quote:'FC Twente praat met twijfelende Denneboom'
19/1/2007 18:07
NEC dwarsboomde een tussentijdse transfer naar Willem II. Maar de Nijmeegse club dreigt Romano Denneboom na dit seizoen kwijt te raken aan FC Twente.
Denneboom (25) twijfelt sterk of hij langer in Nijmegen moet blijven. De aanvaller stelt dan weer vast zeker te zullen vertrekken uit De Goffert om vervolgens een langer verblijf bij NEC niet uit te sluiten.
Volgens Omroep Gelderland zit Denneboom nu om de tafel met FC Twente. De Enschedese club overweegt de aanvaller komende zomer over te nemen van NEC. Met de overgang is geen afkoopsom gemoeid, omdat het contract van Denneboom afloopt.
Ban.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Sterf maar allemaal.
Neenee.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:29 schreef DeVinger het volgende:
Helaas hadden we op dat moment geen geld bij ons en hebben we ongeveer 5 jaar moeten afwassen, maar nu is alles ook echt schoon. Maar we staan er weer, we zijn weer échte subtop. Nec is echt niet meer dan middenmoot, en dat UEFA Cup jaar was echt een one day fly. Face it.
Voor jou wil ik nog wel een uitzondering maken...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:14 schreef DeVinger het volgende:
Doorbreek ik dat nu alvast
Voor de volledigheid maarquote:Toekomt Vitesse onzeker door megaschuld
22/1/2007 23:06
EXCLUSIEF - 'Het voortbestaan van de onderneming Vitesse is onzeker.' Dat is een van de conclusies uit een rapport van accountantsbureau BDO CampsObers Accountants na het bestuderen van de jaarrekening van de Arnhemse club. Het rapport dateert uit september 2006.
Op 1 juli 2006 had Vitesse een negatief groepsvermogen van 18,6 miljoen euro. Algemeen directeur Paul van der Kraan bevestigt deze cijfers in de nieuwe Voetbal International.
Bijkomend probleem is dat Vitesse zich niet zo maar kan redden door spelers te verkopen. Enkele externe financiers (waaronder Herman Veenendaal, Jan Snellenburg en Cor Guijt) hebben een eigendomsrecht van vijftig procent op alle spelers in de selectie sinds zij in 2003 de club hebben gered met een financiële injectie van zestien miljoen euro.
Amen, dit topic vervuilt veel te veel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:51 schreef NMGN23 het volgende:
Niet weer een NEC vs Vitesse discussie...
Gedissed door mijn eigen club iddquote:
Welnee, hij moet dat plee-blaadje van hem wel een beetje verkopen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:29 schreef DeVinger het volgende:Johan Derksen begint zoals wel vaker slordig te worden en een rectificatie is wel op z'n plaatst.
Ik niet. kan me echt geen hol meer interesseren. Geen zin om vroeg mijn nest uit te komen, als een beest behandeld te worden en de hele dag op weg te zijn voor een wedstrijdje van twee keer 45 minuten.quote:BTW, wie gaan er uiteindelijk nu allemaal mee naar ons prachtige stadion?
Ik laat na enig onderzoek na jaren ook verstek gaan, vanuit Amsterdam kost het me 2 dagen, en je moet veertien verschillende uitkaarten hebben wil je überhaupt meekunnen. Het word voor mij een kroeg in Nijmegen danwel Amsterdam, tenzij ik nog een kaartje kan scoren via 1 van mijn vele Vitesse-vriendenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:29 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Gedissed door mijn eigen club idd![]()
Daarom, pas maar op voor die uitspraken die ook bij jullie in de VI stonden: "Volgend jaar is de schuld al opgelost"
Overigens, als je het helemaal wilt snappen moet je eens gezellig in ons topic langskomen, daar staan uitleg van onze voorzitter VD Kraan. Johan Derksen begint zoals wel vaker slordig te worden en een rectificatie is wel op z'n plaatst.
BTW, wie gaan er uiteindelijk nu allemaal mee naar ons prachtige stadion?
Geen wonder dat er zo weinig volk meekomtquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik ga ook niet, ik ben bang dat we gaan verliezen.
Goeie grap.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Geen wonder dat er zo weinig volk meekomtNEC is tof.
Je zou toch niet zeggen dat jij al 20 jaar bent.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Geen wonder dat er zo weinig volk meekomt![]()
Ik doe jou na ( johan Derksen )quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je zou toch niet zeggen dat jij al 20 jaar bent.
Je gedraagt je als een kleuter.
Goeie grap.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik doe jou na ( johan Derksen )![]()
Gast, wat lul je nou stroef. Heb je wel eens bedacht dat als je niks te zeggen hebt, dat je dan ook gewoon je mond kan houden. Deze reactie is serieus zo onzinnig dat het fysiek pijn aan mijn hoofd doet hem te lezen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Goed gejat
Ach daar zijn jullie toch al goed in
Je zal wel niet op de hoogte zijn van jullie '' tifo ''quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:54 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Gast, wat lul je nou stroef. Heb je wel eens bedacht dat als je niks te zeggen hebt, dat je dan ook gewoon je mond kan houden. Deze reactie is serieus zo onzinnig dat het fysiek pijn aan mijn hoofd doet hem te lezen.
Je bedoelt de wederzijdse teksten op lakens elk jaar? Tifop man.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je zal wel niet op de hoogte zijn van jullie '' tifo ''
Ik bedoel een ander doek ,quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:57 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Je bedoelt de wederzijdse teksten op lakens elk jaar? Tifop man.
(ok, deze is puur voor de woordgrap)
Nee, ik heb een kaartje voor het lelijke...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:29 schreef DeVinger het volgende:
BTW, wie gaan er uiteindelijk nu allemaal mee naar ons prachtige stadion?
Er zijn genoeg jeugdspelers die zijn plaats op de bank willen innemenquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt Boutahar nog vervangen door iemand, of lossen ze het intern op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |