Halve finale.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:03 schreef Urquhart het volgende:
Die ene keer toen hij de kwartfinale haalde, was hij ook wel een held.
Was dat niet het jaar van The Count?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan je nagaan, tegen wie ging hij er ook alweer uit?
Even opgezocht, tegen Ronnie Baxter.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was dat niet het jaar van The Count?
Wilde gok, ik zou het niet weten eigenlijk.
Toernooi winnen met een 170-finish.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
Was dat niet het jaar van The Count?
Sterker nog het toernooi met 6-0 winnen en een 170 finish.quote:
Met de Lakeside is toch bijna alles live?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is SBS6 vanavond wel een keer live ?!?![]()
![]()
![]()
Sbs6 doet soms wel eens familie-interviews enzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met de Lakeside is toch bijna alles live?
Omdat daar Phil de grote man is/was en omdat het publiek in barney de enige zag die de hierachie zou kunnen doorbreken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:50 schreef Barca het volgende:
Zijn overstap naar de PDC heeft er, vind ik, voor gezorgd dat Barney prettiger overkomt in de media. Meer bescheiden.
Is dat serieus? Of zijn dat gewoon geruchten?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:52 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind het trouwens onzin dat Klaasen en Van Gerwen nu dreigen over te stappen naar de PDC.
Ze zijn wel hardnekkig. Telegraaf meldde vandaag weer dat de kans groot is dat het gehele Keukenconcurrent-team (King, Klaasen, Van Gerwen en Van der Voort) over wil stappen naar de PDC.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:56 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Is dat serieus? Of zijn dat gewoon geruchten?
Vorig jaar was er ook een artikel over Jelle en dat hij naar de PDC wilde![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:03 schreef Zwansen het volgende:
In een interview met de Independent vroegen ze aan hem wie de grootste Nederlandse sportmensen aller tijden waren. Barney antwoordde met: 'Cruijff, dan Van Basten en dan kom ik....'
Heeft Cruijff dat niet een beetje met heel Nederland gedaan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:06 schreef Urquhart het volgende:
Barney is misschien wel groter dan Cruijff en Van Basten. Hij heeft naast zijn successen ook een gehele sport op de kaart gezet, in tegenstelling tot de voetballers.
Goed puntquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:06 schreef Urquhart het volgende:
Hij heeft naast zijn successen ook een gehele sport op de kaart gezet, in tegenstelling tot de voetballers.
Nederlanderquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:46 schreef jorienvdherik het volgende:
was sbs live gister met de nederlanders ?
Je moet toch 5 4 sets winnen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ah daar gaan wezometeen Cootje tegen Adams (0-3).
Het is best of 7...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ah daar gaan wezometeen Cootje tegen Adams (0-3).
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:02 schreef leroytje het volgende:
[..]
Hij bedoelt de stand alle 5 de sets
Echt?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
jawel, bbc co is op podium nu adams
Twee seconden achter.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:06 schreef jorienvdherik het volgende:
ow sbs loopt gelijk
Ik geloof het nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
Zou martin adams de afgelopen 10 jaar al een keer een nieuwe bril gekocht hebben>?
19.00 beginnen de wedstrijden, je weight!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
in de gids stond dat het om 19:20u pas begon
sbsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
19.00 beginnen de wedstrijden, je weight!
Je hebt nog niks gemist. Dat in tegenstelling tot Coquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
in de gids stond dat het om 19:20u pas begon
Hij lijkt beter dan vorige jarenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je hebt nog niks gemist. Dat in tegenstelling tot Co
Ja deze is ook niet mijn favoriet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Die caller blijft ook echt te irritant he
Damzkieeequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef Damzkieee het volgende:
2-0 Co in de derde set trouwens.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef Damzkieee het volgende:
2-0 Co in de derde set trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |