Verstandig inderdaad dat je daarvoor naar de kapper gaatquote:Op maandag 8 januari 2007 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nu eindliejk die dingen doen waar ik niet aan toe kwam. vorige week dag bezig geweest de auto te fiksen (ja nu al) en een dag bezig geweest de computer te reanimeren, morgen ff al mn achterstalige rekeningen betalen, dinsdag naar de kapper, en als dat gebeurd is bij een aantal uitzendbureaus langs. Waarvan ik bij één een opleiding tot buschauffeur kan volgen, bebtaald en met baangarantie, als ik door de test kom.
Inderdeedquote:Op maandag 8 januari 2007 01:38 schreef Hugster het volgende:
godverdomme ik zou me toch een potje depri worden van Lex' arbeidssituatie
Als jij nou eens een windows-pc aanschaft, of een versie waarbij ik offline tegen je kan lullenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:39 schreef Hugster het volgende:
Ben je nog op msn te vinden hermus?
Ja, rijtest en rekentest.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verstandig inderdaad dat je daarvoor naar de kapper gaat
Maar klinkt goedWeet je al wat voor soort test dat is...?
Is zo ver rijden elke dagquote:Op maandag 8 januari 2007 01:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdeed
Maar zeggen dat in de randstad werk zat is heeft geen zin zeker?
verhuizen geen optie?quote:
Jawel, maar dan ga ik er ook wonenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is zo ver rijden elke dagJij zou ook niet in Fryslân willen werken
Slecht voorbeeld. Doetinchem of zoquote:Op maandag 8 januari 2007 01:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel, maar dan ga ik er ook wonen
Neh, Doetinchem zou ik idd nooit heen willen neequote:Op maandag 8 januari 2007 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld. Doetinchem of zoOf in ieder geval ergens waar je je niet thuis voelt
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:25 schreef Sjoem het volgende:
En nu ik dit post krijg ik een mailtje van 'toxicshit'.
Dat was me een vreende vogel zeg, vraag me af waar ze is gebleven..quote:Op maandag 8 januari 2007 09:17 schreef Sjoem het volgende:
Hey trouwens, Opa, http://frontpage.fok.nl/review.fok/5015/1#3190935 <- die ken je vast ook nog wel?
Ze?quote:Op maandag 8 januari 2007 10:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat was me een vreende vogel zeg, vraag me af waar ze is gebleven..![]()
lief van d'rquote:Op maandag 8 januari 2007 10:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
NeeZe vindt mij wel zo leuk dat ik nog 4 keer terug mag komen
Owquote:Op maandag 8 januari 2007 10:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel, maar het artikel gaat toch echt over ene ijsmeis.
ik moet over 10 dagenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:10 schreef Alfisti het volgende:
Sjeaux........... dat was een bezoekje aan de tandarts
Oh, dat kan maar zo, FF2.0.0.1 springt hier gewoon naar het begin van de pagina..quote:Op maandag 8 januari 2007 10:50 schreef Sjoem het volgende:
[..]
OwMaar ik verwees naar zijn reactie. Toch
?
Komt vast doordat ik zijn staart afgeknipt hebquote:Op maandag 8 januari 2007 11:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh, dat kan maar zo, FF2.0.0.1 springt hier gewoon naar het begin van de pagina..![]()
boefjequote:Op maandag 8 januari 2007 11:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik bleek al 4 jaar niet geweest te zijn![]()
*ervaring*quote:Op maandag 8 januari 2007 11:40 schreef vlad het volgende:
weet iemand of er losse vga stekkers te krijgen zijn?
het gat in mijn muur is niet groot genoeg om een complete stekker door te frotten, dus wil de stekker eraf knippen en een nieuwe opplakken.![]()
dacht ook dat ik die stekkers overal kon kopen, maar kon zo gauw bij conrad en dergelijke niets vinden.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
*ervaring*Ja die zijn er
Uiteraard zijn die er, wat denk jij nou? Elke connector is wel los te krijgen,
MAAR, vga is 15 aderigwaarvan er ook een aantal coaxiaal zijn waarbij het met vastsolderen op de pinnetjes een redelijke jodenklus wordt.
Je moet met krimpkousjes werken om geen contact onderling te krijgen en het is echt strippen voor gevorderden. Het is niet zo van ik heb er net een stopcontact in de muur geschroefd, VGA komt ook wel goed dan nu [afbeelding]
ja, en dan iemand anders er vandoor gaan met 1220 zeker?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ff broodje in de oven doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |