Weet u waar fuck u bent? U bent in de wildernisbaby, bent u gonnamatrijs!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef RoofingBurner het volgende:
1. Welcome to the Jungle?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef knars het volgende:
GNR - Appetite for Destruction
* Applaudisseert voor zichzelfquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef RoofingBurner het volgende:
1. Welcome to the Jungle?
Dat was een hoertje die "toevallig" in de studio was toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:14 schreef knars het volgende:
En op WTTj en SCOM kon ik niets bedenken, maar RQ was in 1x raakOver Rocket Queen gesproken, de dame die gastvocalen levert, daar kleeft nog een speciaal verhaal aan. Hoe zat dat ook al weer?
er ging ook het verhaal dat het een groupie betrof, die de hele band afwerkte wat "per ongeluk" werd opgenomen. Nadat de hele band er overheen was geweest, zou het een tijdje Duffs vriendin zijn geweest. Nou ja, vriendinquote:"(...)For that song there was also something I tried to work out with various people - a recorded sex act. It was somewhat spontaneous but premeditated; something I wanted to put on the record."
quote:U van vele jaren mijn vriend was als broer van gehouden I u I u op de bestrating ziet die zich nog u bevindt zich daar rillingshitte zonder huis bevond en zonder pence van zelfs uw vrouw ook die waren u ik zei hier kom dit manier lange levend verloor maar van het heb ik nu spijt
Het is niet engelstalig.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:20 schreef knars het volgende:
ik kom niet veel verder dan
you friend of many years
I loved you like brother
I see you on the street
that you are still there
rillingshitte?
without home and without pence of even your wife
too that were you
I said here come this way
long living lost
but now i regret it
hintje?
quote:
quote:I wake up every mornin', I stumble out of bed
Stretchin' and yawnin', another day ahead
It seems to last forever, and time goes slowly by
Till babe and me's together, then it starts to fly
MadMaster + 1quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:29 schreef MadMaster het volgende:
Sheena Easton - Morning Train
In de morning train dan toch zeker?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:27 schreef ranja het volgende:
Sheen Easton vragen terwijl ik in de trein zit
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:50 schreef schaap001 het volgende:
Eeeeehhh..... de eerste regel van Give Up Your Guns?
Woke up this morning... -denk denk- ...eeehhh...
Jimi Henrix + Jim Morisson - Live In New York?
Ook weleens Woke Up This Morning and Found Myself Dead getiteld![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |