Tja, hier zitten de laatste tijd zoveel Vitesse-suppporters...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:42 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Pff, lekker interessant. Hier is een Vitesse-topic voor jongens.
Eens. Maar als er iemand voor mij een kaartje haalt ga ik welquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef Dutch_Courage het volgende:
Inderdaad, je verkoopt ze toch nooit allemaal.
Ik zit ook nog te twijfelen of ik wel ga. Volgens mij zijn er bij onze groep wel meer afhakers. Moet ik weer in de rij gaan staan, zondagochtend als vee behandelt worden en me irriteren aan mongooltjes aan de andere kant van het glas in het gehele stadion
quote:'FC Twente praat met twijfelende Denneboom'
19/1/2007 18:07
NEC dwarsboomde een tussentijdse transfer naar Willem II. Maar de Nijmeegse club dreigt Romano Denneboom na dit seizoen kwijt te raken aan FC Twente.
Denneboom (25) twijfelt sterk of hij langer in Nijmegen moet blijven. De aanvaller stelt dan weer vast zeker te zullen vertrekken uit De Goffert om vervolgens een langer verblijf bij NEC niet uit te sluiten.
Volgens Omroep Gelderland zit Denneboom nu om de tafel met FC Twente. De Enschedese club overweegt de aanvaller komende zomer over te nemen van NEC. Met de overgang is geen afkoopsom gemoeid, omdat het contract van Denneboom afloopt.
Ban.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Sterf maar allemaal.
Neenee.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:29 schreef DeVinger het volgende:
Helaas hadden we op dat moment geen geld bij ons en hebben we ongeveer 5 jaar moeten afwassen, maar nu is alles ook echt schoon. Maar we staan er weer, we zijn weer échte subtop. Nec is echt niet meer dan middenmoot, en dat UEFA Cup jaar was echt een one day fly. Face it.
Voor jou wil ik nog wel een uitzondering maken...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:14 schreef DeVinger het volgende:
Doorbreek ik dat nu alvast
Voor de volledigheid maarquote:Toekomt Vitesse onzeker door megaschuld
22/1/2007 23:06
EXCLUSIEF - 'Het voortbestaan van de onderneming Vitesse is onzeker.' Dat is een van de conclusies uit een rapport van accountantsbureau BDO CampsObers Accountants na het bestuderen van de jaarrekening van de Arnhemse club. Het rapport dateert uit september 2006.
Op 1 juli 2006 had Vitesse een negatief groepsvermogen van 18,6 miljoen euro. Algemeen directeur Paul van der Kraan bevestigt deze cijfers in de nieuwe Voetbal International.
Bijkomend probleem is dat Vitesse zich niet zo maar kan redden door spelers te verkopen. Enkele externe financiers (waaronder Herman Veenendaal, Jan Snellenburg en Cor Guijt) hebben een eigendomsrecht van vijftig procent op alle spelers in de selectie sinds zij in 2003 de club hebben gered met een financiële injectie van zestien miljoen euro.
Amen, dit topic vervuilt veel te veel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:51 schreef NMGN23 het volgende:
Niet weer een NEC vs Vitesse discussie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |