Jupz. Vorig jaar had hij zich ook niet geplaatst, als ik et goed heb..quote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef RayMania het volgende:
Jammer dat we niets meer horen van Tony David. Waar is hij gebleven?
Te slechte resultaten om in aanmerking te komen tot kwalificatie(ronden)?
Ik moest echt heel hard lachen..quote:Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar, zelfs topsporters kunnen gezondheidsproblemen krijgen.
Maar dat wisten we alquote:Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is wel een karakter idd. Ik hoorde net dat het zijn lever was (eerder berichten was dat ze aan zijn hart dachten). Als hij nog iets wil zal hij iig moeten stoppen met drinken. Da's lastig voor een alcoholist, en al helemaal in het dartwereldje.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:33 schreef Skwish het volgende:
Andy Fordham, keek altijd graag als hij op het podium stond.
Ben bang dat dit helaas de laatste keer was![]()
Hij zal waarschijnlijk nooit meer meedoen. Speelt te weinig toernooien om zich te kunnen plaatsen.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:36 schreef ThaSandman het volgende:
Hopelijk komt Andy er weer bovenop. Ik wil hem graag nog eens de lakeside zien winnen.
Andy moet gewoon weer gezond worden en dan kan hij gewoon weer meedoen. Hij heeft geen topconditie nodig om topdarter te zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk nooit meer meedoen. Speelt te weinig toernooien om zich te kunnen plaatsen.
Dit jaar was de laatste keer dat ie automatisch mee mocht doen, vanwege z'n toernooiwinst een paar jaar geleden.
Voetbalknie, tennisarm, dartleverquote:Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wedstrijden 2e Rondequote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:33 schreef jorienvdherik het volgende:
schema van morgen ?
7quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:24 schreef pfaf het volgende:
2e ronde is best of....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |