het heeft o.a met de klantvriendelijkheid te maken. Dat de mensen weigeren die bonnen aan te nemen,is niet klantvriendelijk. Een buitenlander die 3 woorden nederlands spreekt is ook niet klantvriendelijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:52 schreef tonks het volgende:
Nouja of het nou buitenlanders of nederlanders waren achter de kassa dat maakt vrij weinig uit denk ik.
Dus is hij niet klantvriendelijk. Aangezien we in nederland leven en iedereen de nederlandse taal hoort te spreken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:57 schreef tonks het volgende:
Misschien is hij wel klantvriendelijk maar versta je dat gewoon niet..
Jouw vent stemt ook op Geert Wilders.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik las gisteren dit topic voor aan mn vent, en ik had dus precies hetzelfde idee.
Als ik bij de BK kom zijn er van de 7 medewerkers 6 buitenlanders die niet eens normaal je bestelling kunnen opnemen. Als ik bij de mac kom zijn er van de 7 medewerkers 1 of hooguit 2 buitenlander. Die goed nederlands spreken,klantvriedelijk zijn en je bestelling WEL kunnen opnemen.
Daarnaast is de mac gewoon goedkoper en lekkerder. Maar dat is bijzaak
ja en? Ik stem zelf ook op wilders.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:59 schreef Panick het volgende:
[..]
Jouw vent stemt ook op Geert Wilders.
Maar in Amsterdam werken bij beide zaken alleen buitenlanders. Spreken allemaal prima Nederlands.. Ook bij de BK.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:28 schreef MrTorture het volgende:
Hier verliest Ariël het laatste beetje geloofwaardigheid:
[..]
Altijd jammer dat mensen randzaken menen te moeten aandragen om hun punt te maken.
Nou ja, een baan waar je het minimumloon verdiend is ook geen vetpot hoor.quote:
Zonder kortingsbonnen gaan ze met ruim 100% over hun dagelijkse budget heen, echter valt hier duidelijk af te leiden dat ze wel regelmatig naar de concurrent gaan. Wat een losersquote:We sparen voortaan wel een maandje om naar uw concurrent te gaan. Daar staat altijd voldoende NEDERLANDS sprekend personeel, het is er schoon en warm, ze hebben leukere presentjes voor de kinderen, en ze wezen ons de laatste keer erop hoe wij via het bestellen van een menu geld bespaarde voor dezelfde producten.
Maakt inderdaad geen kloot uit, zolang je als klant maar je eten krijgt waar je voor komt. Hier in Nijmegen kan ik geen enkele chinees opnoemen waar ik altijd een vloeiend sprekende nederlander aantref. Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:52 schreef tonks het volgende:
Nouja of het nou buitenlanders of nederlanders waren achter de kassa dat maakt vrij weinig uit denk ik.
Mee eens!quote:deWaarheid zei,
januari 9, 2007 bij 12:30 pm
Bruéns..
het nederlandse volk schijt je gewoon uit. Jezelf verschuilen achter een laag budget. Zeer spijtig zoiets, maar dan wel de grootste mond hebben als men niet aan je wens voldoet.
Types zoals jij bellen constant naar de ombudsman en kassa om maar hun gram te kunnen halen.
Ik ken er anders zat. Onder andere Sapporo (Japans) en China Delight (Chinees). Ik vind trouwens dat er bij bijvoorbeeld bij Japanse restaurant ook Japanse/Asiatisch mensen moeten werken, het is namelijk wel een beetje raar als je alleen maar Nederlanders ziet werken in een Japans restaurant. Of een Chinees die haring staat te verkopen... Het zijn trouwens meestal de eigenaren die slecht Nederlands spreken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:23 schreef EsDe het volgende:
[..]
Maakt inderdaad geen kloot uit, zolang je als klant maar je eten krijgt waar je voor komt. Hier in Nijmegen kan ik geen enkele chinees opnoemen waar ik altijd een vloeiend sprekende nederlander aantref. Bijvoorbeeld.
Het begrip ABN wordt niet meer gebruikt, we spreken, schrijven en lezen tegenwoordig in Standaardnederlandsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:34 schreef Goofup het volgende:
Ik stel voor dat het hoofd van het gezin bij BurgerKing gaat werken. Dan kan hij de klanten te woord staan in ABN SN en zijn gezin met korting laten eten
Veldonderzoek wees uit dat de burgers wel ok waren en de friet heel erg vet. Die frietjes smaakten ook een beetje naar naturel chips. En personeel.. ach, niet bijzonder. Het was vrij rustig, misschien had het daarmee te maken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:29 schreef MouseOver het volgende:
Ik kom vrijwel nooit bij de bk, en zelden bij de mac. Ik ga het vanmiddag gelijk testen, ik ben wel nieuwsgierig geworden.
Sorry hoor, maar wat een mongool ben je, als je nu serieus aan fok! een review gaat geven van de burger king!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:11 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Veldonderzoek wees uit dat de burgers wel ok waren en de friet heel erg vet. Die frietjes smaakten ook een beetje naar naturel chips. En personeel.. ach, niet bijzonder. Het was vrij rustig, misschien had het daarmee te maken.
zoals ik al zei, ga eens bij de mac kijken in de kalverstraatquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik las gisteren dit topic voor aan mn vent, en ik had dus precies hetzelfde idee.
Als ik bij de BK kom zijn er van de 7 medewerkers 6 buitenlanders die niet eens normaal je bestelling kunnen opnemen. Als ik bij de mac kom zijn er van de 7 medewerkers 1 of hooguit 2 buitenlander. Die goed nederlands spreken,klantvriedelijk zijn en je bestelling WEL kunnen opnemen.
Daarnaast is de mac gewoon goedkoper en lekkerder. Maar dat is bijzaak
dat zei jij gisteren helemaal nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ga eens bij de mac kijken in de kalverstraat
bijna! bijna! nog 10 dagenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:38 schreef tonks het volgende:
Qwea jij mag niet eens stemmen
Het gaat ook niet echt om de punten zelf, maar de manier waarop.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:40 schreef CJ_S het volgende:
Ik vind dat de beste man wel een paar goede punten heeft gemaakt i.t.t. de meeste reacties hier![]()
Hehe iddquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef EsDe het volgende:
hilarisch, dat er zulke paupers leven in Nederland![]()
vooral dit stuk:
[..]
Zonder kortingsbonnen gaan ze met ruim 100% over hun dagelijkse budget heen, echter valt hier duidelijk af te leiden dat ze wel regelmatig naar de concurrent gaan. Wat een losers![]()
![]()
* BurgerKing:![]()
![]()
![]()
China Delight? Kom daar regelmatig, zijn hele aardige mensen, maar ga eens voor de lol een gesprek met ze aan wat niet over chinees eten of euro's gaat. Tuurlijk kunnen ze " 10 euro vijftig " en " tot ziens " uitspreken, maar daar houdt het vaak op. Zal er vast wel een rondlopen waarmee je een heel eind komt, maar behoorlijk ABN is toch ver te zoeken naar wat ik zelf vaak meemaak. Maakt mij verder helemaal niks uit, zoals gezegd, zolang ik mijn eten maar krijg etc.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:11 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik ken er anders zat. Onder andere Sapporo (Japans) en China Delight (Chinees). Ik vind trouwens dat er bij bijvoorbeeld bij Japanse restaurant ook Japanse/Asiatisch mensen moeten werken, het is namelijk wel een beetje raar als je alleen maar Nederlanders ziet werken in een Japans restaurant. Of een Chinees die haring staat te verkopen... Het zijn trouwens meestal de eigenaren die slecht Nederlands spreken.
[..]
Het begrip ABN wordt niet meer gebruikt, we spreken, schrijven en lezen tegenwoordig in Standaardnederlands.
Maar even iets anders: weer geen kampioen hequote:
de klager/briefschrijver is idd een verschrikkelijke dramaqueen. als hij het slimmer had aangepakt, had hij moeten weten dat je in een rechtzaak redelijk sterk staat als de actie geen begindatum heeft.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kheb ze hier liggen en er staat idd alleen een eind datum op
ja flink. wil je een whopper van me?quote:
Iemand die suggereert dat MacDonalds beter is dan Burger King neem je toch sowieso niet serieusquote:Het feit dat uw fastfood keten het in praktisch geen enkel opzicht haalt bij uw concurrent (kuch), altijd smerig zijn, er tekort aan personeel is en men kennelijk geen Nederlands verstaat even daargelaten.
cursus wat?quote:
de meeste mensen hebben niet gestudeerd om creatief te zijn. je kan beter een concept-opleiding gaan doen. wil je een whopperkaas?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:14 schreef PLAE@ het volgende:
marketing/reclame etc om net zo succesvol te worden natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |