Het is niet engelstalig.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:20 schreef knars het volgende:
ik kom niet veel verder dan
you friend of many years
I loved you like brother
I see you on the street
that you are still there
rillingshitte?
without home and without pence of even your wife
too that were you
I said here come this way
long living lost
but now i regret it
hintje?
quote:
quote:I wake up every mornin', I stumble out of bed
Stretchin' and yawnin', another day ahead
It seems to last forever, and time goes slowly by
Till babe and me's together, then it starts to fly
MadMaster + 1quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:29 schreef MadMaster het volgende:
Sheena Easton - Morning Train
In de morning train dan toch zeker?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:27 schreef ranja het volgende:
Sheen Easton vragen terwijl ik in de trein zit
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:50 schreef schaap001 het volgende:
Eeeeehhh..... de eerste regel van Give Up Your Guns?
Woke up this morning... -denk denk- ...eeehhh...
Jimi Henrix + Jim Morisson - Live In New York?
Ook weleens Woke Up This Morning and Found Myself Dead getiteld![]()
quote:
Je mag door, MMquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:41 schreef MadMaster het volgende:
Op basis van de info zou ik Buddy Rich zeggen, maar de persoon op de foto lijkt me jonger dan hem ten tijde van de Muppetshow...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:41 schreef MadMaster het volgende:
Op basis van de info zou ik Buddy Rich zeggen, maar de persoon op de foto lijkt me jonger dan hem ten tijde van de Muppetshow...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:26 schreef schaap001 het volgende:
Animalize - Kiss
Zat op basis van het kapsel en het shirt eerst aan iemand van de Beach Boys te denken, maar dat klopte qua tijdsbeeld ook niet...quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:32 schreef schaap001 het volgende:
Toch moet ie toen al 62 zijn geweest.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef Soli het volgende:
Bon Scott???
Instinkerquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:49 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Daar zat ik al op te wachten, op dat antwoord, maar
geen AC/DC...
Goed hoor! Een helemaal compleet antwoord!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:52 schreef belsen het volgende:
Nee, dat is Ray Davies tijdens de Schooldays-theatertour (1976) van The Kinks...
... zeg ik dan nogquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:58 schreef schaap001 het volgende:
[..]
De 'Schooldays In Disgrace-tour' om helemaaaal precies te zijn
ik heb de CD, inclusief bonus Video-CD (jaja: DVD bestond toen nog niet) met daarop nogmaals het hele concert... en toch heb ik zo uit mijn hoofd geen idee...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:03 schreef ranja het volgende:
ik heb die live lp maar geen idee over het antwoord
Ik denk dat ik dezelfde heb, maar daar staat bij lange na niet het hele concert op. Sowieso is er geen DVD met het hele concert.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ik heb de CD, inclusief bonus Video-CD (jaja: DVD bestond toen nog niet) met daarop nogmaals het hele concert... en toch heb ik zo uit mijn hoofd geen idee...![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:37 schreef schaap001 het volgende:
In ieder geval David Watts door The Jam...
Die waren beiden volgens mij van na dit album (1980).quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:55 schreef ranja het volgende:
Pretenders, maar welk nummer ook weer.
Back on the Chain Gang?
Die is goed, ranjaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |