Meestal alleen newbiesquote:Op maandag 8 januari 2007 12:55 schreef Richboy het volgende:
Fipo ofzoiets...
Dat is toch die achtelijke kreet die jullie roepen bij een nieuw topic?
Popie Jopie..quote:Op maandag 8 januari 2007 12:55 schreef Richboy het volgende:
Fipo ofzoiets...
Dat is toch die achtelijke kreet die jullie roepen bij een nieuw topic?
jawohlquote:Op maandag 8 januari 2007 13:00 schreef Richboy het volgende:
[..]
En de domme irritatie brigade is er blijkbaar nog steeds....
Bij Conrad niet eens? jawel toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:53 schreef vlad het volgende:
[..]
dacht ook dat ik die stekkers overal kon kopen, maar kon zo gauw bij conrad en dergelijke niets vinden.
maar kutwerkje dusheb er dan ook niet de geschikte soldeerbout voor
![]()
ik moet nog beter zoeken hoor, dus waarschijnlijk is het er wel.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij Conrad niet eens? jawel toch?
[afbeelding]
Je moet die pinnetjes vullen met tin en de draadjes erin droppen. Lijkt niet al te moeilijk maar als je de trekontlasting in de behuizing wil gebruiken kan je de buitenmantel (meestal folie of staalomvlochten) maar 2 cm afstrippen, en daarin zitten weer coaxkabeltjes, en die moeten dus alle 15 aangesloten worden. Maar je kabel is dus behoorlijk stug en het is best een gefrut.
denk niet dat de woningbouw blij is als ik een gat van 40 mm in hun muur boorquote:Op maandag 8 januari 2007 13:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
Misschien rare suggestie, maar is een groter gat maken geen optie? (of zit het in het zicht?)
Gewoon als je weggaat er een flinke klont kauwgom indrukken ofzo, merken ze pas na jááááren..quote:Op maandag 8 januari 2007 13:24 schreef vlad het volgende:
[..]
denk niet dat de woningbouw blij is als ik een gat van 40 mm in hun muur booren boren is kutwerk.
![]()
Male/female maakt geen enkel verschil. Succesquote:Op maandag 8 januari 2007 13:21 schreef vlad het volgende:
[..]
ik moet nog beter zoeken hoor, dus waarschijnlijk is het er wel.
Het gefrut had ik verwacht, zolang ik maar weet dat het mogelijk is komt het wel goedkan een vrouwtje gewoon verwisseld worden door een mannetje, of moeten er dan draden omgelusd worden?
de bedoeling is om mijn tv dmv vga aan te sluiten op mijn pc (10 m)
DVI is wel mogelijk aan de pc. tv heeft alleen pc inquote:Op maandag 8 januari 2007 13:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Male/female maakt geen enkel verschil. Succes![]()
Ik weet trouwens niet of 10 meter VGA zonder interface (versterking) reflectie zal gaan opleveren...
Is het mogelijk om DVI te gebruiken?
mja, ik heb component, composiet, s-video, scart, dvi en vga uitgang op de pc. Er zal er toch wel 1 zijn die fatsoenlijk beeld geeft?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gewoon als je weggaat er een flinke klont kauwgom indrukken ofzo, merken ze pas na jááááren..![]()
(..of je koopt een videokaart met hdmi-uitgang. Kleiner stekkertje)
PC in de vorm van VGA dusquote:Op maandag 8 januari 2007 13:36 schreef vlad het volgende:
[..]
DVI is wel mogelijk aan de pc. tv heeft alleen pc in![]()
maar goed, wat brengt dat voor voordeel? want die stekkers zijn nog groterquote:Op maandag 8 januari 2007 13:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
PC in de vorm van VGA dusWant er zijn ook zat LCD tv's met DVI als PC in.
Sowieso geen reflectie (dubbelbeeld) want 10 meter onversterkt VGA is best tricky.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:45 schreef vlad het volgende:
[..]
maar goed, wat brengt dat voor voordeel? want die stekkers zijn nog groter![]()
ziet eruit als makkelijker te solderen iddquote:Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Sowieso geen reflectie (dubbelbeeld) want 10 meter onversterkt VGA is best tricky.
En hey, daar heb je deze dan weer voor eh
[afbeelding]
Is digitaal dus sowieso geen last van signaal verlies. En nog een streepie beter beeld op de TV.
DAT JE WEET WIE 'K BEN ZECHT NOG NIET DAT JE ME KENTTT!!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:49 schreef Sjoem het volgende:
Wat lul je Hugo??
Wat zecht je Hugo???quote:Op maandag 8 januari 2007 13:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
DAT JE WEET WIE 'K BEN ZECHT NOG NIET DAT JE ME KENTTT!!
En dan vind men het gek dat ik denk dat je een junk bentquote:Op maandag 8 januari 2007 13:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
DAT JE WEET WIE 'K BEN ZECHT NOG NIET DAT JE ME KENTTT!!
We stoan kei strak joh. 24/7.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
En dan vind men het gek dat ik denk dat je een junk bent
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:46 schreef Hugster het volgende:
Zoals beauxjeax's LCD televizzle.
Uit de sig van een bReEzAhquote:Op maandag 8 januari 2007 14:22 schreef Sjoem het volgende:
Van wie is het dan?
Ga je mond eens spoelen joh gekquote:Op maandag 8 januari 2007 14:23 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik heb ook een DVI kabel liggen, maar vlad wat wil je precies doen? Je kan ook een tulpje aansluiten als je videokaart dat support![]()
DVI van 10 meter?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:23 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik heb ook een DVI kabel liggen, maar vlad wat wil je precies doen? Je kan ook een tulpje aansluiten als je videokaart dat support![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen joh gek
Dat soort adviezen mag je gerust voor je houden.
ja geloof het wel maar die heb ik zelf nodig aangezien ik hem af en toe op mijn tv aan moet sluiten omdat ik geen normale monitor hebquote:
800x600 in smoezelig wazig wollig composiet videosignaal in plaats van 1280x768 of nog hoger, digitaal, pixel voor pixel 1:1 op je beeldplaat. Moeilijke keuzequote:
truequote:Op maandag 8 januari 2007 14:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
800x600 in smoezelig wazig wollig composiet videosignaal in plaats van 1280x768 of nog hoger, digitaal, pixel voor pixel 1:1 op je beeldplaat. Moeilijke keuze![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen idee waar het over gaat, maar ik he zonet heel erg high tec met een speciale dubbelzijdige sticker mn originele binnenspiegel geremonteerd (en nee dat is geen tikfout)
En dat is in het dagelijks leven ookquote:Op maandag 8 januari 2007 14:53 schreef vlad het volgende:
merk echt dat ik een gruwelijke noob ben op dit gebiedEr schijnt ook nog verschillende typen DVI te bestaan. Kan dat ook nog per pc verschillen?
![]()
Hugster lijkt wel de algemene vraagbaak hierzo![]()
Ja, ik dump je telefoon de volgende keer.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
En dat is in het dagelijks leven ook![]()
Ik blijf werkeloos denk ik, mn vader heeft toch geld zat.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:07 schreef Richboy het volgende:
[..]
Schiet dat nog een beetje op met die buschauffeur sollicitatie, of blijf je werkloos?
Wtfquote:Op maandag 8 januari 2007 15:59 schreef ook_gek het volgende:
die zegt geen ot morn meer denk ik
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/8580/e0ff355b/index.html
Er ligt geen sneeuw, er is geen gladheid. En de klaarover zat heel erg op te letten.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:59 schreef ook_gek het volgende:
Dan moet je ze wel op elkaar steken want anders maakt het wel degelijk verschil als je ze naast elkaar legtquote:Op maandag 8 januari 2007 13:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Male/female maakt geen enkel verschil. Succes![]()
Ik weet trouwens niet of 10 meter VGA zonder interface (versterking) reflectie zal gaan opleveren...
Is het mogelijk om DVI te gebruiken?
Maar het is het nietquote:Op maandag 8 januari 2007 13:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ziet eruit als makkelijker te solderen idd![]()
Dat zeg ik dus ook net tegen haar, dat ik geen zin heb in een relatie over afstand, en ja, die zijn er meer dan je denkt (drank doet wonderenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef Hugster het volgende:
Je gaat zo naar Finland. NIET aangaan dus, simpel.
( En dat er nog wezens bestaan joh, die op jou vallen![]()
)
1 is meer dan Hugster denktquote:Op maandag 8 januari 2007 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook net tegen haar, dat ik geen zin heb in een relatie over afstand, en ja, die zijn er meer dan je denkt (drank doet wonderen)
nee. PeuRac zegt dat er meer vrouwen op hem vallen dan jij denkt.quote:
O M F Gquote:Op maandag 8 januari 2007 17:08 schreef Sjoem het volgende:
Ik werd gemaild met: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5800&cache=no.
Wél doen, afscheidsecks is da best!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef Hugster het volgende:
Je gaat zo naar Finland. NIET aangaan dus, simpel.
Ik rij met mijn machtige dieselpowah natuurlijk ook rondjes om dat ding heen, daar niet van.quote:
Das ook zonde, zulke dure pilletjes, en dan kots je ze uit.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:01 schreef Hugster het volgende:
En hou toch eens op over die pilletjes, de helft is weer mee terug
Wie heeft er een prijs genoemd? Maar nee, dat niet alles gebruikt is.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das ook zonde, zulke dure pilletjes, en dan kots je ze uit.
Of bedoel je iets anders met 'is weer mee terug'?
Je zit er op te wachten maar toch schrik je je de teringquote:Op maandag 8 januari 2007 15:59 schreef ook_gek het volgende:
ik ga toch niet een hele goede vriendschap verneuken (letterlijk)quote:Op maandag 8 januari 2007 18:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wél doen, afscheidsecks is da best!![]()
Het is een van je beste vriendinnen, dus hebt er nog een paar overquote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga toch niet een hele goede vriendschap verneuken (letterlijk)daar heb je studentenhuizen voor
Zwaar is oké.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
Hugo![]()
Hoe soepel of zwaar zou die koppeling van de kart moeten gaan?
Het is namelijk vrij zwaar om die koppeling in te trekken?
Dit soort vragen ga ik nog vaker stellen![]()
Nou nou, voor die 6x op een dagquote:Op maandag 8 januari 2007 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Linker hand maar eens gaan trainen dan![]()
Nee niet met rukken
nergens last vanquote:Op maandag 8 januari 2007 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
xs4all is dood geloof ikAlleen internet werkt de rest is dood
![]()
1e keer in 5 jaar dat me dit overkomt![]()
xs4allquote:Op maandag 8 januari 2007 21:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet meer nee, was snel opgelost door m'n helden![]()
rijdenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ff Sandra van het station halen (met de auto)
thnxquote:Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met de mooie Alfa, ik las het net![]()
wat heb je gekocht?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:26 schreef lipje het volgende:
[..]
thnx
kan ik weer bumperkleven op jouw Renault
Aah, je hebt geld teveel?quote:
hint:quote:
t heeft een werkende turboquote:Op maandag 8 januari 2007 22:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hint:
het roest nog meer dan een opel![]()
heey de turbo is nieuw hij wil alleen niet harder dan 160 nuquote:
156 of 164, als het werkelijk meer auto moet zijn, kan het alleen maar de 164 zijn, aangezien de 156 kleiner is dan de 155quote:
t is geen Rommel (VW)quote:Op maandag 8 januari 2007 22:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey de turbo is nieuw [/sub]hij wil alleen niet harder dan 160 nu[/sub]![]()
specs vallen me tegen, maar wat wil je voor 77 euriquote:Op maandag 8 januari 2007 22:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ziet er wel mooi uit
Scheelt je je rijbewijsquote:Op maandag 8 januari 2007 22:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij wil alleen niet harder dan 160 nu![]()
en twee topicjes terug op pagina 12 staat het antwoordquote:Op maandag 8 januari 2007 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
156 of 164, als het werkelijk meer auto moet zijn, kan het alleen maar de 164 zijn, aangezien de 156 kleiner is dan de 155
je bent je avatar overigens niet meer waardigquote:
ik heb maar 7 pagina'squote:Op maandag 8 januari 2007 22:47 schreef lipje het volgende:
[..]
en twee topicjes terug op pagina 12 staat het antwoord
staat voor geen meterquote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef lipje het volgende:
[..]
specs vallen me tegen, maar wat wil je voor 77 euri
Dit is mooi design:
[afbeelding]
de orginele radio is ook geen design wonder hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 22:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
staat voor geen meter![]()
[afbeelding]
sony, heeft een vrij goede lijn tegenwoordig en in de goede kleur voor jouquote:Op maandag 8 januari 2007 22:58 schreef lipje het volgende:
daarom koop ik m ook niet. Ik zoek iets zilver tegen champagne aan
de 7750s bvquote:Op maandag 8 januari 2007 23:07 schreef lipje het volgende:
welke dan?
deze jvc is ook ok:
[afbeelding]
welke zender?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:23 schreef ook_gek het volgende:
ik zit te kijken naar die rijke kinderen die met straat arme kinderen moet zitten whehe ik ga kapot gek.
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:27 schreef ook_gek het volgende:
ik heb de speakers in de auto opgeblazen
ik kan ze uit de Audi slopenquote:
Die heb ik, alleen dan zonder USB en in het zwart. Kopen?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:07 schreef lipje het volgende:
welke dan?
deze jvc is ook ok:
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey de turbo is nieuw hij wil alleen niet harder dan 160 nu![]()
hoezoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:29 schreef hermandeperman het volgende:
TF, kun jij geen testcoureur worden bij VW ofzo?
Als die dingen jou overleven zijn ze wel erg sterk
serieus rot, lijkt wel alsof ze er een begrenser in hebben zittenquote:
Ik was dat topic alweer helemaal vergeten..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:45 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Eej opa, heb je de foto's van het bruine interieur al bekeken, doe ik zo mijn best.![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoezo![]()
maar deze was al flink rot toen ik hem kreeg helaas![]()
ik ontken allesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit is de 3e die je sloopt of niet?
Ach, je hebt in ieder geval ervaring met het product, dus ik zou maar weer teruggaan naar VWquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik ontken alles![]()
polo van me pa was ook een fabrieksfout![]()
nooooooooooooit meer in de autobusiness....jaja zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, je hebt in ieder geval ervaring met het product, dus ik zou maar weer teruggaan naar VW
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nooooooooooooit meer in de autobusiness
Totdat er ineens een bord van de HEMA stuk valt bij je ouders en je die niet vergoed krijgt!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nooooooooooooit meer in de autobusiness....jaja zeg nooit nooit
ik vermaak me teveel op werk en salaris en shit zijn ook nog beter
Neehoor, heb wel wat beters te doen, maar dromen over autogespot vind ik wel extreem zielig, met z'n foto'squote:
ik heb een goed setje speakers nodig voor in de autoquote:Op maandag 8 januari 2007 23:29 schreef lipje het volgende:
[..]LULLO
psst Audi kopen met 4 speakers erin
Dat schijnt hier nogal een sport te zijnquote:
ik droom altijd dat ik jou spot en dat ik foto's mag nemen en dat mag dan ook echt en als ik met je mee naar huis mag en zo en dan opeens zwart en als ik wakker word heb ik pijn in mijn hol dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neehoor, heb wel wat beters te doen, maar dromen over autogespot vind ik wel extreem zielig, met z'n foto's
Als jij natte droomtjes heb over je potentiele ontmaagding, vertel het hier ook is dan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neehoor, heb wel wat beters te doen, maar dromen over autogespot vind ik wel extreem zielig, met z'n foto's
ik heb liever leuk werkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:11 schreef Richboy het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat de autobranche (zeker Pon!) relatief KUT betalen. Als je makkelijk relatief veel wilt verdienen moet je bij een bank/verzekeraar gaan werken
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik droom altijd dat ik jou spot en dat ik foto's mag nemen en dat mag dan ook echt en als ik met je mee naar huis mag en zo en dan opeens zwart en als ik wakker word heb ik pijn in mijn hol dat wil je niet weten![]()
Jawel, maar niet over foto's maken van autos.quote:
Als het zwart wordt ben je weer met je baas op stap, niet met mij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik droom altijd dat ik jou spot en dat ik foto's mag nemen en dat mag dan ook echt en als ik met je mee naar huis mag en zo en dan opeens zwart en als ik wakker word heb ik pijn in mijn hol dat wil je niet weten![]()
Zat je lekker te gniffelen achter je computertje toen je dat postte?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:14 schreef HansU het volgende:
[..]
Als jij natte droomtjes heb over je potentiele ontmaagding, vertel het hier ook is dan.
Iedereen z'n eigen hobby toch.
Misschien, misschien niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zat je lekker te gniffelen achter je computertje toen je dat postte?
gut, we worden persoonlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:14 schreef HansU het volgende:
[..]
Als jij natte droomtjes heb over je potentiele ontmaagding, vertel het hier ook is dan.
Iedereen z'n eigen hobby toch.
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:19 schreef vlad het volgende:
[..]
gut, we worden persoonlijk![]()
maar troost je, jij bent hier niet de enige die een strakke plasser krijgt van Ferrari![]()
papier inkopen is nou niet bepaald het eerste waar ik aan denk bij leuk werkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Of je nou papier inkoopt bij een dealer of bij een bank....
die kip met z'n opgeblazen speakers ook hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:19 schreef vlad het volgende:
[..]
gut, we worden persoonlijk![]()
maar troost je, jij bent hier niet de enige die een strakke plasser krijgt van Ferrari![]()
Nah, ik zuig met shooters. Schiet alles om me heen kapot behalve hetgeen wat kapot moet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:12 schreef Sjoem het volgende:
Hey Opa, heb jij ook Gears of War?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusDit is niet voor niks PTA.
Dat somminge personen liever hun fluitertje in een trage mercedes diesel douwen, dat is hun passie dan maar. Ik vind alles best.
Heel veel hoger schat ik je niet in. Sorry.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef vlad het volgende:
[..]
papier inkopen is nou niet bepaald het eerste waar ik aan denk bij leuk werk
die bedoel ik, spuit elfquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die kip met z'n opgeblazen speakers ook hoor
ik had het woordje 'niet' niet gezienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:26 schreef vlad het volgende:
[..]
die bedoel ik, spuit elf![]()
Ferrari kan mij niet bekoren![]()
Zo, da's duidelijk, een corpsbal ben je iig niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:26 schreef Richboy het volgende:
[..]
Heel veel hoger schat ik je niet in. Sorry.
idd shooters zuigen zonder muisquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nah, ik zuig met shooters. Schiet alles om me heen kapot behalve hetgeen wat kapot moet.
Kan niet wennen aan dat richten met de joypad. Heb de 360 trouwens al een tijdje niet gebruikt,
vanavond maar ff spelen. Heb jij Test Drive: Unlimited? (onmisbaar voor de "PTA" liefhebber met Live)
Massive multiplayer online racing (met multiplayer free roam natuurlijk) echt een aanrader!![]()
http://youtube.com/watch?v=idj2EUYXdZs
van jou had ik ook niets anders verwachtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:26 schreef Richboy het volgende:
[..]
Heel veel hoger schat ik je niet in. Sorry.
ligt eraan wat je pon doet denk ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat schijnt hier nogal een sport te zijn
Toch jammer dat ik wat hardnekkiger ben...
ThaFreak:
Het is toch algemeen bekend dat de autobranche (zeker Pon!) relatief KUT betalen. Als je makkelijk relatief veel wilt verdienen moet je bij een bank/verzekeraar gaan werken
En jij zult dat wetenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo, da's duidelijk, een corpsbal ben je iig niet.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Totdat er ineens een bord van de HEMA stuk valt bij je ouders en je die niet vergoed krijgt!
'n vriendje van me is daar begonnen als management trainee... Nou, wat hij daarvoor krijgt (en verwacht te gaan verdienen de komende jaren), daar kom ik m'n bed niet voor uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ligt eraan wat je pon doet denk ik![]()
slecht verdienen deed het zeker niet
zegt iemand zonder inkomenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
'n vriendje van me is daar begonnen als management trainee... Nou, wat hij daarvoor krijgt (en verwacht te gaan verdienen de komende jaren), daar kom ik m'n bed niet voor uit
zullen wij dit wekkend gezellig papier inkopen?quote:
Goed idee, bij Pon of bij de ABN?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:39 schreef vlad het volgende:
[..]
zullen wij dit wekkend gezellig papier inkopen?![]()
Zegt iemand met een kutbaantjequote:
ABN zou wel stoer zijn, want die proppen allemaal korpsballen op van die grote zeilboten. Misschien kunnen we daar nog wel handtekeningen bietsenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goed idee, bij Pon of bij de ABN?
Nope, heb ik niet. Ik zag hem wel in Duitsland liggen voor 21 euro, maar dan heb ik de Duitse taal en dat zuigt, hehe.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nah, ik zuig met shooters. Schiet alles om me heen kapot behalve hetgeen wat kapot moet.
Kan niet wennen aan dat richten met de joypad. Heb de 360 trouwens al een tijdje niet gebruikt,
vanavond maar ff spelen. Heb jij Test Drive: Unlimited? (onmisbaar voor de "PTA" liefhebber met Live)
Massive multiplayer online racing (met multiplayer free roam natuurlijk) echt een aanrader!![]()
http://youtube.com/watch?v=idj2EUYXdZs
Nee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:41 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nou schat, meid, alles weter..... leg 'ns uit.
Dat is wel typerend voor je.... 'n grote bek, maar als puntje bij paaltje komt......quote:
Zeg, 't zijn geen politieagenten hèquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:42 schreef vlad het volgende:
[..]
ABN zou wel stoer zijn, want die proppen allemaal korpsballen op van die grote zeilboten. Misschien kunnen we daar nog wel handtekeningen bietsen![]()
Met muis is valsspelen op de xboxquote:
"Sorry"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:43 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat is wel typerend voor je.... 'n grote bek, maar als puntje bij paaltje komt......
Ik zeg hierboven dat ik leuk werk heb. Dus hoe kom jij bij de kreet "kutbaan"?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:42 schreef Richboy het volgende:
[..]
Zegt iemand met een kutbaantje
Wat zullen die 40 jaar die jij nog moet werken lang duren...
Jij zou je best gaan doen. Hup.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:44 schreef Sjoem het volgende:
Heerlijk, posts van niet langer dan 1 a 2 woorden. Ga ergens anders slowchatten dan.
Ga jij dan ergens anders aandacht schooien?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:44 schreef Sjoem het volgende:
Heerlijk, posts van niet langer dan 1 a 2 woorden. Ga ergens anders slowchatten dan.
management functies betalen ook steeds minder omdat er meer dan genoeg mensen voor zijn...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
'n vriendje van me is daar begonnen als management trainee... Nou, wat hij daarvoor krijgt (en verwacht te gaan verdienen de komende jaren), daar kom ik m'n bed niet voor uit
Omdat dat baantje van jou waarschijnlijk op max. mts niveau zit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:45 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik zeg hierboven dat ik leuk werk heb. Dus hoe kom jij bij de kreet "kutbaan"?
40 jaar = 40 jaar. En als ik jou inschat verwacht ik de komende 40 jaar vaker met plezier naar m'n werk te gaan dan jij![]()
Ik heb pauzequote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij zou je best gaan doen. Hup.
Al die dingen tegelijk kunnen doen met een controller maakt het een hele kunst natuurlijk. Dat is de moeilijkheid ervan. Op de pc is het rennen en klikken. Toch minder uitdagend lijkt me zo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Met muis is valsspelen op de xbox.
Tevens vind ik het wel meevallen. Al is het best lastig om te richten, te schieten, te bewegen, te herladen, te rollen, van geweer veranderen en weet ik veel wat nog meer allemaal tegelijk doen met 5 verschillende knoppen.
Ga jij dan bij je pappie geld schooien zodat je een reis naar de maan kan boeken? Lamlul.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:46 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ga jij dan ergens anders aandacht schooien?
Zelfde als verkopers, dat selecteert zich vanzelf uit... Alleen bij Pon valt dat volgens mij wat tegen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
management functies betalen ook steeds minder omdat er meer dan genoeg mensen voor zijn...![]()
Jij was toch inkoper?quote:goede verkopers jaja eigendunk worden steeds minder.....het worden steeds meer arrogante kneuzen![]()
Precies. Diablo IIquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:48 schreef HansU het volgende:
[..]
Al die dingen tegelijk kunnen doen met een controller maakt het een hele kunst natuurlijk. Dat is de moeilijkheid ervan. Op de pc is het rennen en klikken. Toch minder uitdagend lijkt me zo.
Koop jij dan 'ns een sjonniehok dat vaker dan 3x per week start? Kuthoer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:48 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ga jij dan bij je pappie geld schooien zodat je een reis naar de maan kan boeken? Lamlul.
Ik hoef en heb geen sjonniehok. Anita.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:49 schreef Richboy het volgende:
[..]
Koop jij dan 'ns een sjonniehok dat vaker dan 3x per week start? Kuthoer.
Wat weet jij nou van het corpsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je echt bij het corps had gezeten was hij sterk genoeg voor je
fout.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:47 schreef Richboy het volgende:
Omdat dat baantje van jou waarschijnlijk op max. mts niveau zit.
Jij bent lekker laagdunkend over MBO'ers zeg. MBO'ers hebben ook gevoelensquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
Omdat dat baantje van jou waarschijnlijk op max. mts niveau zit.
Maar goed, jouw soort hebben we ook nodig, dus als jij daar blij mee bent, vind ik het goed
Tijdens onze vorige 'discussie' heb 'ns wat terug gekeken..... Een crx / civic noem jij geen sjonniehok? In dat geval bestaan er geen sjonniehokkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik hoef en heb geen sjonniehok. Anita.
Tuurlijk wel. Daarom zit ie hier aangezien ie irl geen vrienden heeft.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:50 schreef vlad het volgende:
[..]
fout.
en je voelt jezelf wel heel wat he?kan me niet voorstellen dat je in Rl zo arrogant bent
![]()
Heb ik een Civic/CRX dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:51 schreef Richboy het volgende:
[..]
Tijdens onze vorige 'discussie' heb 'ns wat terug gekeken..... Een crx / civic noem jij geen sjonniehok? In dat geval bestaan er geen sjonniehokken
Over Ferrari's jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:50 schreef HansU het volgende:
[..]
Jij bent lekker laagdunkend over MBO'ers zeg. MBO'ers hebben ook gevoelens![]()
Tsja, muggen hebben ook gevoelens, maar daar denk je toch niet aan als 'm een mep geeft?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:50 schreef HansU het volgende:
[..]
* vlad sluit zich hier bij aanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:50 schreef HansU het volgende:
[..]
En dan denkt 'ie vrienden te maken door te faken dat hij bij een studentenvereniging zitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Daarom zit ie hier aangezien ie irl geen vrienden heeft.
Hij faket vast ook orgasmes aangezien ie vast ook geen seks heeft.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan denkt 'ie vrienden te maken door te faken dat hij bij een studentenvereniging zit
ik doe nu inkoop....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:48 schreef Richboy het volgende:
[..]
Zelfde als verkopers, dat selecteert zich vanzelf uit... Alleen bij Pon valt dat volgens mij wat tegen.
[..]
Jij was toch inkoper?
Ach, sommige mensen roepen dat soort reacties bij me op. En nee, da's niet bepaald een compliment.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:50 schreef vlad het volgende:
[..]
fout.
en je voelt jezelf wel heel wat he?![]()
Ik kan me niet voorstellen dat een deel van jullie in RL zo dom is.quote:kan me niet voorstellen dat je in Rl zo arrogant bent![]()
is maar net wat je dom vindt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:53 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen roepen dat soort reacties bij me op. En nee, da's niet bepaald een compliment.
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een deel van jullie in RL zo dom is.
Vertel 'ns kereltje, waarom geloof jij niet dat ik bij een vereniging zit?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan denkt 'ie vrienden te maken door te faken dat hij bij een studentenvereniging zit
Nou is in&verkoop niet echt mijn richting, maar dat zijn toch 2 compleet verschillende takken van sport?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik doe nu inkoop....
maar heb vrijwel altijd verkoop gedaan in auto's (vw, audi en bmw)
heb jij de indruk dat je nu wel serieus genomen wordt?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:54 schreef Richboy het volgende:
Overigens is dat al een hele vooruitgang, eerst werd mijn bestaan in twijfel getrokken![]()
Ik ken zat van die Corpslui, zelf ben ik ook lid van een studenten vereniging. In een iets gematigdere vorm dan.quote:
Nou gaat ie er weer een faken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef vlad het volgende:
[..]
heb jij de indruk dat je nu wel serieus genomen wordt?![]()
want het valt onder werken, nietwaar?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nou is in&verkoop niet echt mijn richting,
Blijkbaar zie ik in tegenstelling tot jou, een stijgende lijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef vlad het volgende:
[..]
heb jij de indruk dat je nu wel serieus genomen wordt?![]()
Naast de nodige vormfouten ook nog onzin verkopenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik ken zat van die Corpslui, zelf ben ik ook lid van een studenten vereniging. In een iets gematigdere vorm dan.
Maar geloof me, bij het corps lopen ook zat domme lui rond. Zolang je maar voldoende bukt voor je superieuren kan je daar ver komen. Richboy zal wel rug klachten hebben onderhand.
Jij komt hier net binnen, vertellen hoe hard je piemel was vannacht omdat je een foto mocht nemen, en jij gaat doen alsof je weet hoe/wie ik benquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik ken zat van die Corpslui, zelf ben ik ook lid van een studenten vereniging. In een iets gematigdere vorm dan.
Maar geloof me, bij het corps lopen ook zat domme lui rond. Zolang je maar voldoende bukt voor je superieuren kan je daar ver komen. Richboy zal wel rug klachten hebben onderhand.
alleen omdat TF wel aardig tegen je doet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:56 schreef Richboy het volgende:
[..]
Blijkbaar zie ik in tegenstelling tot jou, een stijgende lijn.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:56 schreef Hugster het volgende:
Mijn rolluik staat op het punt uit de laatste 2 van de 3 noodklemmen te breken en op ons glazen woonkamerdak te klappen een dikke meter lager.![]()
Het zou je kunnen opvallen, dat zijn houding wat constructiever is dan de jouwe. En dus mijn reactie ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:57 schreef vlad het volgende:
[..]
alleen omdat TF wel aardig tegen je doet?![]()
Plak vast met ductapequote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:56 schreef Hugster het volgende:
Mijn rolluik staat op het punt uit de laatste 2 van de 3 noodklemmen te breken en op ons glazen woonkamerdak te klappen een dikke meter lager.![]()
Al zou je echt bestaan, en bij een vereniging zitten, is het iig niet het corps.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:54 schreef Richboy het volgende:
[..]
Vertel 'ns kereltje, waarom geloof jij niet dat ik bij een vereniging zit?
Overigens is dat al een hele vooruitgang, eerst werd mijn bestaan in twijfel getrokken![]()
Dat doe jij toch ook over onsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:57 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jij komt hier net binnen, vertellen hoe hard je piemel was vannacht omdat je een foto mocht nemen, en jij gaat doen alsof je weet hoe/wie ik ben
Daar ben jij nogal van overtuigd. Ik ben dan toch wel benieuwd waarom je dat denkt? Jij kent alle corpsen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al zou je echt bestaan, en bij een vereniging zitten, is het iig niet het corps.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:56 schreef Hugster het volgende:
Je claimt toch een corporaal kakkertje te zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:57 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jij komt hier net binnen, vertellen hoe hard je piemel was vannacht omdat je een foto mocht nemen, en jij gaat doen alsof je weet hoe/wie ik ben
Corpora.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:59 schreef Richboy het volgende:
[..]
Daar ben jij nogal van overtuigd. Ik ben dan toch wel benieuwd waarom je dat denkt? Jij kent alle corpsen?
Ik zou me nog maar 'ns wat verder verdiepen in dat stereotype, rukkertje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:01 schreef HansU het volgende:
[..]
Je claimt toch een corporaal kakkertje te zijn
Dat stereotype is algemeen bekend hoor.
Peukie?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik kan er niet bij, ook niet vanbuitenMijn ramen kunnen dus ook niet meer open
Nou, die hele lap met aluminium lamellen hangt nu 20cm lager schuin onder zijn behuizing aan 3 linten, 1 van de 3 is los en de wind wappert dat hele geval flink heen en weerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:01 schreef Richboy het volgende:
[..]
Noodklemmen. Dus je had 'm al 'ns eerder gemold?
Oh ja, je hebt zo'n handig raam die naar buiten open gaat. *lacht je uit*quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik kan er niet bij, ook niet vanbuitenMijn ramen kunnen dus ook niet meer open
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou, die hele lap met aluminium lamellen hangt nu 20cm lager schuin onder zijn behuizing aan 3 linten, 1 van de 3 is los en de wind wappert dat hele geval flink heen en weer
Dus ik verwacht vandaag nog wel wat actieZo de huisbaas maar eens bellen.
Wooooooooooooow. Jij bent kei slim.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hint: ga niet onder dat glas zitten
Daar is de zithoekquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hint: ga niet onder dat glas zitten
tsja, ik ken vooral dat van Rotterdam. Laatste keer dat mijn vereniging naar Eindhoven ging voor een open feest van een bondgenoot was er nog ruzie met het eindhovense corps.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:59 schreef Richboy het volgende:
[..]
Daar ben jij nogal van overtuigd. Ik ben dan toch wel benieuwd waarom je dat denkt? Jij kent alle corpsen?
En wie was die "bondgenoot" van jullie dan? Demos zeker?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:06 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, ik ken vooral dat van Rotterdam. Laatste keer dat mijn vereniging naar Eindhoven ging voor een open feest van een bondgenoot was er nog ruzie met het eindhovense corps.
Maar aangezien er in Eindhoven dezelfde soort rukkertjes zitten als in Delft denk ik het type toch wel te kennen.
Alweer beter dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, voelt al beterWord wat frisser wakker enzo.
precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nou is in&verkoop niet echt mijn richting, maar dat zijn toch 2 compleet verschillende takken van sport?
Ja en het kan nog maar 3 wekenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:07 schreef Sjoem het volgende:
Hij heeft een nieuwe verslaving. Badderen.![]()
.
Muahaha. Loser.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en het kan nog maar 3 weken
Op de oude gracht hebben we geen bad![]()
jullie zijn gewoon een stel rellende #@!$#@$quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:57 schreef vlad het volgende:
[..]
alleen omdat TF wel aardig tegen je doet?![]()
Knapquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, voelt al beterWord wat frisser wakker enzo.
Oh, je gaat daar ook wonen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en het kan nog maar 3 weken
Op de oude gracht hebben we geen bad![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:59 schreef hermandeperman het volgende:
Nee, Richboy is geen kloon van TF, Richboy typt te snel.
Maar ik kan tenminste wel in badquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zegt het meisje dat nog bij paps en mams woont![]()
Wat je dus eigenlijk zegt is:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
precies het tegenovergestelde![]()
inkoop sta ik eens aan de andere kant van het spelletje, en het is erg leuk om te zien hoe verkopers trucjes toepassen om je over de streep te halen![]()
je wordt soms echt behandeld als een of andere premier![]()
's avonds gaat het geen haar snellerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
ben officieel aan het werken hoor![]()
Dan begint de dag toch pas net?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hell no. Jij gaat des nachts om 12 uur nog in bad.
Demos ja, ex zuster vereniging.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wie was die "bondgenoot" van jullie dan? Demos zeker?
En Eindhoven en Delft zijn niet, ik herhaal niet te vergelijken.
Jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oh, je gaat daar ook wonen?
Voor mij niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan begint de dag toch pas net?
Ik zal muisstil met mijn billekes de badkuip inglijden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hell no. Jij gaat des nachts om 12 uur nog in bad.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zal muisstil met mijn billekes de badkuip inglijden.
Demosquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:12 schreef HansU het volgende:
[..]
Demos ja, ex zuster vereniging.
Voor de internen zal het niet te vergelijken zijn nee.
Voor de externen lijkt het allemaal het zelfde. Balletjes met lang blond haar, blousje, bolle kop, groot bierdrinkend vermogen en een rijke papa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |