Nou vind nu niet echt dat er nog heel veel leuke / goede spelers staan, maar misschien boeit mij de PDC zoiezo toch al meer (en niet alleen vanwege barney)quote:
ja oke, andere spelers hebben dan nu waarschijnlijk een betere kans om zich te kunnen ontwikkelenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nou vind nu niet echt dat er nog heel veel leuke / goede spelers staan, maar misschien boeit mij de PDC zoiezo toch al meer (en niet alleen vanwege barney)
Zijn drankrekeningen zullen de afgelopen jaren niet gering geweest zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef wdn het volgende:
Fordham zal toch wel geld genoeg hebben voor een nieuwe lever
Iemand als een Fordham krijgt zijn bier gratis als hij uit huis is.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zijn drankrekeningen zullen de afgelopen jaren niet gering geweest zijn.
Eens. Ik had me er echt op verheugd om hem vanavond te zien spelen. Zeker tegen Whitlock.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:02 schreef J-Will het volgende:
nice job Niels
Vind het toch zonde van Andy. Fordham was, hoe ongezond en ranzig dik ook, een icoon in de sport. Die zie je niet graag per ambulance aan de zuurstof afgevoerd worden.
Niels is al klaar.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:23 schreef wdn het volgende:
sandstorm: Niels is bezig maar dit is een uitgestelde uitzending
weet ik veelquote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hanvidge tegen Philips natuurlijk....
Updatesquote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef BVO het volgende:
2-2 sets, 2-0 in legs voor Hanvidge.
En tony Davidquote:Op maandag 8 januari 2007 21:48 schreef sjimz het volgende:
Waar zijn Tony West en die fin Kommula(ofzoiets) eigenlijk?
en Steve Cootequote:
Spierziekte ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was echt een held, met een afwijking aan z'n arm toch?
Neej toch, aan zijn benen juist...hij liep ook een beetje mank. Maar het was (volgens mij) niet zo erg. Hij werd goed behandeldquote:Op maandag 8 januari 2007 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was echt een held, met een afwijking aan z'n arm toch?
Jupz. Vorig jaar had hij zich ook niet geplaatst, als ik et goed heb..quote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef RayMania het volgende:
Jammer dat we niets meer horen van Tony David. Waar is hij gebleven?
Te slechte resultaten om in aanmerking te komen tot kwalificatie(ronden)?
Ik moest echt heel hard lachen..quote:Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar, zelfs topsporters kunnen gezondheidsproblemen krijgen.
Maar dat wisten we alquote:Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is wel een karakter idd. Ik hoorde net dat het zijn lever was (eerder berichten was dat ze aan zijn hart dachten). Als hij nog iets wil zal hij iig moeten stoppen met drinken. Da's lastig voor een alcoholist, en al helemaal in het dartwereldje.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:33 schreef Skwish het volgende:
Andy Fordham, keek altijd graag als hij op het podium stond.
Ben bang dat dit helaas de laatste keer was![]()
Hij zal waarschijnlijk nooit meer meedoen. Speelt te weinig toernooien om zich te kunnen plaatsen.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:36 schreef ThaSandman het volgende:
Hopelijk komt Andy er weer bovenop. Ik wil hem graag nog eens de lakeside zien winnen.
Andy moet gewoon weer gezond worden en dan kan hij gewoon weer meedoen. Hij heeft geen topconditie nodig om topdarter te zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk nooit meer meedoen. Speelt te weinig toernooien om zich te kunnen plaatsen.
Dit jaar was de laatste keer dat ie automatisch mee mocht doen, vanwege z'n toernooiwinst een paar jaar geleden.
Voetbalknie, tennisarm, dartleverquote:Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wedstrijden 2e Rondequote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:33 schreef jorienvdherik het volgende:
schema van morgen ?
7quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:24 schreef pfaf het volgende:
2e ronde is best of....?
Okee.. vanavond Stompe dus, ik ben bang dat die het moeilijk gaan krijgen tegen Adams.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wedstrijden 2e Ronde
Dinsdag
Co Stompe (Ned) - Martin Adams (Eng)
Davy Richardson (Eng) - Ted Hankey (Eng)
Mike Veitch (Sco) - Mervyn King (Eng)
Shaun Greatbatch (Eng) - Tony Eccles (Eng)
Woensdag
Paul Hanvidge (Sco) - Albertino Essers (Ned)
Martin Atkins (Eng) - Phil Nixon (Eng)
Niels de Ruiter (Ned) - Simon Whitlock (Aus)
John Walton (Eng) - Gary Robson (Eng)
19.05 neem ik aan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:44 schreef kezmaster het volgende:
Hoe laat komt Stompe? 7 uur?
Zou het echt zo zijn?quote:
Daarna geeft Adams opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Het is best of 7.
Vind hem ergens wel een punt hebben. Mensen afkraken is zó makkelijk. In een best-of-five potje kun je gewoon lelijk ten onder gaan. Als Barney - Taylor best-of-five was geweest, was het 3-0 voor Taylor geworden en had Van Barneveld er niks van gebakken. Twee uur later is het de meest memorabele wedstrijd die ooit op TV is uitgezonden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:39 schreef Cavalier1 het volgende:
Jelle Klaasen is boos. Hij heeft zich zeer kritisch uitgelaten over de Nederlandse dartfans die van Gerwen en Klaasen losers hebben genoemd en hebben gezegd dat Klaasen er niks meer van kan. Klaasen was "zeer pissig" en noemde de dartfans zelf losers. Ook hebben ze liedjes over Co Stompé gezongen en dat deed bij Klaasen zo veel pijn dat hij ze wel allemaal "voor hun bek had kunnen slaan". Klaasen zegt onder andere: "Ik heb geen moeite met mijn sterrenstatus, maar ik heb wel moeite met de mongolen die stomme dingen over mij zeggen, dat is het minpunt eraan."
Heeft Jelle Klaasen gelijk of is hij gewoon een zeikerd??
Vorig jaar werd Jelle bejubeld en Barney uitgejoeld.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vind hem ergens wel een punt hebben. Mensen afkraken is zó makkelijk. In een best-of-five potje kun je gewoon lelijk ten onder gaan. Als Barney - Taylor best-of-five was geweest, was het 3-0 voor Taylor geworden en had Van Barneveld er niks van gebakken. Twee uur later is het de meest memorabele wedstrijd die ooit op TV is uitgezonden.
Ach, dat was bij Barney ook zo. Zoals al is gezegd "als je wint heb je vrienden". Hier moet hij gewoon geen aandacht aan besteden, beetje dom dat hij dat wel doet. Nu maakt hij het probleem groter dan dat het is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:39 schreef Cavalier1 het volgende:
Jelle Klaasen is boos. Hij heeft zich zeer kritisch uitgelaten over de Nederlandse dartfans die van Gerwen en Klaasen losers hebben genoemd en hebben gezegd dat Klaasen er niks meer van kan. Klaasen was "zeer pissig" en noemde de dartfans zelf losers. Ook hebben ze liedjes over Co Stompé gezongen en dat deed bij Klaasen zo veel pijn dat hij ze wel allemaal "voor hun bek had kunnen slaan". Klaasen zegt onder andere: "Ik heb geen moeite met mijn sterrenstatus, maar ik heb wel moeite met de mongolen die stomme dingen over mij zeggen, dat is het minpunt eraan."
Ik denk dat de dikgedrukte namen de meeste kans maken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
Het schema van vanavond:
19.10: Richardson-Hankey
20.00: Stompe-Adams
20.50: Veitch-King
21.40: Greatbatch-Eccles
grotendeels gelijk, 't zijn successupporters. Want het blijkt dat Stompé nu ineens weer een held is. Maar wel terecht dat hij werd toegejuichd na de match van zaterdag overigens!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:39 schreef Cavalier1 het volgende:
je haalt de woorden uit mijn mond, het is ook heel erg makkelijk om mensen af te krakenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vind hem ergens wel een punt hebben. Mensen afkraken is zó makkelijk. In een best-of-five potje kun je gewoon lelijk ten onder gaan. Als Barney - Taylor best-of-five was geweest, was het 3-0 voor Taylor geworden en had Van Barneveld er niks van gebakken. Twee uur later is het de meest memorabele wedstrijd die ooit op TV is uitgezonden.
Hij heeft de rest van het afgelopen seizoen "geen dubbel geraakt'', dus het is wel logisch dat men zegt dat ie het verleert is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef Evel-in het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond, het is ook heel erg makkelijk om mensen af te kraken
Ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:28 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
grotendeels gelijk, 't zijn successupporters. Want het blijkt dat Stompé nu ineens weer een held is. Maar wel terecht dat hij werd toegejuichd na de match van zaterdag overigens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |