voor wat het is.
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2007 @ 11:47:44 #162
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45309230
nou jankerd, wat heb je nou eigenlijk met je gezeur bereikt?
heb je je bonnen nog gebruikt? of ben je nu aan het sparen voor een happy meal?
pi_45309303
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:47 schreef lady-wrb het volgende:
pi_45309686
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:47 schreef lady-wrb het volgende:
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:51:11 #165
159780 ArielBruens
De Krant van Nederland
pi_45310637
Ik heb inderdaad wel iets bereikt. OF ik er blij mee moet zijn is weer een andere vraag. Ik heb namelijk bereikt dat 95% of meer procent van degene die op dit en het vorige topic reageerde er blijk van heeft gegeven volstrekte imbecielen te zijn.
pi_45310725
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:51 schreef ArielBruens het volgende:
Ik heb inderdaad wel iets bereikt. OF ik er blij mee moet zijn is weer een andere vraag. Ik heb namelijk bereikt dat 95% of meer procent van degene die op dit en het vorige topic reageerde er blijk van heeft gegeven volstrekte imbecielen te zijn.
lol, je helpt jezelf zo niet. Je werkt jezelf en wat je roept in je brief alleen maar tegen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:01:09 #167
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_45310901
quote:
Nee, jij maakt met je brieven aan al te beste indruk...
Hatsjoe!
pi_45311020
quote:
Wie is hier nou de imbeciel?
Wij die zo reageren, of jij die te dom bent om een telefoonnummer op te zoeken?
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:07 schreef Panick het volgende:

[..]

Binnen 1 minuut gevonden.
Alsjeblieft
En dan op het desbetreffende restaurant klikken en het nummer staat er.
Echt gezocht zal je wel niet hebben, want zelfs de eerste de beste triangeljosti kijkt eerst even in de Gouden Gids.
Of ben jij er een die op voorhand al zegt dat je niets kan vinden? Wel heel typisch voor iemand in jouw situatie .
pi_45311050
quote:
en jij wilt dat wij jou serieus nemen, als jij je nou eens niet als een klein kind gedraagt dat iedereen die tegen je is voor alles dat lelijk is uitmaakt, dan hebben we misschien wat meer sympathie voor je.

Daaaahaaag Ariel Bruens .
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2007 @ 13:19:32 #170
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45311312
quote:
dat vind jij

laat ik nou vinden dat jij jezelf gigantisch te kijk hebt gezet op het gebied van triesterigheid en zieligheid.

je had een goed punt nl. het ontbreken van geldigheidsdatum, maar dan sleep je er van alles wat niet ter zake is met de haren bij zoals het niet fatsoenlijk nederlands spreken en het eten dat volgens jou van inferieure kwaliteit is.

dat slaat nergens op.

bovendien vecht je het niet met bk persoonlijk uit, maar gooi je het in het openbaar door het in een krant te plaatsen. en zelfs hier kom je je gelijk verdedigen.

hoe is het mogelijk dat iemand van jouw niveau zo om zich heen slaat om een paar simpele hamburgers? als een verwend kind dat zijn zin niet krijgt, maar blijven doordrammen

ben jij nou een voorbeeld voor je kinderen? ze hadden nu juist kunnen leren dat je een negatieve ervaring vaak om kan buigen naar een positieve ervaring.
wees creatief, voor dat geld van de bk had je ook wat anders kunnen doen. ballorig ofzo.
of anders even uitstellen tot de bonnen wel geldig zijn onder het mom van : wat in het vat zit.....
maar wat heb jij ze geleerd: o? ik krijg mijn zin niet? dan ga ik heel nederland proberen te overtuigen van mijn gelijk en wie het niet met me eens is, is imbeciel.
zulke figuren zijn er al teveel. kijk maar op de ergernissenpagina van teletekst of sommige items hier in de klaagbaak.
die zijn zo übertriest dat ze leuk worden.

ik heb gezegd (cq. geschreven)
pi_45311357
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:19 schreef lady-wrb het volgende:

hoe is het mogelijk dat iemand van jouw niveau zo om zich heen slaat om een paar simpele hamburgers? als een verwend kind dat zijn zin niet krijgt, maar blijven doordrammen
En dan vooral de zin uit zijn brief:
quote:
En als ik ergens niet tegen kan dan is het het teleurstellen van onze kinderen. Want leg het maar eens aan ze uit.
pi_45311383
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:21 schreef haaahaha het volgende:

[..]

En dan vooral de zin uit zijn brief:
[..]

Heel simpel...
"Pappa heeft weer gefaald als vader jongens.. Kom op, droog je traantjes, recht je rug. Het zal niet de laatste keer zijn".
Zoiets? .
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2007 @ 13:24:30 #173
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45311450
ja dat bedoel ik haaahaha,

als dat de enige teleurstelling in hun leven is die ze zullen moeten verwerken, mogen ze zich rijk rekenen.

teleurgesteld omdat ze geen hamburger krijgen
stelletje verwende blagen
pi_45311457
Nee, het schort aan opvoeding wanneer je je op zo'n manier laat leiden door je kinderen.
pi_45311975
Whopper lekker? Koop er 1, neem um mee naar huis.. Analyseer um.. En maak hem zelf voor een kwart van de prijs.. Doe hetzelfde met de big mac en andere burgers en je maakt zo een feestmaal..

Koop een zak witte bolletjes, een paar hamburgers (of een partij rundergehakt en wat kruiden.. zout en peper ook vaak genoeg), een partij (ijsberg-)sla (je hebt niet bijzonder veel nodig), een ui, wat augurkjes of komkommer in zuur, een paar tomaten, een beetje saus en eventueel een paar blakjes bacon en/of kaas..

Bak de burger en eventueel bacon in hun eigen vet (kan tegelijk in dezelfde pan) op redelijk hoog vuur, maar laat het niet aan branden.. Niet te vaak keren, anders valt je burger uit elkaar.. Eventueel kun je wat paneermeel of gemalen beschuit door het gehakt mengen om het wat samenhangender te maken zodat het minder snel uit elkaar valt..
De burger kun je misschien ook bakken in de gril, maar dat heb ik nog niet geprobeert..
Snijd het broodje door de helft, leg op de onderste helft als eerste de gebakken burger (niet eerst de sla of de saus ofzo, anders gaat de burger er tussenuit glibberen bij het verorberen), eventueel een plakje kaas en gebakken bacon, doe daarop de sla (voor de mensen met iets minder handigheid in de keuken of een iets lager iq: eerst wassen!), 1-4 uiringen, 1-3 plakjes tomaat, een paar plakjes augurk of (zoet-)zure komkommer en een beetje saus (BK gebruikt ketchup, maar een beetje fritesaus doet het ook aardig. Niet teveel anders wordt het een knoeiboel en dat bederft de smaak van de rest van het spul). Tot slot het bovenste deel van het broodje er op en klaar! Eet smakelijk..
Het is leuk om te doen, in sommige gevallen gezonder, het smaakt beter omdat je het .1 zelf maakt en .2 omdat je zeker weet dat er geen rotzooi tussen zit, en het is (als je met zorg de producten uit kiest en op de prijs let) nog goedkoper ook!
En als je de kids er een beetje bij begeleid, zijn hun ook weer een uurtje zoet..

Overigens een beetje sneu dat zodra het over immigranten gaat, meteen Wilders er aan z'n mooie (kuch) witte haren bij wordt gesleept..

We hebben hier in het mooie (kuch) almere twee BK's en in beiden heb ik zeer zelden problemen om m'n bestelling door te geven en is het personeel over het algemeen (klant-)vriendelijk en (voor zover dat valt te beoordelen) behulpzaam.
Mac kan ik niet zo over oordelen omdat de mac vrij weinig heeft dat ik smakelijk vind..
Hamlet's versie: "To be or not to be"
Mijn versie: 0x2b | ~0x2b
Het antwoord: 0xff
pi_45312143
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:03 schreef ArielBruens het volgende:
Ik heb er dit nog aan toe te voegen. En dan laten we maar voor wat het is.
, goed gedaan joh. En trek je niks van de Fokkers aan hoor.
pi_45312513
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:44 schreef TuxC0de het volgende:
Whopper lekker? Koop er 1, neem um mee naar huis.. Analyseer um.. En maak hem zelf voor een kwart van de prijs..
Sjees man, dit kun je doen met zo'n beetje alle producten die je of in de winkel of in een restaurant koopt. Bovendien, daar gaat het hele topic niet over.
pi_45312820
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:05 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Sjees man, dit kun je doen met zo'n beetje alle producten die je of in de winkel of in een restaurant koopt. Bovendien, daar gaat het hele topic niet over.
Het topic gaat over de brief en die gaat over de BK, de whopper, de korting die ze niet kregen en deels over het lage vermogen van het gezien in kwestie.. Ik geef daar een oplossing voor.. Hoezo offtopic
Hamlet's versie: "To be or not to be"
Mijn versie: 0x2b | ~0x2b
Het antwoord: 0xff
pi_45312886
Ik ben de naam whopper niet 1 keer in de brief tegengekomen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 14:38:40 #180
164039 BonteAvond
Het was gezellig
pi_45313405
ik moest lachen
Ik had me verkleed als Freddie Mercury, en we playbackten Queen
  zaterdag 13 januari 2007 @ 15:20:35 #181
164039 BonteAvond
Het was gezellig
pi_45314543
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 08:44 schreef lady-wrb het volgende:
burger king

neem dan je kinderen mee naar de ikea.
hebbe ze ook kindermenuutjes, kunnen ze een uur in smaland rondhangen en t is er een stuk leuker
bovendien ben je er de helft kwijt van wat je bij burger king wegeet.
goed idee
Ik had me verkleed als Freddie Mercury, en we playbackten Queen
  zaterdag 13 januari 2007 @ 16:57:44 #182
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_45316834
quote:
Even een samenvatting:

AB krijgt een bonnenboekje van burgerking.
AB grijpt deze kans en gaat met gezin en al whopperen, want zo'n hamburger is best lekker, je gaat er immers niet heen als je over je nek gaat.
AB krijgt niet de verwachte korting door onduidelijk beleid van BK. (hier heeft hij een punt)
AB meent toch korting te krijgen ivm klantvriendelijkheid
Er wordt geen uitzondering gemaakt voor AB.
AB Boos.
In plaats van te denken: Kut, maar ok, shit happens, niet alles gaat altijd zoals je verwacht, vind AB burgerking nu ineens:

- Smerig
- vies
- te koud
- presentjes zijn kut vergeleken met de concurrent
- personeel kut
- Wanbeleid

AB hoopt op steun van mede lotgenoten
AB blijkt amper tot geen steun te krijgen
AB vind dat wij allemaal, 95%, imbeciel zijn. Uiteraard is hij wel een pientere gozer.

Al met al:
pi_45318379
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:57 schreef EsDe het volgende:

[..]

Even een samenvatting:

AB krijgt een bonnenboekje van burgerking.
AB grijpt deze kans en gaat met gezin en al whopperen, want zo'n hamburger is best lekker, je gaat er immers niet heen als je over je nek gaat.
AB krijgt niet de verwachte korting door onduidelijk beleid van BK. (hier heeft hij een punt)
AB meent toch korting te krijgen ivm klantvriendelijkheid
Er wordt geen uitzondering gemaakt voor AB.
AB Boos.
In plaats van te denken: Kut, maar ok, shit happens, niet alles gaat altijd zoals je verwacht, vind AB burgerking nu ineens:

- Smerig
- vies
- te koud
- presentjes zijn kut vergeleken met de concurrent
- personeel kut
- Wanbeleid

AB hoopt op steun van mede lotgenoten
AB blijkt amper tot geen steun te krijgen
AB vind dat wij allemaal, 95%, imbeciel zijn. Uiteraard is hij wel een pientere gozer.

Al met al:
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:08:14 #184
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_45319414
Die samenvatting mag in de OP
- You can say that again
pi_45323334
Goeie samenvatting! Spijker op de kop! Getver wat een eng figuur die ab.
pi_45330086
Toch heeft hij gelijk als hij zecht dat 95% van de mensen hier imbecielen zijn.
Volgens mij is bij die 95% ook het empatisch vermogen met het nageboorte weggegooid.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_45331501
En wat maakt jou dat je tot die 5% hoort, basone?
  zondag 14 januari 2007 @ 00:27:30 #188
75049 BasOne
Spaceship!
pi_45331844
quote:
Op zondag 14 januari 2007 00:12 schreef haaahaha het volgende:
En wat maakt jou dat je tot die 5% hoort, basone?
Wie beweert dat ik daartoe behoor?
Enige verschil is dat ik die man niet belachelijk maak.
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zondag 14 januari 2007 @ 00:37:52 #189
71919 wonderer
pi_45332112
quote:
Op zondag 14 januari 2007 00:27 schreef BasOne het volgende:

[..]

Nee, dat doet ie zelf
pi_45332355
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Naja, het lijkt erop dat bijv. de belastingdienst ervan gaat dat iedereen thuis een computer met internetverbinding heeft omdat ze veel zaken al gedwongen digitaal laten gaan ipv per post.
  zondag 14 januari 2007 @ 01:44:38 #191
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_45333657
quote:
Op zondag 14 januari 2007 00:46 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Naja, het lijkt erop dat bijv. de belastingdienst ervan gaat dat iedereen thuis een computer met internetverbinding heeft omdat ze veel zaken al gedwongen digitaal laten gaan ipv per post.
Ik heb werkelijk nog nooit iets voor de belastingdienst online hoeven doen. Heb je misschien een voorbeeld?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_45333709
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 23:14 schreef BasOne het volgende:
zecht
Jij behoort iig op zeker tot die 95%. .
  zondag 14 januari 2007 @ 02:08:17 #193
75049 BasOne
Spaceship!
pi_45334041
quote:
Op zondag 14 januari 2007 01:47 schreef Panick het volgende:

[..]

Jij behoort iig op zeker tot die 95%. .
Nederlands is nooit m'n sterkste punt geweest, Engels daarintegen
Laboro te salutante
pi_45334197
quote:
Op zondag 14 januari 2007 02:08 schreef BasOne het volgende:

[..]

Nederlands is nooit m'n sterkste punt geweest, Engels daarientegen
Mijn Engels, Duits en Grieks is ook uitstekend.
Maar mijn Nederlands ook. Geen excuus dus. .
pi_45336751
quote:
Op zondag 14 januari 2007 00:27 schreef BasOne het volgende:

[..]

Hij wordt niet zomaar even voor gek gemaakt. Hij is gewoon niet fris bezig (zie overzicht wat eerder werd gepost). Dan kun je verwachten dat je kritiek over je heen krijgt.
pi_45336890
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:45 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Hij wordt niet zomaar even voor gek gemaakt. Hij is gewoon niet fris bezig (zie overzicht wat eerder werd gepost). Dan kun je verwachten dat je kritiek over je heen krijgt.
Nee joh, je snapt er niets van. Ariel Bruens heeft helemaal gelijk en wij Fokkers horen bij de 95 procent debielen die er rondlopen, je weet toch .

Hij is trouwens iemand die totaal geen incasseringsvermogen heeft voor wie of wat dan ook .
pi_45337088
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:56 schreef poepeneesje het volgende:

Hij is trouwens iemand die totaal geen incasseringsvermogen heeft voor wie of wat dan ook .
Dat blijkt inderdaad wel. We maken hem via de brief mee bij burgerking, en we kunnen hem hier 'live' in dit topic meemaken. In beide situaties zie je dat hij de schuld bij de ander neerlegt. Hier is 95% imbeciel en bij burgerking is niks goed. Hij laat zich enorm kennen.
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 11:44:59 #198
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45337800
jongens, post dit topic effe snel vol, dan istie uit mijn AT.
ik ben dr nu wel klaar mee.
pi_45338696
Whehehe
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 14:54:31 #200
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45596868
ik ben vanmiddag bij de burger king wezen eten.
heerlijke kipburger met krokant jasje op een heerlijk broodje met sla en tomaat.
en helemaal zonder bonnen
t was me het maandje sparen wel waard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')