Nou vind nu niet echt dat er nog heel veel leuke / goede spelers staan, maar misschien boeit mij de PDC zoiezo toch al meer (en niet alleen vanwege barney)quote:
ja oke, andere spelers hebben dan nu waarschijnlijk een betere kans om zich te kunnen ontwikkelenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nou vind nu niet echt dat er nog heel veel leuke / goede spelers staan, maar misschien boeit mij de PDC zoiezo toch al meer (en niet alleen vanwege barney)
Zijn drankrekeningen zullen de afgelopen jaren niet gering geweest zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef wdn het volgende:
Fordham zal toch wel geld genoeg hebben voor een nieuwe lever
Iemand als een Fordham krijgt zijn bier gratis als hij uit huis is.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zijn drankrekeningen zullen de afgelopen jaren niet gering geweest zijn.
Eens. Ik had me er echt op verheugd om hem vanavond te zien spelen. Zeker tegen Whitlock.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:02 schreef J-Will het volgende:
nice job Niels
Vind het toch zonde van Andy. Fordham was, hoe ongezond en ranzig dik ook, een icoon in de sport. Die zie je niet graag per ambulance aan de zuurstof afgevoerd worden.
Niels is al klaar.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:23 schreef wdn het volgende:
sandstorm: Niels is bezig maar dit is een uitgestelde uitzending
weet ik veelquote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hanvidge tegen Philips natuurlijk....
Updatesquote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef BVO het volgende:
2-2 sets, 2-0 in legs voor Hanvidge.
En tony Davidquote:Op maandag 8 januari 2007 21:48 schreef sjimz het volgende:
Waar zijn Tony West en die fin Kommula(ofzoiets) eigenlijk?
en Steve Cootequote:
Spierziekte ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was echt een held, met een afwijking aan z'n arm toch?
Neej toch, aan zijn benen juist...hij liep ook een beetje mank. Maar het was (volgens mij) niet zo erg. Hij werd goed behandeldquote:Op maandag 8 januari 2007 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was echt een held, met een afwijking aan z'n arm toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |