quote:Op maandag 8 januari 2007 21:00 schreef Neleos het volgende:
The Life Pursuit dan als album
Das inderdaad de band.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:11 schreef Charmian het volgende:
Fleetwood Mac das de band, album weet ik ff zo gauw niet mag iemand anders inkoppen
niet dat ik weet.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:05 schreef Mark het volgende:
Was die Fleetwood Mac-hoes pas niet nog langs gekomen?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:48 schreef Mark het volgende:
Of het moet iets met Learning to Fly zijn, want is zo'n beetje het enige TP-nummer dat ik kan noemen. En FF had een nummer met die clip in een vliegtuig (weet niet meer hoe het nummer heette). Pink Floyd heeft vast ook wel iets met vliegen
Ik niet, zo op het eerste gezicht. Heb je 'm gebabelfished?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:48 schreef Mark het volgende:
Niemand die deze traditional kent?
Herzileinquote:
Iggy +1quote:Nun liebe Kinder gebt fein acht
ich bin die Stimme aus dem Kissen
ich hab euch etwas mitgebracht
hab es aus meiner Brust gerissen
Mit diesem Herz hab ich die Macht
die Augenlider zu erpressen
ich singe bis der Tag erwacht
ein heller Schein am Firmament
Mein Herz brennt
quote:I'm searching though I don't succeed,
But someone look, there's a growing need.
Oh, he is lost, there's no place for beginning,
All that's left is an unhappy ending.
Met Trevor Horn, ook bekend van (vul zelf maar in)...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:14 schreef ranja het volgende:
The Buggles
Propaganda, Tatu, FgtH, Yes, etc.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef MadMaster het volgende:
Met Trevor Horn, ook bekend van (vul zelf maar in)...
quote:Well baby I've been here before
I’ve seen this room and I've walked this floor
(You Know)I used to live alone before I knew you
quote:Maar liefste, ik weet nog wel dat ik ooit hier stond
In deze kamer, op deze grond
Ik woonde alleen, voor ik met jou ging knoeieh
En langzaam won je meer terrein
't Was geen rozengeur en maneschijn
Het is een koude en gebroken hallelujah
Warm, maar nee...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Suzanne?
Nog even ter onderbouwing:quote:
Diehie van Tunngy inderdaad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:36 schreef bukgeit het volgende:
O, hunnie van Tunng.
Snelle!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:46 schreef schaap001 het volgende:
1. Daryll-Ann
2. Sunny Day Real Estate
3. Echo and the Bunnymen
4. The Wannadies
5. Dead Kennedys
Precies.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:26 schreef bukgeit het volgende:
Vof de Kunst heeft een eigen 'Suzanne', Boeijen en Van Veen lenen haar van Cohen.
mij ook, dus opgezocht.quote:
en hierquote:
Hee, lang geleequote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:41 schreef onkjoe het volgende:
ook geen idee
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:53 schreef onkjoe het volgende:
Talma?
ik klikte net op je naam... zag dat het iets meer dan 500 trivia delen geleden was dat je voor het laatst posttequote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:56 schreef onkjoe het volgende:
grrr.. sorry. ik moet er even weer in komen. maak er wel een zootje van
ja.. is echt lang geleden he? hoe noemen ze dat: goede voornemens?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:01 schreef ranja het volgende:
[..]
ik klikte net op je naam... zag dat het iets meer dan 500 trivia delen geleden was dat je voor het laatst postte
and Coparck it isquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:23 schreef bigshadow het volgende:
Coparck??
quote:Receiving department, 3 a.m.
Staff cuts have socked up the overage
Directives are posted
No callbacks, complaints
Everywhere is calm
quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
rem - daysleeper volgens mij
Morgen trouwens
A Balladeer is idd goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:47 schreef bukgeit het volgende:
Ik weet er maar 1: a balladeer.
Anderen zou ik moeten gokken: Alamo Race Track, Stevie Ann?
Ha jerver! Ben je al bezig aan de altermix 2006quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:02 schreef jerver73 het volgende:
Net in de krant gelezen , is idd goed..
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:14 schreef jerver73 het volgende:
Bij de aankoop cd release weer eens een vinyle versie (of vice versa)
dat zeg ik, als de cd niet bevalt...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:01 schreef jerver73 het volgende:
Ze halen vuilnis op in Utrecht als promo stunt?
Beiden staan wel op de frontpage van Coparck. Ga er maar vanuit dat het goed is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:37 schreef methodmich het volgende:
Een Amerikaans taxibedrijf dat alleen nummers van Coparck op de autoradio speelt toch?
Of doel je op dat magazine-achtige boekje als hoes?
Van welke zanger / dichter zijn deze tekstregels?quote:Moenie vir my hier vergeet nie
ek het gesê jy moenie
moenie vir my alleen agterlaat in hierdie land
waar hulle nog hekse verbrand nie
hierdie aaklige aaklige land nie
moeny my hier vergeet niet
Goed gegokt!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:35 schreef bigshadow het volgende:
Gokje op Gert Vlok Nel
Dat van dat taxibedrijf wist ik nog niet, maar dit klopt in elk geval.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:33 schreef bigshadow het volgende:
Je krijgt er een krant bij? Of beter geformuleerd, via het Coparck krantje?
Ik meende ook dat dat niet van de band uit ging, geen promotie was maar dat die taxichauffeur dat zelf doet omdat hij fan is...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:55 schreef bukgeit het volgende:
Dat van dat taxibedrijf wist ik nog niet
Dat is inderdaad waarschijnlijker ja. Ze schijnen nu wel nog meer van zulke fans te zoeken voor op de site.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik meende ook dat dat niet van de band uit ging, geen promotie was maar dat die taxichauffeur dat zelf doet omdat hij fan is...
En dat was goedquote:
En misschien gaan ze ook wel zoveel kostenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:28 schreef jerver73 het volgende:
50 ct
Cafca +1quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:49 schreef cafca het volgende:
Neil Diamond
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:03 schreef peaceman het volgende:
Shirley Bassey?
Nee, maar wel het goede genrequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:07 schreef Neleos het volgende:
Ella Fitzgerald?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:12 schreef Neleos het volgende:
Dan is het misschien Sarah Vaughan?
Ja, ik ook vooral. Maar toch. Deze meneer is een componist geboren in Oostenrijk-Hongarije in 1860 en gestorven in 1911 in Wenen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef cafca het volgende:
Ziet er uit als een klassieke meneer, en die ken ik alleen van de straatnamen.
welk nummer van wie?quote:Unknown feeling and youre already only flesh and the leg by the tel. lift the sick recipient turns believer into you omhoog
ik zat in de Q te lezen dat zij een award had uitgereikt en ik dacht bij mezelf: wie???quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:39 schreef bartrid het volgende:
Recentelijk heeft Jamelia dit nummer ook gebruikt.
Jamelia, van Superstar. En die lange benen. En die broer die in de gevangenis zit. Zij. Uit Birmingham.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef knars het volgende:
[..]
ik zat in de Q te lezen dat zij een award had uitgereikt en ik dacht bij mezelf: wie???![]()
Met 2 van die langere titels moet je toch wel wat kunnenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:04 schreef bartrid het volgende:
Ik kan altijd weinig met dit soort vragen....
Weet u waar fuck u bent? U bent in de wildernisbaby, bent u gonnamatrijs!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef RoofingBurner het volgende:
1. Welcome to the Jungle?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef knars het volgende:
GNR - Appetite for Destruction
* Applaudisseert voor zichzelfquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef RoofingBurner het volgende:
1. Welcome to the Jungle?
Dat was een hoertje die "toevallig" in de studio was toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:14 schreef knars het volgende:
En op WTTj en SCOM kon ik niets bedenken, maar RQ was in 1x raakOver Rocket Queen gesproken, de dame die gastvocalen levert, daar kleeft nog een speciaal verhaal aan. Hoe zat dat ook al weer?
er ging ook het verhaal dat het een groupie betrof, die de hele band afwerkte wat "per ongeluk" werd opgenomen. Nadat de hele band er overheen was geweest, zou het een tijdje Duffs vriendin zijn geweest. Nou ja, vriendinquote:"(...)For that song there was also something I tried to work out with various people - a recorded sex act. It was somewhat spontaneous but premeditated; something I wanted to put on the record."
quote:U van vele jaren mijn vriend was als broer van gehouden I u I u op de bestrating ziet die zich nog u bevindt zich daar rillingshitte zonder huis bevond en zonder pence van zelfs uw vrouw ook die waren u ik zei hier kom dit manier lange levend verloor maar van het heb ik nu spijt
Het is niet engelstalig.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:20 schreef knars het volgende:
ik kom niet veel verder dan
you friend of many years
I loved you like brother
I see you on the street
that you are still there
rillingshitte?
without home and without pence of even your wife
too that were you
I said here come this way
long living lost
but now i regret it
hintje?
quote:
quote:I wake up every mornin', I stumble out of bed
Stretchin' and yawnin', another day ahead
It seems to last forever, and time goes slowly by
Till babe and me's together, then it starts to fly
MadMaster + 1quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:29 schreef MadMaster het volgende:
Sheena Easton - Morning Train
In de morning train dan toch zeker?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:27 schreef ranja het volgende:
Sheen Easton vragen terwijl ik in de trein zit
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:50 schreef schaap001 het volgende:
Eeeeehhh..... de eerste regel van Give Up Your Guns?
Woke up this morning... -denk denk- ...eeehhh...
Jimi Henrix + Jim Morisson - Live In New York?
Ook weleens Woke Up This Morning and Found Myself Dead getiteld![]()
quote:
Je mag door, MMquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:41 schreef MadMaster het volgende:
Op basis van de info zou ik Buddy Rich zeggen, maar de persoon op de foto lijkt me jonger dan hem ten tijde van de Muppetshow...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:41 schreef MadMaster het volgende:
Op basis van de info zou ik Buddy Rich zeggen, maar de persoon op de foto lijkt me jonger dan hem ten tijde van de Muppetshow...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:26 schreef schaap001 het volgende:
Animalize - Kiss
Zat op basis van het kapsel en het shirt eerst aan iemand van de Beach Boys te denken, maar dat klopte qua tijdsbeeld ook niet...quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:32 schreef schaap001 het volgende:
Toch moet ie toen al 62 zijn geweest.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef Soli het volgende:
Bon Scott???
Instinkerquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:49 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Daar zat ik al op te wachten, op dat antwoord, maar
geen AC/DC...
Goed hoor! Een helemaal compleet antwoord!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:52 schreef belsen het volgende:
Nee, dat is Ray Davies tijdens de Schooldays-theatertour (1976) van The Kinks...
... zeg ik dan nogquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:58 schreef schaap001 het volgende:
[..]
De 'Schooldays In Disgrace-tour' om helemaaaal precies te zijn
ik heb de CD, inclusief bonus Video-CD (jaja: DVD bestond toen nog niet) met daarop nogmaals het hele concert... en toch heb ik zo uit mijn hoofd geen idee...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:03 schreef ranja het volgende:
ik heb die live lp maar geen idee over het antwoord
Ik denk dat ik dezelfde heb, maar daar staat bij lange na niet het hele concert op. Sowieso is er geen DVD met het hele concert.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ik heb de CD, inclusief bonus Video-CD (jaja: DVD bestond toen nog niet) met daarop nogmaals het hele concert... en toch heb ik zo uit mijn hoofd geen idee...![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:37 schreef schaap001 het volgende:
In ieder geval David Watts door The Jam...
Die waren beiden volgens mij van na dit album (1980).quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:55 schreef ranja het volgende:
Pretenders, maar welk nummer ook weer.
Back on the Chain Gang?
Die is goed, ranjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |