abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45210314
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Volgens mij zijn het de Football Manager-salarissen
Klopt
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:52:58 #52
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_45210440
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:41 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Het maakt mij niks uit, ieder zijn beperkingen.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_45211789
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:49 schreef TomComCo het volgende:

[..]

Klopt
Loser .
pi_45212153
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:49 schreef TomComCo het volgende:

[..]

Klopt
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_45212238
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:52 schreef NMGN23 het volgende:

[..]

Jaloers?
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_45212692
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:50 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Jaloers?
Ik denk dat wij allemaal wel een beetje jaloers zijn op jouw beperkingen.
pi_45215109
Hadden we nog bijna in hetzelfde stadion gespeeld. ( volgens het Interview in de VI )
pi_45216372
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Ik denk dat wij allemaal wel een beetje jaloers zijn op jouw beperkingen.
Zou ik ook zijn want ik heb zeer weinig beperkingen. Jullie daarentegen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 januari 2007 @ 16:43:58 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45216479
ik denk dat we nu wel ff klaar zijn met elkaar. Ontopic graag weer!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45216537
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:43 schreef rubbereend het volgende:
Ontopic graag weer!
Ja Nek zit diep in de schulden.
pi_45218268
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Ja Nek zit diep in de schulden.
Tot hun NEK, hahahahaha.

Waarom post je dertig keer hetzelfde?
pi_45218481
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:35 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Tot hun NEK, hahahahaha.

Waarom post je dertig keer hetzelfde?
Dat vind ik leuk.
pi_45218676
Duidelijk de gedragingen van een beperkt pesoon.

En waarom toch zoveel Vitesse-fans hier? Andersom is dat helemaal niet het geval. Geeft maar aan dat de rivaliteit veel meer in Arnhem leeft. Calimero-syndroom enzo..
pi_45218760
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Duidelijk de gedragingen van een beperkt pesoon.

En waarom toch zoveel Vitesse-fans hier? Andersom is dat helemaal niet het geval. Geeft maar aan dat de rivaliteit veel meer in Arnhem leeft. Calimero-syndroom enzo..

Wie staat boven wie?
pi_45218973
We staan gelijk en we hebben van jullie gewonnen, ga je nou uit jezelf weg of moet ik boos worden?
pi_45219074
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:55 schreef hoM3r het volgende:
We staan gelijk en we hebben van jullie gewonnen, ga je nou uit jezelf weg of moet ik boos worden?
We staan gelijk. In punten inderdaad wel. Maar als de situatie aan het einde van het seizoen dezelfde is komen we daar nog wel even op terug, omdat wij dan 9de worden en jullie 10de (of was het nou 11de).

En ik weet niet of het verjagen van mensen van vlees en bloed wel is toegestaan op dit zeer gerespecteerde forum.
pi_45219345
Ik was al op zoek naar een linkje naar de eeuwige ranglijst.
pi_45219446
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:52:12 #69
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_45223350
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:07 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik was al op zoek naar een linkje naar de eeuwige ranglijst.
Die waarin jullie 30 punten meer hebben gehaald in 1000 wedstrijden meer? ja, geef maar!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_45231453
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:52 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Die waarin jullie 30 punten meer hebben gehaald in 1000 wedstrijden meer? ja, geef maar!
pi_45234064
Nou nou, beetje cijfers verdraaien zeg.. 100 punten tegenover 300 wedstrijden..

NEC is gewoon een echte eredivisieclub.. Eigenlijk is er in Gelderland maar plaats voor één voetbalclub, en dan wel de club in de grootste stad van de provincie.
pi_45234705
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
NEC is gewoon een echte eredivisieclub.. Eigenlijk is er in Gelderland maar plaats voor één voetbalclub, en dan wel de club in de grootste stad van de provincie.
Beetje raar dat er in Nijmegen vooral veel publiek zit als Vitesse op bezoek komt.
pi_45235092
Ik heb geen zin meer in deze discussie. Jij wint.
pi_45235443
Dat is mooi, want ik verwacht verder ook geen tegenspraak.

Alleen is de reden die je geeft bij het staken van deze discussie incorrect. Jij impliceert, geheel ten onrechte, dat je de discussie kunt winnen. Je geeft als reden dat je 'geen zin' meer hebt, terwijl het gewoon een zwakke smoes is om mijn argumenten te ontlopen. De echte reden is namelijk dat je weet dat je mijn argumenten niet kunt weerleggen. Conclusie: je hebt een slap en leugenachtig karakter.
pi_45235614
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:14 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Beetje raar dat er in Nijmegen vooral veel publiek zit als Vitesse op bezoek komt.
Het stadion is vaker uitverkocht dan bij vitesse, en zeker niet alleen tegen vitesse.
pi_45235924
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:40 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Het stadion is vaker uitverkocht dan bij vitesse, en zeker niet alleen tegen vitesse.
Maar jullie stadion is dan ook kleiner

Maar als er maar 1 plaats over blijft dan is er geen plaats meer voor N¤C , en aangezien jullie toch allemaal richting Arnhem kijken , komen jullie toch bij ons voetbal kijken
pi_45236106
Richting Arnhem kijken.. Júllie zitten allemaal in dit topic...

En Sansoni-man, je hebt helemaal gelijk, wat een superieur wezen ben je ook
pi_45236357
Ik heb vandaag het hele stuk in de VI gelezen, en ik zie totaal geen reden tot paniek. NEC staat zo een 9 miljoen in de min, de winst van 2006 is nog niet meegeteld, Olsson staat op het punt verkocht te worden, en van puntenaftrek of licentie-intrekking is volgens mij al helemaal geen sprake.
Ik zie als supporter niks in het artikel waar ik bang van wordt, en ik ben blij dat geldschieter Boekhoorn NEC niet meer steunt, aangezien hij van NEC een totaal andere club wilde maken.
pi_45236769
NEC heeft misschien een langere geschiedenis, maar je kunt het ook van een andere kant bekijken. Als jullie al zo lang meedraaien, waarom staan jullie dan niet boven ons? Wij van over de waal zijn gewoon net even iets slimmer en handiger denk ik, daarom zijn we nu al verder dan jullie. Zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. Sinds de laatste promotie naar de Eredvisie zijn we meer dan een decenium lang niet onder p6 geeindigt. We werden alleen te gretig eind jaren '90, en de rekening werd ons direct gepresenteerd. Helaas hadden we op dat moment geen geld bij ons en hebben we ongeveer 5 jaar moeten afwassen, maar nu is alles ook echt schoon. Maar we staan er weer, we zijn weer échte subtop. Nec is echt niet meer dan middenmoot, en dat UEFA Cup jaar was echt een one day fly. Face it.

NEC heeft misschien een langere geschiedenis, maar zeg nou eerlijk. Moet Vitesse wachten tot ze oud genoeg zijn en er een woeste nostalgie hangt voordat ze is de weg omhoog inzetten? Natuurlijk hebben wij een enorme schuld opgebouwd en heeft de gemeente moeten bijspringen, maar dan ga je voorbij aan het feit dat Vitesse een enorme impuls is voor Arnhem (en Gelderland). Ze verdienden zat aan Vitesse op een andere manier. Vitesse is te ver gegaan, maar we staan nu wel boven NEC qua potentie. Natuurlijk zal er vanuit Nijmegen altijd de kritiek komen dat we al failliet zijn en eigenlijk niet meer mogen bestaan, maar wat moeten jullie anders roepen? Het is gewoon een feit dat we een grotere club zijn, je kunt moeilijk complimenten geven. Het is jullie enige mogelijke reactie. Wij leven gemiddeld maar 80 jaar, ik ben harstikke blij dat ik hoogijdagen van mijn cluppie mag meemaken. Dan maar 5 jaar kanker, we hebben tenminste mogen proeven aan het 'hoogste'. Het is jammer dat jullie het ook één keer gehaald hebben, anders had ik nu kunnen zeggen: "Dat nog liever dan elk jaar zeker weten dat je maar twéé wedstrijden per jaar hebt (derby)"

Dus komop NEC, doe is niet zo calimero en baal er gewoon openlijk van dat je nou net in Nijmegen geboren bent.

[ Bericht 23% gewijzigd door DeVinger op 11-01-2007 01:38:49 ]
pi_45237215
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:29 schreef DeVinger het volgende:
Maar we staan er weer, we zijn weer échte subtop.
En dáár zit hem het verschil. Precies evenveel punten als NEC, (in mijn ogen) een selectie waar echt niet veel meer potentie inzit, en dat noemen ze in Arnhem échte subtop. In Nijmegen noemen we dat gewoon middenmoot, en de meeste supporters van NEC weten dat NEC daar staat. In Arnhem moet altijd maar naar boven worden gekeken, de nummer 1 van Gelderland? Nee! De nummer 4 van Nederland!

Ik zal blij zijn als de mensen bij NEC die een zelfde mentaliteit erop nahouden (Boekhoorn) niks meer met NEC te maken hebben. Ik zie liever NEC met een voorzitter die elk jaar graag in het linkerrijtje zou eindigen, en dan 1 keer in de 15 jaar groot feest omdat we per ongeluk weer eens Europees hebben gehaald, dan een NEC met een voorzitter die elk jaar roept dat we Europees moeten halen, terwijl ze dat dan 1 keer in de 5 jaar halen met spelers die me niks zeggen.

En waarom zou ik complimenten moeten geven aan supporters van een "grotere" club? Complimenten, in potentie hebben jullie een club met elke week 30.000 man op de tribune die meedoet om Champions Leauge plaatsen, geweldig! Jammer dat ze het niet waarmaken.
Voetbal is het mooist als je iets haalt wat niemand verwacht, vind ik. Zoals wij in 2003 Europees haalden, dat is mooi, die vreugde is niet te vergelijken met een kampioensfeest van PSV of wat dan ook, want wij verwachten zoiets niet, en die mentaliteit maakt NEC mooi voor mij.

Hoewel ik nu in Amsterdam woon en studeer, en niet meer alle wedstrijden aanwezig ben, blijf ik toch altijd wel trots dat ik supporter ben van het "lelijke eendje" van de eredivisie (want hier in Amsterdam staan we zeker nog zo bekend). Want het is des te mooier als je als "lelijk eendje" punten kunt afsnoepen van Ajax, iets wat de laatste 3 jaar is gebeurt.

Ik zal vitessesupporters in het spuuglelijke Gelredome niet snel benijden, dat weet ik in ieder geval zeker.
pi_45237375
Mooie post. Daarnaast vind ik de manier waarop DeVinger uit de hoogte doet totaal misplaatst, aangezien ik historisch NEC en Vitesse in dezelfde categorie vind zitten. Het doet me denken aan de dagen dat Aalbers Vitesse bij Ajax, Feyenoord en PSV durfte te scharen. Waar Vitesse 10 jaar geleden stond, was een grote luchtbel die inmiddels geknapt is. Voor Vitesse is de subtop het plafond. NEC staat daar in principe nog een stap achter met minder toeschouwers en een kleiner stadion, maar NEC kan nog doorgroeien, als het maar geleidelijk gaat.

Misschien ben ik geen NEC-supporter, maar ik zou met geen enkele andere geboortestad ter wereld willen ruilen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45237471
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:57 schreef hoM3r het volgende:

[..]

En dáár zit hem het verschil. Precies evenveel punten als NEC, (in mijn ogen) een selectie waar echt niet veel meer potentie inzit, en dat noemen ze in Arnhem échte subtop. In Nijmegen noemen we dat gewoon middenmoot, en de meeste supporters van NEC weten dat NEC daar staat. In Arnhem moet altijd maar naar boven worden gekeken, de nummer 1 van Gelderland? Nee! De nummer 4 van Nederland!

Ik zal blij zijn als de mensen bij NEC die een zelfde mentaliteit erop nahouden (Boekhoorn) niks meer met NEC te maken hebben. Ik zie liever NEC met een voorzitter die elk jaar graag in het linkerrijtje zou eindigen, en dan 1 keer in de 15 jaar groot feest omdat we per ongeluk weer eens Europees hebben gehaald, dan een NEC met een voorzitter die elk jaar roept dat we Europees moeten halen, terwijl ze dat dan 1 keer in de 5 jaar halen met spelers die me niks zeggen.

En waarom zou ik complimenten moeten geven aan supporters van een "grotere" club? Complimenten, in potentie hebben jullie een club met elke week 30.000 man op de tribune die meedoet om Champions Leauge plaatsen, geweldig! Jammer dat ze het niet waarmaken.
Voetbal is het mooist als je iets haalt wat niemand verwacht, vind ik. Zoals wij in 2003 Europees haalden, dat is mooi, die vreugde is niet te vergelijken met een kampioensfeest van PSV of wat dan ook, want wij verwachten zoiets niet, en die mentaliteit maakt NEC mooi voor mij.

Hoewel ik nu in Amsterdam woon en studeer, en niet meer alle wedstrijden aanwezig ben, blijf ik toch altijd wel trots dat ik supporter ben van het "lelijke eendje" van de eredivisie (want hier in Amsterdam staan we zeker nog zo bekend). Want het is des te mooier als je als "lelijk eendje" punten kunt afsnoepen van Ajax, iets wat de laatste 3 jaar is gebeurt.

Ik zal vitessesupporters in het spuuglelijke Gelredome niet snel benijden, dat weet ik in ieder geval zeker.
Zie je dat wij studenten, toch dé toekomst van nederland (wij zullen mensen als horsemen77 en defranseslag later toch in het gareel moeten houden, niet eens zozeer vanwege landsbelang, maar ook om de twee tegen henzelf te beschermen) ook tot een goede dicussie kunnen komen in plaats van die woordenwisselingen.

Maar wat betreft de inhoud van je reactie; dat is dan toch een verschil van inzicht. Ik snap echt niet waarom je niet omhoog kijkt ipv naar beneden? Wie niet gokt, wie niet wint. Waarom genoegen nemen met middenmoot en dan eens in de 15jaar door 'toeval' UEFA Cup spelen? Dat zie ik sowieso niet gebeuren, want met jullie lange geschiedenis hebben jullie het maar 1x gehaald. Bij jullie vertrekken nog eerder spelers dan bij ons omdat bij jullie de lat lager ligt. Hoe hoger de lat, hoe professioneler alles wordt. Grotere 'namen', hoger niveau, meer publiciteit, grotere club.

Ok we hebben de afgelopen jaren niet altijd volle bak gehad, so big deal? Zodra het weer volle bak waardig is heeft Arnhem tenminste de kans het Gelredome te vullen. De wedstrijd laatst thuis tegen Ajax: volle bak. 4-2 winst
Dat zijn dan 25.000 man die een onvergetelijke middag hebben. Jongeren zijn voor hun leven geel-zwart getekend. Joh, het is topsport, als dat jullie enige kritiek is, dat wij niet elke week volle bak hebben.

Prima, ik val jullie ook niet aan omdat jullie voor NEC zijn in plaats van Vitesse. Ik heb ook helemaal niets met dat rivaliteit, maargoed ik kom dan ook uit de stad waar jij studeert. Maar dat gezeik over dat wij onverdiend een grote bek hebben is gewoon onbewust ongegrond en jaloers van je af prikken. In potentie zijn wij nu gewoon echt een grotere club dan NEC. Daar hoef je echt niet lang over te discussieren. Maargoed de verschillen zullen wel een verschil van inzicht zijn, kijk je omhoog of naar beneden?

edit:
quote:
Das echt onzin. Een écht subtopper (dat vitesse prentendeert te zijn) haalt dat minimaal 2/3 keer per 5 jaar, en je hoeft ons niet in de mond te leggen dat wij vitesse fans geen band hebben met de spelers die dat voor ons bewerkstelligen. Wij zijn net zo fan van de spelers als jullie van jullie helden. Bovendien hebben wij ook iets meer grote spelers voortgebracht, dus daar zou ik me geen zorgen over maken. Nog los van het feit dat bij ons over het algemeen toch ook wat grote voetballers spelen.
quote:
- Keeper: NEC
- Verdedigers: Gelijk; Wisgerhof (subtop) Olsson (EU sub-top) en die marokkaan (international) tegenover Swerts (international), Sprockel (mark my word, EU sub-top) en versterking wordt gezocht
- middenveld: Vitesse
- aanval: Vitesse

Ik snap serieus niet dat je de selecties gelijk stelt En daarnaast nog dat wij als Vitesse meer aanzien en mogelijkheden hebben, dus dat wij ook altijd een stapje voor hebben op spelers (over het algemeen gezien).

edit:
en @ mcyodogg: ik ben gewoon stoned dus formuleer het wat cynischer, maar misplaats zou ik het niet noemen

[ Bericht 10% gewijzigd door DeVinger op 11-01-2007 02:29:47 ]
pi_45237587
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 02:17 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Zie je dat wij studenten, toch dé toekomst van nederland (wij zullen mensen als horsemen77 en defranseslag later toch in het gareel moeten houden, niet eens zozeer vanwege landsbelang, maar ook om de twee tegen henzelf te beschermen) ook tot een goede dicussie kunnen komen in plaats van die woordenwisselingen.

Maar wat betreft de inhoud van je reactie; dat is dan toch een verschil van inzicht. Ik snap echt niet waarom je niet omhoog kijkt ipv naar beneden? Wie niet gokt, wie niet wint. Waarom genoegen nemen met middenmoot en dan eens in de 15jaar door 'toeval' UEFA Cup spelen? Dat zie ik sowieso niet gebeuren, want met jullie lange geschiedenis hebben jullie het maar 1x gehaald. Bij jullie vertrekken nog eerder spelers dan bij ons omdat bij jullie de lat lager ligt. Hoe hoger de lat, hoe professioneler alles wordt. Grotere 'namen', hoger niveau, meer publiciteit, grotere club.

Ok we hebben de afgelopen jaren niet altijd volle bak gehad, so big deal? Zodra het weer volle bak waardig is heeft Arnhem tenminste de kans het Gelredome te vullen. De wedstrijd laatst thuis tegen Ajax: volle bak. 4-2 winst
Dat zijn dan 25.000 man die een onvergetelijke middag hebben. Jongeren zijn voor hun leven geel-zwart getekend. Joh, het is topsport, als dat jullie enige kritiek is, dat wij niet elke week volle bak hebben.

Prima, ik val jullie ook niet aan omdat jullie voor NEC zijn in plaats van Vitesse. Ik heb ook helemaal niets met dat rivaliteit, maargoed ik kom dan ook uit de stad waar jij studeert. Maar dat gezeik over dat wij onverdiend een grote bek hebben is gewoon onbewust ongegrond en jaloers van je af prikken. In potentie zijn wij nu gewoon echt een grotere club dan NEC. Daar hoef je echt niet lang over te discussieren. Maargoed de verschillen zullen wel een verschil van inzicht zijn, kijk je omhoog of naar beneden?
Kortgezegd, kijk ik als supporter het liefst naar de volgende wedstrijd, niet omhoog of naar beneden. Ik hou ervan om met mijn vrienden uit Nijmegen naar een wedstrijd te gaan, ze te zien winnen, en op teletekst te zien dat ze met 3 punten meer opeens op plek 7 staan of zo.

En tsja, dat Gelredome staat voor mij gewoon voor alles wat vitesse is. Een (inderdaad) wat grotere club, die in een nog groter stadion zit, omdat ze denken nog groter te kunnen worden.
Ik tennis al vrij lang, en je hebt wel eens van die jongens die met 6 rackets, 2 nike-zweetbandjes met bijpassende nike outfit (Nadal stijl, net te dunne armen met zo een mouwloos shirt) aan komen zetten. Als ik dan met pijn en moeite van zo een jongen win, dan vraag ik me toch echt af waarom hij zoveel geld uitgeeft aan die rotzooi, hij heeft maar 1 racket gebruikt, en hij speelt toch echt niet op een heel hoog niveau...
NEC zit in een stadion, aangepast aan hoeveel mensen er komen, en als er meer mensen willen komen, dan breiden we dan wel het stadion uit. Als ik ooit nog op Wimbledon zou staan koop ik ook wel wat meer rackets en 1 of ander gave Puma outfit.

Met excuses voor 1 van de slechtere verlgelijkingen die ik heb gemaakt in mijn leven, en de opmerking dat NEC in 1984 ook europees speelde, ga ik mijn bed opzoeken.

Edit dan maar:
Die selecties acht ik wel gelijk, vooral omdat ik de verdediging van NEC veel sterker vind dan die van Vitesse. En ik denk dat vitesse aanvallend sterker is, maar zeker op het middenveld niet veel sterker.

En ik wil jullie niet in de mond leggen dat jullie niks hebben met jullie eigen spelers, het is alleen een angst die ik heb, met name kijkend naar het extreme voorbeeld van Chelsea zeg maar.
En ten slotte boeit het me geen reet hoe groot NECers buiten NEC worden, mijn helden zijn de spelers die bij NEC hun top hadden, René van Rijswijk, Jack de Gier, Wilfried Brookhuis, niet de spelers die doorverkocht worden. (hoewel NEC daar natuurlijk al jaren mee gestopt is )

[ Bericht 5% gewijzigd door hoM3r op 11-01-2007 02:49:25 ]
pi_45237678
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 02:32 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Kortgezegd, kijk ik als supporter het liefst naar de volgende wedstrijd, niet omhoog of naar beneden. Ik hou ervan om met mijn vrienden uit Nijmegen naar een wedstrijd te gaan, ze te zien winnen, en op teletekst te zien dat ze met 3 punten meer opeens op plek 7 staan of zo.

En tsja, dat Gelredome staat voor mij gewoon voor alles wat vitesse is. Een (inderdaad) wat grotere club, die in een nog groter stadion zit, omdat ze denken nog groter te kunnen worden.
Ik tennis al vrij lang, en je hebt wel eens van die jongens die met 6 rackets, 2 nike-zweetbandjes met bijpassende nike outfit (Nadal stijl, net te dunne armen met zo een mouwloos shirt) aan komen zetten. Als ik dan met pijn en moeite van zo een jongen win, dan vraag ik me toch echt af waarom hij zoveel geld uitgeeft aan die rotzooi, hij heeft maar 1 racket gebruikt, en hij speelt toch echt niet op een heel hoog niveau...
NEC zit in een stadion, aangepast aan hoeveel mensen er komen, en als er meer mensen willen komen, dan breiden we dan wel het stadion uit. Als ik ooit nog op Wimbledon zou staan koop ik ook wel wat meer rackets en 1 of ander gave Puma outfit.

Met excuses voor 1 van de slechtere verlgelijkingen die ik heb gemaakt in mijn leven, en de opmerking dat NEC in 1984 ook europees speelde, ga ik mijn bed opzoeken.
Ok, dat wist ik niet.

Nouja, wel mooi gezegd trouwens dat eerste. Ik ga dan het liefst met mijn vaste Vitesse-maat naar Vitesse en tijdens de wedstrijd in het stadion niet alleen de spanning beleven van de prestatie van Vitesse zelf, maar ook in afwachting zijn de van rust en eindstanden van de overige wedstrijden die middag. Staan we goed op koers voor UEFA Cup voetbal of niet?

Ik vind er ook niets fout aan hoe jullie handelen, zonder risico, rustig om hoog, en geen domme dingen doen, alleen ik vind de kritiek die jullie op ons hebben bullshit. Ik geloof echt dat dat uit (onbewuste) jaloezie komt. Niet eens zozeer, van kanker wij hebben het niet of zij wel, maar gewoon objectieve jaloezie (bestaat dat? ). Vitesse kiest gelukkig voor een andere weg, en ik denk dat ik mij daar meer er daarom ook wel mee kan identificeren. Kan je dat niet, dan ben je voor NEC of een andere club ter wereld. Prima.

edit:
quote:
Edit dan maar:
Die selecties acht ik wel gelijk, vooral omdat ik de verdediging van NEC veel sterker vind dan die van Vitesse. En ik denk dat vitesse aanvallend sterker is, maar zeker op het middenveld niet veel sterker.

En ik wil jullie niet in de mond leggen dat jullie niks hebben met jullie eigen spelers, het is alleen een angst die ik heb, met name kijkend naar het extreme voorbeeld van Chelsea zeg maar.
En ten slotte boeit het me geen reet hoe groot NECers buiten NEC worden, mijn helden zijn de spelers die bij NEC hun top hadden, René van Rijswijk, Jack de Gier, Wilfried Brookhuis, niet de spelers die doorverkocht worden. (hoewel NEC daar natuurlijk al jaren mee gestopt is
)
Hm, Verdedigend staan jullie als team nu idd sterker. Maar ik bedoel niet zozeer hoe ze de afgelopen weken hebben gespeeld, maar gewoon op papier. En ik weet, papier is niet altijd een juiste afspiegeling, maar op het draait uiteindelijk wel allemaal om het papiertje. Met een nieuwe keeper en een goede verdediger erbij denk ik dat we iig op papier jullie voorbij zijn. Qua middenveld, hoezo die twijfel? Janssen (gerenomeerd cult), Yakubu (EU-subtop), VD Schaaf (subtop), Kaya (mark my words, EU sub-top), Hersi (subtop), Due (vermoed subtop), Pryor, afwachten, groot talent) hebben wij in mijn ogen echt meer kwaliteit in huis dan bij jullie. Ik vind het typisch dat Said Boutahar bv vertrekt naar Willem II. Dat zijn juist die gasten die je moet behouden, maar daarin verschilt NEC van Vitesse. Said is juist een voetballer die omhoog kijkt, juist datgene wat NEC nalaat. Niet voor niets dat dat botst.

Dikgedrukt: prima, mooi gezegd wel. Vitesse fans kunnen overigens zelfs kiezen wat ze willen. Doen ze het bij spelers die bij Vitesse 'begonnen' zijn of 'geeindigt'?

[ Bericht 28% gewijzigd door DeVinger op 11-01-2007 02:52:56 ]
pi_45237809
Sja, het is inderdaad jammer dat Boutahar weg is, want aangezien NEC met maar 3 middenvelders speelt zou ik er in de wedstrijd op papier op het middenveld gewoon Boutahar, Barreto en Kivuvu neerzetten, en dan heb je nog geluk met een gelijkspel. Misschien kan die Roy Beerens wel voetballen, ik heb geen idee.

(shit, ik wilde gaan slapen )
pi_45239744
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 02:59 schreef hoM3r het volgende:
Misschien kan die Roy Beerens wel voetballen, ik heb geen idee.
Absoluut, maar dat is meer een vleugelaanvaller dan een middenvelder...
We sure are cute for two ugly people.
pi_45241558
Als Vitesse echt zo goed is als hier boven beweert wordt vraag ik me toch werkelijk af waarom ze dan zo laag in de competitie staan..? en waarom ze vrijwel nooit mee kunnen draaien met de subtop in Nederland. Misschien zijn het de ambities maar misschien is het dan ook goed om een keer in de spiegel te kijken en toe te geven dat Vitesse niet zo goed is als jullie zelf continu beweren.
Een van de grote hoofden
  donderdag 11 januari 2007 @ 11:02:57 #88
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45241647
Moeten we hier serieus in discussie gaan met Vitesee-figuren? .

Alsof ze zich al niet erg genoeg moeten schamen voor zo'n suffe club hebben ze ook nog eens een grote mond .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_45245460
Het gaat er hier lekker volwassen aan toe.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_45246179
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:29 schreef DeVinger het volgende:
NEC heeft misschien een langere geschiedenis,
Eh....
pi_45248654
Zo een franseslag valt toch rauw op je dak als je net een redelijke discussie hebt kunnen voeren met DeVinger.
pi_45255871
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 02:17 schreef DeVinger het volgende:

[..]

edit:
[..]

Das echt onzin. Een écht subtopper (dat vitesse prentendeert te zijn) haalt dat minimaal 2/3 keer per 5 jaar, en je hoeft ons niet in de mond te leggen dat wij vitesse fans geen band hebben met de spelers die dat voor ons bewerkstelligen. Wij zijn net zo fan van de spelers als jullie van jullie helden. Bovendien hebben wij ook iets meer grote spelers voortgebracht, dus daar zou ik me geen zorgen over maken. Nog los van het feit dat bij ons over het algemeen toch ook wat grote voetballers spelen.
[..]

- Keeper: NEC
- Verdedigers: Gelijk; Wisgerhof (subtop) Olsson (EU sub-top) en die marokkaan (international) tegenover Swerts (international), Sprockel (mark my word, EU sub-top) en versterking wordt gezocht
- middenveld: Vitesse
- aanval: Vitesse

Ik snap serieus niet dat je de selecties gelijk stelt En daarnaast nog dat wij als Vitesse meer aanzien en mogelijkheden hebben, dus dat wij ook altijd een stapje voor hebben op spelers (over het algemeen gezien).

edit:
en @ mcyodogg: ik ben gewoon stoned dus formuleer het wat cynischer, maar misplaats zou ik het niet noemen
Je lokt met zo'n opmerking natuurlijk wel een bepaalde reactie uit want dit vind ik een misselijkmakende belediging.
pi_45256017
Ik ben dan ook blij dat je hapt
pi_45256360
Is je dag ook weer goed, mooi zo.

Maar om ff ontopic te blijven: Ik denk dat Vitesse dit seizoen boven nek eindigt.
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:51:56 #95
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45256382
Ik denk dat jij aan het eind van het seizoen net zo dom bent als nu.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_45256575
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:51 schreef Posdnous het volgende:
Ik denk dat jij aan het eind van het seizoen net zo dom bent als nu.
Niet zo brutaal. Laten we ff ontopic blijven, voordat je jezelf voor lul zet.
En ik verwacht geen tegenspraak.
pi_45257542
Maar wat is NEC toch gaaf, en om dat te illustreren, wat plaatjes:

pi_45257578
Ja, daar word je echt vrolijk van...
pi_45257640
Het is een NEC topic, daar worden we vrolijk van, en rot op.
pi_45257648
Jack's goal tegen Vitesse vergeet ik in ieder geval niet snel .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')