Het zijn de woorden van Barney, in Langs de lijn...quote:Lol, wat een onzin zeg.... Waar heb je dit gehoord.
De enige die waarschijnlijk gaat is Mervyn King.
Picks voor vandaag:
Whitlock
de Ruiter
Hanvidge
Walton
Goede zaak.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:33 schreef Yeahinho het volgende:
Dat was dus Andy Fordham, die zien we nooit meer in actie op tv....
Nee, ze spoelen dalijk een saai stukje door, zodat ze weer gelijk lopenquote:Op maandag 8 januari 2007 19:37 schreef jorienvdherik het volgende:
blijven ze nu de hele avond achter lopen ?
Karin Krappen, Francis Hoenselarr... wtf is dit?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:38 schreef leroytje het volgende:
Kijk dan gewoon hiero:
http://sbs6.crossmediaventures.com/darts4/
ach, ik vind het wel sneu hoorquote:
als de dutchman begint zekerquote:Op maandag 8 januari 2007 19:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee, ze spoelen dalijk een saai stukje door, zodat ze weer gelijk lopen.
Je moet ook niet op die camera'tjes klikken je moet gewoon de stream laten lopenquote:Op maandag 8 januari 2007 19:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Karin Krappen, Francis Hoenselarr... wtf is dit?
jaja, dat grijs doet veel hequote:Op maandag 8 januari 2007 19:44 schreef Arcee het volgende:
Sjezus, wat heeft die Walton een ouwe kop gekregen met die sik.
hehe, nee idd. het was misschien wel een keer te verwachten.quote:
Goed opgemerkt.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:12 schreef leroytje het volgende:
Fir3fly had je Sorensen soms ingevuld bij je 'toto' ?
Nu ben ik eruitquote:
SBS he, gewoon boycotten die handelquote:Op maandag 8 januari 2007 20:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ja verdomme. Ik zit hier fijn SBS te kijken, blijkt dat het al is afgelopen?
Hoezo?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef leroytje het volgende:
Ow shit was ia dat nou weer voor een gast? Niels de Ruiter, ik wil wel dat de Nederlanders winnen, maar zo'n overmoedig pubertje
http://sbs6.crossmediaventures.com/darts4/quote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En ik zit hier g*dverdomme nog naar die 2 lullo's te kijken terwijl de Ruiter als is begonnen?
Sterf, SBS!
Dat lukt niet, ik heb een Mac.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
http://sbs6.crossmediaventures.com/darts4/
Dan houdt het op.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat lukt niet, ik heb een Mac.
hij had last van ademhalingsproblemen, en is per ambu naar het ziekenhuis gegaan geloof ikquote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef Molluck het volgende:
Waar slaat die OP eigenlijk op? Doet Fordham niet meer mee?
Dus ook geen match meer hierna?
quote:Former world champion Andy Fordham has been forced to withdraw from the Lakeside World Championship at Frimley Green after being taken ill.
The 44-year-old Dartford publican suffered breathing difficulties as a result of a chest infection.
He was carried out of the venue on a stretcher to an ambulance and taken to hospital where he will stay overnight.
The 2004 winner was due to face Australia's Simon Whitlock in the first round on Monday.
In November 2004, Fordham suffered an asthma attack during a break in his 'unification' clash with PDC champion Phil Taylor and had to pull out when losing 5-2.
Fordham lost four stone in weight after appearing on television programme "Celebrity Fit Club" but the commercial commitments he undertook after his World Championship win affected his form.
Whitlock, who beat Fordham 3-0 in the first round last year, will now face either Niels de Ruiter or Brian Woods in the second round but the 37-year-old was more concerned with the welfare of Fordham.
"I hope Andy is okay. Olly Croft (of the British Darts Organisation) came up to me half an hour before the match and said Andy wasn't fit to play, that he was having trouble breathing," he said.
"I was really looking forward to the match. I've been up since 2.30am and haven't had any sleep since then, just preparing to play.
"Obviously I'm a little disappointed that it's off because I've a lot of friends over here supporting me.
"But as long as Andy is okay, that's the main thing."
BDO spokesman Robert Holmes said of Fordham's condition: "Andy has been stabilised in the ambulance and the ECG reading showed no problems, but he has a severe chest infection.
"He has been taken to Frimley Park Hospital, where he will be kept in overnight for them to keep an eye on him."
En daarna 30. Die jongen is duidelijk niet bestand tegen druk. Mentaal te zwak.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef pfaf het volgende:
Leuk, 40 gooien op een cruciaal moment in de set. Dat lukt mij ook nog wel.
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
En daarna 30. Die jongen is duidelijk niet bestand tegen druk. Mentaal te zwak.
hoe is de stand bij jou dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:41 schreef Zug-Chef het volgende:
Jullie lopen dik achter op de internet stream volgens mij
en dat is mooi omdat?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Zou trouwens wel mooi zijn als de BDO lekker leeg stroomt... echt veel is het nu al niet meer vind ik
Nou vind nu niet echt dat er nog heel veel leuke / goede spelers staan, maar misschien boeit mij de PDC zoiezo toch al meer (en niet alleen vanwege barney)quote:
ja oke, andere spelers hebben dan nu waarschijnlijk een betere kans om zich te kunnen ontwikkelenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nou vind nu niet echt dat er nog heel veel leuke / goede spelers staan, maar misschien boeit mij de PDC zoiezo toch al meer (en niet alleen vanwege barney)
Zijn drankrekeningen zullen de afgelopen jaren niet gering geweest zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef wdn het volgende:
Fordham zal toch wel geld genoeg hebben voor een nieuwe lever
Iemand als een Fordham krijgt zijn bier gratis als hij uit huis is.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zijn drankrekeningen zullen de afgelopen jaren niet gering geweest zijn.
Eens. Ik had me er echt op verheugd om hem vanavond te zien spelen. Zeker tegen Whitlock.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:02 schreef J-Will het volgende:
nice job Niels
Vind het toch zonde van Andy. Fordham was, hoe ongezond en ranzig dik ook, een icoon in de sport. Die zie je niet graag per ambulance aan de zuurstof afgevoerd worden.
Niels is al klaar.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:23 schreef wdn het volgende:
sandstorm: Niels is bezig maar dit is een uitgestelde uitzending
weet ik veelquote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hanvidge tegen Philips natuurlijk....
Updatesquote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef BVO het volgende:
2-2 sets, 2-0 in legs voor Hanvidge.
En tony Davidquote:Op maandag 8 januari 2007 21:48 schreef sjimz het volgende:
Waar zijn Tony West en die fin Kommula(ofzoiets) eigenlijk?
en Steve Cootequote:
Spierziekte ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was echt een held, met een afwijking aan z'n arm toch?
Neej toch, aan zijn benen juist...hij liep ook een beetje mank. Maar het was (volgens mij) niet zo erg. Hij werd goed behandeldquote:Op maandag 8 januari 2007 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was echt een held, met een afwijking aan z'n arm toch?
Jupz. Vorig jaar had hij zich ook niet geplaatst, als ik et goed heb..quote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef RayMania het volgende:
Jammer dat we niets meer horen van Tony David. Waar is hij gebleven?
Te slechte resultaten om in aanmerking te komen tot kwalificatie(ronden)?
Ik moest echt heel hard lachen..quote:Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar, zelfs topsporters kunnen gezondheidsproblemen krijgen.
Maar dat wisten we alquote:Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is wel een karakter idd. Ik hoorde net dat het zijn lever was (eerder berichten was dat ze aan zijn hart dachten). Als hij nog iets wil zal hij iig moeten stoppen met drinken. Da's lastig voor een alcoholist, en al helemaal in het dartwereldje.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:33 schreef Skwish het volgende:
Andy Fordham, keek altijd graag als hij op het podium stond.
Ben bang dat dit helaas de laatste keer was![]()
Hij zal waarschijnlijk nooit meer meedoen. Speelt te weinig toernooien om zich te kunnen plaatsen.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:36 schreef ThaSandman het volgende:
Hopelijk komt Andy er weer bovenop. Ik wil hem graag nog eens de lakeside zien winnen.
Andy moet gewoon weer gezond worden en dan kan hij gewoon weer meedoen. Hij heeft geen topconditie nodig om topdarter te zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk nooit meer meedoen. Speelt te weinig toernooien om zich te kunnen plaatsen.
Dit jaar was de laatste keer dat ie automatisch mee mocht doen, vanwege z'n toernooiwinst een paar jaar geleden.
Voetbalknie, tennisarm, dartleverquote:Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wedstrijden 2e Rondequote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:33 schreef jorienvdherik het volgende:
schema van morgen ?
7quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:24 schreef pfaf het volgende:
2e ronde is best of....?
Okee.. vanavond Stompe dus, ik ben bang dat die het moeilijk gaan krijgen tegen Adams.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wedstrijden 2e Ronde
Dinsdag
Co Stompe (Ned) - Martin Adams (Eng)
Davy Richardson (Eng) - Ted Hankey (Eng)
Mike Veitch (Sco) - Mervyn King (Eng)
Shaun Greatbatch (Eng) - Tony Eccles (Eng)
Woensdag
Paul Hanvidge (Sco) - Albertino Essers (Ned)
Martin Atkins (Eng) - Phil Nixon (Eng)
Niels de Ruiter (Ned) - Simon Whitlock (Aus)
John Walton (Eng) - Gary Robson (Eng)
19.05 neem ik aan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:44 schreef kezmaster het volgende:
Hoe laat komt Stompe? 7 uur?
Zou het echt zo zijn?quote:
Daarna geeft Adams opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Het is best of 7.
Vind hem ergens wel een punt hebben. Mensen afkraken is zķ makkelijk. In een best-of-five potje kun je gewoon lelijk ten onder gaan. Als Barney - Taylor best-of-five was geweest, was het 3-0 voor Taylor geworden en had Van Barneveld er niks van gebakken. Twee uur later is het de meest memorabele wedstrijd die ooit op TV is uitgezonden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:39 schreef Cavalier1 het volgende:
Jelle Klaasen is boos. Hij heeft zich zeer kritisch uitgelaten over de Nederlandse dartfans die van Gerwen en Klaasen losers hebben genoemd en hebben gezegd dat Klaasen er niks meer van kan. Klaasen was "zeer pissig" en noemde de dartfans zelf losers. Ook hebben ze liedjes over Co Stompé gezongen en dat deed bij Klaasen zo veel pijn dat hij ze wel allemaal "voor hun bek had kunnen slaan". Klaasen zegt onder andere: "Ik heb geen moeite met mijn sterrenstatus, maar ik heb wel moeite met de mongolen die stomme dingen over mij zeggen, dat is het minpunt eraan."
Heeft Jelle Klaasen gelijk of is hij gewoon een zeikerd??
Vorig jaar werd Jelle bejubeld en Barney uitgejoeld.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vind hem ergens wel een punt hebben. Mensen afkraken is zķ makkelijk. In een best-of-five potje kun je gewoon lelijk ten onder gaan. Als Barney - Taylor best-of-five was geweest, was het 3-0 voor Taylor geworden en had Van Barneveld er niks van gebakken. Twee uur later is het de meest memorabele wedstrijd die ooit op TV is uitgezonden.
Ach, dat was bij Barney ook zo. Zoals al is gezegd "als je wint heb je vrienden". Hier moet hij gewoon geen aandacht aan besteden, beetje dom dat hij dat wel doet. Nu maakt hij het probleem groter dan dat het is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:39 schreef Cavalier1 het volgende:
Jelle Klaasen is boos. Hij heeft zich zeer kritisch uitgelaten over de Nederlandse dartfans die van Gerwen en Klaasen losers hebben genoemd en hebben gezegd dat Klaasen er niks meer van kan. Klaasen was "zeer pissig" en noemde de dartfans zelf losers. Ook hebben ze liedjes over Co Stompé gezongen en dat deed bij Klaasen zo veel pijn dat hij ze wel allemaal "voor hun bek had kunnen slaan". Klaasen zegt onder andere: "Ik heb geen moeite met mijn sterrenstatus, maar ik heb wel moeite met de mongolen die stomme dingen over mij zeggen, dat is het minpunt eraan."
Ik denk dat de dikgedrukte namen de meeste kans maken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
Het schema van vanavond:
19.10: Richardson-Hankey
20.00: Stompe-Adams
20.50: Veitch-King
21.40: Greatbatch-Eccles
grotendeels gelijk, 't zijn successupporters. Want het blijkt dat Stompé nu ineens weer een held is. Maar wel terecht dat hij werd toegejuichd na de match van zaterdag overigens!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:39 schreef Cavalier1 het volgende:
je haalt de woorden uit mijn mond, het is ook heel erg makkelijk om mensen af te krakenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vind hem ergens wel een punt hebben. Mensen afkraken is zķ makkelijk. In een best-of-five potje kun je gewoon lelijk ten onder gaan. Als Barney - Taylor best-of-five was geweest, was het 3-0 voor Taylor geworden en had Van Barneveld er niks van gebakken. Twee uur later is het de meest memorabele wedstrijd die ooit op TV is uitgezonden.
Hij heeft de rest van het afgelopen seizoen "geen dubbel geraakt'', dus het is wel logisch dat men zegt dat ie het verleert is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef Evel-in het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond, het is ook heel erg makkelijk om mensen af te kraken
Ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:28 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
grotendeels gelijk, 't zijn successupporters. Want het blijkt dat Stompé nu ineens weer een held is. Maar wel terecht dat hij werd toegejuichd na de match van zaterdag overigens!
Halve finale.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:03 schreef Urquhart het volgende:
Die ene keer toen hij de kwartfinale haalde, was hij ook wel een held.
Was dat niet het jaar van The Count?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan je nagaan, tegen wie ging hij er ook alweer uit?
Even opgezocht, tegen Ronnie Baxter.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was dat niet het jaar van The Count?
Wilde gok, ik zou het niet weten eigenlijk.
Toernooi winnen met een 170-finish.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
Was dat niet het jaar van The Count?
Sterker nog het toernooi met 6-0 winnen en een 170 finish.quote:
Met de Lakeside is toch bijna alles live?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is SBS6 vanavond wel een keer live ?!?![]()
![]()
![]()
Sbs6 doet soms wel eens familie-interviews enzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met de Lakeside is toch bijna alles live?
Omdat daar Phil de grote man is/was en omdat het publiek in barney de enige zag die de hierachie zou kunnen doorbreken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:50 schreef Barca het volgende:
Zijn overstap naar de PDC heeft er, vind ik, voor gezorgd dat Barney prettiger overkomt in de media. Meer bescheiden.
Is dat serieus? Of zijn dat gewoon geruchten?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:52 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind het trouwens onzin dat Klaasen en Van Gerwen nu dreigen over te stappen naar de PDC.
Ze zijn wel hardnekkig. Telegraaf meldde vandaag weer dat de kans groot is dat het gehele Keukenconcurrent-team (King, Klaasen, Van Gerwen en Van der Voort) over wil stappen naar de PDC.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:56 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Is dat serieus? Of zijn dat gewoon geruchten?
Vorig jaar was er ook een artikel over Jelle en dat hij naar de PDC wilde![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:03 schreef Zwansen het volgende:
In een interview met de Independent vroegen ze aan hem wie de grootste Nederlandse sportmensen aller tijden waren. Barney antwoordde met: 'Cruijff, dan Van Basten en dan kom ik....'
Heeft Cruijff dat niet een beetje met heel Nederland gedaan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:06 schreef Urquhart het volgende:
Barney is misschien wel groter dan Cruijff en Van Basten. Hij heeft naast zijn successen ook een gehele sport op de kaart gezet, in tegenstelling tot de voetballers.
Goed puntquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:06 schreef Urquhart het volgende:
Hij heeft naast zijn successen ook een gehele sport op de kaart gezet, in tegenstelling tot de voetballers.
Nederlanderquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:46 schreef jorienvdherik het volgende:
was sbs live gister met de nederlanders ?
Je moet toch 5 4 sets winnen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ah daar gaan wezometeen Cootje tegen Adams (0-3).
Het is best of 7...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ah daar gaan wezometeen Cootje tegen Adams (0-3).
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:02 schreef leroytje het volgende:
[..]
Hij bedoelt de stand alle 5 de sets
Echt?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
jawel, bbc co is op podium nu adams
Twee seconden achter.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:06 schreef jorienvdherik het volgende:
ow sbs loopt gelijk
Ik geloof het nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
Zou martin adams de afgelopen 10 jaar al een keer een nieuwe bril gekocht hebben>?
19.00 beginnen de wedstrijden, je weight!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
in de gids stond dat het om 19:20u pas begon
sbsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
19.00 beginnen de wedstrijden, je weight!
Je hebt nog niks gemist. Dat in tegenstelling tot Coquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
in de gids stond dat het om 19:20u pas begon
Hij lijkt beter dan vorige jarenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je hebt nog niks gemist. Dat in tegenstelling tot Co
Ja deze is ook niet mijn favoriet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Die caller blijft ook echt te irritant he
Damzkieeequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef Damzkieee het volgende:
2-0 Co in de derde set trouwens.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef Damzkieee het volgende:
2-0 Co in de derde set trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |