Daarna geeft Adams opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Het is best of 7.
Vind hem ergens wel een punt hebben. Mensen afkraken is zó makkelijk. In een best-of-five potje kun je gewoon lelijk ten onder gaan. Als Barney - Taylor best-of-five was geweest, was het 3-0 voor Taylor geworden en had Van Barneveld er niks van gebakken. Twee uur later is het de meest memorabele wedstrijd die ooit op TV is uitgezonden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:39 schreef Cavalier1 het volgende:
Jelle Klaasen is boos. Hij heeft zich zeer kritisch uitgelaten over de Nederlandse dartfans die van Gerwen en Klaasen losers hebben genoemd en hebben gezegd dat Klaasen er niks meer van kan. Klaasen was "zeer pissig" en noemde de dartfans zelf losers. Ook hebben ze liedjes over Co Stompé gezongen en dat deed bij Klaasen zo veel pijn dat hij ze wel allemaal "voor hun bek had kunnen slaan". Klaasen zegt onder andere: "Ik heb geen moeite met mijn sterrenstatus, maar ik heb wel moeite met de mongolen die stomme dingen over mij zeggen, dat is het minpunt eraan."
Heeft Jelle Klaasen gelijk of is hij gewoon een zeikerd??
Vorig jaar werd Jelle bejubeld en Barney uitgejoeld.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vind hem ergens wel een punt hebben. Mensen afkraken is zó makkelijk. In een best-of-five potje kun je gewoon lelijk ten onder gaan. Als Barney - Taylor best-of-five was geweest, was het 3-0 voor Taylor geworden en had Van Barneveld er niks van gebakken. Twee uur later is het de meest memorabele wedstrijd die ooit op TV is uitgezonden.
Ach, dat was bij Barney ook zo. Zoals al is gezegd "als je wint heb je vrienden". Hier moet hij gewoon geen aandacht aan besteden, beetje dom dat hij dat wel doet. Nu maakt hij het probleem groter dan dat het is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:39 schreef Cavalier1 het volgende:
Jelle Klaasen is boos. Hij heeft zich zeer kritisch uitgelaten over de Nederlandse dartfans die van Gerwen en Klaasen losers hebben genoemd en hebben gezegd dat Klaasen er niks meer van kan. Klaasen was "zeer pissig" en noemde de dartfans zelf losers. Ook hebben ze liedjes over Co Stompé gezongen en dat deed bij Klaasen zo veel pijn dat hij ze wel allemaal "voor hun bek had kunnen slaan". Klaasen zegt onder andere: "Ik heb geen moeite met mijn sterrenstatus, maar ik heb wel moeite met de mongolen die stomme dingen over mij zeggen, dat is het minpunt eraan."
Ik denk dat de dikgedrukte namen de meeste kans maken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
Het schema van vanavond:
19.10: Richardson-Hankey
20.00: Stompe-Adams
20.50: Veitch-King
21.40: Greatbatch-Eccles
grotendeels gelijk, 't zijn successupporters. Want het blijkt dat Stompé nu ineens weer een held is. Maar wel terecht dat hij werd toegejuichd na de match van zaterdag overigens!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:39 schreef Cavalier1 het volgende:
je haalt de woorden uit mijn mond, het is ook heel erg makkelijk om mensen af te krakenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vind hem ergens wel een punt hebben. Mensen afkraken is zó makkelijk. In een best-of-five potje kun je gewoon lelijk ten onder gaan. Als Barney - Taylor best-of-five was geweest, was het 3-0 voor Taylor geworden en had Van Barneveld er niks van gebakken. Twee uur later is het de meest memorabele wedstrijd die ooit op TV is uitgezonden.
Hij heeft de rest van het afgelopen seizoen "geen dubbel geraakt'', dus het is wel logisch dat men zegt dat ie het verleert is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef Evel-in het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond, het is ook heel erg makkelijk om mensen af te kraken
Ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:28 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
grotendeels gelijk, 't zijn successupporters. Want het blijkt dat Stompé nu ineens weer een held is. Maar wel terecht dat hij werd toegejuichd na de match van zaterdag overigens!
Halve finale.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:03 schreef Urquhart het volgende:
Die ene keer toen hij de kwartfinale haalde, was hij ook wel een held.
Was dat niet het jaar van The Count?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan je nagaan, tegen wie ging hij er ook alweer uit?
Even opgezocht, tegen Ronnie Baxter.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was dat niet het jaar van The Count?
Wilde gok, ik zou het niet weten eigenlijk.
Toernooi winnen met een 170-finish.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
Was dat niet het jaar van The Count?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |